Παρασκευή, 11 Ιουλίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Αγορά αυτοκινήτου στο πρώτο εξάμηνο: +0,2% τα επιβατικά, -7% τα φορτηγά και +7,4% τα λεωφορεία

    11 Ιουλίου, 2025
    LOGISTICS

    Φορτηγά Λέσβου: Πρόβλημα στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λέσβου από Πειραιά προς Θεσσαλονίκη με πλοίο Ro Ro

    11 Ιουλίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Οριακή άνοδος 0,8% της δύναμης του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο, στα 1.838 τα πλοία

    11 Ιουλίου, 2025
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Οι επιδόσεις της Ελλάδας το 2025: Στο 81,5% το paperless εμπόριο, στο 72,2% το paperless διασυνοριακό εμπόριο

    11 Ιουλίου, 2025
    INTERNATIONAL

    RTA relies on 400 MAN city buses for use in Dubai

    11 Ιουλίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ένας νέος ναυπηγικός κολοσσός “γεννιέται” στην Κίνα: Η CSSC συγχωνεύεται με την CSIC

    11 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Αγορά αυτοκινήτου στο πρώτο εξάμηνο: +0,2% τα επιβατικά, -7% τα φορτηγά και +7,4% τα λεωφορεία

    11 Ιουλίου, 2025
    LOGISTICS

    Φορτηγά Λέσβου: Πρόβλημα στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λέσβου από Πειραιά προς Θεσσαλονίκη με πλοίο Ro Ro

    11 Ιουλίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Οριακή άνοδος 0,8% της δύναμης του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο, στα 1.838 τα πλοία

    11 Ιουλίου, 2025
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Οι επιδόσεις της Ελλάδας το 2025: Στο 81,5% το paperless εμπόριο, στο 72,2% το paperless διασυνοριακό εμπόριο

    11 Ιουλίου, 2025
    INTERNATIONAL

    RTA relies on 400 MAN city buses for use in Dubai

    11 Ιουλίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ένας νέος ναυπηγικός κολοσσός “γεννιέται” στην Κίνα: Η CSSC συγχωνεύεται με την CSIC

    11 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Τα διευρωπαϊκά δίκτυα για τις μεταφορές “ανοίγουν” γεωγραφικούς ορίζοντες για Ελλάδα και Θεσσαλονίκη

vvegiazi by vvegiazi
22 Οκτωβρίου, 2024
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τα δύο διευρωπαϊκά δίκτυα για τις μεταφορές, το ένα από την Αδριατική και το άλλο από την Πολωνία ανοίγουν γεωγραφικούς ορίζοντες για την διασυνδεσιμότητα για την χώρα μας και για την  Θεσσαλονίκη για να παίξουν ένα σημαντικό ρόλο σε αυτό που λέμε ανταγωνιστικότητα της ΕΕ ευρύτερα, τόνισε ο Χρήστος Στυλιανίδης, υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής στη συζήτηση που έγινε στο πλαίσιο του Southeast Europe Connectivity Forum ΙΙ.

Όπως είπε, απαντώντας, «εμείς ως υπουργείο Ναυτιλίας έχουμε συνεργασία με τον ΟΛΘ αλλά και τα άλλα λιμάνια της Βόρειας Ελλάδας για να είναι έτοιμα μέσα από την αναβάθμισή τους στην επόμενη ημέρα».

«Η ΕΕ ως η μεγαλύτερη ενιαία αγορά του κόσμου πρέπει και με βάση το προτεινόμενο μοντέλο Ντράγκι να διατηρήσει την ισχυρή της θέση μέσα σε αυτό το διεθνές πολύ μεγάλο ανταγωνιστικό τοπίο», σημείωσε ο υπουργός Ναυτιλίας.

Μάλιστα, χαρακτήρισε ως «χωνευτήρι» την ιδέα της συνεργασίας της ΕΕ με τις χώρες των Δυτικών Βαλκανίων που τείνουν προς τον εξευρωπαϊσμό και σε αυτό έχει ξεχωριστό ρόλο η Θεσσαλονίκη και η χώρα. Και γι΄ αυτό όπως είπε ο κ. Στυλιανίδης χρησιμοποιώ τον όρο «θαλάσσια Εγνατία».

Αναφορικά με το ζήτημα του μεγάλου ανταγωνισμού στην ναυτιλία και των χωρών που κυριαρχούν από την Ασία και πως μπορεί αυτό να αντιμετωπιστεί, ο υπουργός επισήμανε τον πρωταγωνιστικό ρόλο που έχει η χώρα μας σε αυτό το θέμα, ως μεγάλη ναυτιλιακή δύναμη, αλλά ταυτόχρονα ως ένας αξιόπιστος συνομιλητής που δεν φοβάται και έχει δώσει ιδιαίτερη σημασία στην εξωστρέφεια.

Ο κ. Στυλιανίδης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο επεισόδιο στην Ερυθρά Θάλασσα και το χτύπημα που δέχτηκε το ελληνικό πλοίο από του Χούθι σημειώνοντας πως χάρη στις ενέργειες της χώρας μας και με την συνεργασία άλλων δυνάμεων «έγινε πραγματικά ένα θαύμα και δεν είχαμε μια περιβαλλοντική καταστροφή».

Επίσης, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα για την κρίση στην Μέση Ανατολή και την Ουκρανία, ο κ. Στυλιανίδης επισήμανε πως η Ελλάδα μπορεί να διαδραματίσει ξεχωριστό ρόλο στην επόμενη μέρα και την ανασυγκρότηση των δύο περιοχών.

Ο υπουργός Ναυτιλίας είπε ότι είχε νωρίτερα σήμερα συνομιλία με τον εκπρόσωπο της Βόρειας Μακεδονίας στο τρέχον συνέδριο και συμφώνησαν πως η σταθερότητα και η ανάπτυξη των σχέσεων των δύο χωρών είναι για το καλό της περιοχής και το συμφέρον των δύο λαών.

Ανακοίνωσε επίσης πως στο πλαίσιο της μη έντασης που έχει η χώρα μας με την Άγκυρα δέχτηκε πρόσκληση από τον υπουργό Μεταφορών της Τουρκίας για να συζητήσουν ναυτιλιακά θέματα, καθώς είναι κοινός τόπος πόση σημασία έχουν για την ανάπτυξη του εμπορίου και την σταθερότητα της περιοχή. Μάλιστα, υπογράμμισε ότι αποδέχτηκε την πρόσκληση και η συνάντηση θα γίνει στις 22 Νοεμβρίου στην γειτονική χώρα.

Η ανακοίνωση του υπουργείου Ναυτιλίας

Την επιτακτική ανάγκη για αύξηση της διασυνδεσιμότητας τόσο του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, όσο και όλων των λιμανιών της Βόρειας Ελλάδας με την Ευρώπη με στόχο να εξασφαλισθεί μια μεγαλύτερη ενιαία αγορά, επισήμανε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης σε συνέντευξη (firechat) σήμερα στην Εκτελεστική Διευθύντρια του Ινστιτούτου Διεθνών Σχέσεων (ΙΔΙΣ) Ινώ Αφεντούλη. Η συνέντευξη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο συμμετοχής του Υπουργού στο Southeast Europe Connectivity Forum II στη Θεσσαλονίκη.

Ο κ. Στυλιανίδης τόνισε ότι η συνδεσιμότητα μπορεί, ως ιδέα, να βρει περισσότερη εφαρμογή μέσω των Δυτικών Βαλκανίων «Με αυτό τον τρόπο» , είπε ο υπουργός, «η μεγάλη ενιαία αγορά της Ε.Ε. θα συνδεθεί με μια ακόμα μεγαλύτερη ενιαία αγορά, περιλαμβάνοντας και χώρες οι οποίες είναι στο προ – ενταξιακό στάδιο».

Αναφορικά με τα διευρωπαϊκά δίκτυα ο κ. Στυλιανίδης τόνισε ότι αποτελούν προτεραιότητα για την Ελλάδα και την ελληνική κυβέρνηση «γιατί ανοίγουν όχι απλώς ευκαιρίες αλλά λεωφόρους οριζόντων». Και τόνισε:

«Το μεγάλο μας στοίχημα στο οποίο πρέπει να επιμείνουμε, είναι η συνδεσιμότητα, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε και τα Δυτικά Βαλκάνια προκειμένου να βρεθούν πιο κοντά στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Αλλά παράλληλα να δούμε την Ελλάδα μας και τη Θεσσαλονίκη ως ένα κόμβο, ως ένα κεντρικό σημείο, το οποίο θα είναι ζηλευτό για όλους. Να έρχονται έτσι, όχι μόνο τα ευρωπαϊκά προϊόντα για να πάνε προς τη Μέση Ανατολή αλλά και τα ασιατικά προϊόντα».

Νωρίτερα ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής συναντήθηκε με τον Αναπληρωτή Πρωθυπουργό και Υπουργό Μεταφορών της Βόρειας Μακεδονίας Αλεξάντρ Νικολόσκι, ύστερα από πρωτοβουλία του δεύτερου. Οι κ.κ. Στυλιανίδης και Νικολόσκι συζήτησαν για τις σχέσεις των δύο χωρών, δίνοντας έμφαση σε θέματα λιμένων. Κατά τη συνάντησή τους ο κ. Στυλιανίδης επισήμανε ότι αποτελεί συμφέρον και για τη Βόρεια Μακεδονία η ανάπτυξη της Ελλάδας και της Θεσσαλονίκης.

Και πρόσθεσε: «Είναι η βάση της συνύπαρξής μας και είναι πολύ σημαντικό να γίνει αυτό αντιληπτό. Και γι’ αυτό θα επιδιώξουμε να κλείσουμε όλα τα προβλήματα για να προχωρήσουμε, με στόχο να βοηθήσουμε τους λαούς μας να αναβαθμίσουν την ευημερία τους και να είμαστε μια περιοχή την οποία ο υπόλοιπος κόσμος θα βλέπει ως περιοχή σταθερότητας που μπορεί να αξιοποιήσει τα πλεονεκτήματά της».

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΔΙΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝΝΑΥΤΙΛΙΑΘΑΛΑΣΣΙΑ ΕΓΝΑΤΙΑΟΛΘΛΙΜΑΝΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Συνάντηση Β. Κικίλια με την υπουργό Μεταφορών του Ισραήλ, στο επίκεντρο ναυτιλία, Χούθι, περιφερειακή ασφάλεια

10 Ιουλίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

MSC Cruises και Explora Journeys “επενδύουν” στην ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Ελλάδα

8 Ιουλίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Στ. Γκίκας: Να εφαρμοστεί η “Προγραμματική Ρήτρα Νησιωτικότητας” στις πολιτικές της ΕΕ

3 Ιουλίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η ΕΕ επενδύει 2,8 δισ. σε 94 έργα μεταφορών για ενίσχυση της βιώσιμης και συνδεδεμένης κινητικότητας

3 Ιουλίου, 2025
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

H «ισχυρή Ελλάδα» και οι πρώτες αναφορές του Κ. Κυρανάκη στη «στρατιωτική κινητικότητα»

1 Ιουλίου, 2025
MMM

Με πόρους νέων ευρωπαϊκών ταμείων ο εκσυγχρονισμός μεταφορών και ναυτιλίας

30 Ιουνίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Κ. Γκιουλέκας: Η Β. Ελλάδα μπορεί να λειτουργήσει ως διαμετακομιστικό κέντρο στην ευρύτερη περιοχή

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Σύσταση 53 προσωποπαγών θέσεων προσωπικού κλάδου και ειδικότητας ΠΕ Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

8 Ιουλίου, 2025

Ολοκληρώνεται ο «κύκλος των αλλαγών» στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

9 Ιουλίου, 2025

Πως θα είναι η επέκταση της κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά (pics)

7 Ιουλίου, 2025

Όλο και πιο κοντά η παραχώρηση του αεροδρομίου Καλαμάτας: Ιδρύθηκε η «Αεροδρόμιο Καλαμάτας ΑΕ»

9 Ιουλίου, 2025

O ΟΑΣΑ εκκινεί διαδικασία ποινικών ρητρών κατά της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής για τα πρόσφατα συμβάντα σε λεωφορεία

10 Ιουλίου, 2025

Προσεγγίζει το 60% η πρόοδος των έργων στο νέο αεροδρόμιο της Κρήτης, το Καστέλι (pics)

5 Ιουλίου, 2025

Κέρδη για την THEMA από την πρώτη χρονιά λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης

7 Ιουλίου, 2025

Ηellenic Train: Λαμβάνει αποζημιώσεις 123 εκατ. + 16,5 εκατ. για άγονες γραμμές και μειωμένα κόμιστρα φοιτητών

10 Ιουλίου, 2025

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

1

Κίνδυνος ανατιμήσεων στα καύσιμα. Έκτακτοι έλεγχοι της ΔΙΜΕΑ σε εταιρείες, πρατήρια πώλησης καυσίμων

1

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

1

Άμεση επανέναρξη των πτήσεων υδροπλάνων ζητούν οι ξενοδόχοι στα Ιωάννινα

1

Στους δρόμους της Αθήνας τα νέα λεωφορεία φυσικού αερίου (pics)

1

Κ. Μητσοτάκης: Προστίθενται 50 Αστυνομικοί στη Συγκοινωνιακή Αστυνομία

1

Στις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου Αλεξανδρούπολης η άσκηση του NATO «IMMEDIATE RESPONSE 25»

0

Σε δημόσια διαβούλευση ως τις 26 Ιουνίου το σχέδιο νόμου για την ασφάλεια στον σιδηρόδρομο

0

Αγορά αυτοκινήτου στο πρώτο εξάμηνο: +0,2% τα επιβατικά, -7% τα φορτηγά και +7,4% τα λεωφορεία

11 Ιουλίου, 2025

Φορτηγά Λέσβου: Πρόβλημα στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λέσβου από Πειραιά προς Θεσσαλονίκη με πλοίο Ro Ro

11 Ιουλίου, 2025

Οριακή άνοδος 0,8% της δύναμης του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο, στα 1.838 τα πλοία

11 Ιουλίου, 2025

Οι επιδόσεις της Ελλάδας το 2025: Στο 81,5% το paperless εμπόριο, στο 72,2% το paperless διασυνοριακό εμπόριο

11 Ιουλίου, 2025

RTA relies on 400 MAN city buses for use in Dubai

11 Ιουλίου, 2025

Ένας νέος ναυπηγικός κολοσσός “γεννιέται” στην Κίνα: Η CSSC συγχωνεύεται με την CSIC

11 Ιουλίου, 2025
The ID. family is becoming a pioneer in terms of software integration and over-the-air updates. (From left to right: Volkswagen ID.4 GTX, ID.4, ID.3, ID.5 und ID.5 GTX.)

Στο +47% οι παγκόσμιες παραδόσεις BEV οχημάτων στο Q1 του 2025 για τη Volkswagen

11 Ιουλίου, 2025

Στην τελική φάση η προετοιμασία του διαγωνισμού υπηρεσιών διαχείρισης υποδομών της ΥΠΑ

11 Ιουλίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr