Δευτέρα, 12 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Οι κύριες παρεμβάσεις για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΣΕΘ

    12 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Διαγωνισμός του Υπερταμείου για τη πρόσληψη «Συμβούλου Στρατηγικής» στο λιμάνι του Βόλου

    12 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κατά 1% μειώθηκαν τα ναύλα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

    12 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Για πρώτη φορά, η Δυτική Ακτή των ΗΠΑ (Λος Άντζελες) θα συνδέεται απευθείας με την Αθήνα

    12 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Οικονομικά αποτελέσματα PCT / ΣΕΠ 2024: Έσοδα 282,65 εκατ., με καθαρά κέρδη 26,52 εκατ.

    12 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    Το Στρατηγικό Σχέδιό της έως το 2030 που προβλέπει έσοδα 10 δισ. ευρώ παρουσίασε η Jungheinrich

    12 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Οι κύριες παρεμβάσεις για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΣΕΘ

    12 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Διαγωνισμός του Υπερταμείου για τη πρόσληψη «Συμβούλου Στρατηγικής» στο λιμάνι του Βόλου

    12 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κατά 1% μειώθηκαν τα ναύλα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

    12 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Για πρώτη φορά, η Δυτική Ακτή των ΗΠΑ (Λος Άντζελες) θα συνδέεται απευθείας με την Αθήνα

    12 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Οικονομικά αποτελέσματα PCT / ΣΕΠ 2024: Έσοδα 282,65 εκατ., με καθαρά κέρδη 26,52 εκατ.

    12 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    Το Στρατηγικό Σχέδιό της έως το 2030 που προβλέπει έσοδα 10 δισ. ευρώ παρουσίασε η Jungheinrich

    12 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Σε τροχιά ανάπτυξης η λιμενική βιομηχανία της Ελλάδας: Επενδύσεις εκατοντάδων εκατ. ευρώ σε λιμάνια, πλοία και ναυπηγεία

vvegiazi by vvegiazi
18 Σεπτεμβρίου, 2024
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τροχιά ανάπτυξης διανύει η λιμενική βιομηχανία της Ελλάδας, καθώς επενδύσεις εκατοντάδων εκατ. ευρώ δρομολογούνται για τον εκσυγχρονισμό των λιμενικών υποδομών και του ακτοπλοϊκού στόλου, καθώς και στη ναυπηγοεπισκευή.

Τα ανωτέρω τόνισαν ο Ευάγγελος Κυριαζόπουλος, Γενικός Γραμματέας Ναυτιλίας και Λιμένων, ο Παναγιώτης Τσώνης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος ΟΛΠ, ο Αθανάσιος Λιάγκος, Εκτελεστικός Πρόεδρος ΟΛΘ ΑΕ και πρόεδρος της ΕΛΙΜΕ, ο Διονύσης Θεοδωράτος, Πρόεδρος Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος Attica Group και ο Πάνος Ξενοκώστας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΟΝΕΧ Shipyards & Technologies, Πρόεδρος του Δ.Σ. της Ένωσης Ελληνικών Ναυπηγείων στο πάνελ «Ακτοπλοΐα – Ναυτιλία – Λιμένες: Στο επίκεντρο η ανανέωση του στόλου και o εκσυγχρονισμός των λιμενικών υποδομών» στο πλαίσιο του ITC 2024 – 7ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών.

Ευ. Κυριαζόπουλος, Γ.Γ. Λιμένων: Προτεραιότητα να διατηρήσουμε όσο το δυνατόν πιο χαμηλά τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

ο Γ.Γ Ναυτιλίας και Λιμένων, Δρ. Ευάγγελος Κυριαζόπουλος επισήμανε την όλο και αυξανόμενη πρόοδο σε ετήσια βάση της Ελληνικής Ναυτιλίας τόσο στον τομέα της ακτοπλοΐας όσο και στις εμπορικές μεταφορές.

Ιδιαίτερη μνεία έδωσε στην αμφίδρομη σχέση που δημιουργείται ανάμεσα στην επένδυση σε έργα υποδομής και την ανάπτυξη της λιμενικής δραστηριότητας, τονίζοντας τα εξής: «Είμαστε η πρώτη χώρα στον τομέα της ναυτιλίας σε ολόκληρο τον κόσμο. Αυτό επιβεβαιώνεται από τη ψήφο εμπιστοσύνης που λαμβάνουν οι λιμένες μας και κατ’ επέκταση  η χώρα μας από τους ανθρώπους της Ναυτιλίας μία εξέλιξη που απορρέει από την ίδια τη κυβερνητική πολιτική».

Επιπλέον, έκανε λόγο για ανάγκη επενδύσεων ύψους 3 δισ. για την περαιτέρω ανάπτυξη των ακτοπλοϊκών γραμμών στην Ελλάδα, ενώ, συμπλήρωσε πώς σε πολλές περιπτώσεις (πχ. Ισπανία και Ιταλία) ζητούνται πληροφορίες για το πώς θα μπορέσουν να μιμηθούν το ελληνικό παράδειγμα.

«Στόχος μας είναι να εφαρμόσουμε μία πολιτική που θα έχει μάκρος και βάθος, έτσι ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει σε επερχόμενες κρίσεις», δήλωσε ο κ. Κυριαζόπουλος.

«Πρέπει να κάνουμε σταθερά βήματα σε συνεργασία με όλους του συναρμόδιους, εστιάζοντας στις ανάλογες διεργασίες που γίνονται στην ΕΕ, καθώς βρισκόμαστε σε μία πολύ κρίσιμη καμπή. Θυμίζει την εποχή της μετάβασης από το ιστίο στον ατμό», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Όσον αφορά στην ενεργειακή μετάβαση του κλάδου, επεσήμανε ότι δεν πρέπει να βιαστούμε, καθώς δε γνωρίζουμε το καύσιμο του μέλλοντος, ωστόσο πρέπει να επενδύσουμε σε τεχνολογίες που θα επικρατήσουν.

«Κάνουμε συζητήσεις με όλους τους εμπλεκόμενους προκειμένου να δούμε τί μπορούμε να προγραμματίσουμε στο μέλλον».

Όσον αφορά τις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, ο κ. Κυριαζόπουλος, ανέφερε ότι η κυβέρνηση προσπαθεί να κρατήσει όσο το δυνατόν πιο χαμηλά τις τιμές, προκειμένου να γίνουν προσιτές οι τιμές για τους Έλληνες.

Για την κρουαζιέρα, ανέφερε ότι κρίνεται απαραίτητο να βρεθούν οι κατάλληλες αντοχές και οι κατάλληλοι προορισμοί προκειμένου να διατηρηθεί η βιωσιμότητα του κλάδου αλλά και των περιοχών που υποδέχονται τους τουρίστες.

Π. Τσώνης, ΟΛΠ: Προχωρά με ταχείς ρυθμούς το επενδυτικό πλάνο, άναψε «πράσινο» για επανέναρξη της επέκτασης του προβλήτα κρουαζιέρας

Με ταχείς ρυθμούς προχωρά το επενδυτικό πρόγραμμα του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά (ΟΛΠ), μετά και την έκδοση του Προεδρικού Διατάγματος, την έγκριση του master plan και της Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) και τη νέα ΑΕΠΟ. Σύμφωνα με τα όσα σημείωσε ο Παναγιώτης Τσώνης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος ΟΛΠ, ο Οργανισμός έχει θέσει ως στόχο όλες οι υποχρεωτικές επενδύσεις να ολοκληρωθούν στο τέλος της πρώτης επενδυτικής περιόδου. Όπως είπε, «πρόκειται για ένα φιλόδοξο, αλλά εφικτό στόχο».

Ο ίδιος αποκάλυψε ότι δόθηκε το «πράσινο φως» από το EU Funding και την Περιφέρεια Αττικής για να συνεχιστεί και να τεθεί σε επανέναρξη το έργο της επέκτασης του προβλήτα κρουαζιέρας στο νότιο τμήμα του λιμένα Πειραιά.

Ταυτόχρονα, τόνισε ότι προχωρά η βυθοκόρηση στο λιμάνι, «ένα σημαντικό γεγονός τόσο από περιβαλλοντολογικής άποψης, όσο και της ασφάλειας καθώς θα επιτρέψει τον καλύτερο ελλιμενισμό των πλοίων».

Εκτίμησε ότι, έως τα τέλη του 2024, θα έχει ολοκληρωθεί η υπόγεια σύνδεση του ΟΔΔΥ, που θα συνδέει τον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων με το Logistics Center, ενώ προχωράει και η αναβάθμιση της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος (ΝΠΖ Περάματος). Αναφερόμενος στο κομμάτι της «πράσινης» μετάβασης, ο κ. Τσώνης υποστήριξε ότι είναι άμεσα συνδεδεμένη με τα λιμάνια και τη ναυτιλία. Επ’ αυτού, ο ΟΛΠ θα δαπανήσει πάνω από 50 -60 εκατ. ευρώ για την τροφοδοσία πλοίων με ηλεκτρική ενέργεια από ξηράς (cold ironing), για 9 συνολικά θέσεις, που αφορούν 5 την ακτοπλοΐα και 4 την κρουαζιέρα.

Αυτή τη στιγμή έχουν ξεκινήσει οι μελέτες για 2 ακόμη θέσεις cold ironing στη νέα επέκταση κρουαζιέρας του Οργανισμού, ενώ παράλληλα ξεκινούν οι μελέτες για να καλυφθούν οι ανάγκες σε ro-ro και container πλοία.

Επίσης, ο κ. Τσώνης δήλωσε ότι: «Βρισκόμαστε στο στάδιο της δημοπράτησης έργων για την υλοποίηση πλέον του cold ironing για τις προαναφερόμενες 9 θέσεις πλοίων».

Σχετικά με τις επιδόσεις του ΟΛΠ για την τρέχουσα χρονιά έγινε ιδιαίτερη αναφορά στα εντυπωσιακά μεγέθη της κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά, που αναμένεται να πετύχει νέο ρεκόρ με πάνω από 1,6 εκατ. επιβάτες.

Αθ. Λιάγκος, ΟΛΘ ΑΕ: Εν αναμονή του Προεδρικού Διατάγματος για να «ξεκλειδώσει» η επέκταση του 6ου προβλήτα

Σε εξέλιξη βρίσκεται το επενδυτικό σχέδιο για την αναβάθμιση του λιμένα Θεσσαλονίκης εν αναμονή του Προεδρικού Διατάγματος, που θα «ξεκλειδώσει» την επέκταση του 6ου προβλήτα.

Όπως είπε ο Εκτελεστικός Πρόεδρος του ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ, Αθανάσιος Λιάγκος, από το 2018 έχουν επενδυθεί 74,1 εκατ. ευρώ σε διάφορα έργα υποδομής και σε μηχανολογικό εξοπλισμό. «Το Master plan πέρασε από την Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) και έχει αποσταλεί στο ΣτΕ για διατύπωση γνώμης. Το επόμενο βήμα είναι η έκδοση του Προεδρικού Διατάγματος, ώστε να προχωρήσουμε στη συνέχεια στα έργα επέκτασης του προβλήτα 6», τόνισε ο κ. Λιάγκος.

Ένα έργο, που σύμφωνα με τον Εκτελεστικό Πρόεδρο της ΟΛΘ ΑΕ ενισχύει τον πρωταγωνιστικό ρόλο του Λιμένα Θεσσαλονίκης στην παγκόσμια λιμενική βιομηχανία και στον κλάδο της εφοδιαστικής αλυσίδας, προσφέροντας σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλονίκης. Εξήγησε ότι η πόλη έχει το στρατηγικό πλεονέκτημα να συνορεύει με χώρες που δεν έχουν λιμάνια.

Όσον αφορά στην κρουαζιέρα, ο κ. Λιάγκος υπογράμμισε ότι πολλαπλασιάστηκαν εφέτος οι αφίξεις πλοίων, μετά και τη δημιουργία από την ΟΛΘ ΑΕ του νέου σύγχρονου σταθμού κρουαζιέρας “Μέγας Αλέξανδρος” ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τη Θεσσαλονίκη ως προορισμό κρουαζιέρας. Σημείωσε ότι το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι το πρώτο της Ελλάδας που έχει υιοθετήσει το αυτοματοποιημένο Σύστημα Πυλών Σένγκεν Εισόδου – Εξόδου (EES).

Αναφέρθηκε επίσης στην ανάγκη διασύνδεσης όλων των λιμανιών, προκειμένου να καταστεί εφικτή η δημιουργία της λεγόμενης θαλάσσιας Εγνατίας Οδού. Παράλληλα, θα πρέπει όλοι να σκύψουν πάνω από τα ελληνικά λιμάνια και να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες για την αναβάθμισή τους. Ο κ. Λιάγκος εξήγησε ότι 155 πλοία εξυπηρετούν 115 νησιά, εκ των οποίων μόνο τα 25 έχουν αεροδρόμιο, ενώ τα υπόλοιπα εξυπηρετούνται αποκλειστικά δια θαλάσσης. Προσέθεσε ότι τα λιμάνια και συνολικά ο κλάδος της ναυτιλίας θα πρέπει να «τρέξουν» μία σειρά από “πράσινες” επενδύσεις έως το 2030. Στο πλαίσιο αυτό πρώτη προτεραιότητα των λιμένων της χώρας αποτελεί ο ενεργειακός μετασχηματισμός τους, με την ΟΛΘ ΑΕ να έχει ξεκινήσει ήδη τις σχετικές μελέτες στη Θεσσαλονίκη.

Δ. Θεοδωράτος, ΣΕΕΝ – Αttica: Προς ανατιμήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια τα επόμενα χρόνια

Ανατιμήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια θα έρθουν τα επόμενα χρόνια προειδοποίησε ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) και Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Attica Group, Διονύσης Θεοδωράτος.

Όπως εξήγησε, η επιβάρυνση της ακτοπλοΐας από τους νέους περιβαλλοντικούς κανόνες θα αγγίζει τα 320 εκατομμύρια ευρώ το 2031, με βάση τις τρέχουσες τιμές των δικαιωμάτων για τους ρύπους  με βάση μελέτη του ΙΟΒΕ για το ΣΕΕΝ.

«Το κόστος αυτό θα μετακυληθεί στον επιβάτη και στα οχήματα», είπε. «Μιλάμε για μια σίγουρη επιβάρυνση του ακτοπλοϊκού εισιτηρίου, αλλιώς δε θα μπορεί να λειτουργήσει η ακτοπλοΐα».

Το κόστος αυτό θα μπορούσε να μειωθεί εάν οι ελληνικές εταιρείες ανανεώσουν το στόλο τους, η μέση ηλικία του οποίου στην Ελλάδα σήμερα φτάνει στα 30 έτη.

«Ο στόλος πρέπει να ανανεωθεί» σημείωσε ο κ. Θεοδωράτος «Η ανανέωση του συνόλου του στόλου θα κοστίσει περίπου 3 δισ. ευρώ. Τα κόστη είναι τεράστια, για αυτό πρέπει να ανοίξουμε χρηματοδοτικά πρωτόκολλα για τις ακτοπλοϊκές εταιρείες».

Όπως εξήγησε σχετικές συζητήσεις με την ελληνική πολιτεία βρίσκονται σε εξέλιξη χωρίς να υπάρχει ακόμα συγκεκριμένο αποτέλεσμα και τόνισε παράλληλα την ανάγκη οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις να μετέχουν πιο ενεργά στις συζητήσεις που γίνονται για τα θέματα που τις αφορούν.

Όπως ανέφερε, το αυξημένο κόστος που φέρνει η υποχρέωση για νέα καύσιμα από το Μάιο του 2025 θα έπρεπε να προβλέπεται στο διαγωνισμό του υπουργείου Ναυτιλίας για τα δρομολόγια των συμβάσεων δημόσιας υπηρεσίας με  αναπροσαρμογή των αποζημιώσεων κατά  ελάχιστο 8,3% και παράλληλα να γίνει και η αναπροσαρμογή του κρατικού ναυλολόγιου το οποίο είναι “παγωμένο” από το 2018 με βάση την διαφοροποίηση του δείκτη τιμών καταναλωτή , όπως ορίζει η νομοθεσία κατά 12,5%.

Ο κ. Θεοδωράτος αναφέρθηκε στην ανάγκη και στις δυνατότητες κατασκευής νέων πλοίων και στην Ελλάδα  ενώ επεσήμανε ότι η ακτοπλοΐα παράγει τζίρο ύψους 1 δισ. ευρώ ετησίως από τα ναύλα, μέσα σε αυτά τα χρήματα περιλαμβάνονται και τα τέλη για τα λιμενικά ταμεία τα οποία ανέρχονται σε περίπου 30.000.000 ευρώ και θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν για την αναβάθμιση των λιμένων  ώστε να γίνου πιο πράσινα, προσβάσιμα και φιλικά για τα πλοία και τους επιβάτες.

Π. Ξενοκώστας, ΟΝΕΧ Shipyards & Technologies: Τα ναυπηγεία έτοιμα για την κατασκευή πλοίων

Έτοιμα για την κατασκευή πλοίων είναι τα ναυπηγεία, όπως αποκάλυψε o Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΝΕΧ Shipyards & Technologies και Πρόεδρος του Δ.Σ. της Ένωσης Ελληνικών Ναυπηγείων, Πάνος Ξενοκώστας.

Ο κ. Ξενοκώστας σημείωσε μάλιστα πως «για πρώτη φορά τα αστέρια συγχρονίστηκαν» εξηγώντας πως στο σκέλος που τους αφορά, τα ναυπηγεία είναι «πανέτοιμα» όπως χαρακτηριστικά επισήμανε και αυτό γιατί «έχουμε κάνει τις επενδύσεις που απαιτούνται, έχουμε καταθέσει προτάσεις, έχουμε ετοιμάσει τα σχέδια και θα μπορούσαμε να προχωρήσουμε στην κατασκευή ακόμα και αύριο».

Παράλληλα, όπως έκανε γνωστό, στα 612 ανέρχονται τα ελληνόκτητα και ξένα πλοία που βρίσκονται και στις δύο γιάρδες από το 2019. Από αυτά, τα 117 βρίσκονται στα ναυπηγεία της Ελευσίνας.

Αναφορικά με το επενδυτικό πλάνο, όπως είπε προχωράει με γοργούς ρυθμούς. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι και στα δύο ναυπηγεία οι επενδύσεις έχουν ξεπεράσει τα 120 εκατ., ενώ όπως διευκρίνισε είτε αυτές αφορούν capex είτε χρήματα προς το προσωπικό που ήταν 5 – 6 χρόνια απλήρωτο».

Σε σχέση με το επισκευαστικό κομμάτι, ο πρόεδρος της Ένωσης Ελληνικών Ναυπηγείων επανέλαβε πως και τα δύο ναυπηγεία είναι πλήρως λειτουργικά και σε σχέση με αυτό που ίσχυε τα προηγούμενα χρόνια, «σήμερα είμαστε γύρω στο 250%. Αν φανταστεί κάποιος ότι τόσο η Ελευσίνα, όσο και η Σύρος στις καλύτερες χρονιές τους δεν έκαναν κύκλο εργασιών πάνω από 20 – 21 εκατ. και αυτή την στιγμή το επισκευαστικό κομμάτι φέτος των δύο ναυπηγείων θα ξεπεράσει τα 120 εκατ. ευρώ», εξήγησε.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΛΙΜΕΝΩΝΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣΟΛΠΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΩΝΗΣΟΛΘΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΙΑΓΚΟΣΣΕΕΝATTICA GROUPΔΙΟΝΥΣΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΤΟΣONEX Shipyards & TechnologiesΠΑΝΟΣ ΞΕΝΟΚΩΣΤΑΣITC 2024ITC7ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝΣΥΝΕΔΡΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Οι «χαρτογιακάδες» των Βρυξελλών και η ρητορική του υπουργού Ναυτιλίας

11 Μαΐου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Συνάντηση του Π. Τσώνη (ΟΛΠ) με τον Επίτροπο Μεταφορών, Απ. Τζιτζικώστα. Ενημέρωση για τις επενδύσεις στο λιμάνι Πειραιά

11 Μαΐου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η επέκταση του σταθμού κρουαζιέρας στην ατζέντα της συνάντησης του CEO του ΟΛΠ με τον δήμαρχο Πειραιά

9 Μαΐου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Επίσκεψη αντιπροσωπείας της BENS στα Ναυπηγεία ONEX Ελευσίνας

9 Μαΐου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Αθ. Λιάγκος, ΕΛΙΜΕ: Οφείλουμε να σταθούμε με ρεαλισμό και θάρρος απέναντι στα επερχόμενα «κύματα» αλλαγής

8 Μαΐου, 2025
ESPO 2025 Press Conference
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Οι λιμένες της Ευρώπης σχεδιάζουν το μέλλον τους από τη Θεσσαλονίκη

8 Μαΐου, 2025
Επόμενο άρθρο

Ο Γ.Γ. Ναυτιλίας και Λιμένων, Ευάγγελος Κυριαζόπουλος στο ITC 2024 - 7ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Διεξήχθη η συνάντηση Κ. Κυρανάκη με Μ. Σαλβίνι για τη Hellenic Train (video)

8 Μαΐου, 2025

Η Ελλάδα παραπέμπεται στο Ευρωδικαστήριο για τους κανόνες σχετικά με τα διόδια και τα τέλη χρήσης (βινιέτες)

7 Μαΐου, 2025

O Χρήστος Καραδήμας της Ολυμπίας Οδού νέος πρόεδρος της Ελληνικό Μετρό

8 Μαΐου, 2025

Ακυρώνει τις πτήσεις για Τελ Αβίβ (Ισραήλ), έως τις 13 Μαΐου, η AEGEAN

7 Μαΐου, 2025

Εκδήλωση για τα τρία χρόνια λειτουργίας της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας

9 Μαΐου, 2025

Με 4 πτήσεις την εβδομάδα θα συνδέει Αθήνα – Λος Άντζελες η Norse Atlantic

9 Μαΐου, 2025

Μικρή παράταση, έως τις 15 Μαΐου, για τις αιτήσεις 413 μόνιμων υπαλλήλων στην ΟΣΥ. 391 οι οδηγοί

8 Μαΐου, 2025

Χρ. Δήμας: Η ΑΠΑ έχει συμβάλλει στην ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας της Ελλάδας στην αεροπορική κοινότητα

7 Μαΐου, 2025

Με αεροσκάφη της AEGEAN και της Olympic Air θα μεταφερθεί το Άγιο Φως από την Αθήνα σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας

1

Β. Κικίλιας: Οι ακτοπλόοι έχουν ένα ισχυρό κίνητρο να συγκρατήσουν τις τιμές, έπειτα από την τροπολογία για τα λιμενικά τέλη

0

Ίδρυση της λεωφορειακής γραμμής 311 «Στ. Κορωπί – Καλύβια» από τον ΟΑΣΑ

0

Πρόταση από τον Π. Ξενοκώστα προς τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά για τη δημιουργία αμυντικού ναυπηγικού φορέα

0

Η ΠΟΣ ΜΣΤ καταδικάζει την επίθεση στα γραφεία της Hellenic Train. “Η Δικαιοσύνη δεν θα έρθει μέσα από τη βία”, αναφέρει

0

Τα έργα στον ΒΟΑΚ και στο αεροδρόμιο στο Καστέλι επιθεώρησε ο υφυπουργός Υποδομών

0

Hellenic Train: Ο βομβιστής και ο συνεργός του φέρεται να έχουν καταγραφεί σε βίντεο

0

Γ. Βαγγέλας: Εξετάστηκαν οι επιπτώσεις στα ΔΛΤ από τη μείωση των λιμενικών τελών;

0

Οι κύριες παρεμβάσεις για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΣΕΘ

12 Μαΐου, 2025

Διαγωνισμός του Υπερταμείου για τη πρόσληψη «Συμβούλου Στρατηγικής» στο λιμάνι του Βόλου

12 Μαΐου, 2025

Κατά 1% μειώθηκαν τα ναύλα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

12 Μαΐου, 2025

Για πρώτη φορά, η Δυτική Ακτή των ΗΠΑ (Λος Άντζελες) θα συνδέεται απευθείας με την Αθήνα

12 Μαΐου, 2025

Οικονομικά αποτελέσματα PCT / ΣΕΠ 2024: Έσοδα 282,65 εκατ., με καθαρά κέρδη 26,52 εκατ.

12 Μαΐου, 2025

Το Στρατηγικό Σχέδιό της έως το 2030 που προβλέπει έσοδα 10 δισ. ευρώ παρουσίασε η Jungheinrich

12 Μαΐου, 2025

Επίσκεψη στη Ρώμη για τον Κ. Μητσοτάκη. Συνάντηση με τη Τζ. Μελόνι, τα θέματα που θα συζητηθούν

12 Μαΐου, 2025

Οι «χαρτογιακάδες» των Βρυξελλών και η ρητορική του υπουργού Ναυτιλίας

11 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr