Δευτέρα, 14 Ιουλίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Νέα Γενική Γραμματέας Ενέργειας η πρώην Γενική Γραμματέας Μεταφορών, Δέσποινα Παληαρούτα

    14 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Ο Πρόεδρος του Κτηματολογίου Στέλιος Σακαρέτσιος νέος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών. Το βιογραφικό του

    14 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    ΕΚΤΕΡ: Οριστική η απορρόφηση της «Ιφικλής Μονοπρόσωπη ΑΕ»

    14 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Εργαζόμενοι ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης: Δυσαρέσκεια για την καθυστέρηση στον διαγωνισμό αστικής συγκοινωνίας

    14 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Οι κρυφές υπεραξίες του deal με Motor Oil

    14 Ιουλίου, 2025
    LOGISTICS

    Το ωράριο λειτουργίας στο τελωνείο Μαυροματίου, τι ισχύει για φορτηγά – λεωφορεία

    14 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Νέα Γενική Γραμματέας Ενέργειας η πρώην Γενική Γραμματέας Μεταφορών, Δέσποινα Παληαρούτα

    14 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Ο Πρόεδρος του Κτηματολογίου Στέλιος Σακαρέτσιος νέος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών. Το βιογραφικό του

    14 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    ΕΚΤΕΡ: Οριστική η απορρόφηση της «Ιφικλής Μονοπρόσωπη ΑΕ»

    14 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Εργαζόμενοι ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης: Δυσαρέσκεια για την καθυστέρηση στον διαγωνισμό αστικής συγκοινωνίας

    14 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Οι κρυφές υπεραξίες του deal με Motor Oil

    14 Ιουλίου, 2025
    LOGISTICS

    Το ωράριο λειτουργίας στο τελωνείο Μαυροματίου, τι ισχύει για φορτηγά – λεωφορεία

    14 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Π. Αναστασόπουλος, ΟΛΠΑ: Το λιμάνι της Πάτρας έχει μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης

ffotinos by ffotinos
9 Απριλίου, 2025
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
0
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠΑ, Παναγιώτης Αναστασόπουλος

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠΑ, Παναγιώτης Αναστασόπουλος

Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στις αναπτυξιακές προοπτικές του λιμένα Πάτρας αναφέρεται, σε συνέντευξή του στο metaforespress.gr, o Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠΑ, Παναγιώτης Αναστασόπουλος.

Ο κ. Αναστασόπουλος χαρακτηρίζει θετική εξέλιξη το ενδιαφέρον τριών σχημάτων για την παραχώρηση της δραστηριότητας κρουαζιέρας σε τμήμα του λιμένα, τονίζοντας ότι η Πάτρα έχει μπει στα διεθνή ραντάρ της κρουαζιέρας και μάλιστα από ομίλους και εταιρείες που ήδη διαθέτουν εμπειρία και πλούσιο χαρτοφυλάκιο αντίστοιχων επενδύσεων.

Παράλληλα, αναφέρεται στα πλεονεκτήματα από τη δημιουργία μαρίνας, τόσο για το λιμάνι, όσο και για την τοπική κοινωνία, στα έργα αναβάθμισης του επιβατικού σταθμού, αλλά και στην ενίσχυση των εμπορευματικών δρομολογίων με γειτονικές χώρες, όπως η Ιταλία και η Αίγυπτος.

Τέλος, υποστηρίζει ότι το Masterplan αποτελεί το πλαίσιο ανάπτυξης του λιμανιού για τα επόμενα χρόνια, με σεβασμό στην πόλη της Πάτρας, το περιβάλλον και τις αναπτυξιακές ανάγκες (ή ευκαιρίες) της περιοχής.

Συνέντευξη στον Φώτη Φωτεινό

-Κύριε Αναστασόπουλε είχαμε πρόσφατα την εκδήλωση ενδιαφέροντος από τρία σχήματα στον διαγωνισμό Υπερταμείου και ΤΑΙΠΕΔ για την υποπαραχώρηση των λιμενικών υποδομών της Πάτρας στον τομέα της κρουαζιέρας. Πώς αξιολογείτε αυτό το ενδιαφέρον και τι οφέλη αναμένετε;

-Είναι σίγουρα μία πολύ θετική εξέλιξη να βλέπουμε τρία μεγάλα σχήματα να εκδηλώνουν ενδιαφέρον για την Πάτρα και επιβεβαιώνει με τον πλέον εμφατικό τρόπο τη δυναμική που έχει το Λιμάνι της Πάτρας για την ανάπτυξη θαλάσσιου τουρισμού.

Επιπλέον, η ίδια η ταυτότητα και το προφίλ των ενδιαφερομένων καταδεικνύει ότι η Πάτρα έχει μπει στα διεθνή ραντάρ της κρουαζιέρας και μάλιστα από ομίλους και εταιρείες που ήδη διαθέτουν εμπειρία και πλούσιο χαρτοφυλάκιο αντίστοιχων επενδύσεων.

Εμείς αυτό που προσδοκούμε είναι να δούμε αυτό το ενδιαφέρον να μετουσιώνεται σε πράξη με την υποβολή προσφορών και μέσω της διαγωνιστικής διαδικασίας να αναδειχθεί πέρα από την καλύτερη δυνατή οικονομική προσφορά για το ελληνικό Δημόσιο και η βέλτιστη πρόταση για την Πάτρα.

Όποιος όμως κι αν είναι ο τελικός νικητής του διαγωνισμού, πραγματικά κερδισμένη θα είναι η ίδια η Πάτρα.

Η αυξημένη τουριστική κίνηση θα προσφέρει μία σημαντική τόνωση της εμπορικής δραστηριότητας των καταστημάτων και των χώρων εστίασης της πόλης, ειδικά καθώς έχει διαπιστωθεί ότι εκείνοι που επιλέγουν τον θαλάσσιο τουρισμό ξοδεύουν, στο σημείο που επισκέπτονται, σημαντικά πολλαπλάσια χρήματα από τους υπόλοιπους τουρίστες.

Επιπλέον, υπάρχει και μία άμεση εισροή χρημάτων απευθείας στα ταμεία του Δήμου από το 1/3 του τέλους κρουαζιέρας, που μπορεί να διατεθεί σε κοινωνικές και πολιτιστικές δράσεις, στη δημιουργία ή αναβάθμιση δημοτικών υποδομών και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής συνολικά στην πόλη της Πάτρας.

-Πέρα όμως από την κρουαζιέρα, προχωράτε και στη δημιουργία μαρίνας. Γιατί αυτή η τόσο ξεκάθαρη στροφή προς τον θαλάσσιο τουρισμό;

-Ο θαλάσσιος τουρισμός αποτελεί οικονομική δραστηριότητα με σημαντική συνεισφορά στην απασχόληση και την εθνική οικονομία και η χώρα μας αποτελεί ιδιαίτερα δημοφιλή προορισμό, καθώς με μια ακτογραμμή 13.700 χιλιομέτρων και αξιοσημείωτο τουριστικό δυναμικό, συνδυάζει δυνητικά όσα επιζητεί ο ιδιοκτήτης/χρήστης σκαφών αναψυχής.

 

Το 2024, το Λιμάνι της Πάτρας κατέγραψε αύξηση 5% στην εμπορευματική κίνηση των trailers, με την αύξηση για το 2024 στον αριθμό των απόπλων και κατάπλων να φτάνει περίπου τις 3.000 έκαστος

 

Αυτό το οποίο μας λείπει είναι οι ανάλογες υποδομές, όπως κατέδειξε και η πρόσφατη μελέτη που παρουσίασε η Ένωση Μαρινών Ελλάδος, η οποία μάλιστα κατέταξε την Πάτρα στις 30 σημαντικότερες τοποθεσίες για την ανάπτυξη υποδομών μαρίνας σε σύνολο 191 Δήμων.

Η “Patradise Mega Yacht Marina” είναι ένα πολυλειτουργικό έργο που θα αναβαθμίσει το παραλιακό μέτωπο της Πάτρας.

Πρόκειται για μια στρατηγική επένδυση, ύψους περίπου 12 εκατ. ευρώ, χρηματοδοτούμενη από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, που θα δημιουργήσει ένα σύγχρονο χώρο αναψυχής ανοιχτό στο κοινό, θα ενισχύσει τις επιχειρηματικές ευκαιρίες στον τομέα της εστίασης, του εμπορίου και των υπηρεσιών και θα προσελκύσει mega yachts και θαλάσσιο τουρισμό, τοποθετώντας την Πάτρα στο διεθνή χάρτη του yachting.

Παράλληλα, θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και θα δώσει μια νέα δυναμική ανάπτυξης στην περιοχή.

-Πέρα όμως από τον θαλάσσιο τουρισμό, το Λιμάνι της Πάτρας έχει προοπτικές ανάπτυξης σε πιο παραδοσιακές λιμενικές δραστηριότητες, όπως οι εμπορευματικές και εμπορικές μεταφορές;

-Το Λιμάνι της Πάτρας έχει μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης για αυτό και σχεδιάζουμε και υλοποιούμε ένα πλέγμα δράσεων σε όλους τους τομείς που μπορούν να αξιοποιηθούν και να φέρουν προστιθέμενη αξία, μετασχηματίζοντάς το σε σύγχρονο, ανταγωνιστικό και βιώσιμο κόμβο ανάπτυξης, ενισχύοντας τη θέση του ως πύλη διασύνδεσης της Ελλάδας με την Ιταλία αλλά και την υπόλοιπη Μεσόγειο σε ανατολή και δύση.

Προχωρούμε με στοχευμένες επενδύσεις, όπως την αναβάθμιση του επιβατικού σταθμού, ώστε να βελτιώσουμε την εμπειρία των επιβατών και των επισκεπτών, τη βελτίωση των εγκαταστάσεων ελλιμενισμού και την ενσωμάτωση σύγχρονων τεχνολογικών λύσεων για την αυτοματοποίηση των διαδικασιών και την αποδοτικότερη και βιώσιμη λειτουργία του λιμανιού.

Το 2024, το Λιμάνι της Πάτρας κατέγραψε αύξηση 5% στην εμπορευματική κίνηση των trailers, με την αύξηση για το 2024 στον αριθμό των απόπλων και κατάπλων να φτάνει περίπου τις 3.000 έκαστος.

Επίσης το προηγούμενο έτος καταγράφηκε αύξηση στις εμπορευματικές ροές μεταξύ Πατρών και Τουρκίας, με διεύρυνση της σύνδεσης με τα λιμάνια Ambarli και Yalova.

Περαιτέρω, η καθιέρωση νέας απευθείας σύνδεσης με το λιμάνι Sete στη Νότια Γαλλία ενίσχυσε τη διακίνηση εμπορευμάτων προς τη Δυτική Ευρώπη, δημιουργώντας νέες εμπορικές ευκαιρίες και διευκολύνοντας τη μεταφορά φορτίων προς τη Γαλλία και γειτονικές αγορές, ενώ η σύνδεση με το λιμάνι Damietta στην Αίγυπτο αναβαθμίστηκε το 2024, προσφέροντας νέες δυνατότητες στη διακίνηση εμπορευμάτων προς τη Βόρεια Αφρική και τη Μέση Ανατολή.

-Αναμένετε επίσης και την έγκριση του Masterplan. Μπορείτε να μας πείτε ποια είναι τα βασικά αναπτυξιακά βήματα που περιλαμβάνει;

-Το Master Plan περιλαμβάνει επενδύσεις τόσο στο νέο Εμπορικό Λιμένα (Νότιο Λιμάνι), όσο και στον παλαιό λιμένα (Βόρειο Λιμάνι), με στόχο την αξιοποίηση της στρατηγικής θέσης της Πάτρας ως πύλης εμπορίου, μεταφορών και τουρισμού.

Συγκεκριμένα, προβλέπεται η κατασκευή εμπορευματικού κρηπιδώματος που θα εξυπηρετεί πλοία Ro-Ro, εμπορευματοκιβώτια και γενικά φορτία. Επιπλέον δρομολογείται η επέκταση της χερσαίας λιμενικής ζώνης, με νέες αποθήκες και υποδομές logistics.

Παράλληλα, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών και των επισκεπτών, έχει αναπτυχθεί ολοκληρωμένο πλάνο για την αναβάθμιση του Επιβατικού Λιμένα, με τη δημιουργία νέων στεγάστρων και γραφείων στους χώρους επιβίβασης, ενώ προβλέπεται η αναδιοργάνωση της κυκλοφορίας εντός του λιμένα, βελτιώνοντας την πρόσβαση των οχημάτων και των επιβατών.

Σημαντικές πρωτοβουλίες, όμως, προβλέπονται και σε σχέση με την περιβαλλοντική και ενεργειακή απόδοση του λιμανιού, προκειμένου να ευθυγραμμιστεί με τις σύγχρονες επιταγές προστασίας του περιβάλλοντος, εξοικονόμησης ενέργειας και περιορισμού της κλιματικής αλλαγής.

 

Η καθιέρωση νέας απευθείας σύνδεσης με το λιμάνι Sete στη Νότια Γαλλία ενίσχυσε τη διακίνηση εμπορευμάτων προς τη Δυτική Ευρώπη, δημιουργώντας νέες εμπορικές ευκαιρίες και διευκολύνοντας τη μεταφορά φορτίων προς τη Γαλλία και γειτονικές αγορές, ενώ η σύνδεση με το λιμάνι Damietta στην Αίγυπτο αναβαθμίστηκε το 2024, προσφέροντας νέες δυνατότητες στη διακίνηση εμπορευμάτων προς τη Βόρεια Αφρική και τη Μέση Ανατολή

 

Στο πλαίσιο αυτό, υπάρχει συγκεκριμένη πρόβλεψη εγκατάστασης ηλεκτροδοτούμενων θέσεων ελλιμενισμού (cold ironing) για μείωση των ρύπων από τα πλοία που παραμένουν στο λιμάνι, γεγονός που θα βελτιώσει την ποιότητα της ατμόσφαιρας από τη μη λειτουργία των μηχανών των πλοίων, ενώ θα καταστήσει και ανταγωνιστικότερο το λιμάνι σε επίπεδο υπηρεσιών.

Περαιτέρω, περιλαμβάνει τη χωροθέτηση εγκαταστάσεων για τη συλλογή και διαχείριση καταλοίπων πλοίων, καθώς και την ενίσχυση του πρασίνου και των βιώσιμων υποδομών εντός του λιμένα.

Τέλος, υιοθετώντας καινοτόμες εφαρμογές και προηγμένες τεχνολογίες, προβλέπεται ο ψηφιακός μετασχηματισμός των διεργασιών του λιμένα και εισαγωγή λύσεων που βασίζονται στο IoT (Internet of Things).

Το Masterplan αποτελεί το πλαίσιο ανάπτυξης του λιμανιού της Πάτρας για τα επόμενα χρόνια – με σεβασμό στην πόλη της Πάτρας, το περιβάλλον και τις αναπτυξιακές ανάγκες (ή ευκαιρίες) της περιοχής.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣΟΛΠΑΛΙΜΑΝΙ ΠΑΤΡΑΣΠΑΤΡΑMASTER PLAN ΟΛΠΑ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Νέα δρομολόγια και υπηρεσίες στον Προαστιακό Πάτρας από τη Hellenic Train. Πάτρα – Ρίο σε 14 λεπτά

12 Ιουλίου, 2025
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Το λιμάνι της Πάτρας “υποδέχθηκε” τη Ναυτική Εβδομάδα

10 Ιουλίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Οι πρωτοβουλίες του ΟΛΠΑ για ηλεκτροδότηση πλοίων, ΑΠΕ και διασύνδεση με τα διεθνή δίκτυα μεταφορών και ενέργειας

6 Μαΐου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Θανάσιμος τραυματισμός γυναίκας ναυτικού στο λιμάνι Πάτρας, παρασύρθηκε από φορτηγό

25 Απριλίου, 2025
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Δωρεά 10 αμαξιδίων από τον ΟΛΠΑ στο «Καραμανδάνειο»

14 Απριλίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ισχυρό ενδιαφέρον για την κρουαζιέρα σε Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα. Τα 4 σχήματα που συμμετέχουν στον διαγωνισμό

31 Μαρτίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Μύκονος: Εκτιμήσεις για 900 κρουαζιερόπλοια και πάνω από 1,5 εκατ. επιβάτες το 2025

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Σύσταση 53 προσωποπαγών θέσεων προσωπικού κλάδου και ειδικότητας ΠΕ Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

8 Ιουλίου, 2025

Ολοκληρώνεται ο «κύκλος των αλλαγών» στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

9 Ιουλίου, 2025

Στην τελική φάση η προετοιμασία του διαγωνισμού υπηρεσιών διαχείρισης υποδομών της ΥΠΑ

11 Ιουλίου, 2025

Νέα δρομολόγια και υπηρεσίες στον Προαστιακό Πάτρας από τη Hellenic Train. Πάτρα – Ρίο σε 14 λεπτά

12 Ιουλίου, 2025

Όλο και πιο κοντά η παραχώρηση του αεροδρομίου Καλαμάτας: Ιδρύθηκε η «Αεροδρόμιο Καλαμάτας ΑΕ»

9 Ιουλίου, 2025

ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

11 Ιουλίου, 2025

Ο Πρόεδρος του Κτηματολογίου Στέλιος Σακαρέτσιος νέος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών. Το βιογραφικό του

14 Ιουλίου, 2025

O ΟΑΣΑ εκκινεί διαδικασία ποινικών ρητρών κατά της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής για τα πρόσφατα συμβάντα σε λεωφορεία

10 Ιουλίου, 2025

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

1

Άμεση επανέναρξη των πτήσεων υδροπλάνων ζητούν οι ξενοδόχοι στα Ιωάννινα

1

Στους δρόμους της Αθήνας τα νέα λεωφορεία φυσικού αερίου (pics)

1

Κ. Μητσοτάκης: Προστίθενται 50 Αστυνομικοί στη Συγκοινωνιακή Αστυνομία

1

ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

1

Ορισμός της ΑΠΑ ως «τομεακού σημείου επαφής και συνεργασίας» (NSFP)

1

Β. Κικίλιας: Τυχόν κλείσιμο των Στενών του Ορμούζ, το χειρότερο δυνατό σενάριο

0

Fraport Greece: Άνοδος επιβατών 1% τον Μάιο και 2,4% στο 5μηνο (Ιανουάριος – Μάιος)

0

Νέα Γενική Γραμματέας Ενέργειας η πρώην Γενική Γραμματέας Μεταφορών, Δέσποινα Παληαρούτα

14 Ιουλίου, 2025

Ο Πρόεδρος του Κτηματολογίου Στέλιος Σακαρέτσιος νέος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών. Το βιογραφικό του

14 Ιουλίου, 2025

ΕΚΤΕΡ: Οριστική η απορρόφηση της «Ιφικλής Μονοπρόσωπη ΑΕ»

14 Ιουλίου, 2025

Εργαζόμενοι ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης: Δυσαρέσκεια για την καθυστέρηση στον διαγωνισμό αστικής συγκοινωνίας

14 Ιουλίου, 2025

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Οι κρυφές υπεραξίες του deal με Motor Oil

14 Ιουλίου, 2025

Το ωράριο λειτουργίας στο τελωνείο Μαυροματίου, τι ισχύει για φορτηγά – λεωφορεία

14 Ιουλίου, 2025

Ολοκληρώθηκε η βαριά συντήρηση του Cessna Citation C750 της ΥΠΑ (pics)

14 Ιουλίου, 2025

Στην e-commerce γαλλική αγορά η bpostgroup μέσω των θυγατρικών της

14 Ιουλίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr