Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Προς ολοκλήρωση ο Piraeus Tower, ξεκινά η ανέγερση του Riviera Tower – Πώς θα αλλάξει το skyline της Αθήνας με τους δύο νέους ουρανοξύστες

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Στον επανασχεδιασμό λεωφορειακών γραμμών στην ευρύτερη περιοχή της βορειοανατολικής Αττικής προχωρά ο ΟΑΣΑ

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    Night street scene in Bucharest old city, on Postei Street(Strada Postei), 04-10-2014.
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η ERGOTRAK αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας των λεωφορείων Otokar στην Ελλάδα

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Alfa Romeo Tonale Hybrid 160 VGT Ti: Το πάθος συναντάει την καρδιά των C-SUV

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    DHL Express secures top spot as Europe’s Best Workplace™ 2023 for 3rd time in a row

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Χρήστος Σταϊκούρας: Ενισχύεται ο ρόλος της Ελλάδας στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών

    22 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Προς ολοκλήρωση ο Piraeus Tower, ξεκινά η ανέγερση του Riviera Tower – Πώς θα αλλάξει το skyline της Αθήνας με τους δύο νέους ουρανοξύστες

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Στον επανασχεδιασμό λεωφορειακών γραμμών στην ευρύτερη περιοχή της βορειοανατολικής Αττικής προχωρά ο ΟΑΣΑ

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    Night street scene in Bucharest old city, on Postei Street(Strada Postei), 04-10-2014.
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η ERGOTRAK αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας των λεωφορείων Otokar στην Ελλάδα

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Alfa Romeo Tonale Hybrid 160 VGT Ti: Το πάθος συναντάει την καρδιά των C-SUV

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    DHL Express secures top spot as Europe’s Best Workplace™ 2023 for 3rd time in a row

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Χρήστος Σταϊκούρας: Ενισχύεται ο ρόλος της Ελλάδας στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών

    22 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Στήριξη Κυριάκου Μητσοτάκη στα επενδυτικά σχέδια της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά

vvegiazi by vvegiazi
17 Απριλίου, 2019
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τη βούλησή του να ξεπεραστούν τα γραφειοκρατικά εμπόδια που καθυστερούν την επένδυση της Cosco στον Πειραιά, εξέφρασε ο πρόεδρος του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης, σε συνάντηση που είχε  με τη διοίκηση της κινεζικής εταιρείας, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΝΔ.

Ο κ. Μητσοτάκης βρέθηκε στα γραφεία της Cosco, στον Πειραιά, όπου τον υποδέχθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Captain Fu Chengqiu.

Τα στελέχη της Cosco παρουσίασαν στον κ. Μητσοτάκη το σχέδιο της εταιρείας για την επέκταση των επενδύσεων στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας. Οι νέες επενδύσεις συνολικού ύψους 600 εκατ. ευρώ περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, προβλήτες για κρουαζιερόπλοια, επιβατικό σταθμό, επέκταση του τερματικού σταθμού αυτοκινήτων (car terminal), ξενοδοχεία και κέντρο logistics, το οποίο θα είναι συνδεδεμένο με το σιδηροδρομικό δίκτυο για να μετακινούνται γρηγορότερα τα εμπορεύματα σε Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.

Αποτέλεσμα εικόνας για μητσοτακησ cosco

Στη συζήτηση δόθηκε έμφαση στο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που έχει το λιμάνι του Πειραιά και η Ελλάδα στην μετακίνηση εμπορευμάτων στις χώρες της Κεντρικής Ευρώπης, καθώς η εναλλακτική διαδρομή από τα λιμάνια της Β. Ευρώπης διαρκεί κατά μέσο όρο 6 ημέρες παραπάνω.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, επισημάνθηκε ότι με την έλευση της Cosco, το λιμάνι του Πειραιά ανέβηκε από την 93η θέση στην 32η παγκοσμίως σε ό,τι αφορά τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων. Ενώ το 2019 αναμένεται να γίνει το σημαντικότερο λιμάνι της Μεσογείου.

Από την πλευρά του ο κ. Μητσοτάκης ανέφερε ότι «Η δική μας άποψη είναι σταθερή. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση η προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς να χρησιμοποιείται ως άλλοθι για την καθυστέρηση επενδύσεων.

Από εκεί και πέρα, μπορούμε πάντα να βρούμε μια ικανοποιητική ισορροπία μεταξύ της ανάγκης να προστατεύσουμε τον πολιτιστικό μας θησαυρό, κάτι το οποίο φαντάζομαι ότι και οι ίδιοι οι επενδυτές το αναζητούν και το επιδιώκουν, και της ανάγκης να μην αποτελεί αυτό εμπόδιο στη δρομολόγηση επενδύσεων.

Η δεύτερη πάγια θέση μας είναι ότι οι κανόνες του παιχνιδιού δεν πρέπει να αλλάζουν εκ των υστέρων. Όταν έχει δρομολογηθεί ένα μεγάλο επενδυτικό σχέδιο, με επενδυτές οι οποίοι έχουν αποδείξει την αξιοπιστία τους και οι οποίοι έρχονται να προσφέρουν στην αναπτυξιακή δυναμική της χώρας σε ένα master plan το οποίο είναι εγκεκριμένο, οποιαδήποτε αλλαγή των κανόνων από τη διοίκηση, από το ελληνικό κράτος εκ των υστέρων δημιουργεί προβλήματα και ερωτηματικά.

Αποτέλεσμα εικόνας για μητσοτακησ cosco

Με βάση, λοιπόν, αυτές τις δύο αρχές πορευόμαστε και έτσι θα αξιολογήσουμε την προοπτική της επένδυσης στο μέλλον. Δεν χρειάζεται να ξαναπώ ότι έχουμε στηρίξει από την πρώτη στιγμή ανεπιφύλακτα την επένδυση αυτή.

Θεωρούμε την ιστορία της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά ως μια πολύ επιτυχημένη ξένη επένδυση, η οποία έγινε στη χώρα μας, σε δύσκολες μάλιστα συγκυρίες. Αποδείξατε στην πράξη ότι δημιουργήσατε πολλές καλοπληρωμένες θέσεις εργασίας.

Και το επενδυτικό σας σχέδιο είναι επαρκώς φιλόδοξο, ώστε να προσβλέπουμε στη δημιουργία πολλών χιλιάδων νέων θέσεων απασχόλησης, καλά πληρωμένων θέσεων απασχόλησης, που θα δώσουν με τη σειρά τους μια διέξοδο στο μεγάλο πρόβλημα της νεανικής ανεργίας που έχουμε στη χώρα μας.

Άρα, μπορείτε να θεωρήσετε -και το λέω στον καπετάνιο- ότι η δική μας στήριξη στα φιλόδοξα σχέδια τα οποία έχετε, είναι δεδομένη. Θα σεβαστούμε τους νόμους και το Σύνταγμα, αλλά θα διαμορφώσουμε ένα τέτοιο πλαίσιο που δεν θα δημιουργούμε αδικαιολόγητα εμπόδια στη προσπάθειά σας να ολοκληρώσετε αυτήν την επένδυση.

Παρουσιάζεται μια εικόνα ενός ολοκληρωμένου λιμανιού το οποίο ξεκινάει από τη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη, που τόσο μεγάλη σημασία έχει για εμάς, προχωράει στο λιμάνι των κοντέινερς, που γίνεται το μεγαλύτερο λιμάνι στη Μεσόγειο. Και, στη συνέχεια, προφανώς καλύπτει τις ξενοδοχειακές ανάγκες που συνδέονται με την ακτοπλοΐα και φυσικά το κομμάτι της κρουαζιέρας, στο οποίο εμείς αποδίδουμε πάρα πολύ μεγάλη σημασία.

Θέλουμε ο Πειραιάς να γίνει παγκόσμιο κέντρο κρουαζιέρας. Για να γίνει αυτό χρειάζονται επενδύσεις, πρέπει να υποδεχθούμε περισσότερα πλοία και χρειάζονται προφανώς και οι ανάλογες υποδομές στη στεριά, σε επίπεδο ξενοδοχείων, αλλά ενδεχομένως, γιατί όχι, και άλλων χρήσεων, ώστε αυτό το οποίο βλέπουμε σήμερα να μη μοιάζει σε τίποτα με αυτό το οποίο ελπίζουμε ότι θα βλέπουμε σε 3 με 5 χρόνια».

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:COSCOMASTER PLAN ΟΛΠΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣΛΙΜΑΝΙ ΠΕΙΡΑΙΑΟΛΠ

Σχετικά Άρθρα

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

O ΟΛΠ και η «Αποστολή» έστειλαν ανθρωπιστική βοήθεια στη Θεσσαλία

22 Σεπτεμβρίου, 2023
6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

Βράβευση ΟΛΠ ως «Εταιρεία των Μεταφορών – Έτος 2022»

19 Σεπτεμβρίου, 2023
6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

Ο ΥU Zeng Gang (ΟΛΠ) στο ITC 2023 – 6o Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών (19/9)

15 Σεπτεμβρίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ξεπέρασαν τα 272, τα κρουαζιερόπλοια στο λιμάνι του Πειραιά από τις αρχές του έτους

4 Σεπτεμβρίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Νέο δρομολόγιο από την OOCL, συνδέοντας Ελλάδα, Τουρκία, Ισπανία και Μαρόκο

4 Σεπτεμβρίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ρεκόρ 5,6 εκατ. επιβατών το καλοκαίρι για τα λιμάνια Πειραιά, Ραφήνας και Λαυρίου

2 Σεπτεμβρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Κέρκυρα, Ηγουμενίτσα και Βόλος, το δεύτερο «κύμα» των υπό παραχώρηση λιμένων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

ΔΑΑ, Fraport, Hellastron, AVIS, Streem Global, Minoan Lines, ΟΛΘ και Parsons στο ITC 2023 (19/9)

18 Σεπτεμβρίου, 2023

Εντός 2 ετών η πλήρης αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου. Τι είπαν ΡΑΣ, ΟΣΕ, Copelouzos Group, ΓΑΙΑΟΣΕ, ΘΕΚ, VTG

19 Σεπτεμβρίου, 2023

Το video της ημέρας των Μεταφορών του ITC 2023 – 6ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών

19 Σεπτεμβρίου, 2023

ΡΑΣ, ΟΣΕ, ΗΤ, Copelouzos, «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» / Goldair, ΓΑΙΑΟΣΕ και VTG στο ITC 2023 (19/9)

18 Σεπτεμβρίου, 2023

3 επιπλέον υδατοδρόμια και ένα υδάτινο πεδίο αποκτά η Πελοπόννησος, άναψε “πράσινο” και για τον Βόλο

21 Σεπτεμβρίου, 2023

To video της ημέρας των Υποδομών του ITC 2023 – 6ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών

18 Σεπτεμβρίου, 2023

Κανονικά οι πτήσεις την Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου, παράνομη κρίθηκε η απεργία ΕΕΕΚΕ και ΟΣΥΠΑ

20 Σεπτεμβρίου, 2023

Ορίστηκε Διοίκηση στον Εθνικό Οργανισμό Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών

20 Σεπτεμβρίου, 2023

Τα αεροδρόμια σε Κέρκυρα και Άκτιο επισκέφθηκαν η υφυπουργός Μεταφορών και ο Γ.Γ. Μεταφορών

1

Το νέο video με την πρόοδο κατασκευής του αεροδρομίου στο Καστέλλι της Κρήτης

1

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Προς ολοκλήρωση ο Piraeus Tower, ξεκινά η ανέγερση του Riviera Tower – Πώς θα αλλάξει το skyline της Αθήνας με τους δύο νέους ουρανοξύστες

23 Σεπτεμβρίου, 2023

Στον επανασχεδιασμό λεωφορειακών γραμμών στην ευρύτερη περιοχή της βορειοανατολικής Αττικής προχωρά ο ΟΑΣΑ

23 Σεπτεμβρίου, 2023
Night street scene in Bucharest old city, on Postei Street(Strada Postei), 04-10-2014.

Η ERGOTRAK αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας των λεωφορείων Otokar στην Ελλάδα

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Alfa Romeo Tonale Hybrid 160 VGT Ti: Το πάθος συναντάει την καρδιά των C-SUV

22 Σεπτεμβρίου, 2023

DHL Express secures top spot as Europe’s Best Workplace™ 2023 for 3rd time in a row

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Χρήστος Σταϊκούρας: Ενισχύεται ο ρόλος της Ελλάδας στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»: Ένα επιτυχημένο case study διαρκούς προόδου και εξέλιξης

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Χρ. Σταϊκούρας πριν από το Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών: “Oι μεταφορές ενισχύουν ανάπτυξη και κοινωνική συνοχή”

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ