Παρασκευή, 16 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η SkyUp Airlines™ ξεκινά πτήσεις μεταξύ Chisinau – Αθήνας καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου

    16 Μαΐου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Συνάντηση του Χρίστου Δήμα στο Βελιγράδι με τη Σέρβα ομόλογό του

    15 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ν. Ταχιάος: Επενδύουμε πάνω από 200 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση της ασφάλειας των αερομεταφορών

    15 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    Η DFC «ενώνει» Θριάσιο Εμπορευματικό και Ναυπηγεία Ελευσίνας: Υπεγράφη Μνημόνιο Συνεργασίας

    15 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    ΣΕΠ και ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Καταρχήν συμφωνία με τη HT στο οικονομικό περιεχόμενο της ΣΣΕ για τα έτη 2025-26

    15 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    DSV: Η πρώτη μεταφορά φαρμακευτικής κάνναβης από την Ελλάδα στις αγορές Ην. Βασιλείου και Γερμανίας

    15 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η SkyUp Airlines™ ξεκινά πτήσεις μεταξύ Chisinau – Αθήνας καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου

    16 Μαΐου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Συνάντηση του Χρίστου Δήμα στο Βελιγράδι με τη Σέρβα ομόλογό του

    15 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ν. Ταχιάος: Επενδύουμε πάνω από 200 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση της ασφάλειας των αερομεταφορών

    15 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    Η DFC «ενώνει» Θριάσιο Εμπορευματικό και Ναυπηγεία Ελευσίνας: Υπεγράφη Μνημόνιο Συνεργασίας

    15 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    ΣΕΠ και ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Καταρχήν συμφωνία με τη HT στο οικονομικό περιεχόμενο της ΣΣΕ για τα έτη 2025-26

    15 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    DSV: Η πρώτη μεταφορά φαρμακευτικής κάνναβης από την Ελλάδα στις αγορές Ην. Βασιλείου και Γερμανίας

    15 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

H «ακτινογραφία» του ΟΛΘ στα εμπορεύματα και οι προοπτικές του 2025

ffotinos by ffotinos
22 Απριλίου, 2025
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Βελτιωμένα αποτελέσματα εμφάνισε, πέρυσι, ο ΟΛΘ στη διακίνηση εμπορευμάτων, πλην των χύδην φορτίων.

Επιμέλεια: Φ. Φωτεινός

Παρά την κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα, η διακίνηση γενικού φορτίου και εμπορευματοκιβωτίων κινήθηκαν ανοδικά, συμπαρασύροντας τα έσοδα.

Ειδικότερα, κατά το 2024, μέσω του Λιμένα Θεσσαλονίκης, εξυπηρετήθηκαν 8.490.728 τόνοι εμπορευμάτων έναντι 7.362.408 το 2023 (+15,32%), 565.595 εμπορευματοκιβώτια (TEU’s) έναντι 520.048 το 2023 (+8,76%) και 2.155 πλοία έναντι 2.098 το 2023 (+2,72%).

Με τα δεδομένα αυτά, σε σχέση με το 2023 εμφάνισαν αύξηση το γενικό φορτίο κατά 15,31%, η κίνηση φορτίων RO-RO κατά 15,74% και τα μοναδοποιημένα φορτία (Ε/Κ) κατά 8,76% σε TEU’s.

Αντίθετα η διακίνηση χύδην φορτίων εμφάνισε μείωση κατά 0,41%.

Η αύξηση στην διακίνηση φορτίων στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων και στο Συμβατικό Λιμάνι, οδήγησε τον ΟΛΘ σε αύξηση στα συνολικά έσοδα, η οποία είχε σημαντική επίδραση στις οικονομικές καταστάσεις.

Όπως σχολιάζει ο ΟΛΘ, ο Όμιλος δεν δραστηριοποιείται στις πληττόμενες – από τις πολεμικές συγκρούσεις – αγορές, ούτε έχει μεγάλη έκθεση σε εμπορεύματα που έχουν επηρεαστεί από τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία (όπως είναι η ενέργεια ή η γεωργία), τη σύρραξη στην Λωρίδα της Γάζας και συνεπώς, δεν έχουν επηρεασθεί σημαντικά εξ αυτού του λόγου τα οικονομικά μεγέθη του.

Οι προοπτικές του 2025

Αναφορικά με τις προοπτικές για το 2025 και τη συνεχόμενη κρίση από τον ρώσο / ουκρανικό πόλεμο, τον πόλεμο στη Λωρίδα της Γάζας και της ενέργειας, στελέχη του ΟΛΘ εκτιμούν πως δεν θα υπάρχει σημαντική επίδραση στα μεγέθη του Ομίλου και της εταιρείας, όπως και τα προηγούμενα έτη και ότι θα εξακολουθήσουν να κινούνται «ικανοποιητικά».

Ο ΟΛΘ επιδιώκει την ανάπτυξη της λεκάνης απορροής του λιμένα. Προκειμένου να υλοποιήσει αυτές τις προοπτικές, η Διοίκηση στοχεύει στην εκτέλεση των υποχρεωτικών επενδύσεων της Σύμβασης Παραχώρησης το συντομότερο δυνατό, εξασφαλίζοντας ότι:

  • Υλοποιούνται οι αναγκαίες και απαιτούμενες επενδύσεις στην υποδομή, αυξάνοντας κυρίως την ικανότητα του Τερματικού Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων, δημιουργώντας πρόσθετες θέσεις αγκυροβολίου, αυξάνοντας το θαλάσσιο βάθος για να εξυπηρετηθούν μεγαλύτερα πλοία και αυξάνοντας το μέγεθος της πλατείας του σταθμού.
  • Υλοποιούνται επενδύσεις σε εξοπλισμό χειρισμού, για την εξυπηρέτηση μεγαλύτερων πλοίων και για τη βελτίωση της παραγωγικότητας της επιχείρησης που οδηγεί σε σχετική συντόμευση του χρόνου παραμονής των πλοίων στο λιμάνι.
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΟΛΘΛΙΜΑΝΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Τι οδήγησε στην οριστική ρήξη στον ΟΛΘ μεταξύ Ι. Σαββίδη και Αθ. Λιάγκου;

15 Μαΐου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΛΘ, έπειτα από διαμάχη μεταξύ βασικών μετόχων

14 Μαΐου, 2025
ESPO 2025 Press Conference
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Οι λιμένες της Ευρώπης σχεδιάζουν το μέλλον τους από τη Θεσσαλονίκη

8 Μαΐου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Οι ενέργειες και στόχοι του ΟΛΘ μετά την έγκριση του Master Plan και οι βλέψεις για «κυριαρχία» στα Βαλκάνια

2 Μαΐου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Οικονομικά αποτελέσματα Ομίλου ΟΛΘ 2024: Έσοδα 100,7 εκατ. (+17%), με καθαρά κέρδη 28 εκατ. (+38%)

15 Απριλίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

O υπουργός Ναυτιλίας ευχαρίστησε ΟΛΠ, Cosco και ΟΛΘ για τη μείωση των λιμενικών τελών

10 Απριλίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Άνοδος 9,4% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο πρώτο τρίμηνο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Οι πρώτες, νέες πληροφορίες για τη συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας στον σιδηρόδρομο

15 Μαΐου, 2025

Τι προβλέπει η νέα συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: 8 υπεραστικά τρένα και 15 προαστιακού τύπου φέρνουν οι Ιταλοί (FS)

12 Μαΐου, 2025

ΣΑΤΑ: Η πιάτσα της Uber στο αεροδρόμιο της Αθήνας είναι παράνομη, στάση εργασίας στις 15/5

14 Μαΐου, 2025

Πως σχολίασαν τη νέα συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας ο Δ.Σ. της Ferrovie, ο Πρόεδρος και ο Δ.Σ. της Hellenic Train

13 Μαΐου, 2025

Hellenic Train: Η επένδυση των 360 εκατ. ευρώ είναι από τις μεγαλύτερες στις μεταφορές στην Ελλάδα

12 Μαΐου, 2025

Η Hellenic Train αναζητά τεχνικό προσωπικό σε όλη την Ελλάδα

14 Μαΐου, 2025

Σύνδεσμος εμπόρων και μεσιτών ταξί: Στηρίζουμε απόλυτα τα αιτήματα των ιδιοκτητών ταξί

14 Μαΐου, 2025

Τι οδήγησε στην οριστική ρήξη στον ΟΛΘ μεταξύ Ι. Σαββίδη και Αθ. Λιάγκου;

15 Μαΐου, 2025

Με αεροσκάφη της AEGEAN και της Olympic Air θα μεταφερθεί το Άγιο Φως από την Αθήνα σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας

1

«Η μείωση των λιμενικών τελών θα επηρεάσει απευθείας τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια», δήλωσε ο Β. Κικίλιας

0

Αλ. Μεϊκόπουλος: Η Hellenic Train επιλέγει ξανά το κέρδος αντί της ασφάλειας. Κόβει τον β’ μηχανοδηγό στα τρένα

0

Στον εισαγγελέα ο οδηγός του φορτηγού, μετά το δυστύχημα στα διόδια Πολυμύλου με 2 νεκρούς

0

Συνάντηση Απ. Τζιτζικώστα με το Διοικητικό Συμβούλιο του ACI Europe, με τη συμμετοχή ΔΑΑ και Fraport

0

Πως διαμορφώνονται οι μέσες τιμές λιανικής πώλησης καυσίμων για όλη την Ελλάδα

0

O ΔΑΑ δωρίζει 4 περιπολικά στην Ελληνική Αστυνομία

0

European Rail CEOs join high-level Dialogue on continent-wide high-speed rail implementation

0

Η SkyUp Airlines™ ξεκινά πτήσεις μεταξύ Chisinau – Αθήνας καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου

16 Μαΐου, 2025

Συνάντηση του Χρίστου Δήμα στο Βελιγράδι με τη Σέρβα ομόλογό του

15 Μαΐου, 2025

Ν. Ταχιάος: Επενδύουμε πάνω από 200 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση της ασφάλειας των αερομεταφορών

15 Μαΐου, 2025

Η DFC «ενώνει» Θριάσιο Εμπορευματικό και Ναυπηγεία Ελευσίνας: Υπεγράφη Μνημόνιο Συνεργασίας

15 Μαΐου, 2025

ΣΕΠ και ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Καταρχήν συμφωνία με τη HT στο οικονομικό περιεχόμενο της ΣΣΕ για τα έτη 2025-26

15 Μαΐου, 2025

DSV: Η πρώτη μεταφορά φαρμακευτικής κάνναβης από την Ελλάδα στις αγορές Ην. Βασιλείου και Γερμανίας

15 Μαΐου, 2025

Β. Κικίλιας για αύξηση ναύλων σε φορτηγά: Δεν δικαιολογείται και δεν θα γίνει ανεκτή καμία μετακύλιση

15 Μαΐου, 2025

Υπεβλήθη στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή η πρόταση αναθεώρησης του «Ελλάδα 2.0»

15 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr