ΑρχικήΝΑΥΤΙΛΙΑΠρος διευθέτηση τα προβλήματα στην Πύλη 16, διαβεβαιώνει ο ΟΛΘ

Προς διευθέτηση τα προβλήματα στην Πύλη 16, διαβεβαιώνει ο ΟΛΘ

Το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, η απεργία της 30ης Μαΐου και η ελλιπής διαθεσιμότητα εξοπλισμού λόγω παλαιότητας ευθύνονται, σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΘ Σωτήρη Θεοφάνη, για τις πολύωρες καθυστερήσεις που σημειώνονται τα τελευταία 24ωρα στην Πύλη 16 του λιμένα της Θεσσαλονίκης.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων του ΟΛΘ ενώπιον των αναλυτών, ο κ. Θεοφάνης εκτίμησε ότι μέχρι το απόγευμα της Παρασκευής το πρόβλημα θα έχει αντιμετωπιστεί.

Όπως είπε ο ίδιος, στο πλαίσιο ενεργειών που ανελήφθησαν από κοινού με το Β’ Τελωνείο, το συμβατικό φορτίο του λιμένος θα περνάει σήμερα -ενδεχομένως και αύριο- από άλλη πύλη (την Πύλη 10Α), η τελωνειακή διεκπεραίωση θα λειτουργήσει για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα (ως τις 11.30 απόψε), ενώ σημαντικός αριθμός φορτηγών θα φορτωθούν με εμπορευματοκιβώτια στη διάρκεια της νύχτας.

«Εκτιμούμε ότι με αυτές τις ενέργειες θα δοθεί σοβαρή ανάσα και ότι μέχρι αύριο το απόγευμα το πρόβλημα θα έχει αντιμετωπιστεί», διαβεβαίωσε ο επικεφαλής του ΟΛΘ, σύμφωνα με τηλεγράφημα του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων.

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι η σημερινή διοίκηση του Οργανισμού είναι δυστυχώς αναγκασμένη να αντιμετωπίσει προβλήματα που της κληροδοτήθηκαν.

Υπενθυμίζεται ότι, για το εν λόγω θέμα διατύπωσε τα παράπονά του το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΒΕΘ), διά στόματος του προέδρου του Αναστάσιου Καπνοπώλη.

Στην επιστολή του, το Επιμελητήριο επισήμαινε ότι «Το εν λόγω πρόβλημα παρατηρείται τους τελευταίους μήνες, δημιουργώντας αλυσιδωτά προβλήματα στους επιχειρηματίες. Το ΒΕΘ έχει γίνει αποδέκτης παραπόνων επιχειρήσεων – μελών του, που αναγκάζονται σε πολύωρες καθυστερήσεις προκειμένου να προχωρήσουν σε φορτοεκφορτώσεις εμπορευμάτων.

Τις ημέρες μάλιστα των αργιών, όπως η πρόσφατη του Αγ. Πνεύματος, η ταλαιπωρία χτυπάει κόκκινο», τονίζει ο κ. Καπνοπώλης, υπογραμμίζοντας πως παρόλο που η αιτία του προβλήματος είναι γνωστή, καθώς υπάρχει μικρός αριθμός straddle carriers, των μηχανημάτων εδάφους που διαχειρίζονται τα containers, εντούτοις μέχρι σήμερα δεν έχει δοθεί λύση από την πλευρά του ΟΛΘ, με αποτέλεσμα οι επιχειρηματίες να βρίσκονται αντιμέτωποι με ένα ακόμη πρόβλημα».

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο