• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 27 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Το πρώτο Α321 neo παρέλαβε η Aegean Airlines (φωτο). Η εξέλιξη του στόλου αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συρρίκνωση ζημιών, με αύξηση εσόδων για την AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους

    26 Μαΐου, 2022
    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Το πρώτο Α321 neo παρέλαβε η Aegean Airlines (φωτο). Η εξέλιξη του στόλου αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συρρίκνωση ζημιών, με αύξηση εσόδων για την AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους

    26 Μαΐου, 2022
    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Σοβαρές παραβάσεις σε έργα του ΟΛΠ διαπίστωσε η Γενική Επιθεωρήτρια Δηµόσιας Διοίκησης

ffotinos by ffotinos
24 Ιουλίου, 2016
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
EEL και ΕΒΕΠ ενώνουν δυνάμεις για την ανάδειξη του Πειραιά σε επιχειρηματικό και ναυτιλιακό κόμβο
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Σοβαρές παραβάσεις σε έργα του ΟΛΠ διαπίστωσε κλιμάκιο ελέγχου της Γενικής Επιθεωρήτριας ∆ηµόσιας ∆ιοίκησης Μαρίας Παπασπύρου, όπως περιγράφεται στην Ετήσια Έκθεση 2015.

Η ΓΕΔΔ συνέστησε Μικτό Κλιµάκιο Ελέγχου για τον έλεγχο καταγγελιών, που κατατέθηκαν στο Γραφείο της και αφορούσαν έργα του ΟΛΠ, αλλά και για την υποστήριξη της εισαγγελικής έρευνας της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Πειραιά, για τις ίδιες καταγγελίες.

Από το Κλιµάκιο Ελέγχου υποβλήθηκαν Εκθέσεις Ελέγχου και διαπιστώθηκαν σοβαρές παραβάσεις στα εξής έργα, όπως αναφέρεται στην σχετική έκθεση:

α. Ανακατασκευή Προεντεταµένης Τριώροφης Αποθήκης του ΟΛΠ στον Λιµένα Ηρακλέους.

Κατά την διάρκεια µιας δεκαετίας (2000 – 2009) τα αρµόδια όργανα του ΟΛΠ για θέµατα µελετών και έργων δηλαδή η ∆/νση Έργων ως ∆/νουσα Υπηρεσία, το ∆ιοικητικό Συµβούλιο ως Προϊσταµένη Αρχή και το Τεχνικό Συµβούλιο του ΟΛΠ διαχειρίστηκαν το θέµα των ζηµιών, που υπέστη το κτίριο των αποθηκών Γ8-9-10 (από το σεισµό του Σεπτεµβρίου 1999) µε µία ατέρµονα εναλλαγή προορισµού του κτιρίου.

Συγκεκριµένα, η αρχική µελέτη ενίσχυσης του κτιρίου µετετράπη στην πορεία σε µελέτη κατεδάφισης και µε διατιθέµενη πλέον προµελέτη κατεδάφισης δηµοπρατήθηκε στη συνέχεια η ενίσχυση του κτιρίου χωρίς προσδιορισµένο εκτελεστέο αντικείµενο (παρά µόνο µε το κείµενο πραγµατογνωµοσύνης).

Στη συνέχεια η εγκατεστηµένη εργολαβία ενίσχυσης του κτιρίου µετετράπη και πάλι σε εργολαβία κατεδάφισης του κτιρίου ενώ, προστέθηκε αυθαίρετα και παράνοµα πλήθος άλλων αντικειµένων άσχετων µε το συµβατικό, δηλαδή παραβιάστηκαν κατ’ επανάληψη θεµελιώδεις διατάξεις για την ανάθεση και εκτέλεση δηµοσίων συµβάσεων και στο στάδιο της εκπόνησης της µελέτης και στο στάδιο της εκτέλεσης του έργου.

Ειδικά κατά την φάση εκτέλεσης του έργου της κατεδάφισης (η οποία δεν δηµοπρατήθηκε ποτέ µε ανταγωνιστικούς όρους) αλλά και των άλλων έργων που προσαρτήθηκαν στο συµβατικό αντικείµενο, διαπιστώθηκαν υπερτιµολογήσεις και διπλοπληρωµές (µέσω των νέων τιµών που καταρτίστηκαν), καθώς και υπερπιστοποιήσεις µεγάλης κλίµακας κατά την επιµέτρηση των εργασιών, µε συνέπεια να προκληθούν πολλαπλές ζηµίες στον ΟΛΠ συνολικού ύψους τουλάχιστον 1.938.425€, δηλαδή ποσοστό 49% της συνολικής δαπάνης του έργου (3.955.132€).

β. Κατασκευή Νέου Κρηπιδότοιχου Εξυπηρέτησης Κρουαζιερόπλοιων στην Περιοχή Αγίου Νικολάου Κεντρικού Λιµένα Πειραιώς.

Το εν λόγω έργο δηµοπρατήθηκε, προκειµένου να κατασκευασθεί άµεσα (εντός επτά µηνών), νέος κρηπιδότοιχος εξυπηρέτησης κρουαζερόπλοιων στη περιοχή Αγίου Νικολάου Πειραιά.

Όµως, αρχικά η ανεπάρκεια των συµβατικών δεδοµένων και η καθυστέρηση παράδοσης του πεδίου εργασίας στον ανάδοχο και στη συνέχεια η αδικαιολόγητη ανοχή των αρµοδίων οργάνων του έργου στην αντισυµβατική αδράνειά του, χωρίς την επιβολή των προβλεπόµενων κυρώσεων και τελικά η αδικαιολόγητη διάλυση της σύµβασης µε καταβολή αποζηµίωσης στον ανάδοχο αντί της έκπτωσής του, επέτρεψαν σήµερα, πέντε (5) χρόνια µετά την έναρξή του έργου (17/12/2010), το έργο να παραµένει ανεκτέλεστο κατά 60% περίπου, να έχει υποστεί ζηµία ύψους 296.375,56 € και να είναι εκτεθειµένο στον κίνδυνο απένταξής του από το πρόγραµµα συγχρηµατοδότησης του ΕΣΠΑ, µε ενδεχόµενη ζηµία, την απώλεια του συνόλου της κοινοτικής συνδροµής ύψους 2.945.739,14 €.

γ. Κατασκευή Κτιρίου ∆ιοίκησης στην Προβλήτα Ι του Σταθµού Ε/Κ (Container Terminal) του ΟΛΠ στο Ν. Ικόνιο.

Τα αρµόδια όργανα του ΟΛΠ, προγραµµάτισαν ένα βιοκλιµατικό κτίριο, προκειµένου να µην επιβαρυνθεί περαιτέρω η περιοχή αυτή (ΣΕΜΠΟ) µε την κατασκευή ενός ενεργοβόρου κτιρίου διοίκησης.

Για τους λόγους αυτούς εξασφάλισαν την απαιτούµενη θετική γνωµοδότηση από το αρµόδιο Τεχνικό Συµβούλιο ∆ηµοσίων Έργων. Όµως, στη συνέχεια οι διαδικασίες που ακολουθήθηκαν (εκ µέρους των αρµοδίων οργάνων του Ο.Λ.Π.) και ο εντοπισµός διαφοροποιηµένων τεχνικών περιγραφών στους φακέλους του έργου, οδήγησαν τελικά στην κατασκευή ενός ενεργειακά συµβατικού κτιρίου.

Στη συνέχεια διαπιστώθηκε ότι:

α) η αποπληρωµή του εν λόγω κτιρίου έγινε χωρίς να αποµειωθεί το εργολαβικό αντάλλαγµα, κατά τη δαπάνη του Κατ’ Αποκοπήν Τιµήµατος που αντιστοιχεί στις ειδικές κατασκευές (σύµµικτη κατασκευή, φρεατοπάσσαλοι) και στα βιοκλιµατικά συστήµατα (µηχανικών περσίδων σκίασης, των φωτοβολταϊκών πανέλων, σύστηµατος κλιµατισµού µε χρήση υδάτινων πόρων) που δεν κατασκευάστηκαν,

β) παρασχέθηκε έκπτωση από τον ανάδοχο (1,2%), η οποία αφορούσε έργο “ειδικής φύσης”.

Η κατασκευή τελικά ενός συµβατικού κτιρίου δεν δικαιολογεί την ανωτέρω έκπτωση, δεδοµένου ότι η µέση έκπτωση συνήθων κτιριακών έργων την περίοδο εκείνη ήταν 33,23%, ενώ η έκπτωση µε την οποία συντάχθηκαν οι Νέες Τιµές του έργου από την ∆.Υ. και τον Ανάδοχο ήταν 30,34%, και γ) καθυστέρησε αδικαιολόγητα η έναρξη των εργασιών του έργου (προσπάθεια κατασκευής υπογείου σε δυσµενείς συνθήκες λόγω υψηλού υδροφόρου ορίζοντα, χωρίς καµία αιτιολόγηση κ.α.), µε συνέπεια τη χορήγηση παρατάσεων της προθεσµίας περαίωσης χωρίς τη συνδροµή των νοµίµων προϋποθέσεων και την καταβολή αδικαιολόγητης δαπάνης αναθεώρησης.

Οι παράνοµες αυτές ενέργειες των αρµοδίων οργάνων του ΟΛΠ προκάλεσαν ζηµία στον Οργανισµό ύψους 1.864.577 € µε το επιεικέστερο σενάριο, ή 2.010.845 € µε το δυσµενέστερο.

δ) Μικρά Έργα Περιόδου 2001-2004.

Για όλα τα ελεγχθέντα µικρά έργα του έτους 2004, αλλά και δειγµατοληπτικά για τα έργα της περιόδου 2001-2003, αναδείχθηκε ένα παγιωµένο σύστηµα ανάθεσης και εκτέλεσης µικρών έργων του ΟΛΠ ΑΕ, που συνιστά παρέκκλιση από τις αρχές της διαφάνειας, της ισότητας συµµετοχής στη διαδικασία επιλογής αναδόχου και του ελεύθερου ανταγωνισµού µε ζηµιογόνες συνέπειες για τον Οργανισµό. Αποτελεί δε, σοβαρή ένδειξη ότι έγινε συνεννόηση των συναγωνιζόµενων προς αποφυγή πραγµατικού ανταγωνισµού, µε αποτέλεσµα ζηµία για την ΟΛΠ ΑΕ.

Η κυκλικότητα της σύνθεσης των υποψηφίων αναδόχων στα περισσότερα έργα, η ασαφής περιγραφή του αντικειµένου της δηµοπρασίας, η παράνοµη σύνταξη του προϋπολογισµού των έργων, η επιλογή συστήµατος ανάθεσης που δεν ανταποκρίνονταν στις πραγµατικές συνθήκες των έργων και εν τέλει, η διαχείριση των παραπάνω διαδικασιών από τα αρµόδια όργανα του ΟΛΠ ΑΕ υπήρξε πολλαπλά παράνοµη και επιζήµια για τον Οργανισµό.

Η εκτίµηση ζηµίας από τα ελεγχθέντα έργα ανέρχεται σε 755.142,84 €. Λόγω όµως της οµοιότητας των ευρηµάτων, βασίµως εικάζεται ότι η συνολική ζηµία από όλα τα µικρά έργα (ελεγχθέντα και µη) της περιόδου 2001-2004 είναι ακόµη µεγαλύτερη.

Tags:ΓΕΔΔΟΛΠ

Σχετικά Άρθρα

Ο ΟΛΠ «ρίχνει» 32 εκατ. ευρώ για 3 υποχρεωτικές επενδύσεις, επεκτείνεται το car terminal
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

«Πράσινες» τεχνολογίες και εφαρμογές στο λιμάνι του Πειραιά μέσω του ευρωπαϊκού έργου Green C Ports

24 Μαΐου, 2022
ΟΛΠ: To κτήριο του ΣΙΛΟ και όμοροι χώροι του παραχωρούνται για το Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

ΟΛΠ: To κτήριο του ΣΙΛΟ και όμοροι χώροι του παραχωρούνται για το Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων

18 Μαΐου, 2022
Στην Seatrade Cruise Global 2022, στο Μαϊάμι, συμμετείχε ο ΟΛΠ
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Στην Seatrade Cruise Global 2022, στο Μαϊάμι, συμμετείχε ο ΟΛΠ

10 Μαΐου, 2022
Χορηγία 5 οχημάτων στον δήμο Περάματος από τον ΟΛΠ
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Χορηγία 5 οχημάτων στον δήμο Περάματος από τον ΟΛΠ

18 Απριλίου, 2022
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Άνοδο εσόδων (237 εκατ.) και καθαρών κερδών (26,6 εκατ.) πέτυχε η ΣΕΠ / PCT το 2021, παρά τη μείωση στα εμπορευματοκιβώτια

4 Απριλίου, 2022
Ο ΟΛΠ «ρίχνει» 32 εκατ. ευρώ για 3 υποχρεωτικές επενδύσεις, επεκτείνεται το car terminal
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ανοιχτός για τροποποιήσεις στο Master Plan ο ΟΛΠ. Δηλώνει ότι θα υλοποιήσει τις επενδύσεις

22 Μαρτίου, 2022
Επόμενο άρθρο

Συνεδριάζει, για πρώτη φορά, η Εθνική Συντονιστική Επιτροπή Κρουαζιέρας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022

Πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεργαζόμενους οδηγούς ταξί της BEAT

20 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

260.000 teu εξαγώγιμου φορτίου από τη Σαγκάη θα «πνίξουν» την αγορά το καλοκαίρι. Οι εκτιμήσεις της Drewry

20 Μαΐου, 2022

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Το πρώτο Α321 neo παρέλαβε η Aegean Airlines (φωτο). Η εξέλιξη του στόλου αεροσκαφών

Συρρίκνωση ζημιών, με αύξηση εσόδων για την AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους

26 Μαΐου, 2022
Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019

Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

26 Μαΐου, 2022
Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς

CLIA unveils #LoveCruise initiatives

26 Μαΐου, 2022
Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030

Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

26 Μαΐου, 2022

Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

26 Μαΐου, 2022
O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

26 Μαΐου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς

Αποζημίωση 40,4 εκατ. θα λάβει ο ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια

26 Μαΐου, 2022

Στην EnableGood η Στρατηγική Βιώσιμης Ανάπτυξης και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των ΕΛΤΑ

26 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ