Κυριακή, 9 Νοεμβρίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Σε εξέλιξη οι εργασίες στις πληγείσες από τον «Daniel» γέφυρες της Θεσσαλίας

    8 Νοεμβρίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο Πειραιάς στο επίκεντρο της ναυτιλιακής ανάκαμψης και του θαλάσσιου εμπορίου

    8 Νοεμβρίου, 2025
    MMM

    Λειτουργία ΜΜΜ λόγω της διεξαγωγής του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθηνών (7-9/11)

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Αρκετές οι προσδοκίες, χρειάζονται οι αποδείξεις (αμερικανικές επενδύσεις στην Ελλάδα)

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Νέα δάνεια ύψους 780 εκατ. ευρώ σε επιχειρήσεις μέσω του ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Διεθνή παραδείγματα μετασχηματισμού ταχυδρομικών οργανισμών και μετάβαση σε υβριδικά μοντέλα λειτουργίας

    7 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Σε εξέλιξη οι εργασίες στις πληγείσες από τον «Daniel» γέφυρες της Θεσσαλίας

    8 Νοεμβρίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο Πειραιάς στο επίκεντρο της ναυτιλιακής ανάκαμψης και του θαλάσσιου εμπορίου

    8 Νοεμβρίου, 2025
    MMM

    Λειτουργία ΜΜΜ λόγω της διεξαγωγής του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθηνών (7-9/11)

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Αρκετές οι προσδοκίες, χρειάζονται οι αποδείξεις (αμερικανικές επενδύσεις στην Ελλάδα)

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Νέα δάνεια ύψους 780 εκατ. ευρώ σε επιχειρήσεις μέσω του ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Διεθνή παραδείγματα μετασχηματισμού ταχυδρομικών οργανισμών και μετάβαση σε υβριδικά μοντέλα λειτουργίας

    7 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Σε τροχιά ανάπτυξης η λιμενική βιομηχανία της Ελλάδας: Επενδύσεις εκατοντάδων εκατ. ευρώ σε λιμάνια, πλοία και ναυπηγεία

vvegiazi by vvegiazi
18 Σεπτεμβρίου, 2024
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τροχιά ανάπτυξης διανύει η λιμενική βιομηχανία της Ελλάδας, καθώς επενδύσεις εκατοντάδων εκατ. ευρώ δρομολογούνται για τον εκσυγχρονισμό των λιμενικών υποδομών και του ακτοπλοϊκού στόλου, καθώς και στη ναυπηγοεπισκευή.

Τα ανωτέρω τόνισαν ο Ευάγγελος Κυριαζόπουλος, Γενικός Γραμματέας Ναυτιλίας και Λιμένων, ο Παναγιώτης Τσώνης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος ΟΛΠ, ο Αθανάσιος Λιάγκος, Εκτελεστικός Πρόεδρος ΟΛΘ ΑΕ και πρόεδρος της ΕΛΙΜΕ, ο Διονύσης Θεοδωράτος, Πρόεδρος Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος Attica Group και ο Πάνος Ξενοκώστας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΟΝΕΧ Shipyards & Technologies, Πρόεδρος του Δ.Σ. της Ένωσης Ελληνικών Ναυπηγείων στο πάνελ «Ακτοπλοΐα – Ναυτιλία – Λιμένες: Στο επίκεντρο η ανανέωση του στόλου και o εκσυγχρονισμός των λιμενικών υποδομών» στο πλαίσιο του ITC 2024 – 7ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών.

Ευ. Κυριαζόπουλος, Γ.Γ. Λιμένων: Προτεραιότητα να διατηρήσουμε όσο το δυνατόν πιο χαμηλά τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

ο Γ.Γ Ναυτιλίας και Λιμένων, Δρ. Ευάγγελος Κυριαζόπουλος επισήμανε την όλο και αυξανόμενη πρόοδο σε ετήσια βάση της Ελληνικής Ναυτιλίας τόσο στον τομέα της ακτοπλοΐας όσο και στις εμπορικές μεταφορές.

Ιδιαίτερη μνεία έδωσε στην αμφίδρομη σχέση που δημιουργείται ανάμεσα στην επένδυση σε έργα υποδομής και την ανάπτυξη της λιμενικής δραστηριότητας, τονίζοντας τα εξής: «Είμαστε η πρώτη χώρα στον τομέα της ναυτιλίας σε ολόκληρο τον κόσμο. Αυτό επιβεβαιώνεται από τη ψήφο εμπιστοσύνης που λαμβάνουν οι λιμένες μας και κατ’ επέκταση  η χώρα μας από τους ανθρώπους της Ναυτιλίας μία εξέλιξη που απορρέει από την ίδια τη κυβερνητική πολιτική».

Επιπλέον, έκανε λόγο για ανάγκη επενδύσεων ύψους 3 δισ. για την περαιτέρω ανάπτυξη των ακτοπλοϊκών γραμμών στην Ελλάδα, ενώ, συμπλήρωσε πώς σε πολλές περιπτώσεις (πχ. Ισπανία και Ιταλία) ζητούνται πληροφορίες για το πώς θα μπορέσουν να μιμηθούν το ελληνικό παράδειγμα.

«Στόχος μας είναι να εφαρμόσουμε μία πολιτική που θα έχει μάκρος και βάθος, έτσι ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει σε επερχόμενες κρίσεις», δήλωσε ο κ. Κυριαζόπουλος.

«Πρέπει να κάνουμε σταθερά βήματα σε συνεργασία με όλους του συναρμόδιους, εστιάζοντας στις ανάλογες διεργασίες που γίνονται στην ΕΕ, καθώς βρισκόμαστε σε μία πολύ κρίσιμη καμπή. Θυμίζει την εποχή της μετάβασης από το ιστίο στον ατμό», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Όσον αφορά στην ενεργειακή μετάβαση του κλάδου, επεσήμανε ότι δεν πρέπει να βιαστούμε, καθώς δε γνωρίζουμε το καύσιμο του μέλλοντος, ωστόσο πρέπει να επενδύσουμε σε τεχνολογίες που θα επικρατήσουν.

«Κάνουμε συζητήσεις με όλους τους εμπλεκόμενους προκειμένου να δούμε τί μπορούμε να προγραμματίσουμε στο μέλλον».

Όσον αφορά τις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, ο κ. Κυριαζόπουλος, ανέφερε ότι η κυβέρνηση προσπαθεί να κρατήσει όσο το δυνατόν πιο χαμηλά τις τιμές, προκειμένου να γίνουν προσιτές οι τιμές για τους Έλληνες.

Για την κρουαζιέρα, ανέφερε ότι κρίνεται απαραίτητο να βρεθούν οι κατάλληλες αντοχές και οι κατάλληλοι προορισμοί προκειμένου να διατηρηθεί η βιωσιμότητα του κλάδου αλλά και των περιοχών που υποδέχονται τους τουρίστες.

Π. Τσώνης, ΟΛΠ: Προχωρά με ταχείς ρυθμούς το επενδυτικό πλάνο, άναψε «πράσινο» για επανέναρξη της επέκτασης του προβλήτα κρουαζιέρας

Με ταχείς ρυθμούς προχωρά το επενδυτικό πρόγραμμα του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά (ΟΛΠ), μετά και την έκδοση του Προεδρικού Διατάγματος, την έγκριση του master plan και της Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) και τη νέα ΑΕΠΟ. Σύμφωνα με τα όσα σημείωσε ο Παναγιώτης Τσώνης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος ΟΛΠ, ο Οργανισμός έχει θέσει ως στόχο όλες οι υποχρεωτικές επενδύσεις να ολοκληρωθούν στο τέλος της πρώτης επενδυτικής περιόδου. Όπως είπε, «πρόκειται για ένα φιλόδοξο, αλλά εφικτό στόχο».

Ο ίδιος αποκάλυψε ότι δόθηκε το «πράσινο φως» από το EU Funding και την Περιφέρεια Αττικής για να συνεχιστεί και να τεθεί σε επανέναρξη το έργο της επέκτασης του προβλήτα κρουαζιέρας στο νότιο τμήμα του λιμένα Πειραιά.

Ταυτόχρονα, τόνισε ότι προχωρά η βυθοκόρηση στο λιμάνι, «ένα σημαντικό γεγονός τόσο από περιβαλλοντολογικής άποψης, όσο και της ασφάλειας καθώς θα επιτρέψει τον καλύτερο ελλιμενισμό των πλοίων».

Εκτίμησε ότι, έως τα τέλη του 2024, θα έχει ολοκληρωθεί η υπόγεια σύνδεση του ΟΔΔΥ, που θα συνδέει τον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων με το Logistics Center, ενώ προχωράει και η αναβάθμιση της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος (ΝΠΖ Περάματος). Αναφερόμενος στο κομμάτι της «πράσινης» μετάβασης, ο κ. Τσώνης υποστήριξε ότι είναι άμεσα συνδεδεμένη με τα λιμάνια και τη ναυτιλία. Επ’ αυτού, ο ΟΛΠ θα δαπανήσει πάνω από 50 -60 εκατ. ευρώ για την τροφοδοσία πλοίων με ηλεκτρική ενέργεια από ξηράς (cold ironing), για 9 συνολικά θέσεις, που αφορούν 5 την ακτοπλοΐα και 4 την κρουαζιέρα.

Αυτή τη στιγμή έχουν ξεκινήσει οι μελέτες για 2 ακόμη θέσεις cold ironing στη νέα επέκταση κρουαζιέρας του Οργανισμού, ενώ παράλληλα ξεκινούν οι μελέτες για να καλυφθούν οι ανάγκες σε ro-ro και container πλοία.

Επίσης, ο κ. Τσώνης δήλωσε ότι: «Βρισκόμαστε στο στάδιο της δημοπράτησης έργων για την υλοποίηση πλέον του cold ironing για τις προαναφερόμενες 9 θέσεις πλοίων».

Σχετικά με τις επιδόσεις του ΟΛΠ για την τρέχουσα χρονιά έγινε ιδιαίτερη αναφορά στα εντυπωσιακά μεγέθη της κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά, που αναμένεται να πετύχει νέο ρεκόρ με πάνω από 1,6 εκατ. επιβάτες.

Αθ. Λιάγκος, ΟΛΘ ΑΕ: Εν αναμονή του Προεδρικού Διατάγματος για να «ξεκλειδώσει» η επέκταση του 6ου προβλήτα

Σε εξέλιξη βρίσκεται το επενδυτικό σχέδιο για την αναβάθμιση του λιμένα Θεσσαλονίκης εν αναμονή του Προεδρικού Διατάγματος, που θα «ξεκλειδώσει» την επέκταση του 6ου προβλήτα.

Όπως είπε ο Εκτελεστικός Πρόεδρος του ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ, Αθανάσιος Λιάγκος, από το 2018 έχουν επενδυθεί 74,1 εκατ. ευρώ σε διάφορα έργα υποδομής και σε μηχανολογικό εξοπλισμό. «Το Master plan πέρασε από την Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) και έχει αποσταλεί στο ΣτΕ για διατύπωση γνώμης. Το επόμενο βήμα είναι η έκδοση του Προεδρικού Διατάγματος, ώστε να προχωρήσουμε στη συνέχεια στα έργα επέκτασης του προβλήτα 6», τόνισε ο κ. Λιάγκος.

Ένα έργο, που σύμφωνα με τον Εκτελεστικό Πρόεδρο της ΟΛΘ ΑΕ ενισχύει τον πρωταγωνιστικό ρόλο του Λιμένα Θεσσαλονίκης στην παγκόσμια λιμενική βιομηχανία και στον κλάδο της εφοδιαστικής αλυσίδας, προσφέροντας σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλονίκης. Εξήγησε ότι η πόλη έχει το στρατηγικό πλεονέκτημα να συνορεύει με χώρες που δεν έχουν λιμάνια.

Όσον αφορά στην κρουαζιέρα, ο κ. Λιάγκος υπογράμμισε ότι πολλαπλασιάστηκαν εφέτος οι αφίξεις πλοίων, μετά και τη δημιουργία από την ΟΛΘ ΑΕ του νέου σύγχρονου σταθμού κρουαζιέρας “Μέγας Αλέξανδρος” ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τη Θεσσαλονίκη ως προορισμό κρουαζιέρας. Σημείωσε ότι το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι το πρώτο της Ελλάδας που έχει υιοθετήσει το αυτοματοποιημένο Σύστημα Πυλών Σένγκεν Εισόδου – Εξόδου (EES).

Αναφέρθηκε επίσης στην ανάγκη διασύνδεσης όλων των λιμανιών, προκειμένου να καταστεί εφικτή η δημιουργία της λεγόμενης θαλάσσιας Εγνατίας Οδού. Παράλληλα, θα πρέπει όλοι να σκύψουν πάνω από τα ελληνικά λιμάνια και να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες για την αναβάθμισή τους. Ο κ. Λιάγκος εξήγησε ότι 155 πλοία εξυπηρετούν 115 νησιά, εκ των οποίων μόνο τα 25 έχουν αεροδρόμιο, ενώ τα υπόλοιπα εξυπηρετούνται αποκλειστικά δια θαλάσσης. Προσέθεσε ότι τα λιμάνια και συνολικά ο κλάδος της ναυτιλίας θα πρέπει να «τρέξουν» μία σειρά από “πράσινες” επενδύσεις έως το 2030. Στο πλαίσιο αυτό πρώτη προτεραιότητα των λιμένων της χώρας αποτελεί ο ενεργειακός μετασχηματισμός τους, με την ΟΛΘ ΑΕ να έχει ξεκινήσει ήδη τις σχετικές μελέτες στη Θεσσαλονίκη.

Δ. Θεοδωράτος, ΣΕΕΝ – Αttica: Προς ανατιμήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια τα επόμενα χρόνια

Ανατιμήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια θα έρθουν τα επόμενα χρόνια προειδοποίησε ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) και Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Attica Group, Διονύσης Θεοδωράτος.

Όπως εξήγησε, η επιβάρυνση της ακτοπλοΐας από τους νέους περιβαλλοντικούς κανόνες θα αγγίζει τα 320 εκατομμύρια ευρώ το 2031, με βάση τις τρέχουσες τιμές των δικαιωμάτων για τους ρύπους  με βάση μελέτη του ΙΟΒΕ για το ΣΕΕΝ.

«Το κόστος αυτό θα μετακυληθεί στον επιβάτη και στα οχήματα», είπε. «Μιλάμε για μια σίγουρη επιβάρυνση του ακτοπλοϊκού εισιτηρίου, αλλιώς δε θα μπορεί να λειτουργήσει η ακτοπλοΐα».

Το κόστος αυτό θα μπορούσε να μειωθεί εάν οι ελληνικές εταιρείες ανανεώσουν το στόλο τους, η μέση ηλικία του οποίου στην Ελλάδα σήμερα φτάνει στα 30 έτη.

«Ο στόλος πρέπει να ανανεωθεί» σημείωσε ο κ. Θεοδωράτος «Η ανανέωση του συνόλου του στόλου θα κοστίσει περίπου 3 δισ. ευρώ. Τα κόστη είναι τεράστια, για αυτό πρέπει να ανοίξουμε χρηματοδοτικά πρωτόκολλα για τις ακτοπλοϊκές εταιρείες».

Όπως εξήγησε σχετικές συζητήσεις με την ελληνική πολιτεία βρίσκονται σε εξέλιξη χωρίς να υπάρχει ακόμα συγκεκριμένο αποτέλεσμα και τόνισε παράλληλα την ανάγκη οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις να μετέχουν πιο ενεργά στις συζητήσεις που γίνονται για τα θέματα που τις αφορούν.

Όπως ανέφερε, το αυξημένο κόστος που φέρνει η υποχρέωση για νέα καύσιμα από το Μάιο του 2025 θα έπρεπε να προβλέπεται στο διαγωνισμό του υπουργείου Ναυτιλίας για τα δρομολόγια των συμβάσεων δημόσιας υπηρεσίας με  αναπροσαρμογή των αποζημιώσεων κατά  ελάχιστο 8,3% και παράλληλα να γίνει και η αναπροσαρμογή του κρατικού ναυλολόγιου το οποίο είναι “παγωμένο” από το 2018 με βάση την διαφοροποίηση του δείκτη τιμών καταναλωτή , όπως ορίζει η νομοθεσία κατά 12,5%.

Ο κ. Θεοδωράτος αναφέρθηκε στην ανάγκη και στις δυνατότητες κατασκευής νέων πλοίων και στην Ελλάδα  ενώ επεσήμανε ότι η ακτοπλοΐα παράγει τζίρο ύψους 1 δισ. ευρώ ετησίως από τα ναύλα, μέσα σε αυτά τα χρήματα περιλαμβάνονται και τα τέλη για τα λιμενικά ταμεία τα οποία ανέρχονται σε περίπου 30.000.000 ευρώ και θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν για την αναβάθμιση των λιμένων  ώστε να γίνου πιο πράσινα, προσβάσιμα και φιλικά για τα πλοία και τους επιβάτες.

Π. Ξενοκώστας, ΟΝΕΧ Shipyards & Technologies: Τα ναυπηγεία έτοιμα για την κατασκευή πλοίων

Έτοιμα για την κατασκευή πλοίων είναι τα ναυπηγεία, όπως αποκάλυψε o Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΝΕΧ Shipyards & Technologies και Πρόεδρος του Δ.Σ. της Ένωσης Ελληνικών Ναυπηγείων, Πάνος Ξενοκώστας.

Ο κ. Ξενοκώστας σημείωσε μάλιστα πως «για πρώτη φορά τα αστέρια συγχρονίστηκαν» εξηγώντας πως στο σκέλος που τους αφορά, τα ναυπηγεία είναι «πανέτοιμα» όπως χαρακτηριστικά επισήμανε και αυτό γιατί «έχουμε κάνει τις επενδύσεις που απαιτούνται, έχουμε καταθέσει προτάσεις, έχουμε ετοιμάσει τα σχέδια και θα μπορούσαμε να προχωρήσουμε στην κατασκευή ακόμα και αύριο».

Παράλληλα, όπως έκανε γνωστό, στα 612 ανέρχονται τα ελληνόκτητα και ξένα πλοία που βρίσκονται και στις δύο γιάρδες από το 2019. Από αυτά, τα 117 βρίσκονται στα ναυπηγεία της Ελευσίνας.

Αναφορικά με το επενδυτικό πλάνο, όπως είπε προχωράει με γοργούς ρυθμούς. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι και στα δύο ναυπηγεία οι επενδύσεις έχουν ξεπεράσει τα 120 εκατ., ενώ όπως διευκρίνισε είτε αυτές αφορούν capex είτε χρήματα προς το προσωπικό που ήταν 5 – 6 χρόνια απλήρωτο».

Σε σχέση με το επισκευαστικό κομμάτι, ο πρόεδρος της Ένωσης Ελληνικών Ναυπηγείων επανέλαβε πως και τα δύο ναυπηγεία είναι πλήρως λειτουργικά και σε σχέση με αυτό που ίσχυε τα προηγούμενα χρόνια, «σήμερα είμαστε γύρω στο 250%. Αν φανταστεί κάποιος ότι τόσο η Ελευσίνα, όσο και η Σύρος στις καλύτερες χρονιές τους δεν έκαναν κύκλο εργασιών πάνω από 20 – 21 εκατ. και αυτή την στιγμή το επισκευαστικό κομμάτι φέτος των δύο ναυπηγείων θα ξεπεράσει τα 120 εκατ. ευρώ», εξήγησε.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΛΙΜΕΝΩΝΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣΟΛΠΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΩΝΗΣΟΛΘΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΙΑΓΚΟΣΣΕΕΝATTICA GROUPΔΙΟΝΥΣΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΤΟΣONEX Shipyards & TechnologiesΠΑΝΟΣ ΞΕΝΟΚΩΣΤΑΣITC 2024ITC7ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝΣΥΝΕΔΡΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ο Πειραιάς στο επίκεντρο της ναυτιλιακής ανάκαμψης και του θαλάσσιου εμπορίου

8 Νοεμβρίου, 2025
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

ΕΒΕΘ: Δυσλειτουργίες και καθυστερήσεις στο Τελωνείο Πειραιά

6 Νοεμβρίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Διάκριση τακτικών δρομολογιακών ακτοπλοϊκών γραμμών σε κατηγορίες

5 Νοεμβρίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

ΟΛΘ: Θα εξυπηρετεί πλοία Post Panamax έως 24.000 TEU, από πλοία New Panamax έως 10.000 TEU σήμερα

3 Νοεμβρίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Το Δ.Σ. του ΟΛΘ έδωσε το «πράσινο φως» για την υπογραφή της σύμβασης με ΜΕΤΚΑ – ΤΕΚΑΛ για την επέκταση του 6ου προβλήτα

1 Νοεμβρίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Θέμα ημερών η υπογραφή της σύμβασης για την επέκταση της 6ης προβλήτας του ΟΛΘ

31 Οκτωβρίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Ο Γ.Γ. Ναυτιλίας και Λιμένων, Ευάγγελος Κυριαζόπουλος στο ITC 2024 - 7ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

H AEGEAN έλαβε το δικαίωμα διεξαγωγής πτήσεων σε Πορτ Λουί (Μαυρίκιος) και Βικτώρια (Σεϋχέλλες) για το 2026

5 Νοεμβρίου, 2025

Ο Γιώργος Καλλιμασιάς νέος διευθύνων σύμβουλος του αεροδρομίου της Αθήνας από την 1η Φεβρουαρίου 2026

3 Νοεμβρίου, 2025

Ο ευρωπαϊκός διάδρομος BBA και η (τεράστια) σημασία του για την Ελλάδα

7 Νοεμβρίου, 2025

Παραιτήθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Γρ. Σκλήκας. Προειδοποιεί για κίνδυνο ρευστότητας, εάν δεν κλείσουν τα καταστήματα

4 Νοεμβρίου, 2025

Ανεστάλη η απεργία του ΣΑΤΑ, κανονικά η λειτουργία των ταξί στις 6 Νοεμβρίου

5 Νοεμβρίου, 2025

ΟΦΑΕ: Χωρίς κάρτες ψηφιακού ταχογράφου χιλιάδες φορτηγά, ολιγωρία από το αρμόδιο υπουργείο

6 Νοεμβρίου, 2025

ΒΕΘ: Το κλείσιμο των καταστημάτων ΕΛΤΑ δεν έγινε βάσει αξιολόγησης

3 Νοεμβρίου, 2025

Το πρόγραμμα Miles+Bonus της AEGEAN εξελίσσεται

4 Νοεμβρίου, 2025

Θεσπίστηκε τέλος 3 ευρώ ανά επιβάτη στο αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης». Ισχύ από 1η Νοεμβρίου

2

Τα οικονομικά αποτελέσματα της Ferst Logistics που εξαγόρασε η πρόεδρος των Ελλήνων εφοπλιστών, Μ. Τραυλού

2

Αποζημίωση 12,12 εκατ. στη Νέα Οδό για τη μη λειτουργία διοδίων σε Βαρυμπόμπη, Αγ. Στέφανο και Χαλκίδα

1

Εγκρίθηκαν 4 εκατ. ευρώ για τη “μετακόμιση” της Προσέγγισης Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Η αναλυτική λίστα με τα 204 καταστήματα των ΕΛΤΑ που κλείνουν σε όλη την Ελλάδα στις 3 Νοεμβρίου

1

Κ. Κυρανάκης: Θα διερευνήσουμε τη δυνατότητα ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για τη σιδηροδρομική σύνδεση Ηρακλείου – αεροδρόμιο Καστελίου

1

Τα ΕΛΤΑ θα έπρεπε να «κυριαρχούν», τι συμβαίνει σε άλλες χώρες

1

Παραιτήθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Γρ. Σκλήκας. Προειδοποιεί για κίνδυνο ρευστότητας, εάν δεν κλείσουν τα καταστήματα

1

Σε εξέλιξη οι εργασίες στις πληγείσες από τον «Daniel» γέφυρες της Θεσσαλίας

8 Νοεμβρίου, 2025

Ο Πειραιάς στο επίκεντρο της ναυτιλιακής ανάκαμψης και του θαλάσσιου εμπορίου

8 Νοεμβρίου, 2025

Λειτουργία ΜΜΜ λόγω της διεξαγωγής του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθηνών (7-9/11)

7 Νοεμβρίου, 2025

Αρκετές οι προσδοκίες, χρειάζονται οι αποδείξεις (αμερικανικές επενδύσεις στην Ελλάδα)

7 Νοεμβρίου, 2025

Νέα δάνεια ύψους 780 εκατ. ευρώ σε επιχειρήσεις μέσω του ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ

7 Νοεμβρίου, 2025

Διεθνή παραδείγματα μετασχηματισμού ταχυδρομικών οργανισμών και μετάβαση σε υβριδικά μοντέλα λειτουργίας

7 Νοεμβρίου, 2025

Οι προτεραιότητες του Υπερταμείου για τα ΕΛΤΑ. Τι ειπώθηκε στη συνάντηση των δυο διοικήσεων

7 Νοεμβρίου, 2025

Δυναμικά συνεχίζει ο κλάδος των τροφίμων στις εξαγωγές: Άνοδος 10,2% στο 9μηνο

7 Νοεμβρίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία πλοήγησης στον ιστότοπό μας.

    Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις.

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Επισκόπηση απορρήτου
    Metaforespress

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.

    Necessary

    Το αυστηρώς απαραίτητο cookie θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένο ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας για ρυθμίσεις cookie.

    Στατιστικά

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως τον αριθμό επισκεπτών στον ιστότοπο και τις πιο δημοφιλείς σελίδες.

    Η διατήρηση αυτού του cookie μας επιτρέπει να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.