• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 28 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

    27 Μαΐου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

    27 Μαΐου, 2022
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

    27 Μαΐου, 2022
    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων
    LOGISTICS

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

    27 Μαΐου, 2022
    «Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

    27 Μαΐου, 2022
    Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

    27 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

    27 Μαΐου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

    27 Μαΐου, 2022
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

    27 Μαΐου, 2022
    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων
    LOGISTICS

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

    27 Μαΐου, 2022
    «Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

    27 Μαΐου, 2022
    Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

    27 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Το 90% των μεταποιητικών επιχειρήσεων πλήττεται από την πανδημία, σύμφωνα με έρευνα του ΣΒΕ

ffotinos by ffotinos
6 Απριλίου, 2020
στο LOGISTICS, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
0
Οι προτάσεις της Re.De-Plan προς τον Στ. Πιτσιόρλα για τα Επιχειρηματικά Πάρκα στη Δυτική Αττική
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Επιβεβαίωση των προβλέψεων για μείωση κύκλου εργασιών και ετήσιας κερδοφορίας, καταγράφονται σε επικαιροποίηση της έρευνας του «Συνδέσμου Βιομηχανιών Ελλάδος» (ΣΒΕ) για τις επιπτώσεις από την πανδημία COVID-19 που παρουσιάζει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Το 90% των μεταποιητικών επιχειρήσεων δηλώνει ότι πλήττεται (άμεσα ή έμμεσα) από την επιδημία του κορονοϊού, ενώ η πτώση του κύκλου εργασιών για την περιφερειακή βιομηχανία σε ετήσια βάση αναμένεται να είναι κατά μέσον όρο μεγαλύτερη από 60%.

Ο ΣΒΕ θεωρεί ότι μέχρι σήμερα η κυβέρνηση έχει λάβει έγκαιρα τα σωστά μέτρα για την έμπρακτη ενίσχυση της Ελληνικής οικονομίας και της παραγωγικής βάσης της χώρας.

Η έκδοση των «Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου» (ΠΝΠ) εκδόθηκαν έγκαιρα, καλύπτοντας η καθεμία τη χρονική στιγμή δημοσίευσής τους τις ανάγκες του επιχειρηματικού κόσμου.

Πέραν όλων των θετικών διατάξεων, ο ΣΒΕ σημειώνει ιδιαίτερα τη διεύρυνση του καταλόγου των ΚΑΔ των επιχειρήσεων που πλήττονται, που πλέον περιλαμβάνει τη μεγάλη πλειονότητα των επιχειρήσεων που πλήττονται.

Η έρευνα

Το διήμερο 30 και 31 Μαρτίου επικαιροποιήθηκε η έρευνα του ΣΒΕ για τις επιπτώσεις από την πανδημία COVID-19. Αντίστοιχη προηγούμενη έρευνα είχε διενεργηθεί το διήμερο 12 και 13 Μαρτίου.

Στην πρώτη έρευνα έλαβαν μέρος 174 επιχειρήσεις απ’ όλους τους κλάδους της μεταποίησης, ενώ στη δεύτερη 213 μεταποιητικές επιχειρήσεις με έδρα το σύνολο της Ελληνικής περιφέρειας. Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι τα εξής:

Κύκλος εργασιών και κερδοφορία

-Πλέον, το 90% των μεταποιητικών επιχειρήσεων δηλώνει ότι πλήττεται (άμεσα ή έμμεσα) από την επιδημία του κορονοϊού, σε αντίθεση με το 45% της πρώτης έρευνας.

-Η πτώση του κύκλου εργασιών για την περιφερειακή βιομηχανία σε ετήσια βάση αναμένεται να είναι κατά μέσον όρο μεγαλύτερη από 60%, ενώ στην προηγούμενη έρευνα κυμαινόταν από 10% έως και 50%, με μέσον όρο το 28%.

-Κερδοφόρες βιομηχανίες στο τέλος του 2020 αναμένεται πλέον να είναι μόνο το 18% των βιομηχανικών επιχειρήσεων. Στην πρώτη έρευνα περισσότερες από το 52% των μεταποιητικών επιχειρήσεων δήλωναν ότι στο τέλος του έτους θα είναι κερδοφόρες.

Καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεων

-Στις 13 Μαρτίου καμία επιχείρηση του δείγματος δεν δήλωσε ότι έχει αναστείλει τη λειτουργία της. Πλέον, το ποσοστό των επιχειρήσεων που δηλώνει ότι έχει ανασταλεί η λειτουργία τους ξεπερνά το 25%.

-Το 67% των επιχειρήσεων δηλώνει ότι το προσωπικό που απουσιάζει από το Τμήμα Παραγωγής ανέρχεται σε ποσοστό 30%. Τα αντίστοιχα ποσοστά κατά την πρώτη έρευνα ήταν 8% και 14%.

Ρευστότητα – Είσπραξη απαιτήσεων

-Το 88% των επιχειρήσεων εξακολουθεί να δηλώνει ότι υπάρχει αδυναμία είσπραξης οφειλών από πελάτες, γεγονός που έχει επηρεάσει αρνητικά τη ρευστότητά τους, με προφανείς συνέπειες την αδυναμία εκπλήρωσης των υποχρεώσεών τους σε εφορία, ασφαλιστικά ταμεία και τράπεζες.

-Συγκεκριμένα, οι πελάτες των επιχειρήσεων του δείγματος που έχουν αναστείλει τις πληρωμές τους προς τις συγκεκριμένες επιχειρήσεις ξεπερνούν πλέον το 50%, ενώ κατά την πρώτη έρευνα το ποσοστό αυτό ήταν οριακά στο 10%.

Κλαδικά συμπεράσματα

Κλάδος – «αρνητικός πρωταθλητής» στην πτώση κύκλου εργασιών και κερδοφορίας είναι ο ευρύτερος τομέας των δομικών υλικών. Η πτώση του κύκλου εργασιών του τομέα των δομικών υλικών ανέρχεται σε ποσοστό 80%, με ανάλογη επίδραση στην κερδοφορία των επιχειρήσεων.

Ουσιαστικά, καμία επιχείρηση του τομέα των δομικών υλικών δεν αναμένει έστω και οριακή κερδοφορία για το 2020.

Οι κλάδοι οι οποίοι καταγράφουν τις μεγαλύτερες πτώσεις στον κύκλο εργασιών τους είναι οι εξής: Δομικά Υλικά (80%), παραγωγή μηχανολογικού εξοπλισμού για τη βιομηχανία(67%), μεταποίησης νωπών κτηνοτροφικών προϊόντων (62%), Ποτά(58%), Κλωστοϋφαντουργία(42%) και Βιομηχανία Ξύλου(34%).

Επιχειρηματικό κλίμα

-Το 96% των επιχειρήσεων του δείγματος προβλέπει ότι θα υπάρξει αδυναμία είσπραξης επιταγών, σε αντίθεση με το μόλις 28% της προηγούμενης έρευνας.

-Το 74% των επιχειρήσεων του δείγματος εξακολουθεί να δηλώνει την αδυναμία υλοποίησης επενδύσεων λόγω περιορισμών στις μετακινήσεις προσωπικού και την αναστολή προγραμματισμένων επενδύσεων, μέχρι να ομαλοποιηθεί η κατάσταση.

Οι προτάσεις του ΣΒΕ

Συμπληρωματικά με τα μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνηση, ο πρόεδρος του ΣΒΕ Αθανάσιος Σαββάκης, ήδη έχει καταθέσει προς τους αρμόδιους υπουργούς τις ακόλουθες δυο προτάσεις για τα παρακάτω θέματα:

-για την άμεση ενίσχυση της ρευστότητας όσων μεταποιητικών επιχειρήσεων έχουν ολοκληρώσει επενδυτικά σχέδια, τα οποία έχουν χρηματοδοτηθεί από διάφορα χρηματοδοτικά εργαλεία όπως ο Αναπτυξιακός Νόμος, το ΕΣΠΑ, κλπ. και

-την κατακόρυφη αύξηση του λειτουργικού κόστους λόγω υπερωριών σε όσες επιχειρήσεις εξακολουθούν να λειτουργούν.

Α. Άμεση απόδοση των οφειλών από επιδοτήσεις / επιχορηγήσεις για επενδύσεις στη βιομηχανία
Εξαιτίας της πανδημίας, η ρευστότητα των μεταποιητικών επιχειρήσεων έχει επιδεινωθεί δραματικά.

Πολλές μικρομεσαίες μεταποιητικές επιχειρήσεις με έδρα την Ελληνική περιφέρεια, βρίσκονται σε εξαιρετικά δυσχερή κατάσταση, λόγω των πόρων που δέσμευσαν για επενδύσεις που έχουν υλοποιηθεί, είτε μέσω του Αναπτυξιακού Νόμου, είτε μέσω προγραμμάτων του ΕΣΠΑ.

Το πρόβλημα ρευστότητας επιτείνεται διότι, οι περισσότερες επιχειρήσεις, έχουν έναντι των επενδύσεων δεσμευμένες εγγυητικές επιστολές, που επιβαρύνουν ή/και εκμηδενίζουν τα όρια δάνειων τους στις τράπεζες.

Στο πλαίσιο αυτό, ο ΣΒΕ προτείνει την άμεση απόδοση των οφειλόμενων επιδοτήσεων-επιχορηγήσεων για την υλοποίηση επενδυτικών ή λοιπών προγραμμάτων, που έχουν υλοποιηθεί, η οποία θα ενισχύσει τη ρευστότητα των επιχειρήσεων αυτή τη δύσκολη χρονικά περίοδο.

Β. Πρόταση του ΣΒΕ για τη λήψη μέτρων ειδικά για τις μεταποιητικές επιχειρήσεις, σχετικά με το κόστος των υπερωριών και των bonus κατά την περίοδο της κρίσης

Οι μικρομεσαίες μεταποιητικές επιχειρήσεις μέλη του ΣΒΕ με έδρα την Ελληνική περιφέρεια, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, δείχνοντας μάλιστα ιδιαίτερη ευαισθησία, αποφάσισαν και έδωσαν άδεια με πλήρεις αποδοχές, στους εργαζόμενους που έχουν ηλικία άνω των 60 ετών και ανήκουν στο τμήμα παραγωγής τους.

Το ίδιο έπραξαν και για εργαζόμενους που έχουν χρόνια νοσήματα, αλλά και γι’ αυτούς που ανήκουν στις «ευπαθείς ομάδες» του πληθυσμού.

Ακόμη, και για λόγους προφανείς, οι μεταποιητικές επιχειρήσεις μόλις διαπιστώσουν ακόμη και ένα «απλό» σύμπτωμα υγείας σε εργαζόμενό τους (π.χ. βήχας, φτέρνισμα, δέκατα, κλπ..) υποχρεώνουν τα συγκεκριμένα άτομα σε απουσία από την εργασία τους, για δύο (2) εβδομάδες, με ταυτόχρονη παρακολούθηση από γιατρό και διαρκή ενημέρωση της επιχείρησης για την πορεία της υγείας τους.

Αυτή η ιδιαίτερη ευαισθησία της βιομηχανίας απέναντι στους εργαζομένους της, έχει δημιουργήσει τεράστια ανάγκη για υπερωριακή απασχόληση του εναπομείναντος προσωπικού στα τμήματα παραγωγής των μεταποιητικών επιχειρήσεων.

Επειδή η βιομηχανία τηρεί την κείμενη εργατική, φορολογική, αλλά και πάσης φύσεως νομοθεσία, που διέπει τη λειτουργία της, καλείται κάτω από τις αντίξοες συνθήκες της πανδημίας να επωμισθεί το δυσβάσταχτο βάρος των απίστευτα υψηλών εισφορών ΦΜΥ, ΙΚΑ, κλπ, λόγω ακριβώς της αναπόφευκτης υπερωριακής εργασίας που καλείται να υλοποιήσει.

Στο πλαίσιο αυτό, ο ΣΒΕ ζητά να υπάρξει άμεσα σχετική νομοθετική ρύθμιση μέσω της οποίας θα καθορίζεται η πληρωμή από τη βιομηχανία των υπερωριών, υπερεργασιών, bonus, κλπ. προς τους εργαζομένους της, όπως ακριβώς προβλέπεται και σήμερα, αλλά οι εισφορές ΦΜΥ, προς το ΙΚΑ κλπ, να υπολογίζονται στο ανώτερο ποσό που προκύπτει μηνιαίως για τον συμφωνημένο/κανονικό μισθό του κάθε εργαζόμενου.

Εναλλακτικά ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Ελλάδος προτείνει, για την περίπτωση που δεν είναι εφικτή η ανωτέρω ρύθμιση, την πληρωμή της διαφοράς του ποσού των εισφορών και των φόρων που θα προκύπτει λόγω της υπερωριακής εργασίας, να τον αναλάβει το κράτος, στο πλαίσιο ακριβώς των μέτρων της Κυβέρνησης για τη στήριξη της Ελληνικής οικονομίας και των επιχειρήσεων.

Tags:ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΚορωνοϊός

Σχετικά Άρθρα

Χιλιάδες οδηγοί φορτηγών και πούλμαν παραμένουν αποκλεισμένοι στην Ουκρανία. Νέα έκκληση IRU
LOGISTICS

Κομισιόν: Σχέδιο έκτακτης ανάγκης για την προστασία των μεταφορών σε περιόδους κρίσης

23 Μαΐου, 2022
LOGISTICS

Κάλεσμα IRU στις G7 να ενισχύσουν την ψηφιοποίηση των μεταφορών

12 Μαΐου, 2022
LOGISTICS

Μετριάζεται η ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών; Εκτιμήσεις για άνοδο 5,7% έναντι 11,2% το 2021

11 Μαΐου, 2022
Άνοδος 11,1% του τζίρου των εγχώριων βιομηχανιών το 2018
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

“Εκτοξεύτηκαν” κατά 46,2% οι τιμές παραγωγού στη βιομηχανία τον Μάρτιο

29 Απριλίου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
LOGISTICS

Για 7ο συνεχόμενο τρίμηνο, παραμένουν υψηλά τα κόμιστρα των οδικών μεταφορών στην Ευρώπη

29 Απριλίου, 2022
LOGISTICS

Στο ΦΕΚ η απόσπαση οδηγών στις οδικές μεταφορές. Ποιες εξαιρέσεις προωθούνται

13 Απριλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
235.000 τ.μ. κτιρίων, 250.000 παλετοθέσεις και 120 θέσεις για φορτηγά δημιουργεί η Goldair στο Θριάσιο

8 MEΘ στο υπουργείο Υγείας και 3 SUV στην ΕΛ.ΑΣ. δώρισε η Goldair

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022
Airlines brace for a ‘longer and deeper’ crisis in 2021

ΕΝΗΜΑΕΚ: Κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί μια θερινή περίοδο χωρίς προβλήματα

27 Μαΐου, 2022
Πιο σύγχρονο, πράσινο και έξυπνο πλαίσιο λειτουργίας για τις αστικές μετακινήσεις προτείνουν ο όμιλος FREE NOW και η Beat

Αποσύρεται από τη ρουμάνικη αγορά η πλατφόρμα μετακινήσεων Free Now

27 Μαΐου, 2022

Κρατική επιδότηση για τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, λόγω Covid και ενεργειακού κόστους

1
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8

Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

27 Μαΐου, 2022

Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

27 Μαΐου, 2022

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

27 Μαΐου, 2022
Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

27 Μαΐου, 2022
«Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa

Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

27 Μαΐου, 2022
Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels

Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

27 Μαΐου, 2022
Απορρίφθηκε από το Ευρωδικαστήριο η προσφυγή της Αυστρίας κατά του τέλους υποδομών στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους

RTA partnership creates innovation hub at University of Birmingham Dubai

27 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ