ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΤα δικαιώματα του καταναλωτή σε περίπτωση παράδοσης εκτός καταστήματος

Τα δικαιώματα του καταναλωτή σε περίπτωση παράδοσης εκτός καταστήματος

Στη διευκρίνιση των δικαιωμάτων των καταναλωτών, σε περίπτωση που επιθυμούν να επιστρέψουν προϊόντα από αγορά που διενεργήθηκε με τη μέθοδο του “click away”, προχώρησε το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Όπως επισημαίνεται, σε σχετική ανακοίνωση, «εφόσον ο καταναλωτής διενήργησε αγορά μέσω οργανωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος και η σύμβαση συνήφθη από απόσταση με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων επικοινωνίας από απόσταση, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το τηλέφωνο, η τηλεομοιοτυπία ή το διαδίκτυο, μέχρι και τη στιγμή σύναψης της σύμβασης, τότε έχει το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ανεξαρτήτως του τρόπου παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν λόγω κόστος ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό».

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο