• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 26 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

    26 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

    26 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

    26 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

    26 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

    26 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

    26 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Γενναία μέτρα στήριξης για τις ΜμΕ ζητά το ΒΕΘ από τον πρωθυπουργό

ffotinos by ffotinos
3 Σεπτεμβρίου, 2020
στο ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Δέσμη γενναίων μέτρων προκειμένου οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις να επιβιώσουν από τη λαίλαπα που έχει προκαλέσει ο κορωνοϊός ζήτησε ο πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΒΕΘ), Αναστάσιος Καπνοπώλης από τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη κατά τη διάρκεια της συνάντησής του με τους παραγωγικούς φορείς της πόλης.

Στο υπόμνημα που κατέθεσε στον πρωθυπουργό ο πρόεδρος του ΒΕΘ, περιγράφονται οι προτεινόμενες δράσεις για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας.

Το ΒΕΘ, μεταξύ άλλων, ζητά:

-Ενίσχυση της ρευστότητας των επιχειρήσεων, με τη συνέχιση του προγράμματος της επιστρεπτέας προκαταβολής, καθώς και με νέα στοχευμένα προγράμματα για την παροχή ευνοϊκών δανείων.

–Αποκατάσταση της χρηματοδοτικής λειτουργίας του τραπεζικού συστήματος.

-Επανεξέταση του παραγωγικού μοντέλου της χώρας. Οι πόροι που εξασφάλισε η Ελλάδα από την ΕΕ για τα επόμενα χρόνια, είναι η μεγάλη ευκαιρία της για να αντιμετωπίσει τα εμπόδια αυτά και να προχωρήσει ταχύτερα τον παραγωγικό μετασχηματισμό της ελληνικής οικονομίας.

–Επιχορήγηση όλων των επιχειρήσεων υφιστάμενων, αλλά και νέων, οι οποίες θα πρέπει να επιχορηγηθούν έστω και κλιμακωτά.

–Επιδότηση των επιχειρήσεων που πλήττονται από την πανδημία βάσει της μείωσης του τζίρου τους και όχι αποκλειστικά βάσει των ΚΑΔ.

–Δημιουργία κινήτρων για την ανάπτυξη καινοτόμων επιχειρηματικών ιδεών και προώθηση χρηματοδοτικών εργαλείων, με κριτήρια που λαμβάνουν υπόψη τις ιδιαιτερότητες της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας, αλλά και την τρέχουσα κατάσταση στην αγορά.

–Στήριξη της απασχόλησης, με μέτρα για την επιδότηση της εργασίας, καθώς και για την ενίσχυση των εποχικών εργαζομένων, οι οποίοι κινδυνεύουν με κατάρρευση των αποδοχών τους. Η ενίσχυση αυτή μπορεί να έρθει με τη μετατροπή της επιδότησης ανεργίας σε αυξημένη επιδότηση της επαγγελματικής κατάρτισης και της αναβάθμισης δεξιοτήτων, ώστε να αποτραπεί ο κίνδυνος περιθωριοποίησης και να διευκολυνθεί η επανένταξη στην εργασία.

–Ανάδειξη νέων κλάδων, αλλά και ενθάρρυνση επενδύσεων σε υψηλή τεχνολογία, σε καινοτόμες λύσεις και εφαρμογές, με έμφαση σε δυναμικούς κλάδους όπως: “πράσινη ενέργεια”, μεταφορές, εφοδιαστική αλυσίδα, μεταποίηση, αγροδιατροφικός τομέας  (σε συνεργασία με τον δευτερογενή τομέα για την καλύτερη ανάδειξη των ποιοτικών χαρακτηριστικών των προϊόντων και την ποσοτική αύξηση πωλήσεων και εισοδημάτων) καθώς και ο τουρισμός, με την ανάδειξη εναλλακτικών μορφών.

–Συνέχιση μεταρρυθμίσεων για τη βελτίωση των ευρύτερων συνθηκών άσκησης της επιχειρηματικής δραστηριότητας, κυρίως όσον αφορά τη αποκατάσταση της χρηματοδοτικής λειτουργίας του τραπεζικού συστήματος.

-Ανταγωνιστικό και σταθερό φορολογικό περιβάλλον, με χαμηλότερους συντελεστές για τις επιχειρήσεις, προκειμένου να στηριχτούν οι επενδύσεις και η απασχόληση.

-Χαμηλότερες ασφαλιστικές εισφορές για την ενίσχυση της ανάπτυξης και της απασχόλησης.

-Μείωση του ΕΝΦΙΑ των επαγγελματικών ακινήτων.

–Επιστροφή του ΦΠΑ εντός 30 ημερών -ιδιαίτερα για τις εξαγωγικές εταιρείες- κάτι που συμβαίνει και σε άλλες ευρωπαϊκές, αλλά και βαλκανικές χώρες, όπως για παράδειγμα στη Βουλγαρία.

–Νέα εθνική πολιτική για τη μεταποίηση καθώς συνεισφέρει τα μέγιστα τόσο στη δημιουργία πλούτου, όσο και θέσεων εργασίας.

–Ενίσχυση των εξωστρεφών κλάδων και στήριξη των εξαγωγών με αναπτυξιακά κίνητρα και χρηματοδότηση.

–Ουσιαστική και άμεση υλοποίηση των προγραμμάτων, με αιχμή του δόρατος το ΕΣΠΑ και ειδικότερα των προγραμμάτων που στοχεύουν στη στήριξη της επιχειρηματικότητας, της απασχόλησης και της κατάρτισης ανθρώπινου δυναμικού καθώς επίσης και άμεση εκταμίευση των χρημάτων που έχουν εγκριθεί μέσω προγραμμάτων.

–Αποκρατικοποιήσεις και αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας.

–Στρατηγικές συνεργασίες ιδιωτικού και δημοσίου τομέα, σε επενδύσεις αναβάθμισης και αξιοποίησης σημαντικών υποδομών, όπως μαρίνες, αεροδρόμια, κέντρα διαμετακομιστικού εμπορίου. Στο πλαίσιο αυτό περαιτέρω ώθηση στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα μπορούσε να δώσει η δημιουργία ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης, στην οποία θα έχουν τη δυνατότητα να δραστηριοποιηθούν επιχειρήσεις από μία σειρά κλάδων που έχει στους κόλπους του το ΒΕΘ.

–Συνεργασίες με τον ιδιωτικό τομέα για τη χρηματοδότηση της έρευνας και την αξιοποίηση της γνώσης για την ανάπτυξη της καινοτομίας.  Σημαντικό ρόλο προς αυτή την κατεύθυνση μπορούν να διαδραματίσουν τα επιμελητήρια, όντας γνώστες των αναγκών της αγοράς. Η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση σε συνδυασμό με την παραγωγή αποτελούν ένα κρίσιμο ζήτημα στην προσπάθεια για την ανάκαμψη και τον παραγωγικό μετασχηματισμό της ελληνικής οικονομίας, αλλά και για την αποκατάσταση της κοινωνικής συνοχής και ευημερίας.

-Δημιουργία Ειδικών Οικονομικών Ζωνών (ΕΟΖ) σε παραμεθόριες κυρίως περιοχές, στις οποίες θα εγκατασταθούν παραγωγικές επιχειρήσεις.

«Με ενότητα και κοινό όραμα, η Ελλάδα μπορεί να ελπίζει σε μια νέα κανονικότητα, με προϋποθέσεις για δημιουργία και προκοπή. Τα Επιμελητήρια, ως θεσμικός εκφραστής των παραγωγικών δυνάμεων της χώρας, θα συνεχίσουν να συμμετέχουν υπεύθυνα και εποικοδομητικά στο δημόσιο διάλογο και να στηρίζουν κάθε πρωτοβουλία, κάθε μεταρρύθμιση που βοηθά την πατρίδα μας να κάνει το μεγάλο άλμα μπροστά» καταλήγει το υπόμνημα.

Tags:ΒΕΘ

Σχετικά Άρθρα

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έρευνα ΒΕΘ: Σε αυξήσεις τιμών προσανατολίζονται 7 στους 10 βιοτέχνες

15 Δεκεμβρίου, 2022
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οικονομικό Βαρόμετρο ΒΕΘ: 4 στους 10 βιοτέχνες ανησυχούν για την πορεία των επιχειρήσεων τους

28 Απριλίου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

ΒΕΘ: Το 21% των βιοτεχνιών ζητούν μείωση του ΕΦΚ στα καύσιμα

8 Μαρτίου, 2022
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Λύσεις για την επίλυση του προβλήματος στην Πύλη 16 του λιμανιού, διαβεβαίωσε ότι αναζητά ο ΟΛΘ

23 Φεβρουαρίου, 2022
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Για τριτοκοσμικές εικόνες στην Πύλη 16 του ΟΛΘ κάνει λόγο το ΒΕΘ

22 Φεβρουαρίου, 2022
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Φορείς της Θεσ/νίκης και της Β. Ελλάδας αντιτίθενται στη μεταφορά της ΕΥΔ των προγραμμάτων INTERREG

1 Δεκεμβρίου, 2021
Επόμενο άρθρο

Δύο νέες προκηρύξεις του Αναπτυξιακού, συνολικού προϋπολογισμού 500 εκατ.

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

26 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

26 Μαρτίου, 2023

Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

26 Μαρτίου, 2023

Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

26 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

24 Μαρτίου, 2023

Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

24 Μαρτίου, 2023

Scania is introducing a digital dashboard

24 Μαρτίου, 2023

Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ