• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις-πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις-πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στο 34,78% αυξήθηκε η συμμετοχή της Winex στην Intrakat

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στους δρόμους της Αθήνας οι 25 συρμοί τραμ Citadis X05 της Alstom
    MMM

    Στάση εργασίας στο τραμ, από τις 10 ως τις 13.30, στις 15 Φεβρουαρίου

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Διαμαρτυρία ταχυδρομικών στο διοικητικό συμβούλιο των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ»
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    ΕΛΤΑ Courier: Καθυστερήσεις αποστολών στους νησιωτικούς προορισμούς, λόγω απεργιών

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στα «χέρια» των Ιταλών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατ. Νέα δεδομένα στις εγχώριες συνδυασμένες μεταφορές
    INTERNATIONAL

    International cooperation exercise between railway infrastructure managers

    8 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις-πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις-πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στο 34,78% αυξήθηκε η συμμετοχή της Winex στην Intrakat

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στους δρόμους της Αθήνας οι 25 συρμοί τραμ Citadis X05 της Alstom
    MMM

    Στάση εργασίας στο τραμ, από τις 10 ως τις 13.30, στις 15 Φεβρουαρίου

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Διαμαρτυρία ταχυδρομικών στο διοικητικό συμβούλιο των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ»
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    ΕΛΤΑ Courier: Καθυστερήσεις αποστολών στους νησιωτικούς προορισμούς, λόγω απεργιών

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στα «χέρια» των Ιταλών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατ. Νέα δεδομένα στις εγχώριες συνδυασμένες μεταφορές
    INTERNATIONAL

    International cooperation exercise between railway infrastructure managers

    8 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Το επενδυτικό πλάνο της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας

vvegiazi by vvegiazi
15 Ιανουαρίου, 2020
στο ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
0
Eντυπωσιακή η πληροφόρηση των συντακτών της έκθεσης της ΕΕ για τις Μεταφορές στην Ελλάδα
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η ΕΕ έχει δεσμευτεί να καταστεί η πρώτη κλιματικά ουδέτερη περιοχή σε παγκόσμιο επίπεδο έως το 2050, για το σκοπό αυτό, απαιτούνται σημαντικές επενδύσεις, τόσο από την ΕΕ όσο και από τον εθνικό δημόσιο τομέα, καθώς και από τον ιδιωτικό τομέα.

Το επενδυτικό σχέδιο της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας -το επενδυτικό σχέδιο «Βιώσιμη Ευρώπη»- θα κινητοποιήσει δημόσιες επενδύσεις και θα βοηθήσει να αποδεσμευτούν ιδιωτικά κεφάλαια μέσω των χρηματοδοτικών μέσων της ΕΕ, ιδίως του InvestEU, που θα οδηγήσουν σε επενδύσεις ύψους τουλάχιστον 1 τρισ. ευρώ.

Μολονότι για τη μετάβαση θα χρειαστεί η συμβολή όλων των κρατών μελών, περιφερειών και τομέων, η κλίμακα της πρόκλησης δεν είναι η ίδια. Ορισμένες περιφέρειες θα επηρεαστούν ιδιαίτερα και θα υποστούν βαθύ οικονομικό και κοινωνικό μετασχηματισμό. Ο Μηχανισμός Δίκαιης Μετάβασης θα παράσχει προσαρμοσμένη χρηματοδοτική και πρακτική στήριξη για να βοηθηθούν οι εργαζόμενοι και να πραγματοποιηθούν οι αναγκαίες επενδύσεις στις εν λόγω περιοχές.

Το επενδυτικό σχέδιο της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας

Το επενδυτικό σχέδιο της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας θα κινητοποιήσει χρηματοδότηση της ΕΕ και θα δημιουργήσει ένα υποστηρικτικό πλαίσιο για τη διευκόλυνση και την τόνωση των δημόσιων και ιδιωτικών επενδύσεων που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση προς μια κλιματικά ουδέτερη, “πράσινη” και ανταγωνιστική οικονομία χωρίς αποκλεισμούς.

Το σχέδιο, το οποίο συμπληρώνει άλλες πρωτοβουλίες που έχουν εξαγγελθεί στο πλαίσιο της Πράσινης Συμφωνίας, βασίζεται σε τρεις διαστάσεις:

  • Χρηματοδότηση: κινητοποίηση βιώσιμων επενδύσεων ύψους τουλάχιστον 1 τρισ. ευρώ κατά την επόμενη δεκαετία. Το μεγαλύτερο από ποτέ μερίδιο δαπανών για τη δράση για το κλίμα και το περιβάλλον από τον προϋπολογισμό της ΕΕ θα προσελκύσει ιδιωτική χρηματοδότηση, ενώ η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων θα διαδραματίσει βασικό ρόλο.
  • Διευκόλυνση: παροχή κινήτρων για την αποδέσμευση και τον αναπροσανατολισμό δημόσιων και ιδιωτικών επενδύσεων. Η ΕΕ θα παράσχει εργαλεία για τους επενδυτές θέτοντας τη βιώσιμη χρηματοδότηση στο επίκεντρο του χρηματοπιστωτικού συστήματος, ενώ θα διευκολύνει και τις βιώσιμες επενδύσεις από τις δημόσιες αρχές ενθαρρύνοντας τους πράσινους προϋπολογισμούς και τις πράσινες δημόσιες συμβάσεις, καθώς και σχεδιάζοντας τρόπους διευκόλυνσης των διαδικασιών έγκρισης κρατικών ενισχύσεων για τις περιφέρειες δίκαιης μετάβασης.
  • Πρακτική στήριξη: η Επιτροπή θα παρέχει στήριξη σε δημόσιες αρχές και φορείς υλοποίησης έργων κατά τον προγραμματισμό, τον σχεδιασμό και την εκτέλεση βιώσιμων έργων.

Ο μηχανισμός δίκαιης μετάβασης

Ο μηχανισμός δίκαιης μετάβασης (Just Transition Mechanism, JTM) αποτελεί βασικό εργαλείο ώστε να διασφαλιστεί ότι η μετάβαση προς μια κλιματικά ουδέτερη οικονομία πραγματοποιείται με δίκαιο τρόπο, χωρίς να μένει κανείς στο περιθώριο.

Μολονότι για όλες τις περιφέρειες θα απαιτηθεί χρηματοδότηση, και το επενδυτικό σχέδιο της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας καλύπτει αυτήν την ανάγκη, ο Μηχανισμός παρέχει στοχευμένη στήριξη ώστε να κινητοποιηθούν τουλάχιστον 100 δισ. ευρώ, την περίοδο 2021-2027, στις περιφέρειες που πλήττονται περισσότερο, για την άμβλυνση των κοινωνικοοικονομικών επιπτώσεων της μετάβασης.

Ο Μηχανισμός θα δημιουργήσει τις αναγκαίες επενδύσεις για να βοηθηθούν οι εργαζόμενοι και οι κοινότητες που εξαρτώνται από την αλυσίδα αξίας των ορυκτών καυσίμων. Θα συμπληρώνει την ουσιαστική συνεισφορά του προϋπολογισμού της ΕΕ μέσω όλων των προγραμμάτων που έχουν άμεση σχέση με τη μετάβαση.

Ο Μηχανισμός Δίκαιης Μετάβασης θα αποτελείται από τρεις κύριες πηγές χρηματοδότησης:

1) Ένα Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης, το οποίο θα χρηματοδοτηθεί με νέα ενωσιακά κονδύλια ύψους 7,5 δισ. ευρώ, επιπλέον της πρότασης της Επιτροπής για τον επόμενο μακροπρόθεσμο προϋπολογισμό της ΕΕ. Προκειμένου να αξιοποιήσουν το μερίδιό τους από το Ταμείο, τα κράτη μέλη, σε συνεννόηση με την Επιτροπή, θα πρέπει να προσδιορίσουν τις επιλέξιμες περιοχές μέσω ειδικών σχεδίων μετάβασης περιοχών. Επίσης, για κάθε ευρώ από το Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης, θα πρέπει να δεσμευτούν ότι θα συνεισφέρουν χρηματικά ποσά από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο+, καθώς και να παρέχουν και πρόσθετους εθνικούς πόρους. Συνδυαστικά, με τον τρόπο αυτό θα παρασχεθεί χρηματοδότηση ύψους μεταξύ 30 και 50 δισ. ευρώ, η οποία θα κινητοποιήσει ακόμη περισσότερες επενδύσεις. Το Ταμείο θα παρέχει κατά κύριο λόγο επιχορηγήσεις σε περιφέρειες. Για παράδειγμα, θα στηρίξει τους εργαζομένους ώστε να αναπτύξουν δεξιότητες και ικανότητες για την αγορά εργασίας του μέλλοντος, ενώ θα βοηθήσει και τις ΜμΕ, τις νεοφυείς επιχειρήσεις και τα εκκολαπτήρια επιχειρήσεων ώστε να δημιουργήσουν νέες οικονομικές ευκαιρίες στις εν λόγω περιφέρειες. Θα στηρίξει επίσης επενδύσεις στον τομέα της μετάβασης στην καθαρή ενέργεια, για παράδειγμα στην ενεργειακή απόδοση.

2) Ένα ειδικό καθεστώς δίκαιης μετάβασης στο πλαίσιο του InvestEU για την κινητοποίηση επενδύσεων ύψους έως και 45 δισ. ευρώ. Με το καθεστώς αυτό θα επιδιωχθεί να προσελκυσθούν ιδιωτικές επενδύσεις, μεταξύ άλλων στους τομείς της βιώσιμης ενέργειας και των μεταφορών, που θα ωφελήσουν τις εν λόγω περιφέρειες και θα βοηθήσουν τις οικονομίες τους να βρουν νέες πηγές ανάπτυξης.

3) Έναν μηχανισμό δανειοδότησης του δημόσιου τομέα σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, με τη στήριξη του προϋπολογισμού της ΕΕ, για την κινητοποίηση επενδύσεων ύψους μεταξύ 25 και 30 δισ. ευρώ. Ο μηχανισμός θα χρησιμοποιηθεί για τη χορήγηση δανείων στον δημόσιο τομέα, παραδείγματος χάριν για επενδύσεις σε δίκτυα τηλεθέρμανσης και ανακαίνιση κτιρίων. Η Επιτροπή θα υποβάλει νομοθετική πρόταση με σχετική ρύθμιση τον Μάρτιο του 2020.

Ο μηχανισμός δίκαιης μετάβασης δεν αφορά μόνο τη χρηματοδότηση: βασιζόμενη σε μια πλατφόρμα δίκαιης μετάβασης, η Επιτροπή θα παρέχει τεχνική βοήθεια στα κράτη-μέλη και τους επενδυτές και θα μεριμνά για τη συμμετοχή κοινοτήτων που πλήττονται, τοπικών αρχών, κοινωνικών εταίρων και μη κυβερνητικών οργανώσεων. Ο Μηχανισμός Δίκαιης Μετάβασης θα περιλαμβάνει ένα ισχυρό πλαίσιο διακυβέρνησης με επίκεντρο τα σχέδια δίκαιης μετάβασης περιοχών.

Tags:EUROPEAN GREEN DEAL

Σχετικά Άρθρα

INTERNATIONAL

Commission seeks views on rules for illegal discharge from ships

27 Ιανουαρίου, 2022
Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία: Αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών CO2 για αυτοκίνητα και ημιφορτηγά. “Πράσινα καύσιμα” σε αεροπορία, ναυτιλία
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία: Αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών CO2 για αυτοκίνητα και ημιφορτηγά. “Πράσινα καύσιμα” σε αεροπορία, ναυτιλία

14 Ιουλίου, 2021
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Τα θέματα που απασχόλησαν το πρώτο ανοικτό διαδικτυακό σεμινάριο του ERGP

14 Ιουλίου, 2021
European Green Deal: Θαλάσσιες μεταφορές, λιμενικές δραστηριότητες και ναυπηγεία καλούνται να μειώσουν τον περιβαλλοντικό και κλιματικό τους αντίκτυπο
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

European Green Deal: Θαλάσσιες μεταφορές, λιμενικές δραστηριότητες και ναυπηγεία καλούνται να μειώσουν τον περιβαλλοντικό και κλιματικό τους αντίκτυπο

17 Μαΐου, 2021
Το ΕUGreenDeal πάει στην παραλία της Βούλας και «φορτίζει μπαταρίες»
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το ΕUGreenDeal πάει στην παραλία της Βούλας και «φορτίζει μπαταρίες»

16 Ιουλίου, 2020
Το 14% των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στις μεταφορές θα προέρχονται από ΑΠΕ ως το 2030
LOGISTICS

Οι οδικές εμπορευματικές μεταφορές θα “εκτοξευθούν” τα επόμενα 30 έτη. Θα καταφέρουν όμως να “πιάσουν” το στόχο για το κλίμα;

11 Φεβρουαρίου, 2020
Επόμενο άρθρο
Ο N. Jennett της ΕΤΕπ κεντρικός ομιλητής στο 20ο Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Logistics

Οι εμπορικές εντάσεις σοβαρό εμπόδιο για τις παγκόσμιες εφοδιαστικές αλυσίδες, σύμφωνα με την PwC

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εκχιονισμό της γραμμής αναμένει ο Προαστιακός για να εκκινήσουν τα δρομολόγια

Σε επιφυλακή η Hellenic Train και ο ΟΣΕ, λόγω της κακοκαιρίας «Barbara». Πως ενημερώνονται οι επιβάτες

5 Φεβρουαρίου, 2023
Ταχύπλοα δρομολόγησε η SEAJETS από και προς Θεσσαλονίκη και Καβάλα

H είσοδος της Seajets στη MIG και οι πιθανές εξελίξεις στην ακτοπλοΐα (Attica, ANEK)

3 Φεβρουαρίου, 2023
Με πιστοποιητικό PERS, έως τον Απρίλιο του 2023, ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου

Τα “κατάφερε” το λιμάνι του Βόλου: 8 οι ενδιαφερόμενοι για την απόκτηση του 67%. Το προφίλ τους

3 Φεβρουαρίου, 2023
Αλαλούμ στο σιδηρόδρομο. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ «αδειάζει» τον ΟΣΕ για το δίκτυο και την ταλαιπωρία επιβατών

Τα δρομολόγια της Hellenic Train που καταργούνται την Τρίτη 7 Φεβρουαρίου. Διαπιστώνονται και καθυστερήσεις

7 Φεβρουαρίου, 2023

Σε ετοιμότητα ο ΟΑΣΑ για την κακοκαιρία «Barbara», τα δρομολόγια που τροποποιήθηκαν ή ακυρώθηκαν

5 Φεβρουαρίου, 2023
Ακυρώνονται δρομολόγια του Προαστιακού στο τμήμα Κορωπί – Κάντζα, Αεροδρόμιο – Λιόσια και Αθήνα – Χαλκίδα

Τα πρωινά δρομολόγια της Hellenic Train που καταργούνται στις 8 Φεβρουαρίου. Καθυστερήσεις σε άλλα, λόγω χιονιού

8 Φεβρουαρίου, 2023
Σε λειτουργία 155 λεωφορειακές γραμμές, κανονικά το μετρό και ο ηλεκτρικός

Με ειδικό πρόγραμμα δρομολογίων ο ΟΑΣΑ τη Δευτέρα 6/2. Oι γραμμές των λεωφορείων σε μερική λειτουργία ή αναστολή

6 Φεβρουαρίου, 2023
Η γραμμή 2 του Μετρό θα επεκταθεί προς τη Γλυφάδα με 3 νέους σταθμούς

Διακοπή λειτουργίας του μετρό προς το αεροδρόμιο της Αθήνας, κανονικά ο προαστιακός

6 Φεβρουαρίου, 2023
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1
“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

1
Ο απολογισμός και οι δράσεις-πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

Ο απολογισμός και οι δράσεις-πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

8 Φεβρουαρίου, 2023
Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

8 Φεβρουαρίου, 2023

Στο 34,78% αυξήθηκε η συμμετοχή της Winex στην Intrakat

8 Φεβρουαρίου, 2023
Στους δρόμους της Αθήνας οι 25 συρμοί τραμ Citadis X05 της Alstom

Στάση εργασίας στο τραμ, από τις 10 ως τις 13.30, στις 15 Φεβρουαρίου

8 Φεβρουαρίου, 2023
Διαμαρτυρία ταχυδρομικών στο διοικητικό συμβούλιο των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ»

ΕΛΤΑ Courier: Καθυστερήσεις αποστολών στους νησιωτικούς προορισμούς, λόγω απεργιών

8 Φεβρουαρίου, 2023
Στα «χέρια» των Ιταλών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατ. Νέα δεδομένα στις εγχώριες συνδυασμένες μεταφορές

International cooperation exercise between railway infrastructure managers

8 Φεβρουαρίου, 2023
Iστορικό υψηλό κύκλο εργασιών και νέα εταιρική ταυτότητα για την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Iστορικό υψηλό κύκλο εργασιών και νέα εταιρική ταυτότητα για την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

8 Φεβρουαρίου, 2023
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας σε Βαρυμπόμπη, Καπανδρίτι και Μαλακάσα

Κανονικά η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων από το ύψος του Α/Κ Καλυφτάκη μέχρι τα όρια του Ν. Αττικής

8 Φεβρουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ