• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 14 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Δεν έχει χορηγηθεί κρατική ενίσχυση στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ γνωμοδότησε η ΕΕ. Το σκεπτικό της απόφασης

    13 Αυγούστου, 2022
    Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

    12 Αυγούστου, 2022
    Καταργούνται οι περιορισμοί στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις, πως θα γίνονται τα ταξίδια στα νησιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Αυγούστου

    12 Αυγούστου, 2022
    Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Autohellas που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Οι (προσεκτικές) κινήσεις του ομίλου Βασιλάκη στο εξωτερικό

    12 Αυγούστου, 2022
    Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων
    ΓΝΩΜΗ

    Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

    12 Αυγούστου, 2022
    Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

    12 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Δεν έχει χορηγηθεί κρατική ενίσχυση στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ γνωμοδότησε η ΕΕ. Το σκεπτικό της απόφασης

    13 Αυγούστου, 2022
    Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

    12 Αυγούστου, 2022
    Καταργούνται οι περιορισμοί στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις, πως θα γίνονται τα ταξίδια στα νησιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Αυγούστου

    12 Αυγούστου, 2022
    Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Autohellas που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Οι (προσεκτικές) κινήσεις του ομίλου Βασιλάκη στο εξωτερικό

    12 Αυγούστου, 2022
    Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων
    ΓΝΩΜΗ

    Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

    12 Αυγούστου, 2022
    Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

    12 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Θετική εξέλιξη για τον ΟΛΘ: Υπεγράφη η σύμβαση για την οδική σύνδεση με ΠΑΘΕ και Εγνατία

vvegiazi by vvegiazi
16 Ιουνίου, 2021
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Ο ΟΛΘ «ρίχνει» 130 εκατ. ευρώ για να καταστεί hub των Βαλκανίων. Τον Απρίλιο ο ανάδοχος για τον 6ο προβλήτα
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ενισχύεται η ανταγωνιστικότητα του ΟΛΘ, καθώς υπεγράφη η σύμβαση για την οδική σύνδεση με ΠΑΘΕ και Εγνατία Οδό.

Η υπογραφή πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της «Εγνατία Οδός ΑΕ» παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή και του Γενικού Γραμματέα Υποδομών, Γιώργου Καραγιάννη.

Σε δηλώσεις του ο κ. Καραμανλής τόνισε: «Αυτό το έργο λοιπόν, το οποίο από το 2010 είχε κολλήσει, πλέον ξεκολλάει. Υπεγράφη σήμερα η σύμβαση για να λυθεί αυτό το πρόβλημα. Είμαστε λοιπόν εδώ για να πούμε ότι μία τεράστια εκκρεμότητα παίρνει το δρόμο της και πολύ σύντομα θα ξεμπλοκάρουμε και τη σιδηροδρομική σύνδεση με το λιμάνι έτσι ώστε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να γίνει ο κόμβος υποδομών και μεταφορών της ευρύτερης Νοτιοανατολικής Ευρώπης».

Τα οφέλη για τον ΟΛΘ

Με τη νέα σύνδεση, η κυκλοφορία από ΠΑΘΕ/Εγνατία Οδό προς τον 6ο προβλήτα του λιμένα Θεσσαλονίκης και αντιστρόφως, θα διεξάγεται μέσω οδογέφυρας απρόσκοπτα, χωρίς ισόπεδους κόμβους και σηματοδότες, με ταχύτητα μελέτης 80 χλμ./ώρα.

Τα οφέλη θα είναι σημαντικά:

-Πρώτον, θα αποσυμφορηθεί η δυτική είσοδος της Θεσσαλονίκης. Και αυτό καθώς τα οχήματα μεταφορών με κατεύθυνση το λιμάνι θα εκτρέπονται πριν τη συμβολή της εσωτερικής περιφερειακής οδού Θεσσαλονίκης με την ΠΑΘΕ, με αποτέλεσμα την ομαλότερη και ασφαλέστερη ροή τους.

-Δεύτερον, θα αποφορτιστεί το τοπικό οδικό δίκτυο από την κίνηση βαρέων φορτηγών και θα αποκατασταθεί η τοπική κυκλοφορία μεταξύ της οδού Καλοχωρίου με την ΠΑΘΕ και μεταξύ του 6ου προβλήτα με το Καλοχώρι.

-Τρίτον, το έργο αναμένεται να έχει θετικό αντίκτυπο στο κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον της περιοχής. Εκτιμάται ότι θα αυξήσει τις αξίες των ακινήτων, θα τονώσει την απασχόληση και θα ενισχύσει την τάση αντικατάστασης δραστηριοτήτων με χαμηλές αποδόσεις από δραστηριότητες υψηλών αποδόσεων.

Ιδιαίτερα αναμένεται να ωφελήσει η νέα σύνδεση τις μεταποιητικές εγκαταστάσεις της περιοχής, αφού θα διευκολύνει την άμεση πρόσβαση τους στο εθνικό οδικό δίκτυο.

-Τέταρτον, η νέα σύνδεση θα έχει άμεση και θετική επίδραση στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών και ειδικότερα στον τομέα των εμπορευματικών μεταφορών, στην προσέλκυση και ανάπτυξη κέντρων logistics, λόγω της προβλεπόμενης αναβάθμισης του Λιμένα Θεσσαλονίκης σε σημαντικό διαμετακομιστικό κέντρο της Βαλκανικής και της Ανατολικής Μεσογείου.

Στιγμιότυπο από την υπογραφή της σύμβασης σύνδεσης του 6ου προβλήτα ΟΛΘ με ΠΑΘΕ και Εγνατία Οδό.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου

Το έργο σύνδεσης του αυτοκινητοδρόμου Πατρών – Αθηνών – Θεσσαλονίκης – Ευζώνων και Εγνατίας οδού με τον 6ο προβλήτα του λιμένα Θεσσαλονίκης και το οδικό δίκτυο του Καλοχωρίου, έχει προϋπολογισμό ύψους 75 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα, στο πλαίσιο του έργου αναβαθμίζεται μέρος του τοπικού οδικού δικτύου, με στόχο την βέλτιστη διαχείριση της κυκλοφορίας στο ιδιαίτερα επιβαρυμένο περιβάλλον της Βιομηχανικής Περιοχής (ΒΙΠΕ) Καλοχωρίου και την αποκατάσταση της σύνδεσής της με το λιμάνι και την ΠΑΘΕ.

Αναλυτικότερα, η νέα οδική σύνδεση έχει μήκος 3,5 χλμ. περίπου, από τα οποία 1,4 χλμ. έχουν ήδη κατασκευασθεί.

Αναπτύσσεται επί οδογέφυρας αμφίδρομης κατεύθυνσης κατά το μεγαλύτερο της τμήμα και περιλαμβάνει:

-6 μεγάλες γέφυρες,

-Εργασίες ολοκλήρωσης ανωδομής,

-Κατασκευή συνδετήριου κλάδου μεταξύ της επαρχιακής οδού Θεσσαλονίκης – Καλοχωρίου και του αριστερού κλάδου της οδογέφυρας,

-Κατασκευή οδικών τμημάτων των κλάδων εισόδου και εξόδου του κόμβου σύνδεσης της οδογέφυρας με την ΠΑΘΕ,

-Αναβάθμιση του τοπικού οδικού δικτύου της ΒΙΠΕ Καλοχωρίου, καθώς και αναμόρφωση τμημάτων του παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου της ΠΑΘΕ, με την κατασκευή δύο ισόπεδων κόμβων και του κυκλικού ισόπεδου κόμβου της οδού Καλοχωρίου.

Tags:6Η ΠΡΟΒΛΗΤΑ ΟΛΘΟΛΘΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣΠΑΘΕΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣΚΩΣΤΑΣ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ

Σχετικά Άρθρα

Η Διοικητική Αρχή Σηράγγων πρέπει να προχωρήσει στην αδειοδότηση του συνόλου των σηράγγων της Εγνατίας Οδού
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Προσωρινές ρυθμίσεις κυκλοφορίας στον ανισόπεδο κόμβο Βέροιας της Εγνατίας Οδού στις 19,21 και 26 Ιουλίου

20 Ιουλίου, 2022
«Έσπασε το ρόδι»: Ο Μάρτιος, ο πρώτος μήνας ανόδου εμπορευματοκιβωτίων στον Πειραιά το 2021
ΓΝΩΜΗ

Η συνδεσιμότητα αναβαθμίζει τον ρόλο των ελληνικών λιμένων

18 Ιουλίου, 2022
Εντός του 2021 ο ανάδοχος και οι πρώτες εργασίες για την επέκταση του 6ου προβλήτα του ΟΛΘ
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Αλλαγές στο ΔΣ του ΟΛΘ: Εκτός από πρόεδρος, ο Αθ. Λιάγκος αναλαμβάνει και διευθύνων σύμβουλος

15 Ιουλίου, 2022
Έως τα τέλη Σεπτεμβρίου η παραχώρηση της Εγνατίας, ζημιές 67,1 εκατ. το 2015
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Παρατείνεται το οικονομικό κλείσιμο της παραχώρησης της Εγνατίας Οδού

14 Ιουλίου, 2022
Αθ. Σχίζας: Διεθνές ενδιαφέρον για τη μίσθωση τροχαίου υλικού της ΓΑΙΑΟΣΕ
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Από τον σιδηρόδρομο στις κατασκευές. Ο Αθ. Σχίζας στη (νέα) INTΡAKAT

12 Ιουλίου, 2022
Block train της CMA CGM θα ενώνει το Niš της Σερβίας με τη Θεσσαλονίκη
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Block train της CMA CGM θα ενώνει το Niš της Σερβίας με τη Θεσσαλονίκη

12 Ιουλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Μάθε που ψηφίζεις, πόσους σταυρούς βάζεις. Σε άλλο εκλογικό τμήμα οι ευρωεκλογές, σε άλλο οι δημοτικές

Οριακή πτώση στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο 5μηνο (-3%)

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022

Άλλαξε (και τυπικά) έδρα η AEGEAN στο κτίριο Β57 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

10 Αυγούστου, 2022
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά

Αρχίζουν οι πρώτες πληρωμές του Fuel Pass 2 (επιδότηση καυσίμων)

9 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022
Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

9 Αυγούστου, 2022

«Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

11 Αυγούστου, 2022
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

«Λίφτινγκ» στο αεροδρόμιο της Νάξου, δημοπρατείται διαγωνισμός 22 εκατ. ευρώ

8 Αυγούστου, 2022
Στην ανανέωση των ιστοσελίδων των 14 περιφερειακών αεροδρομίων προχώρησε η Fraport Greece

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου

10 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
«Τσιμπάει» σε κυκλοφορία η Αττική Οδός. Άνοδος 4% στο εξάμηνο

Αλλάζουν όλα στην Αττική Οδό: Έρχονται διόδια ανάλογα με τις ώρες αιχμής / κίνηση

1

«Πάνω από 2 εκατ. αφίξεις στα 5 διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού

1

Δεν έχει χορηγηθεί κρατική ενίσχυση στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ γνωμοδότησε η ΕΕ. Το σκεπτικό της απόφασης

13 Αυγούστου, 2022
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022
Καταργούνται οι περιορισμοί στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις, πως θα γίνονται τα ταξίδια στα νησιά

Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Αυγούστου

12 Αυγούστου, 2022
Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Autohellas που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό

Οι (προσεκτικές) κινήσεις του ομίλου Βασιλάκη στο εξωτερικό

12 Αυγούστου, 2022
Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων

Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

12 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα

Θα αναβιώσει το Rail T-K-A-B-V-R Project, με τη δημιουργία ελληνο-βουλγαρικής εταιρείας; Προσλαμβάνεται νομικός σύμβουλος

12 Αυγούστου, 2022
Είναι εμφανές: Το 2021 δεν θα έχει καμία σχέση με το 2020 για την αγορά αυτοκινήτου

Άνοδος 2,8% στις ταξινομήσεις αυτοκινήτων τον Ιούλιο στην Ελλάδα, παραμένουν σε πτώση λεωφορεία και φορτηγά

11 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ