ΑρχικήΝΑΥΤΙΛΙΑΣτα 8,4 δισ. τα έσοδα της Hapag-Lloyd στο 9μηνο. Αύξηση 27% του όγκου μεταφοράς εμπορευμάτων

Στα 8,4 δισ. τα έσοδα της Hapag-Lloyd στο 9μηνο. Αύξηση 27% του όγκου μεταφοράς εμπορευμάτων

Αυξημένα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT), που άγγιξαν τα 212,1 εκατ. ευρώ, παρουσίασε η Hapag-Lloyd στο γ’ τρίμηνο του έτους, έναντι 178,1 εκατ. ένα χρόνο νωρίτερα.

Σύμφωνα με το ναυτιλιακό κολοσσό, σημαντική βελτίωση σημείωσαν τα καθαρά αποτελέσματα του ομίλου φτάνοντας τα 113,4 εκατ. κατά το εξεταζόμενο τρίμηνο, αντί 51,8 εκατ. το 2017.

Οι επιδόσεις στο 9μηνο του 2018

Σε επίπεδο 9μήνου, τα EBITDA ανήλθαν στα 813,7 εκατ. ευρώ έναντι 722,8 εκατ. στο 9μηνο του 2017. Αντίστοιχα, τα EBIT έφτασαν τα 300,8 εκατ. (268,8 εκατ. 9μηνο 2017).

Τα έσοδα του 9μήνου ανέρχονται στα 8,4 δισ. ευρώ (7,3 δισ. το 2017), λόγω της αύξησης του όγκου μεταφοράς εμπορευμάτων κατά 27%, την τρέχουσα περίοδο, φτάνοντας τα 8,900 TTEU έναντι 7,029 TTEU στο 9μηνο του 2017.

Η αύξηση αυτή οφείλεται κυρίως στη συγχώνευση της Hapag-Lloyd με την United Arab Shipping Company Ltd (UASC).

Ο μέσος όρος των ναύλων μειώθηκε σε 1,032 USD/TEU, δηλαδή κάτω από το επίπεδο του προηγούμενου έτους, όπου στο 9μηνο του 2017 ήταν στα 1,068 USD/TEU).

Όπως σχολιάζει η ναυτιλιακή, η τιμή των καυσίμων αυξήθηκε κατά 95 USD/τόνο στο 9μηνο του έτους, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017, και δεν είναι δυνατόν -σύμφωνα με την ίδια- να αντισταθμιστεί πλήρως από τις αυξήσεις των ναύλων στο γ’ τρίμηνο.

«Υπάρχουν θετικές εξελίξεις για εμάς στο γ’ τρίμηνο και θετικά αποτελέσματα για τον όμιλο στο 9μηνο. Ο υψηλός όγκος εμπορευματικών μεταφορών, η βέλτιστη αξιοποίηση των πλοίων μας και οι συνέργειες από την πρόσφατη συγχώνευση με την UASC μας επέτρεψαν να αντισταθμίσουμε εν μέρει το αυξανόμενο λειτουργικό κόστος.

Επιπλέον, ο μέσος όρος των ναύλων βελτιώθηκε κατά την περίοδο αιχμής.

Παρά την επίμονη πίεση που δέχθηκαν οι λειτουργικές δαπάνες σε διάφορα τμήματά μας, παραμένουμε επιφυλακτικά αισιόδοξοι για το υπόλοιπο της χρονιάς», δήλωσε ο Rolf Habben Jansen, διευθύνων σύμβουλος της Hapag-Lloyd.

Να σημειωθεί ότι, η πορεία του κόστους καυσίμων και ναύλων συμφωνούν με τις αρχικές προβλέψεις για το σύνολο του 2018. Η πρόβλεψη αυτή παραμένει αμετάβλητη και κυμαίνεται από 200 – 450 εκατ. ευρώ για το EBIT και εντός του στόχου για 900 – 1,150 εκατ. ευρώ για τα EBITDA.

Β. Βεγιάζη

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο