• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Με πιστοποιητικό PERS, έως τον Απρίλιο του 2023, ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Τα “κατάφερε” το λιμάνι του Βόλου: 8 οι ενδιαφερόμενοι για την απόκτηση του 67%. Το προφίλ τους

    3 Φεβρουαρίου, 2023
    Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Εταιρίας Logistics
    LOGISTICS

    Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Εταιρίας Logistics

    3 Φεβρουαρίου, 2023
    Η ενίσχυση της ελληνικής εξαγωγικής βάσης προϋπόθεση για στροφή στην ανάπτυξη
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Ιω. Μασούτης, ΚΕΕΕ: Σημαντική η ενίσχυση του ρόλου των Επιμελητηρίων

    3 Φεβρουαρίου, 2023
    Nέα βάναυση επίθεση στα εφάπαξ καταγγέλλει η ΟΜΥΛΕ
    MMM

    Επιχορήγηση 20,712 εκατ. ευρώ έλαβε η ΟΣΥ, αφορά τους μήνες Ιανουάριο – Φεβρουάριο 2023

    3 Φεβρουαρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Οι εργαζόμενοι της Amazon στη Βαρκελώνη απεργούν επ’ αόριστον

    3 Φεβρουαρίου, 2023
    Υπερψηφίστηκε η πρόταση της Ελ. Κουντουρά για βιώσιμες μεταφορές στην Ευρώπη. Οι τρεις προτεραιότητες που έθεσε
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Έλ. Κουντουρά: Όχι σε καθυστερήσεις στην επίτευξη παγκόσμιας συμφωνίας για τη μείωση αερίων θερμοκηπίου από τη ναυτιλία

    3 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Με πιστοποιητικό PERS, έως τον Απρίλιο του 2023, ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Τα “κατάφερε” το λιμάνι του Βόλου: 8 οι ενδιαφερόμενοι για την απόκτηση του 67%. Το προφίλ τους

    3 Φεβρουαρίου, 2023
    Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Εταιρίας Logistics
    LOGISTICS

    Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Εταιρίας Logistics

    3 Φεβρουαρίου, 2023
    Η ενίσχυση της ελληνικής εξαγωγικής βάσης προϋπόθεση για στροφή στην ανάπτυξη
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Ιω. Μασούτης, ΚΕΕΕ: Σημαντική η ενίσχυση του ρόλου των Επιμελητηρίων

    3 Φεβρουαρίου, 2023
    Nέα βάναυση επίθεση στα εφάπαξ καταγγέλλει η ΟΜΥΛΕ
    MMM

    Επιχορήγηση 20,712 εκατ. ευρώ έλαβε η ΟΣΥ, αφορά τους μήνες Ιανουάριο – Φεβρουάριο 2023

    3 Φεβρουαρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Οι εργαζόμενοι της Amazon στη Βαρκελώνη απεργούν επ’ αόριστον

    3 Φεβρουαρίου, 2023
    Υπερψηφίστηκε η πρόταση της Ελ. Κουντουρά για βιώσιμες μεταφορές στην Ευρώπη. Οι τρεις προτεραιότητες που έθεσε
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Έλ. Κουντουρά: Όχι σε καθυστερήσεις στην επίτευξη παγκόσμιας συμφωνίας για τη μείωση αερίων θερμοκηπίου από τη ναυτιλία

    3 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης του ΟΛΘ

vvegiazi by vvegiazi
23 Σεπτεμβρίου, 2022
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Ένταξη στο ΕΣΠΑ της σύνδεσης της 6ης προβλήτας του ΟΛΘ με τον ΠΑΘΕ ζητούν φορείς
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Υπερψηφίστηκε, κατά πλειοψηφία, από την Ολομέλεια της Βουλής, το νομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, για την τροποποίηση της Σύμβασης Παραχώρησης του ΟΛΘ, που έγινε το 2018, σχετικά με τη χρήση και την εκμετάλλευση ορισμένων χώρων και περιουσιακών στοιχείων εντός του λιμένα.

Υπέρ της αρχής της κύρωσης της Συμφωνίας, μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και της Ανώνυμης Εταιρείας ΟΛΘ ΑΕ, τάχθηκαν μόνο οι βουλευτές της ΝΔ, οι βουλευτές των ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ και ΜεΡΑ25 το καταψήφισαν και του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ μαζί με της Ελληνικής Λύσης ψήφισαν “παρών”.

«Η τροποποίηση της Σύμβασης Παραχώρησης ενισχύει σημαντικά τις προοπτικές του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και τη θέση του στην περιοχή των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης”, τόνισε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης, καλώντας όλα τα κόμματα να «προσυπογράψουν την νέα Σύμβαση για να είναι συμμέτοχοι στη θετική προοπτική του λιμανιού».

Ο κ. Πλακιωτάκης ανέφερε, επίσης, ότι έχουν ολοκληρωθεί οι αξιολογήσεις από το ΤΑΙΠΕΔ για τα 10 περιφερειακά λιμάνια της χώρας και έχει εκδηλωθεί πολύ μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον από μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους.

Όπως είπε, για τα λιμάνια Αλεξανδρούπολης, Καβάλας, Ηγουμενίτσας και Ηρακλείου υπάρχει πολύ μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον εγχώριων και ξένων επενδυτών για την αξιοποίηση τους και πρόσθεσε ότι, «αυτό δικαιώνει την ορθότητα της στρατηγικής επιλογής της κυβέρνησης για την παραχώρηση και αξιοποίηση τους».

«Σήμερα άνοιξαν οι δεσμευτικές προσφορές για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας οι οποίες κινούνται πέρα από κάθε προσδοκία μας. Τα αποτελέσματα δικαιώνουν τη στρατηγική μας επιλογή για την αξιοποίηση τους προς όφελος της εθνικής οικονομίας και των τοπικών οικονομιών», είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Απαντώντας στις ενστάσεις και στους προβληματισμούς που εκφράστηκαν από την Αντιπολίτευση, σχετικά με την μη επιβολή ποινικών ρητρών στον ανάδοχο για την καθυστέρηση στην υλοποίηση των δεσμευτικών του υποχρεώσεων, ο κ. Πλακιωτάκης, είπε χαρακτηριστικά: «Εμείς είμαστε αυτοί που διασφαλίζουμε τα συμφέροντα του ελληνικού δημοσίου. Γιατί τα συμφέροντα του ελληνικού δημοσίου δεν διασφαλίζονται με αμφιβόλου κατάληξης δικαστικές διαμάχες που κρατούν πολλά χρόνια και παγώνουν την εξέλιξη των επενδύσεων. Τα συμφέροντα του ελληνικού δημοσίου διασφαλίζονται με νόμιμες κινήσεις που επιτρέπουν την εξέλιξη των επενδύσεων και μάλιστα με διευρυμένο όφελος για την εθνική οικονομία και τις τοπικές κοινωνίες.

Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα μπορέσει να γίνει ανταγωνιστικό όχι μόνο στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων αλλά και στον παγκόσμιο χάρτη των θαλασσίων μεταφορών, κυρίως μέσω της ανταπόκρισης τους στη κυρίαρχη τάση που επικρατεί στη παγκόσμια διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων».

«Η τροποποίηση της Σύμβασης Παραχώρησης και αυξάνει τις δυνατότητες του λιμανιού και διευρύνει τις προοπτικές του με αποτέλεσμα περισσότερα και μεγαλύτερα οφέλη για τη Θεσσαλονίκη, τη Βόρεια Ελλάδα την τοπική οικονομία της πόλης, της περιοχής το ελληνικό δημόσιο αλλά και την εθνική οικονομία της χώρας», επέμεινε ο υπουργός.

Ο κ. Πλακιωτάκης υποστήριξε ότι, «οι επενδύσεις μέχρι σήμερα έχουν ανέλθει σε 56 εκατ. ευρώ και από αυτές τα 22,4 εκατ. ευρώ αφορούν σε υποχρεωτικές επενδύσεις και τα 33,6 εκατ. ευρώ σε μη υποχρεωτικές επενδύσεις».

Σε ότι αφορά τους εργαζόμενους, επεσήμανε ότι «ο αριθμός τους αυξήθηκε σημαντικά κατά 25%, και από 373 άτομα που ήταν το 2017 σήμερα έχουν φθάσει στα 478 άτομα ενώ μέσω υπεργολάβων εργάζονται ακόμα 250 άτομα».

Εντυπωσιακά σημαντική αύξηση, όπως είπε, έχει και η κρουαζιέρα, σημειώνοντας ότι «ο αριθμός αφίξεων επιβατών για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης τετραπλασιάστηκε, ενώ για το 2022 αναμένεται να κλείσει με 60 αφίξεις κρουαζιεροπλοίων».

Πρόσθεσε, ακόμα, ότι «η ακτοπλοϊκή κίνηση στα νησιά, αυξήθηκε από 48.000 το 2017 σε 65.000 επιβάτες».

«Αξιοποίηση δεν σημαίνει πώληση, αλλά παραχώρηση έναντι συγκεκριμένων υποχρεωτικών επενδύσεων και με τη κυριότητα των υποδομών να παραμένει στο ελληνικό δημόσιο», τόνισε ο κ. Πλακιωτάκης απορρίπτοντας κατηγορίες περί ιδιωτικοποίησης του λιμανιού Θεσσαλονίκης σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος.

«Μετά το τέλος της Σύμβασης Παραχώρησης όλες οι επενδύσεις περνούν στην κυριότητα του ελληνικού δημοσίου και αποτελούν περιουσία του. Το Δημόσιο ενοικιάζει δημόσιες υποδομές έναντι συγκεκριμένου τιμήματος και έναντι δεσμευτικών υποχρεώσεων του αναδόχου και η αξιοποίηση τους σημαίνει έσοδα, ανάπτυξη, νέες θέσεις εργασίας, ενίσχυση του λιμανιού στον παγκόσμιο χάρτη και νέες καλύτερες προοπτικές για κάθε τοπική κοινωνία», είπε ο κ. Πλακιωτάκης.

Οι τοποθετήσεις των ειδικών αγορητών

Από την πλευρά του, ο γενικός εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ, Ανδρέας Μιχαηλίδης, υποστήριξε ότι «οι καθυστερήσεις από πλευράς επενδυτή, υπονομεύουν το αναπτυξιακό έργο του λιμανιού της Θεσσαλονίκης», ενώ επεσήμανε ότι «οι τροποποιήσεις της Σύμβασης Παραχώρησης είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένες με τακτοποιήσεις στις οποίες προχωρά άρον -άρον η κυβέρνηση της ΝΔ, η οποία βρίσκεται σε κατάρρευση και αποδρομή».

«Κάνετε ότι κάνατε με το Λιμάνι του Πειραιά και σχεδιάζεται να κάνετε και για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης. Δεν θα προλάβετε όμως γιατί οι εκλογές που σύντομα έρχονται, θα ρίξουν τίτλους τέλους στο καταστροφικό για τη χώρα έργο σας», ανέφερε.

Ο ειδικός αγορητής του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Απόστολος Πάνας, κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι «προωθεί τη σύμβαση παραχώρησης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, χωρίς  στρατηγικό σχεδιασμό για την προάσπιση του δημόσιου συμφέροντος και την αναπτυξιακή προοπτική του».

«Εμείς υποστηρίζουμε ότι, χωρίς συνέπειες για τις καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση του έργου και χωρίς καταλογισμό της ευθύνης η κυβέρνηση δείχνει μια αδυναμία προάσπισης του δημοσίου συμφέροντος», σημείωσε ο κ. Πάνας.

Ο ειδικός αγορητής του ΚΚΕ, Γιάννης Δελής, δήλωσε ότι καταψηφίζει τη Σύμβαση Παραχώρησης γιατί είναι προς όφελος μόνο του αναδόχου, ενώ υπονομεύει την αναπτυξιακή προοπτική του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και της τοπικής κοινωνίας.

«Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα μπορούσε να γίνει μοχλός κοινωνικής και πολιτιστικής ανάπτυξης του λαού της, μόνο εφόσον δεν αξιοποιείται με όρους καπιταλιστικούς υπέρ των υπερκερδών των επιχειρηματικών ομίλων, όπως γίνεται τώρα με αυτή τη Σύμβαση, αλλά με όρους διασφάλισης του δημόσιου συμφέροντος και τις κάλυψης των αναγκών της μεγάλης λαϊκής πλειοψηφίας», τόνισε.

Ο ειδικός αγορητής της Ελληνικής Λύσης, Βασίλης Βιλιάρδος, χαρακτήρισε «πολύ αρνητικές τις παρατάσεις και μάλιστα πολυετείς, που δίνονται στον ανάδοχο, με συνέπεια να καθυστερεί η ολοκλήρωση των έργων» και πρόσθεσε ότι «δεν δικαιολογούνται επαρκώς και τεκμηριωμένα».

Ο ειδικός αγορητής του ΜεΡΑ25, Γιώργος Λογιάδης, έκανε λόγο για μια ακόμα αποικιοκρατικού τύπου Σύμβαση Παραχώρησης στην οποία προχωρά η κυβέρνηση, με στόχο αυτή τη φορά το ξεπούλημα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, όπως είπε.

Tags:ΟΛΘΛΙΜΑΝΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Σχετικά Άρθρα

Εντός του 2021 ο ανάδοχος και οι πρώτες εργασίες για την επέκταση του 6ου προβλήτα του ΟΛΘ
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

«Όταν ο ΟΛΘ αρχίζει να μιλά για το σιδηροδρομικό δίκτυο»

2 Φεβρουαρίου, 2023
Εξετάζεται η αποθήκευση εμπορευμάτων και η τυποποίηση προϊόντων στην Ελεύθερη Ζώνη του λιμένα Ηρακλείου
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Πρόσβαση σε ευρωπαϊκή χρηματοδότηση αποκτούν τέσσερα μεγάλα λιμάνια της χώρας

30 Ιανουαρίου, 2023
Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης «επενδύει» στον σιδηρόδρομο. Το πρώτο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Σόφια
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ο ΟΛΘ επεκτείνει το δίκτυο των «χερσαίων λιμένων» του σε δυο γειτονικές χώρες

30 Ιανουαρίου, 2023
Συνάντηση ΟΛΘ – AWS για τη μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε «έξυπνο λιμάνι»
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Για την πορεία του master plan του ΟΛΘ ενημερώθηκε ο γενικός πρόξενος της Κυπριακής Δημοκρατίας

27 Ιανουαρίου, 2023
Ο ΟΛΘ «νίκησε την πανδημία». Αύξηση εσόδων 4% και καθαρών κερδών 22,1% το 2020
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Κρίσιμα έργα των λιμένων Πειραιά, Θεσσαλονίκης, Ηρακλείου και Ηγουμενίτσας αναζητούν χρηματοδότηση από το CEF 2

23 Ιανουαρίου, 2023
Οι επιδόσεις του λιμένα Θεσσαλονίκης στα φορτία: Άνοδος στα teus, πτώση στα χύδην
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Το ΤΑΙΠΕΔ «αναβάθμισε» την συμμετοχή του στον ΟΛΘ, οι πιθανές αιτίες

18 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο
Στην τελική ευθεία η παραχώρηση των λιμένων Αλεξανδρούπολης και Καβάλας. Έως τα τέλη του έτους οι δεσμευτικές

«Κοντά» σε αμερικανικά συμφέροντα ο λιμένας Αλεξανδρούπολης: Black Summit και Quintana κατέθεσαν δεσμευτικές προσφορές

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

1 Φεβρουαρίου, 2023
Με “προίκα” 2 δισ. κορόνες Σουηδίας το νέο venture capital fund της Scania

Από τον προσεχή Απρίλιο, η Air Serbia θα εκτελεί τακτικές πτήσεις προς Ηράκλειο, Χανιά, Κέρκυρα, Ρόδο

1 Φεβρουαρίου, 2023

«Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

29 Ιανουαρίου, 2023
Ταχύπλοα δρομολόγησε η SEAJETS από και προς Θεσσαλονίκη και Καβάλα

H είσοδος της Seajets στη MIG και οι πιθανές εξελίξεις στην ακτοπλοΐα (Attica, ANEK)

3 Φεβρουαρίου, 2023
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

1 Φεβρουαρίου, 2023
Video από τις εργασίες του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης. Στο 20,5% η πρόοδος του έργου

Video από τις εργασίες του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης. Στο 20,5% η πρόοδος του έργου

1 Φεβρουαρίου, 2023
Εντείνονται οι προσπάθειες της ελληνικής πλευράς για την διεξαγωγή πτήσεων Αθήνα – Σαγκάη

«Προσγειώνεται» στο αεροδρόμιο της Αθήνας και η Juneyao Air. Πτήσεις Αθήνα – Σαγκάη

1 Φεβρουαρίου, 2023
Αποκλείει ο Στ. Παππάς τη μεταβίβαση μεταφορικού έργου από τον ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ. Διαβεβαιώσεις για σταθερό κόμιστρο

Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του ΟΑΣΘ για το 2023

2 Φεβρουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1
“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

1
Με πιστοποιητικό PERS, έως τον Απρίλιο του 2023, ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου

Τα “κατάφερε” το λιμάνι του Βόλου: 8 οι ενδιαφερόμενοι για την απόκτηση του 67%. Το προφίλ τους

3 Φεβρουαρίου, 2023
Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Εταιρίας Logistics

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Εταιρίας Logistics

3 Φεβρουαρίου, 2023
Η ενίσχυση της ελληνικής εξαγωγικής βάσης προϋπόθεση για στροφή στην ανάπτυξη

Ιω. Μασούτης, ΚΕΕΕ: Σημαντική η ενίσχυση του ρόλου των Επιμελητηρίων

3 Φεβρουαρίου, 2023
Nέα βάναυση επίθεση στα εφάπαξ καταγγέλλει η ΟΜΥΛΕ

Επιχορήγηση 20,712 εκατ. ευρώ έλαβε η ΟΣΥ, αφορά τους μήνες Ιανουάριο – Φεβρουάριο 2023

3 Φεβρουαρίου, 2023

Οι εργαζόμενοι της Amazon στη Βαρκελώνη απεργούν επ’ αόριστον

3 Φεβρουαρίου, 2023
Υπερψηφίστηκε η πρόταση της Ελ. Κουντουρά για βιώσιμες μεταφορές στην Ευρώπη. Οι τρεις προτεραιότητες που έθεσε

Έλ. Κουντουρά: Όχι σε καθυστερήσεις στην επίτευξη παγκόσμιας συμφωνίας για τη μείωση αερίων θερμοκηπίου από τη ναυτιλία

3 Φεβρουαρίου, 2023
Η Cityzen εγκατέστησε συστήματα εντοπισμού θέσεων στάθμευσης multiGuide σε καταστήματα της Lidl

Η Cityzen εγκατέστησε συστήματα εντοπισμού θέσεων στάθμευσης multiGuide σε καταστήματα της Lidl

3 Φεβρουαρίου, 2023
Η κατάσταση στους δρόμους της Αττικής (28/1): Παραμένουν σε ισχύ απαγορεύσεις και διακοπές κυκλοφορίας

Συμβουλές από Νέα Οδό και Μορέα για τα ακραία καιρικά φαινόμενα από την Κυριακή 5/2

3 Φεβρουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ