• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 24 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τραμ και μετρό στις 25 Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τραμ και μετρό στις 25 Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Έκθεση για τις επιπτώσεις του κορωνοϊού στον σιδηρόδρομο: Μεταξύ 30%-50% η πτώση στους επιβάτες, «αντέχουν» κάπως τα εμπορεύματα

vvegiazi by vvegiazi
7 Μαΐου, 2020
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Έκθεση για τις συνέπειες της πανδημίας του κορωνοϊού στον ευρωπαϊκό σιδηρόδρομο δημοσίευσε ο οίκος SCI Verkehr και αναδημοσίευσε η International Railway Journal.

Της Βάσως Βεγιάζη

Σύμφωνα με αυτήν, η πτώση επιβατών στον ευρωπαϊκό σιδηρόδρομο αναμένεται μεταξύ 30%-50% για το 2020, ενώ η ανάκαμψη θα είναι σταδιακή.

Στην έκθεσή της, η SCI Verkehr μελέτησε τρία σενάρια: ταχεία ανάκαμψη, «διαταραχές» των αγορών και αυτό που πιστεύει ότι είναι το πιο ρεαλιστικό σενάριο, η επιστροφή του lock down, λόγω νέων κυμάτων της επιδημίας το φθινόπωρο.

Σε περίπτωση νέου lock down το φθινόπωρο, η SCI Verkehr προβλέπει πτώση 40% στις μεταφορές επιβατών για το 2020, ενώ η εμπορευματική κυκλοφορία στην ηπειρωτική Ευρώπη θα σημειώσει μείωση σχεδόν κατά 20%. Σε αυτήν την περίπτωση, η SCI δεν αναμένει ανάκαμψη στα επίπεδα, πριν από την κρίση, έως το 2023 ή το 2024.

SCI Verkehr’s prediction for passenger and freight rail traffic if the lock-downs return (2019 index = 100)

«Δεδομένου ότι είναι δύσκολο για όλους να προβλέψουμε μελλοντικές εξελίξεις, αποφασίσαμε να εργαστούμε σε τρία καθορισμένα σενάρια που αντικατοπτρίζουν πιθανές εξελίξεις υπό διαφορετικές υποθέσεις», δήλωσε ο Alexander Herbermann από το γραφείο του Βερολίνου της SCI Verkehr.

«Επί του παρόντος, πολλοί ειδικοί στον τομέα της υγείας θεωρούν πιθανά ένα ή περισσότερα επιπλέον κύματα Covid-19. Επομένως, αυτό το σενάριο φαίνεται πιθανό για εμάς, αλλά και άλλες εξελίξεις είναι επίσης δυνατές», συμπλήρωσε.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις της έκθεσης, η κυκλοφορία των επιβατών θα μειωθεί κατά 30% εφέτος στο ευνοϊκό σενάριο ταχείας ανάκαμψης, με αποκατάσταση της κίνησης έως το τέλος του 2021.

Στο απαισιόδοξο σενάριο των «διαταραγμένων» αγορών, η κίνηση θα καταρρεύσει κατά 50% και δεν θα φτάσει πριν τα επίπεδα της κρίσης έως το 2025, επειδή οι επιβάτες θα προτιμούν αυτοκίνητα ή ποδήλατα, δεν θα πραγματοποιούνται επαγγελματικά ταξίδια εξαιτίας των ψηφιακών συναντήσεων και η μετακίνηση των επιβατών θα μειώνεται, λόγω περισσότερων εργασιών στο σπίτι.

Η εικόνα στις εμπορευματικές μεταφορές

Στο σενάριο ταχείας ανάκαμψης για το 2020, η SCI Verkehr αναμένει ότι οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές θα αντιπροσωπεύουν το 87% του όγκου κυκλοφορίας του 2019 και θα ανακάμψουν στον όγκο του 2019 το 2023.

Στο σενάριο των «διαταραγμένων» αγορών, η SCI Verkehr προβλέπει εφέτος την κυκλοφορία σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών στο 74% του επιπέδου που επιτεύχθηκε το 2019 και ότι το φορτίο θα ανέρχεται σταδιακά στο 90% του όγκου του 2019 έως το 2025.

The forecast for passenger traffic in passenger-km for the four scenarios.

«Ενώ οι υψηλές απώλειες εσόδων που υφίστανται οι επιβάτες θα αντισταθμιστούν εν μέρει από κυβερνητικά προγράμματα, οι μεταφορείς εμπορευμάτων, οι οποίες επηρεάζονται λιγότερο, θα υποστούν επίσης πίεση, λόγω των εκτεταμένων χαμηλών περιθωρίων», αναφέρει η SCI Verkehr.

Η τρέχουσα κατάσταση

«Από τον Μάρτιο, η Ευρώπη υπόκειται σε περιορισμούς κίνησης και κοινωνικής απόστασης και η οικονομία βρίσκεται σε ακινησία σε πολλούς τομείς», υπογραμμίζει η SCI Verkehr.

Οι σιδηροδρομικές μεταφορές επιβατών επηρεάστηκαν άμεσα, με μείωση άνω του 90% στην Ιταλία και τη Γαλλία, αλλά μόνο στο 40% στη Σουηδία, η οποία υιοθέτησε μια λιγότερο δρακόντεια προσέγγιση για την αντιμετώπιση της πανδημίας.

Αντίστοιχα, οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές επηρεάστηκαν ολοένα και περισσότερο από τον Απρίλιο, με τους φορείς εκμετάλλευσης να αναφέρουν μειώσεις μεταξύ 20% και 35%, ενώ η μεταφορά νέων αυτοκινήτων έχει σταματήσει εντελώς.

«Το πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση τους επόμενους μήνες και χρόνια εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την περαιτέρω πορεία της πανδημίας, τη διάρκεια των περιορισμών και τη σταθεροποίηση της οικονομίας», επισημαίνεται στην έκθεση.

Tags:ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣCERΡΑΣ

Σχετικά Άρθρα

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

24 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Σε νέα διαδικτυακή ανάρτηση προχώρησε η πρόεδρος της ΡΑΣ. Τι υποστηρίζει για τον ρόλο της Αρχής

23 Μαρτίου, 2023
INTERNATIONAL

Enhancing rail journeys across Europe – more flexibility offered to passengers

23 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Πεδίο έντονης αντιπαράθεσης ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ η ανακοίνωση της ΡΑΣ για την εκπαίδευση των σταθμαρχών

19 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

ΟΣΕ προς ΡΑΣ: Είναι ώρες ευθύνης για όλους και όχι ώρες διάχυσης ευθυνών

17 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Φ. Τσαλίδης: H ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεσμεύεται για την υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματός της, δεν υπάρχουν ακυρώσεις ή μεταθέσεις

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό στις 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Αποχώρησε ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος από την Επιτροπή Διερεύνησης του δυστυχήματος. Η δήλωσή του

1

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τραμ και μετρό στις 25 Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023

Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023

Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

24 Μαρτίου, 2023

Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

24 Μαρτίου, 2023

Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

24 Μαρτίου, 2023

Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

24 Μαρτίου, 2023

Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

24 Μαρτίου, 2023

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα μέτρα στήριξης συγγενών θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ