ΑρχικήΝΑΥΤΙΛΙΑΠ. Κουρουμπλής: Σταθερά ανοδική η αναπτυξιακή πορεία του λιμένα Πειραιά

Π. Κουρουμπλής: Σταθερά ανοδική η αναπτυξιακή πορεία του λιμένα Πειραιά

Την αναπτυξιακή πολιτική του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτης και κυρίως το κομμάτι της λιμενικής ανάπτυξης, παρουσίασε κατά την ομιλία του στην ετήσια γενική συνέλευση του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Ευρωπαϊκών Κρατών, του BECC, ο αρμόδιος υπουργός Παναγιώτης Κουρουμπλής

Ο κ. Κουρουμπλής δήλωσε ότι μετά τις ιδιωτικοποιήσεις του ΟΛΠ και του ΟΛΘ, οι περαιτέρω αξιοποιήσεις λιμένων θα γίνονται με τη διαδικασία των υποπαραχωρήσεων δραστηριοτήτων, σε εταιρείες που ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη συγκεκριμένης δραστηριότητας.

Ειδικά, για το λιμάνι του Πειραιά τόνισε ότι η ανταγωνιστικότητά του συνεχώς αυξάνεται, καθώς και ότι το λιμάνι αναπτύσσεται συνεχώς, ανεβαίνοντας σταθερά στην παγκόσμια κατάταξη των λιμανιών.

Ο υπουργός Ναυτιλίας σημείωσε ότι το υπουργείο μένει ανοιχτό σε προτάσεις επιχειρήσεων της κρουαζιέρας, οι οποίες ενδιαφέρονται για τη χρήση συγκεκριμένων λιμένων, ώστε να αναλάβουν αυτές τυχόν έργα υποδομών που θεωρούν απαραίτητα.

Σε τέτοιες περιπτώσεις ,όπως είπε, θα υπάρξουν ειδικές συμφωνίες με τις εταιρίες, ώστε αυτές να αποζημιωθούν για τα έργα που θα κάνουν, έχοντας διαφορετικό καθεστώς χρήσης των λιμενικών εγκαταστάσεων.

Ο κ. Κουρουμπλής είπε ότι το υπουργείο έχει καταγράψει αναλυτικά όλους τους λιμένες της χώρας, από τους μεγαλύτερους ως τις πιο μικρές μαρίνες και όρμους, τους έχει κατατάξει σε κατηγορίες, ανάλογα με τα χαρακτηριστικά τους, ώστε βάσει αυτών να είναι δυνατή και ευκολότερη η ανάπτυξή τους.

Όπως είπε, στο νομοσχέδιο του υπουργείου προβλέπονται ειδικές διαδικασίες, για την κατάργηση γραφειοκρατικών διατάξεων που εμπόδιζαν την εκτέλεση μικρών, αλλά απαραίτητων έργων, για την ομαλή λειτουργία των λιμανιών, καθώς και διαδικασίες για τη νομιμοποίηση όλων των λιμενικών εγκαταστάσεων.

Ο κ. Κουρουμπλής σημείωσε την ιδιαίτερη θέση των λιμανιών της Ελλάδας στο πλαίσιο του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών, με το οποίο, όπως είπε, τα λιμάνια συνδέονται μέσω των νέων οδικών και σιδηροδρομικών αξόνων. Αυτό, είπε, καθιστά τα ελληνικά λιμάνια πύλες εισόδου και εξόδου αγαθών προς τα Βαλκάνια, την Κεντρική και τη Βορειοδυτική Ευρώπη.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο