Κυριακή, 28 Μαΐου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ξεπέρασε, στο πρώτο 4μηνο του έτους, τη Βαλένθια ο Πειραιάς

    28 Μαΐου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελλιμενίστηκε το πρώτο σκάφος στην καινούργια Μαρίνα Βουλιαγμένης

    28 Μαΐου, 2023
    MMM

    Οι 10 πόλεις με το καλύτερο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών παγκοσμίως (video)

    27 Μαΐου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου στον Οργανισμό Λιμένος Πατρών

    27 Μαΐου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Πραγματοποιήθηκε η τελετή παράδοσης – παραλαβής στο υπουργείο Ναυτιλίας (pics)

    26 Μαΐου, 2023
    LOGISTICS

    Eurobank: Αύξηση εξαγωγών και συγκράτηση εισαγωγών στο α’ τρίμηνο

    26 Μαΐου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ξεπέρασε, στο πρώτο 4μηνο του έτους, τη Βαλένθια ο Πειραιάς

    28 Μαΐου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελλιμενίστηκε το πρώτο σκάφος στην καινούργια Μαρίνα Βουλιαγμένης

    28 Μαΐου, 2023
    MMM

    Οι 10 πόλεις με το καλύτερο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών παγκοσμίως (video)

    27 Μαΐου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου στον Οργανισμό Λιμένος Πατρών

    27 Μαΐου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Πραγματοποιήθηκε η τελετή παράδοσης – παραλαβής στο υπουργείο Ναυτιλίας (pics)

    26 Μαΐου, 2023
    LOGISTICS

    Eurobank: Αύξηση εξαγωγών και συγκράτηση εισαγωγών στο α’ τρίμηνο

    26 Μαΐου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Τους χειρισμούς του ΤΑΙΠΕΔ καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι του ΟΛΘ. Οι επενδύσεις που «κουρεύτηκαν»

vvegiazi by vvegiazi
8 Δεκεμβρίου, 2016
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Μηνυτήρια αναφορά στον εισαγγελέα Διαφθοράς ετοιμάζονται να καταθέσουν, εντός του 2016, οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ ΑΕ), καταγγέλλοντας την απαξίωση του λιμανιού «δια των πράξεων και παραλείψεων» του ΤΑΙΠΕΔ, των ηγεσιών και των στελεχών του.

Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν, μεταξύ άλλων, την προωθούμενη από το ΤΑΙΠΕΔ κάθετη μείωση του εγκεκριμένου επενδυτικού προγράμματος του ΟΛΘ για το 2017, η οποία – όπως υποστηρίζουν – αφήνει εκτός νυμφώνος έργα απαραίτητα για την εμπορικά αποδοτική, περιβαλλοντικά ορθή και ασφαλή λειτουργία του λιμανιού, όπως μετέδωσε το ΑΜΠΕ.

Στη διάρκεια χθεσινής συνέντευξης Τύπου, η γενική γραμματέας της Ομοσπονδίας Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ), Φανή Γουργούρη, καθώς και ο πρόεδρος του Συλλόγου Χειριστών και εκπρόσωπος των εργαζομένων στο διοικητικό συμβούλιο, Λάζαρος Τανταλίδης, υποστήριξαν ότι το ΤΑΙΠΕΔ προτείνει να παραπεμφθούν στις ελληνικές καλένδες τα 24 από τα 34 έργα που είχαν εγκριθεί από το διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΘ.

Η δε εκτιμώμενη δαπάνη για το 2017 ορίζεται στα 11,7 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 5,6 εκατ. προγραμματίζεται να εκταμιευτούν στο πρώτο τρίμηνο του 2017.

«Το ΤΑΙΠΕΔ μειώνει τις προμήθειες και τα έργα συντήρησης του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού της ΟΛΘ ΑΕ (υλοποίηση του προϋπολογισμού του 2017) στα μισά από τα προϋπολογισθέντα και προγραμματισθέντα 23 εκατ. ευρώ», σημείωσε η κ. Γουργούρη, ενώ ο κ. Τανταλίδης επισήμανε ότι οι προτάσεις αυτές για τη μείωση έγιναν σε μια περίοδο που το ΤΑΙΠΕΔ είναι ακέφαλο, «από μια απλή υπάλληλο του Ταμείου».

‘Όπως επισημαίνουν οι εργαζόμενοι, τα έργα αυτά είναι απαραίτητα για δύο λόγους: αφενός για τις εργασίες φορτοεκφόρτωσης, αφού σήμερα το λιμάνι χάνει σημαντικά κεφάλαια από λειτουργίες που δεν μπορεί να εντάξει στη δραστηριότητά του, λόγω έλλειψης μηχανημάτων και προσωπικού (πχ, απώλεια εσόδων 4 εκατ. και κερδών άνω των 2 εκατ. ευρώ ετησίως, από την αδυναμία διαχείρισης των εγχώριων φορτίων προς εξαγωγή).

Αφετέρου, είναι απαραίτητα για την περιβαλλοντική προστασία, καθώς σήμερα η σκόνη από χύδην φορτία, όπως το νικέλιο -βαρύ μέταλλο- διαχέεται στην ατμόσφαιρα και τη θάλασσα στη Θεσσαλονίκη όταν πνέουν ισχυροί άνεμοι.

Έως και στο 1,5 δισ. η καθαρή παρούσα αξία του λιμανιού

Σύμφωνα με την κ. Γουργούρη, δεν προβλέπεται καμία δέσμευση του ιδιώτη που θα μπει στο λιμάνι για υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος της επόμενης πενταετίας, ούτε για αύξηση του φορτίου.

«Δεν είναι τυχαίο ότι η σημερινή υποδομή του λιμανιού απαξιώνεται μέχρι τελικής πτώσης, ούτε ότι το λιμάνι λειτουργεί στην κόψη του ξυραφιού», σημείωσε και πρόσθεσε ότι το ΤΑΙΠΕΔ συστηματικά απαξιώνει το λιμάνι, που «δεν πωλείται με βάση την καθαρή παρούσα αξία του (σ.σ. 700 εκατ. έως 1,5 δισ. ευρώ, σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, της οποίας το τελικό παραδοτέο δεν έχει ακόμη κατατεθεί), αλλά ουσιαστικά χαρίζεται.

Από το 2012 (σ.σ. οπότε πέρασε στο ΤΑΙΠΕΔ το σύνολο του μετοχικού κεφαλαίου που το δημόσιο κατείχε στον ΟΛΘ) έως σήμερα, η αξία του λιμανιού της Θεσσαλονίκης μειώνεται, με στόχο την πώλησή του κοψοχρονιά».

Κατά τον κ. Τανταλίδη, αρχικά το ΤΑΙΠΕΔ κατέβασε στα 220 εκατ. τις απαραίτητες επενδύσεις, ύψους 309 εκατ. ευρώ στην πενταετία, που προβλέπονταν στο επιχειρησιακό σχέδιο του ΟΛΘ, ενώ στη συνέχεια ο πρωθυπουργός χαμήλωσε περαιτέρω τον πήχη, στα 180 εκατ. με σχεδόν διπλάσιο χρόνο υλοποίησης.

Πλέον, υποστήριξε, το ΤΑΙΠΕΔ διαπραγματεύεται για επενδύσεις μόλις 80-90 εκατ. ευρώ.

Ο ίδιος τόνισε ότι το ΤΑΙΠΕΔ διατάσσει, κόβει επενδύσεις και ματαιώνει διαγωνισμούς (όπως η διαγωνιστική διαδικασία για την επέκτασης της 6ης προβλήτας), αλλά το ζήτημα είναι κατά πόσον έχει δικαίωμα να το κάνει.

Γνωστοποίησε ακόμη ότι εντός των επόμενων ημερών, με μεγάλη καθυστέρηση, πρόκειται να αναρτηθεί στο VDR (Virtual Data Room) η τροποποιημένη σύμβαση παραχώρησης του λιμανιού, οπότε θα επιβεβαιωθεί κι επισήμως αυτό που οι εργαζόμενοι υποστηρίζουν, ότι δηλαδή οι επενδύσεις που ζητάει από τον ιδιώτη το ΤΑΙΠΕΔ δεν υπερβαίνουν τα 80-90 εκατ. ευρώ.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΟΛΘ

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Το πρώτο 6μηνο του 2024 η οδική σύνδεση του 6ου προβλήτα του ΟΛΘ με ΠΑΘΕ και Εγνατία Οδό

10 Μαΐου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Μέρισμα 1,45 ευρώ ανά μετοχή αποφάσισε η ετήσια τακτική γενική συνέλευση των μετόχων του ΟΛΘ

10 Μαΐου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

ΟΛΘ: Νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας Λιμενεργατών τριετούς διάρκειας

3 Μαΐου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Πρόταση ΕΒΕΘ για λειτουργία των ανοικτών χώρων στάθμευσης του ΟΛΘ σε 24ωρη βάση

2 Μαΐου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Στη δημιουργία logistics center έως 60.000 τ.μ. προχωρά ο ΟΛΘ. Ο κατάλογος των νέων έργων

28 Απριλίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η επίδραση της κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη: Από 8,56 εκατ. έως 10,82 εκατ. ετησίως

26 Απριλίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Στο 9μηνο ο λιμένας Αλεξανδρούπολης ξεπέρασε τα έσοδα του περσινού 12μήνου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

ΣΑΤΑ: Η διοίκηση του αεροδρομίου της Αθήνας στέλνει στην εξορία τα προμισθωμένα ταξί

24 Μαΐου, 2023

H AEGEAN «τολμά»: Δρομολογεί το μεγαλύτερο θερινό πρόγραμμα της ιστορίας της, με 18 εκατ. θέσεις

26 Μαΐου, 2023

Λιμάνι (Πειραιάς) και αεροδρόμιο (Αθήνας) έγιναν «ένα» με το μετρό. Τα αποτελέσματα

22 Μαΐου, 2023

Ελέγχους σε αεροσκάφη με συστήματα WiFi διενήργησε η ΑΠΑ

23 Μαΐου, 2023

Τα σενάρια για τον επόμενο υπουργό Υποδομών και Μεταφορών

23 Μαΐου, 2023

Έτσι θα γίνει η μετεγκατάσταση των διαμεταφορέων από τον Ελαιώνα στον δήμο Φυλής, με ορίζοντα το 2025

23 Μαΐου, 2023

O Γιάννης Γκόλιας (πρόεδρος του ΟΑΣΑ) υπηρεσιακός υπουργός Υποδομών και Μεταφορών

25 Μαΐου, 2023

Ενισχύεται η επίδραση των αεροσκαφών neo στην AEGEAN: Θα αντιστοιχούν φέτος στο 48% των ωρών πτήσεων

24 Μαΐου, 2023

H LAMDA αγόρασε τα 4 αεροσκάφη της παλιάς Ολυμπιακής που βρίσκονται στο Ελληνικό

1

Εξάρθρωση κυκλώματος που “βοηθούσε” στην απόκτηση άδειας χειριστή αεροσκάφους (pics, video)

1

Σε δημόσια διαβούλευση έως τις 16 Ιουνίου το Εθνικό Σχέδιο Ηλεκτροκίνησης

1

Λιμάνι (Πειραιάς) και αεροδρόμιο (Αθήνας) έγιναν «ένα» με το μετρό. Τα αποτελέσματα

1

Ξεπέρασε, στο πρώτο 4μηνο του έτους, τη Βαλένθια ο Πειραιάς

28 Μαΐου, 2023

Ελλιμενίστηκε το πρώτο σκάφος στην καινούργια Μαρίνα Βουλιαγμένης

28 Μαΐου, 2023

Οι 10 πόλεις με το καλύτερο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών παγκοσμίως (video)

27 Μαΐου, 2023

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου στον Οργανισμό Λιμένος Πατρών

27 Μαΐου, 2023

Πραγματοποιήθηκε η τελετή παράδοσης – παραλαβής στο υπουργείο Ναυτιλίας (pics)

26 Μαΐου, 2023

Eurobank: Αύξηση εξαγωγών και συγκράτηση εισαγωγών στο α’ τρίμηνο

26 Μαΐου, 2023

Ukraine’s share in EU exports peaked in March

26 Μαΐου, 2023

Πτήσεις και ταξίδια με έκπτωση έως 60% σε όλο το δίκτυο της AEGEAN

26 Μαΐου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ