• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επιστολή ΣΕΤΕΟ στις Περιφέρειες, Δήμους και Επιμελητήρια που ανήκουν στη ζώνη διέλευσης της Εγνατίας Οδού

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Δίκτυο ποδηλατοδρόμων εξήγγειλε, μεταξύ άλλων, ο δήμος Αθηναίων
    MMM

    Μ. Παπαδόπουλος: Ο Οδηγός Δημόσιας Πολιτικής για το Ποδήλατο θα προωθήσει τη χρήση του

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Κατά 25,8% αυξήθηκε πέρσι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελβετία
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    H «ακτινογραφία» της αγοράς των ταχυμεταφορών: Η πορεία εσόδων και αντικειμένων

    2 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επιστολή ΣΕΤΕΟ στις Περιφέρειες, Δήμους και Επιμελητήρια που ανήκουν στη ζώνη διέλευσης της Εγνατίας Οδού

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Δίκτυο ποδηλατοδρόμων εξήγγειλε, μεταξύ άλλων, ο δήμος Αθηναίων
    MMM

    Μ. Παπαδόπουλος: Ο Οδηγός Δημόσιας Πολιτικής για το Ποδήλατο θα προωθήσει τη χρήση του

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Κατά 25,8% αυξήθηκε πέρσι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελβετία
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    H «ακτινογραφία» της αγοράς των ταχυμεταφορών: Η πορεία εσόδων και αντικειμένων

    2 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

«Φουρτουνιασμένοι» οι ακτοπλόοι με το νομοσχέδιο για τα υδατοδρόμια

vvegiazi by vvegiazi
9 Σεπτεμβρίου, 2016
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Η κρουαζιέρα έχει προοπτικές στην Ελλάδα, παρά τις αντιξοότητες. Τοποθετήσεις Θ.Δρίτσα – Ελ. Κουντουρά
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

«Φουρτουνιασμένοι» οι ακτοπλόοι με το νομοσχέδιο για τα υδατοδρόμια. Μπορεί οι ακτοπλόοι (ΣΕΕΝ) να χαρακτηρίζουν θετική την επαναδραστηριοποίηση των υδροπλάνων, ωστόσο καταγγέλλουν διακριτική μεταχείριση, υπέρ του νέου συγκοινωνιακού μέσου.

Ειδικότερα, υποστηρίζουν ότι οι προβλεπόμενες προϋποθέσεις λειτουργίας, π.χ. κτιριακές εγκαταστάσεις και διαθέσιμος χώρος 1,2 τ.μ. ανά επιβάτη δεν ισχύουν στην ακτοπλοΐα, οι επιβάτες της οποίας στοιβάζονται στους προβλήτες, χωρίς προστασία από ήλιο και βροχή, χειμώνα και καλοκαίρι.

Μάλιστα, αναφέρουν ότι η διαφοροποίηση αυτή, ανάμεσα στην πλειοψηφία των επιβατών της ακτοπλοΐας και εκείνων των λίγων που θα διακινούνται με υδροπλάνα, οδηγεί σε επιβάτες «δεύτερης κατηγορίας».

Το σχόλιο του ΣΕΕΝ   

Θεωρούμε κατ’ αρχήν θετικό το ενδιαφέρον για τη δημιουργία κατάλληλων υποδομών για τη λειτουργία των υδροπλάνων, η οποία θα είναι μία καλή εξέλιξη για τα νησιά μας. Μάλιστα εντυπωσιαζόμαστε από τις προβλεπόμενες προϋποθέσεις λειτουργίας, πχ κτιριακές εγκαταστάσεις και διαθέσιμος χώρος 1,2 τμ ανά επιβάτη.

Αναγκαζόμαστε όμως να υπογραμμίσουμε τη δραματική αντίθεση αυτών των προβλεπομένων με τα όσα ισχύουν στην Ακτοπλοΐα, η οποία διακινεί τη συντριπτική πλειοψηφία των μεταφερόμενων προς και από τα ελληνικά νησιά, οι επιβάτες της οποίας στοιβάζονται στους προβλήτες χωρίς προστασία από ήλιο και βροχή, χειμώνα και καλοκαίρι.

Προς αποφυγή παρανοήσεως, σημειώνουμε ότι μας χαροποιεί το γεγονός ότι δίνεται η πρέπουσα σημασία για την ανάπτυξη αξιοπρεπών υποδομών για τα υδροπλάνα. Μας θλίβει όμως η συνεχιζόμενη αδιαφορία για την ύπαρξη των κακών υποδομών για την ελληνική Ακτοπλοΐα, στην οποία στηρίζεται η οικονομική και εδαφική συνοχή της Χώρας μας.

Διερωτώμεθα επομένως, μήπως η διαφοροποίηση αυτή ανάμεσα στην πλειοψηφία των επιβατών της Ακτοπλοΐας και εκείνων των λίγων που θα διακινούνται με υδροπλάνα, οδηγεί σε επιβάτες «δεύτερης κατηγορίας» με ότι αυτό συνεπάγεται και για τα μεταφορικά μέσα που τους διακινούν.

Είναι αδύνατον να κατανοήσουμε τη διαχρονική αδιαφορία της Πολιτείας και κυρίως των τοπικών αρχών για τη δημιουργία στοιχειωδών υποδομών για την εξυπηρέτηση των ακτοπλοϊκών πλοίων και των επιβατών.

Και βέβαια πλην των ανεπαρκών και συχνά λανθασμένων υποδομών, δεν εκτελούνται και έργα συντήρησης στις έστω ελλειμματικές υφιστάμενες, με επιπλέον αποτέλεσμα τα λιμενικά τέλη που επιβαρύνουν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με 5% να μην επενδύονται προς όφελος των επιβατών και των πλοίων.

Τέλος, δεν κατανοούμε τους λόγους για τους οποίους οι Ακτοπλοϊκές υπηρεσίες θεωρούνται δεδομένες, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ενδιαφέρον για τη δημιουργία κατάλληλων συνθηκών για την καλή λειτουργία των πλοίων μας.

Επειδή οι λιμενικές μας υποδομές είναι ανύπαρκτες, δεν πρέπει να υπάρξει η παραμικρή επιβάρυνση στη λειτουργία των λιμανιών από τη λειτουργία και ύπαρξη υδατοδρομίων και δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παρουσιαστούν φαινόμενα καθυστερήσεων στις αφιξοαναχωρήσεις πλοίων που μεταφέρουν 2000 επιβάτες και 500 οχήματα λόγω της προσθαλάσσωσης ενός υδροπλάνου που μεταφέρει 15 επιβάτες και μάλιστα μόνο το καλοκαίρι.

Για τους παραπάνω πολύ σοβαρούς λόγους και λαμβανομένης υπόψη της σημασίας των Ακτοπλοϊκών μας συγκοινωνιών για την ανάπτυξη των νησιών μας, θεωρούμε απαραίτητη τη συμμετοχή εκπροσώπου του ΣΕΕΝ στη λήψη αποφάσεων για τη χάραξη των υδατοδρομίων και του χώρου της δημιουργίας χερσαίων υποδομών. Επίσης θεωρούμε απαραίτητη τη γνωμοδότηση της Ένωσης Πλοιάρχων σε ότι αφορά στην ενδεχόμενη παρακώλυση των Ακτοπλοϊκών δρομολογίων.

Tags:ΑΚΤΟΠΛΟΙΑΣΕΕΝΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΑΥΔΡΟΠΛΑΝΑ

Σχετικά Άρθρα

Διαβούλευση για τον εκσυγχρονισμό του «Συστήματος Λιμενικής Διακυβέρνησης» και τα Λιμενικά Ταμεία
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Οι προτάσεις ΕΒΕΠ στην ΚΕΕΕ για ακτοπλοΐα, υδατοδρόμια, κρουαζιέρα, yachting

1 Φεβρουαρίου, 2023
Ξεκινούν στις 15 Ιουνίου τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Σποράδες
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Μειώθηκαν δύναμη (-0,6%) και ολική χωρητικότητα (-2,3%) του ελληνικού στόλου τον Νοέμβριο

31 Ιανουαρίου, 2023
Αναγόρευση κ. Aysha AlHameli σε Επίτιμη Διδακτόρισσα του Τμήματος Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η Σκύρος αποκτά τη δυνατότητα να αναπτύξει εγκαταστάσεις υδατοδρομίου

30 Ιανουαρίου, 2023
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

«Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

29 Ιανουαρίου, 2023
Δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ για τα self – test των ναυτικών
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Δημιουργείται κρατικό Ταμείο για το “πρασίνισμα” του ακτοπλοϊκού στόλου

25 Ιανουαρίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Απεργία εξήγγειλαν στις 8 και 9 Φεβρουαρίου ναυτεργατικά σωματεία

23 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Ο Θ. Δρίτσας χαρακτήρισε «θετική» τη… προσφορά Θ. Βενιάμη για πρόσληψη Ελλήνων ναυτικών

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

1 Φεβρουαρίου, 2023

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023
Με “προίκα” 2 δισ. κορόνες Σουηδίας το νέο venture capital fund της Scania

Από τον προσεχή Απρίλιο, η Air Serbia θα εκτελεί τακτικές πτήσεις προς Ηράκλειο, Χανιά, Κέρκυρα, Ρόδο

1 Φεβρουαρίου, 2023

«Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

29 Ιανουαρίου, 2023
Video από τις εργασίες του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης. Στο 20,5% η πρόοδος του έργου

Video από τις εργασίες του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης. Στο 20,5% η πρόοδος του έργου

1 Φεβρουαρίου, 2023
Εντείνονται οι προσπάθειες της ελληνικής πλευράς για την διεξαγωγή πτήσεων Αθήνα – Σαγκάη

«Προσγειώνεται» στο αεροδρόμιο της Αθήνας και η Juneyao Air. Πτήσεις Αθήνα – Σαγκάη

1 Φεβρουαρίου, 2023
Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό

Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

27 Ιανουαρίου, 2023
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

1 Φεβρουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1

Επιστολή ΣΕΤΕΟ στις Περιφέρειες, Δήμους και Επιμελητήρια που ανήκουν στη ζώνη διέλευσης της Εγνατίας Οδού

2 Φεβρουαρίου, 2023
Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων

Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων

2 Φεβρουαρίου, 2023
Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

2 Φεβρουαρίου, 2023
Δίκτυο ποδηλατοδρόμων εξήγγειλε, μεταξύ άλλων, ο δήμος Αθηναίων

Μ. Παπαδόπουλος: Ο Οδηγός Δημόσιας Πολιτικής για το Ποδήλατο θα προωθήσει τη χρήση του

2 Φεβρουαρίου, 2023
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα

Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα

2 Φεβρουαρίου, 2023
Κατά 25,8% αυξήθηκε πέρσι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελβετία

H «ακτινογραφία» της αγοράς των ταχυμεταφορών: Η πορεία εσόδων και αντικειμένων

2 Φεβρουαρίου, 2023
First Hydrogen reveals next generation zero emission LCV

First Hydrogen reveals next generation zero emission LCV

2 Φεβρουαρίου, 2023
Η TÜV Hellas (TÜV Nord) πιστοποίησε τον όμιλο ΕΛΛΑΚΤΩΡ

Ο όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ για πρώτη φορά στον χρηματιστηριακό δείκτη FTSE4Good

2 Φεβρουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ