• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στο 34,78% αυξήθηκε η συμμετοχή της Winex στην Intrakat

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στους δρόμους της Αθήνας οι 25 συρμοί τραμ Citadis X05 της Alstom
    MMM

    Στάση εργασίας στο τραμ, από τις 10 ως τις 13.30, στις 15 Φεβρουαρίου

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Διαμαρτυρία ταχυδρομικών στο διοικητικό συμβούλιο των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ»
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    ΕΛΤΑ Courier: Καθυστερήσεις αποστολών στους νησιωτικούς προορισμούς, λόγω απεργιών

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στα «χέρια» των Ιταλών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατ. Νέα δεδομένα στις εγχώριες συνδυασμένες μεταφορές
    INTERNATIONAL

    International cooperation exercise between railway infrastructure managers

    8 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στο 34,78% αυξήθηκε η συμμετοχή της Winex στην Intrakat

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στους δρόμους της Αθήνας οι 25 συρμοί τραμ Citadis X05 της Alstom
    MMM

    Στάση εργασίας στο τραμ, από τις 10 ως τις 13.30, στις 15 Φεβρουαρίου

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Διαμαρτυρία ταχυδρομικών στο διοικητικό συμβούλιο των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ»
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    ΕΛΤΑ Courier: Καθυστερήσεις αποστολών στους νησιωτικούς προορισμούς, λόγω απεργιών

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στα «χέρια» των Ιταλών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατ. Νέα δεδομένα στις εγχώριες συνδυασμένες μεταφορές
    INTERNATIONAL

    International cooperation exercise between railway infrastructure managers

    8 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

BIMCO: Εξαρτημένη από την κινεζική οικονομία η ναυτιλία. Τα 3 σενάρια για τις επιπτώσεις του κορωναϊού

vvegiazi by vvegiazi
27 Φεβρουαρίου, 2020
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
BIMCO: Εξαρτημένη από την κινεζική οικονομία η ναυτιλία. Τα 3 σενάρια για τις επιπτώσεις του κορωναϊού
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ο αντίκτυπος της επιδημίας του κορωναϊού (COVID-19) στην Κίνα είναι ήδη σοβαρός και θα μπορούσε να επιδεινωθεί εάν διατηρηθούν τα αυστηρά μέτρα δημόσιας υγείας για παρατεταμένο χρονικό διάστημα, προειδοποιεί σε ανάλυσή της η BIMCO.

Εκτιμάται ότι 1,7 εκατ. TEU εξαγωγικής ικανότητας από την Κίνα έχουν ακυρωθεί από τα τέλη Ιανουαρίου, ενώ από ανεπίσημες αναφορές προκύπτει ότι πολλές από τις υπόλοιπες αναχωρήσεις πλοίων ταξιδεύουν με λιγότερο από πλήρες φορτίο.

Τα πρακτορεία και οι μεταφορείς των πλοίων ανέφεραν ότι η έλλειψη φορτηγών είναι ένας σοβαρός παράγοντας και το BIMCO δείχνει ότι σε μερικές επαρχίες, μέχρι και τα 2/3 του εργατικού δυναμικού του δεν έχει παρουσιαστεί για εργασία.

Τα 3 πιθανά σενάρια

Ο επικεφαλής αναλυτής της BIMCO, Peter Sand, περιέγραψε τρία πιθανά σενάρια για τον αντίκτυπο της επιδημίας στη ναυτιλία.

Στη πρώτη, τα μέτρα ελέγχου της Κίνας να επιτύχουν και η εργασία να αρχίσει να επιστρέφει στο φυσιολογικό, στα κινεζικά εργοστάσια μέχρι τον Μάρτιο, ώστε η ζήτηση και η αποστολή να επιστρέψει ανάλογα.

Στη δεύτερη, η εξομάλυνση δεν συμβαίνει μέχρι τον Απρίλιο, ενώ στο τρίτο και το χειρότερο σενάριο, ο ιός εξακολουθεί να εξαπλώνεται με τρόπους που δεν είναι δυνατόν να προβλεφθούν ή να αναλυθούν.

Με σημαντικές νέες περιπτώσεις που αναφέρθηκαν στο Ιράν και τη Νότια Κορέα, η τελευταία περίπτωση είναι πιθανή.

Το σενάριο 1 συνεπάγεται σχετικά μικρή ελάττωση των παγκόσμιων αλυσίδων εφοδιασμού και διαχειρίσιμο αντίκτυπο στους μεταφορείς.

Το σενάριο 2 θα ήταν πιο σοβαρό. Στη δεύτερη περίπτωση, με την αναγκαστική διακοπή απασχόλησης του εργατικού δυναμικού στην Κίνα να επεκτείνεται τον Απρίλιο, θα επεκταθούν περαιτέρω οι διαταραχές της παραγωγής, της ενδομεταφοράς και των λιμενικών εργασιών.

Δεδομένου του χαμηλότερου όγκου των εμπορευματοκιβωτίων, που προκλήθηκε από την παύση της περιφερειακής μεταποίησης, η διαταραχή θα μπορούσε να επεκταθεί σε μια παγκόσμια έλλειψη εφοδιασμού λιανικής και μεταποιημένων προϊόντων.

Για τα δεξαμενόπλοια, η ζημιά έχει ουσιαστικά γίνει, αφού το διάστημα μεταξύ της άρσης των κυρώσεων των ΗΠΑ για το Cosco Dalian και των επιπτώσεων του κορωναϊού, τα ποσοστά των δεξαμενόπλοιων έπεσαν από πάνω από $100.000 την ημέρα τον Δεκέμβριο σε μόλις $18.000 την ημέρα τον Ιανουάριο.

Προβλέπεται ότι οι ζημιές θα είναι στο έλεος της ασθένειας κατά τη διάρκεια του Φεβρουαρίου μέχρι το Μάρτιο και δεν θα εμφανίσουν αναγκαστικά μια απότομη ανάκαμψη στη συνέχεια.

Μοναδικός κερδισμένος τα κινεζικά ναυπηγεία

Σύμφωνα με τον Peter Sand, Chief Shipping Analyst της BIMCO, «το ξέσπασμα του νέου κορωναϊού έχει απεικονίσει πόσο εξαρτημένη ναυτιλία έχει γίνει στην κινεζική οικονομία. Αν μεγάλα τμήματα κινεζικού εργατικού δυναμικού βρίσκονται σε καραντίνα, τα τμήματα εμπορικής ναυτιλίας θα κολλήσουν σε σκοτεινή περιοχή».

Όσον αφορά τα ναυτιλιακά συμφέροντα, ο αντίκτυπος στα κινεζικά ναυπηγεία μπορεί να αποδειχθεί ένα από τα λίγα θετικά: η παράδοση νέας χωρητικότητας περιορίστηκε προσωρινά με μέτρα απομόνωσης, τα οποία θα βοηθήσουν στην υποστήριξη των ποσοστών της ναυλαγοράς

Tags:BIMCOΠΟΝΤΟΠΟΡΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΡΟΕΣΕΝΔΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣΚοροναϊός

Σχετικά Άρθρα

Σοβαρές διαταραχές σε μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων και εφοδιαστική από τον σεισμό στην Τουρκία
LOGISTICS

Σοβαρές διαταραχές σε μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων και εφοδιαστική από τον σεισμό στην Τουρκία

8 Φεβρουαρίου, 2023
Ακόμα ένα πλοίο, το «Neptune Ethos» εντάχθηκε στον στόλο της Neptune Lines
LOGISTICS

Η Neptune Lines της προέδρου της ΕΕΕ, Μελίνας Τραυλού εισέρχεται στα logistics με τη Neptune Land Services

19 Ιανουαρίου, 2023
2.700 πλοία ανήκουν σε γερμανικές ναυτιλιακές, μόλις τα 339 έχουν… γερμανική σημαία
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Επίσκεψη ΥΝΑΝΠ στο Λονδίνο. Υπογραφή MoU με τη Διεθνή Ένωση Αλληλασφαλιστικών Οργανισμών

16 Ιανουαρίου, 2023
Ν. Σαντορινιός: Αναζητούνται τρόποι χρηματοδότησης για τη ναυπήγηση νέων «πράσινων» πλοίων
ΓΝΩΜΗ

Ιστορική υπεροχή για την ελληνόκτητη ναυτιλία

4 Ιανουαρίου, 2023
Διαγωνισμός του υπουργείου Ναυτιλίας για την κάλυψη 122 άγονων ακτοπλοϊκών γραμμών
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Στο 64,9% η διακίνηση επιβατών στο β’ τρίμηνο του 2022 στα ελληνικά λιμάνια. Στο -5,6% τα εμπορεύματα

15 Δεκεμβρίου, 2022
ΕΕ: 36 δράσεις και 550 εκατ. ευρώ για καθαρότερες και ασφαλέστερες θάλασσες
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο “εγκλωβισμένα” στη Μαύρη Θάλασσα

6 Δεκεμβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Έλληνες εφοπλιστές πρωταγωνιστούν στη μεταφορά LNG. Δεύτεροι μετά τους Ιάπωνες

Γ. Πλακιωτάκης: Το LNG αποτελεί διαθέσιμη επιλογή περιβαλλοντικά «φιλικού» ναυτιλιακού καυσίμου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εκχιονισμό της γραμμής αναμένει ο Προαστιακός για να εκκινήσουν τα δρομολόγια

Σε επιφυλακή η Hellenic Train και ο ΟΣΕ, λόγω της κακοκαιρίας «Barbara». Πως ενημερώνονται οι επιβάτες

5 Φεβρουαρίου, 2023
Ταχύπλοα δρομολόγησε η SEAJETS από και προς Θεσσαλονίκη και Καβάλα

H είσοδος της Seajets στη MIG και οι πιθανές εξελίξεις στην ακτοπλοΐα (Attica, ANEK)

3 Φεβρουαρίου, 2023
Με πιστοποιητικό PERS, έως τον Απρίλιο του 2023, ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου

Τα “κατάφερε” το λιμάνι του Βόλου: 8 οι ενδιαφερόμενοι για την απόκτηση του 67%. Το προφίλ τους

3 Φεβρουαρίου, 2023
Ακυρώνονται δρομολόγια του Προαστιακού στο τμήμα Κορωπί – Κάντζα, Αεροδρόμιο – Λιόσια και Αθήνα – Χαλκίδα

Τα πρωινά δρομολόγια της Hellenic Train που καταργούνται στις 8 Φεβρουαρίου. Καθυστερήσεις σε άλλα, λόγω χιονιού

8 Φεβρουαρίου, 2023
Αλαλούμ στο σιδηρόδρομο. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ «αδειάζει» τον ΟΣΕ για το δίκτυο και την ταλαιπωρία επιβατών

Τα δρομολόγια της Hellenic Train που καταργούνται την Τρίτη 7 Φεβρουαρίου. Διαπιστώνονται και καθυστερήσεις

7 Φεβρουαρίου, 2023

Σε ετοιμότητα ο ΟΑΣΑ για την κακοκαιρία «Barbara», τα δρομολόγια που τροποποιήθηκαν ή ακυρώθηκαν

5 Φεβρουαρίου, 2023
Σε λειτουργία 155 λεωφορειακές γραμμές, κανονικά το μετρό και ο ηλεκτρικός

Με ειδικό πρόγραμμα δρομολογίων ο ΟΑΣΑ τη Δευτέρα 6/2. Oι γραμμές των λεωφορείων σε μερική λειτουργία ή αναστολή

6 Φεβρουαρίου, 2023
Η γραμμή 2 του Μετρό θα επεκταθεί προς τη Γλυφάδα με 3 νέους σταθμούς

Διακοπή λειτουργίας του μετρό προς το αεροδρόμιο της Αθήνας, κανονικά ο προαστιακός

6 Φεβρουαρίου, 2023
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1
“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

1
Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

8 Φεβρουαρίου, 2023
Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

8 Φεβρουαρίου, 2023

Στο 34,78% αυξήθηκε η συμμετοχή της Winex στην Intrakat

8 Φεβρουαρίου, 2023
Στους δρόμους της Αθήνας οι 25 συρμοί τραμ Citadis X05 της Alstom

Στάση εργασίας στο τραμ, από τις 10 ως τις 13.30, στις 15 Φεβρουαρίου

8 Φεβρουαρίου, 2023
Διαμαρτυρία ταχυδρομικών στο διοικητικό συμβούλιο των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ»

ΕΛΤΑ Courier: Καθυστερήσεις αποστολών στους νησιωτικούς προορισμούς, λόγω απεργιών

8 Φεβρουαρίου, 2023
Στα «χέρια» των Ιταλών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατ. Νέα δεδομένα στις εγχώριες συνδυασμένες μεταφορές

International cooperation exercise between railway infrastructure managers

8 Φεβρουαρίου, 2023
Iστορικό υψηλό κύκλο εργασιών και νέα εταιρική ταυτότητα για την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Iστορικό υψηλό κύκλο εργασιών και νέα εταιρική ταυτότητα για την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

8 Φεβρουαρίου, 2023
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας σε Βαρυμπόμπη, Καπανδρίτι και Μαλακάσα

Κανονικά η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων από το ύψος του Α/Κ Καλυφτάκη μέχρι τα όρια του Ν. Αττικής

8 Φεβρουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ