Τρίτη, 13 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Hellenic Train: Η επένδυση των 360 εκατ. ευρώ είναι από τις μεγαλύτερες στις μεταφορές στην Ελλάδα

    12 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    ΔΑΑ: Στα 26,2 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη α’ τριμήνου 2025, στους 5,8 εκατ. οι επιβάτες

    12 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τι προβλέπει η νέα συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: 8 υπεραστικά τρένα και 15 προαστιακού τύπου φέρνουν οι Ιταλοί (FS)

    12 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: Επενδύσεις 360 εκατ. από Hellenic Train, με την προϋπόθεση ολοκλήρωσης του δικτύου (video)

    12 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Συναντήθηκαν Κ. Μητσοτάκης και Tζ. Μελόνι. Οι δηλώσεις (video)

    12 Μαΐου, 2025
    MMM

    Φεβρουάριο του 2026 παραδίδεται η επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά με 5 νέους σταθμούς

    12 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Hellenic Train: Η επένδυση των 360 εκατ. ευρώ είναι από τις μεγαλύτερες στις μεταφορές στην Ελλάδα

    12 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    ΔΑΑ: Στα 26,2 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη α’ τριμήνου 2025, στους 5,8 εκατ. οι επιβάτες

    12 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τι προβλέπει η νέα συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: 8 υπεραστικά τρένα και 15 προαστιακού τύπου φέρνουν οι Ιταλοί (FS)

    12 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: Επενδύσεις 360 εκατ. από Hellenic Train, με την προϋπόθεση ολοκλήρωσης του δικτύου (video)

    12 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Συναντήθηκαν Κ. Μητσοτάκης και Tζ. Μελόνι. Οι δηλώσεις (video)

    12 Μαΐου, 2025
    MMM

    Φεβρουάριο του 2026 παραδίδεται η επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά με 5 νέους σταθμούς

    12 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

«Φουρτουνιασμένοι» οι ακτοπλόοι με το νομοσχέδιο για τα υδατοδρόμια

vvegiazi by vvegiazi
9 Σεπτεμβρίου, 2016
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

«Φουρτουνιασμένοι» οι ακτοπλόοι με το νομοσχέδιο για τα υδατοδρόμια. Μπορεί οι ακτοπλόοι (ΣΕΕΝ) να χαρακτηρίζουν θετική την επαναδραστηριοποίηση των υδροπλάνων, ωστόσο καταγγέλλουν διακριτική μεταχείριση, υπέρ του νέου συγκοινωνιακού μέσου.

Ειδικότερα, υποστηρίζουν ότι οι προβλεπόμενες προϋποθέσεις λειτουργίας, π.χ. κτιριακές εγκαταστάσεις και διαθέσιμος χώρος 1,2 τ.μ. ανά επιβάτη δεν ισχύουν στην ακτοπλοΐα, οι επιβάτες της οποίας στοιβάζονται στους προβλήτες, χωρίς προστασία από ήλιο και βροχή, χειμώνα και καλοκαίρι.

Μάλιστα, αναφέρουν ότι η διαφοροποίηση αυτή, ανάμεσα στην πλειοψηφία των επιβατών της ακτοπλοΐας και εκείνων των λίγων που θα διακινούνται με υδροπλάνα, οδηγεί σε επιβάτες «δεύτερης κατηγορίας».

Το σχόλιο του ΣΕΕΝ   

Θεωρούμε κατ’ αρχήν θετικό το ενδιαφέρον για τη δημιουργία κατάλληλων υποδομών για τη λειτουργία των υδροπλάνων, η οποία θα είναι μία καλή εξέλιξη για τα νησιά μας. Μάλιστα εντυπωσιαζόμαστε από τις προβλεπόμενες προϋποθέσεις λειτουργίας, πχ κτιριακές εγκαταστάσεις και διαθέσιμος χώρος 1,2 τμ ανά επιβάτη.

Αναγκαζόμαστε όμως να υπογραμμίσουμε τη δραματική αντίθεση αυτών των προβλεπομένων με τα όσα ισχύουν στην Ακτοπλοΐα, η οποία διακινεί τη συντριπτική πλειοψηφία των μεταφερόμενων προς και από τα ελληνικά νησιά, οι επιβάτες της οποίας στοιβάζονται στους προβλήτες χωρίς προστασία από ήλιο και βροχή, χειμώνα και καλοκαίρι.

Προς αποφυγή παρανοήσεως, σημειώνουμε ότι μας χαροποιεί το γεγονός ότι δίνεται η πρέπουσα σημασία για την ανάπτυξη αξιοπρεπών υποδομών για τα υδροπλάνα. Μας θλίβει όμως η συνεχιζόμενη αδιαφορία για την ύπαρξη των κακών υποδομών για την ελληνική Ακτοπλοΐα, στην οποία στηρίζεται η οικονομική και εδαφική συνοχή της Χώρας μας.

Διερωτώμεθα επομένως, μήπως η διαφοροποίηση αυτή ανάμεσα στην πλειοψηφία των επιβατών της Ακτοπλοΐας και εκείνων των λίγων που θα διακινούνται με υδροπλάνα, οδηγεί σε επιβάτες «δεύτερης κατηγορίας» με ότι αυτό συνεπάγεται και για τα μεταφορικά μέσα που τους διακινούν.

Είναι αδύνατον να κατανοήσουμε τη διαχρονική αδιαφορία της Πολιτείας και κυρίως των τοπικών αρχών για τη δημιουργία στοιχειωδών υποδομών για την εξυπηρέτηση των ακτοπλοϊκών πλοίων και των επιβατών.

Και βέβαια πλην των ανεπαρκών και συχνά λανθασμένων υποδομών, δεν εκτελούνται και έργα συντήρησης στις έστω ελλειμματικές υφιστάμενες, με επιπλέον αποτέλεσμα τα λιμενικά τέλη που επιβαρύνουν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με 5% να μην επενδύονται προς όφελος των επιβατών και των πλοίων.

Τέλος, δεν κατανοούμε τους λόγους για τους οποίους οι Ακτοπλοϊκές υπηρεσίες θεωρούνται δεδομένες, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ενδιαφέρον για τη δημιουργία κατάλληλων συνθηκών για την καλή λειτουργία των πλοίων μας.

Επειδή οι λιμενικές μας υποδομές είναι ανύπαρκτες, δεν πρέπει να υπάρξει η παραμικρή επιβάρυνση στη λειτουργία των λιμανιών από τη λειτουργία και ύπαρξη υδατοδρομίων και δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παρουσιαστούν φαινόμενα καθυστερήσεων στις αφιξοαναχωρήσεις πλοίων που μεταφέρουν 2000 επιβάτες και 500 οχήματα λόγω της προσθαλάσσωσης ενός υδροπλάνου που μεταφέρει 15 επιβάτες και μάλιστα μόνο το καλοκαίρι.

Για τους παραπάνω πολύ σοβαρούς λόγους και λαμβανομένης υπόψη της σημασίας των Ακτοπλοϊκών μας συγκοινωνιών για την ανάπτυξη των νησιών μας, θεωρούμε απαραίτητη τη συμμετοχή εκπροσώπου του ΣΕΕΝ στη λήψη αποφάσεων για τη χάραξη των υδατοδρομίων και του χώρου της δημιουργίας χερσαίων υποδομών. Επίσης θεωρούμε απαραίτητη τη γνωμοδότηση της Ένωσης Πλοιάρχων σε ότι αφορά στην ενδεχόμενη παρακώλυση των Ακτοπλοϊκών δρομολογίων.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΑΚΤΟΠΛΟΙΑΣΕΕΝΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΑΥΔΡΟΠΛΑΝΑ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Οι «χαρτογιακάδες» των Βρυξελλών και η ρητορική του υπουργού Ναυτιλίας

11 Μαΐου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Β. Κικίλιας και ΟΛΠ «έδωσαν τα χέρια» για άμεσες παρεμβάσεις προς όφελος επιβατών / ταξιδιωτών

7 Μαΐου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού ξεκινά κλαδική έρευνα για τις συνθήκες ανταγωνισμού στην ελληνική ακτοπλοΐα

7 Μαΐου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Δ. Θεοδωράτος, ΣΕΕΝ: Σταθερές οι τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, παρά τα ακριβότερα καύσιμα

5 Μαΐου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Β. Κικίλιας: Μηδενική ανοχή σε θέματα ασφάλειας πολιτών, επιβατών και εργαζομένων

3 Μαΐου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Πραγματοποίηση εκδήλωσης για την απο-ανθρακοποίηση της ναυτιλίας

2 Μαΐου, 2025
Επόμενο άρθρο

Ο Θ. Δρίτσας χαρακτήρισε «θετική» τη… προσφορά Θ. Βενιάμη για πρόσληψη Ελλήνων ναυτικών

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Διεξήχθη η συνάντηση Κ. Κυρανάκη με Μ. Σαλβίνι για τη Hellenic Train (video)

8 Μαΐου, 2025

Η Ελλάδα παραπέμπεται στο Ευρωδικαστήριο για τους κανόνες σχετικά με τα διόδια και τα τέλη χρήσης (βινιέτες)

7 Μαΐου, 2025

O Χρήστος Καραδήμας της Ολυμπίας Οδού νέος πρόεδρος της Ελληνικό Μετρό

8 Μαΐου, 2025

Τι προβλέπει η νέα συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: 8 υπεραστικά τρένα και 15 προαστιακού τύπου φέρνουν οι Ιταλοί (FS)

12 Μαΐου, 2025

Ακυρώνει τις πτήσεις για Τελ Αβίβ (Ισραήλ), έως τις 13 Μαΐου, η AEGEAN

7 Μαΐου, 2025

Εκδήλωση για τα τρία χρόνια λειτουργίας της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας

9 Μαΐου, 2025

Με 4 πτήσεις την εβδομάδα θα συνδέει Αθήνα – Λος Άντζελες η Norse Atlantic

9 Μαΐου, 2025

Μικρή παράταση, έως τις 15 Μαΐου, για τις αιτήσεις 413 μόνιμων υπαλλήλων στην ΟΣΥ. 391 οι οδηγοί

8 Μαΐου, 2025

Με αεροσκάφη της AEGEAN και της Olympic Air θα μεταφερθεί το Άγιο Φως από την Αθήνα σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας

1

Hellenic Train: Ο βομβιστής και ο συνεργός του φέρεται να έχουν καταγραφεί σε βίντεο

0

Γ. Βαγγέλας: Εξετάστηκαν οι επιπτώσεις στα ΔΛΤ από τη μείωση των λιμενικών τελών;

0

4η εβδομαδιαία πτήση στη γραμμή Σαγκάη – Αθήνα εγκαινίασε η Juneyao Airlines

0

Το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης συνεχίζει τη θετική πορεία του: +8,4% στο πρώτο τρίμηνο, +7,8% ο Μάρτιος

0

Αποζημίωση 120 εκατ. ευρώ στην Ολυμπία Οδό για το Πάτρα – Πύργος

0

Οι σύγχρονες τάσεις στην κρουαζιέρα. Η ομιλία της προέδρου της MedCruise, Θ. Ρήγα στο Μαϊάμι

0

Αγορά αυτοκινήτου: Το 2024, η ΕΕ εξήγαγε 5,4 εκατ. αυτοκίνητα και εισήγαγε 4 εκατ. αυτοκίνητα

0

Hellenic Train: Η επένδυση των 360 εκατ. ευρώ είναι από τις μεγαλύτερες στις μεταφορές στην Ελλάδα

12 Μαΐου, 2025

ΔΑΑ: Στα 26,2 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη α’ τριμήνου 2025, στους 5,8 εκατ. οι επιβάτες

12 Μαΐου, 2025

Τι προβλέπει η νέα συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: 8 υπεραστικά τρένα και 15 προαστιακού τύπου φέρνουν οι Ιταλοί (FS)

12 Μαΐου, 2025

Συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: Επενδύσεις 360 εκατ. από Hellenic Train, με την προϋπόθεση ολοκλήρωσης του δικτύου (video)

12 Μαΐου, 2025

Συναντήθηκαν Κ. Μητσοτάκης και Tζ. Μελόνι. Οι δηλώσεις (video)

12 Μαΐου, 2025

Φεβρουάριο του 2026 παραδίδεται η επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά με 5 νέους σταθμούς

12 Μαΐου, 2025

Ευκαιρία για τις επιχειρήσεις το AI, κατά τον ΣΕΒ

12 Μαΐου, 2025

ΕΒΕΠ: Η εφοδιαστική αποτελεί για την Μεσόγειο έναν τομέα ύψους 4,3 τρισ. δολ.

12 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr