Δευτέρα, 5 Ιουνίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η Θεσσαλονίκη «ποντάρει» στην κρουαζιέρα, ο ΟΛΘ υποδέχτηκε 2 κρουαζιερόπλοια την ίδια ημέρα

    4 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Προχωρούν τα έργα στο Ελληνικό, η αναλυτική πορεία τους από τη Lamda Development

    4 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Air New Zealand, Qatar Airways και Etihad Airways οι καλύτερες αεροπορικές του κόσμου

    4 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ξεκίνησαν οι απευθείας πτήσεις Βελιγράδι – Ηράκλειο της Air Serbia

    2 Ιουνίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Νέες διώξεις κακουργηματικού χαρακτήρα κατά πέντε στελεχών του ΟΣΕ για τα Τέμπη

    2 Ιουνίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    ΠΟΣ: Συγκεντρώνουμε όλες τις καταγγελίες που υπάρχουν κατά κλιμακίου της ΡΑΣ

    2 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η Θεσσαλονίκη «ποντάρει» στην κρουαζιέρα, ο ΟΛΘ υποδέχτηκε 2 κρουαζιερόπλοια την ίδια ημέρα

    4 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Προχωρούν τα έργα στο Ελληνικό, η αναλυτική πορεία τους από τη Lamda Development

    4 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Air New Zealand, Qatar Airways και Etihad Airways οι καλύτερες αεροπορικές του κόσμου

    4 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ξεκίνησαν οι απευθείας πτήσεις Βελιγράδι – Ηράκλειο της Air Serbia

    2 Ιουνίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Νέες διώξεις κακουργηματικού χαρακτήρα κατά πέντε στελεχών του ΟΣΕ για τα Τέμπη

    2 Ιουνίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    ΠΟΣ: Συγκεντρώνουμε όλες τις καταγγελίες που υπάρχουν κατά κλιμακίου της ΡΑΣ

    2 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Έντονη πολιτική αντιπαράθεση για τη σύμβαση των άγονων σιδηροδρομικών γραμμών. Τι είπαν Κ. Καραμανλής και Ν. Παππάς

vvegiazi by vvegiazi
8 Ιουλίου, 2022
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Όπως και αναμενόταν, έντονη πολιτική αντιπαράθεση σημειώθηκε στη Βουλή για το νομοσχέδιο ανάθεσης των άγονων σιδηροδρομικών γραμμών για 10 +5 χρόνια στη Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ).

«Διορθώνουμε την προβληματική ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τον ΣΥΡΙΖΑ. Με τη νέα σύμβαση με ΤΡΑΙΝΟΣΕ, επιστρέφουν 453 εκατ. ευρώ στο Δημόσιο ως επενδύσεις, στα 2 δισ. ευρώ το συνολικό όφελος», ανέφερε ο υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.

«600 εκατ. ευρώ επενδύσεις, που όφειλε να κάνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έγιναν αέρας σε τρία χρόνια με (νέα) υπογραφή Καραμανλή», δήλωσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς.

Η ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών

Τη νέα σύμβαση  μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς και τα οφέλη από αυτή τη συμφωνία παρουσίασε στη Βουλή, κατά τη διάρκεια της κύρωσής της από την Ολομέλεια,  ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής.

Πρόκειται ειδικότερα για μία συμφωνία 500 εκ ευρώ σε ορίζοντα 10ετίας, εκ των οποίων τα 453 εκ ευρώ θα επιστρέψουν στο ελληνικό δημόσιο ως επενδύσεις.

Μάλιστα με τη ρήτρα ανταποδοτικότητας 80- 20, το Δημόσιο θα παίρνει το 20% τυχόν παραπάνω κερδών.

Ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε ότι με τη νέα συμφωνία διορθώνονται τα κακώς κείμενα της εξαιρετικά προβληματικής ιδιωτικοποίησης του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος ουσιαστικά έκανε ιδιωτικό ένα κρατικό μονοπώλιο, ενώ η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έρχεται να πάρει πίσω από τον ιδιώτη οφέλη.

Αναφέρθηκε επίσης στα σιδηροδρομικά έργα συνολικού ύψους 4,5 δισ. ευρώ, που έχουν δημοπρατηθεί από αυτή την Κυβέρνηση, μετά από την πολυετή απαξίωση των ελληνικών σιδηροδρόμων.

Κατά τη συνεδρίαση, για τη συμφωνία μίλησε και ο βουλευτής Ρεθύμνης της Νέας Δημοκρατίας Γιάννης Κεφαλογιάννης, ο οποίος ως υφυπουργός Μεταφορών είχε καθοριστικό ρόλο στη διαπραγμάτευση της σύμβασης, γεγονός που αναγνώρισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Ο κ. Καραμανλής καταρχήν υπενθύμισε ότι 50 εκ ευρώ το χρόνο έδινε το ελληνικό Δημόσιο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και όταν ήταν κρατική εταιρεία και όταν ήταν ιδιωτική εταιρεία, για τις άγονες γραμμές. «Τα έδινε κάθε χρόνο. Έπαιρνε ποτέ πίσω κάτι από αυτό; Ποτέ. Ποτέ πριν δεν υπήρχε ένα αντισταθμιστικό όφελος για τα 50 εκ που έδινε το Δημόσιο», πρόσθεσε.

«Να το πω απλά για να το καταλάβουμε. Το ελληνικό Δημόσιο για 10 χρόνια θα δώσει 500 εκ ευρώ, θα πάρει πίσω τα 453 εκ ευρώ άμεσα. Και μαζί με τις έμμεσες (επενδύσεις) πλησιάζει τα 2 δις σε βάθος 15ετίας.Τι δεν καταλαβαίνουμε», διερωτήθηκε ρητορικά ο κ. Καραμανλής.

«Επομένως ερχόμαστε και διορθώνουμε τα κακώς κείμενα μιας πολύ προβληματικής ιδιωτικοποίησης» πρόσθεσε ο κ. Καραμανλής.

Υπενθύμισε επίσης ότι ο ΣΥΡΙΖΑ το 2013 κατηγορούσε δια στόματος κ. Σταθάκη την τότε Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ότι θα ξεπουλούσε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για 300 εκ ευρώ. Αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν που το 2017 πούλησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκ ευρώ, δηλαδή πέντε εκ ευρώ λιγότερα από την ετήσια ενίσχυση για την παροχή υπηρεσιών δημοσίων υπηρεσιών, λέγοντας πράγματα που δεν έστεκαν στη λογική δήθεν περί πώλησης μόνο του brandname.

«Τι έκανε στην ουσία ο ΣΥΡΙΖΑ; Και έχει δίκιο εδώ το ΚΚΕ. Πήρε ένα κρατικό μονοπώλιο και το έκανε ιδιωτικό μονοπώλιο», επισήμανε ο κ. Καραμανλής.

Σχολίασε επίσης ότι το ΚΚΕ τουλάχιστον είναι ξεκάθαρα αντίθετο στην ιδιωτικοποίηση και θεωρεί ότι ο σιδηρόδρομος πρέπει να είναι κρατικός. «Διαφωνώ 100%. Αλλά τουλάχιστον είναι συνεπείς στη θέση τους, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ μιλά για ξεπούλημα όταν έκανε αυτά που έκανε στο σιδηρόδρομο», πρόσθεσε.

Η δήθεν ριζοσπαστική αριστερά τα ξεπούλησε όλα στο σιδηρόδρομο

«Για πρώτη φορά προβλέπεται επιστροφή χρημάτων στον κρατικό προϋπολογισμό, σε αντίθεση με το ΣΥΡΙΖΑ, που και ξεπούλησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ 50 εκ ευρώ και δεν διασφάλισε ούτε ένα ευρώ να επιστρέψει πίσω στο ελληνικό Δημόσιο», υπογράμμισε κλείνοντας ο κ. Καραμανλής.

Υπενθύμισε ότι στο παρελθόν δεν υπήρχε μηχανισμός παρακολούθησης των δρομολογίων στις άγονες γραμμές, απλά ο ΟΣΕ έδινε μια βεβαίωση ότι τελέστηκαν τα δρομολόγια. «Ούτε αυτό δεν είχατε προβλέψει» είπε απευθυνόμενος στον αρμόδιο τομεάρχη του ΣΥΡΙΖΑ και πρόσθεσε: «Το ψέμα είναι στο DNA του κόμματος σας κ. Παππά. Αυτό το θεατρίνιλικι να το κάνετε εκεί που ξέρετε, στο δικό σας πολιτικό ακροατήριο».

Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε επίσης ότι ο ΣΥΡΙΖΑ στη ΔΕΘ του 2018 είχε ανακοινώσει ότι θα έβαζε ένα γρήγορο τραίνο, το «Λευκό Βέλος», Αθήνα- Θεσσαλονίκη και «μία κουστωδία κομματικών και υπουργών ανέβηκε για βόλτα».

Όμως ούτε αυτό κατάφερε να κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ και μετά το δρομολόγιο ακυρώθηκε. Ενώ σήμερα με το «Ασημένιο Βέλος», παρά τα όποια προβλήματα, τα δρομολόγια του Intercity εκτελούνται κάτω από 4 ώρες. «Εσείς κ. Παππά κοροϊδεύατε τους πολίτες, όπως με τους μουσαμάδες στο Μετρό Θεσσαλονίκης. Είστε η παράταξη της μεγαλύτερης πολιτικής κοροϊδίας και για αυτό σας καταδίκασε ο ελληνικός λαός στις προηγούμενες εκλογές».

Ο κ. Καραμανλής σχολίασε επίσης: «Ένα παραμένει σίγουρο: Ότι η δήθεν ριζοσπαστική αριστερά, η οποία θα έσκιζε τα μνημόνια και η οποία θα έκανε τους Ευρωπαίους να χορεύουν πεντοζάλη, τελικά έβαλε την ουρά της κάτω από τα σκέλια και τα ξεπούλησε όλα κ. Παππά. Και όχι μόνο αυτό, ξεπουλήσατε και το τροχαίο υλικό για 22 εκ ευρώ.

Συγχαρητήρια, αγαπητοί συνάδελφοι του ΣΥΡΙΖΑ. Και μετά κάνατε το κορυφαίο, πήγατε για 99 χρόνια και δώσατε τη ΓΑΙΟΣΕ στο υπερταμείο και έρχεστε εδώ και μιλάτε όταν στα τέσσερα χρόνια από το ΠΔΕ δεν είχατε δώσει ούτε ένα ευρώ για την ανάταξη του σιδηροδρόμου», προσθέτοντας: «Πόσες προσλήψεις έκανε η αριστερά; 25 προσλήψεις και μας κατηγορεί τώρα. Εμείς κάναμε 125. Αυτοί είμαστε κ. Παππά και αυτοί είστε. Οι μάσκες πέσανε».

Τα πέντε βασικά οφέλη της νέας σύμβασης του Δημοσίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Ο κ. Καραμανλής εξήγησε ότι με τη νέα σύμβαση για πρώτη φορά επιτυγχάνονται 5 πολύ σημαντικά ζητήματα:

Πρώτον, ότι θα γίνονται δρομολόγια σε όλη τη χώρα, στο σύνολο του δικτύου.

Δεύτερον, ότι το μεγαλύτερο μέρος της ετήσιας αποζημίωσης θα επιστρέφεται στο ελληνικό δημόσιο για περαιτέρω ενίσχυση των σιδηροδρομικών μεταφορών. Ανέφερε συγκεκριμένα ότι από τα 50 εκ ευρώ, που δίνει το Δημόσιο και έδινε πάντα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ είτε ήταν κρατική είτε ιδιωτική, επιστρέφονται ετησίως τα 30 εκ ευρώ, εκ των οποίων τα 10 εκ ευρώ στη ΓΑΙΟΣΕ.

Τρίτον, ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεσμεύεται σε πολύ συγκεκριμένες επενδύσεις σε νέα, σύγχρονα τραίνα, τα περισσότερα εκ των οποίων θα είναι ηλεκτρικά και τραίνα υδρογόνου.

Τέταρτον, ότι οι δύο πλευρές – Ελληνικό Δημόσιο και ΤΡΑΙΝΟΣΕ – συμφωνούν πως όσο περισσότερο υλοποιούνται αυτές οι επενδύσεις, τόσο περισσότερο θα διαρκέσει κι αυτή η νέα σύμβαση. Τόνισε δε ότι: «Όλα αυτά είναι σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές οδηγίες. Γιατί ακούστηκαν και κάτι απίθανα πράγματα για απευθείας αναθέσεις. Να ξέρουμε και την νομική ορολογία σε αυτή την αίθουσα, διότι αυτή η χώρα είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης από το 1980».

Και πέμπτον, προβλέπεται κίνητρο αποδοτικότητας του μηχανισμού αποζημίωσης.

Εξήγησε δε ότι με η προηγούμενη σύμβαση του ΣΥΡΙΖΑ ουσιαστικά δημιουργούσε αντικίνητρο στην εξέλιξη του σιδηροδρόμου, ενώ με τη νέα σύμβαση το Δημόσιο θα λαμβάνει το 20% τυχόν επιπλέον κερδών.

Η διγλωσσία και η πολιτική εξαπάτηση του ΣΥΡΙΖΑ 

Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε ότι η νέα σύμβαση του Δημοσίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει αναρτηθεί την ίδια ημέρα της υπογραφής και έχει κατατεθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων.

«Το αστείο εδώ είναι ότι μας καταγγέλλουν πως  δεν έχουμε δημοσιοποιήσει τη σύμβαση ποιοι; Αυτοί που την αντίστοιχη σύμβαση ούτε το 2015 δημοσιοποίησαν, ούτε το 2017. Αυτό για να αντιλαμβανόμαστε το μέγεθος της διγλωσσίας και της πολιτικής εξαπάτησης του ΣΥΡΙΖΑ», σχολίασε.

Τόνισε επίσης ότι η νέα σύμβαση εξασφαλίζει πολυπληθέστερα δρομολόγια στη γραμμή Αθήνα- Θεσσαλονίκη. Προβλέπονται συνολικά 14 καθημερινά δρομολόγια, ενώ η αντίστοιχη σύμβαση του ΣΥΡΙΖΑ του 2015 προέβλεπε μόνο οκτώ.

Η ανακοίνωση του Νίκου Παππά

780 εκατ. ευρώ επενδύσεις προέβλεπε ως υποχρέωση για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο κ. Καραμανλής το 2019, μόνο για 163 εκατ. ευρώ δεσμεύει την εταιρεία ο ίδιος σήμερα.

600 εκατ. ευρώ επενδύσεις, δηλαδή, έγιναν αέρας σε τρία χρόνια, κάτι που ανέδειξε σύσσωμη η αντιπολίτευση.

Ο Καραμανλής του 2022, που σήμερα κατάπιε τη γλώσσα του, πρέπει να απολογηθεί στον Καραμανλή του 2019. Και, βεβαίως, στον ελληνικό λαό.

Είναι χαρακτηριστικό ότι:

  • Από τα 160 ως 180 εκατ. ευρώ που προέβλεπε το μνημόνιο συνεργασίας του 2019 για μίσθωση τροχαίου υλικού από τη ΓΑΙΑΟΣΕ και αναβάθμιση των μισθωμένων αμαξοστοιχιών, πήγαμε στα 101 εκατ. ευρώ της σύμβασης που υπογράφηκε το 2022.
  • Από τα 400 ως 450 εκατ. ευρώ που προβλέπονταν για τροχαίο υλικό και ανακατασκευές παλιών συρμών το 2019, η σχετική πρόβλεψη το 2022 έπεσε στα 47,5 εκατ. ευρώ.
  • Από τα 100 ως 150 εκατ. ευρώ που προβλέπονταν για επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες, μόνο για 15 εκατ. ευρώ γίνεται λόγος σήμερα.
  • Από τα 145 ως 210 εκατ. ευρώ που προβλέπονταν στο μνημόνιο για επενδύσεις σε ακίνητα, πήγαμε στον μηδενισμό σχεδόν της σχετικής υποχρέωσης της εταιρείας.

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι πολλαπλώς εκτεθειμένη.

Η αδυναμία Καραμανλή να δώσει πειστικές απαντήσεις στη βουλή γεννά νέα ερωτηματικά.

Ποιος θα πάρει την ευθύνη για να πει αν τα συμφέροντα του δημοσίου καταπατώνται ή εάν καταπατώνται σκανδαλωδώς;

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΑΓΟΝΕΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣΤΡΑΙΝΟΣΕHELLENIC TRAINΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣΝΙΚΟΣ ΠΑΠΠΑΣΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Σχετικά Άρθρα

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Νέες διώξεις κακουργηματικού χαρακτήρα κατά πέντε στελεχών του ΟΣΕ για τα Τέμπη

2 Ιουνίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Ανεστάλη η απεργία των μηχανοδηγών στις 2/6. Τα αποτελέσματα στον ΟΜΕΔ μεταξύ ΠΕΠΕ – Hellenic Train

31 Μαΐου, 2023
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Ιταλοί και Γάλλοι στα ελληνικά τρένα, Ιταλοί και Γάλλοι στο ελληνικό μετρό

30 Μαΐου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Αντίθετη η ΠΕΠΕ με την αύξηση ταχύτητας σε μη τηλεδιοικούμενα και σηματοδοτούμενα τμήματα του δικτύου

29 Μαΐου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Mε απευθείας διαπραγμάτευση, χωρίς δημοσίευση προκήρυξης, η επαναφορά του ETCS σε 120 μονάδες τροχαίου υλικού

29 Μαΐου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Το ανώτατο πρόστιμο επέβαλε η ΡΑΣ σε Hellenic Train και ΟΣΕ για τα όσα συνέβησαν στην κακοκαιρία «Ελπίς»

24 Μαΐου, 2023
Επόμενο άρθρο

Συνάντηση του Νίκου Παππά με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Hellenic Train

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Mε απευθείας διαπραγμάτευση, χωρίς δημοσίευση προκήρυξης, η επαναφορά του ETCS σε 120 μονάδες τροχαίου υλικού

29 Μαΐου, 2023

Ιταλοί και Γάλλοι στα ελληνικά τρένα, Ιταλοί και Γάλλοι στο ελληνικό μετρό

30 Μαΐου, 2023

Έντονη αντίδραση εταιρειών 3PL και μεταφορικών εταιρειών για 2 αποφάσεις της AΑΔΕ για το διερχόμενο φορτίο

31 Μαΐου, 2023

Επικαιροποιείται το Στρατηγικό και Επιχειρησιακό Σχέδιο των ΕΛΤΑ

29 Μαΐου, 2023

Υπογράφτηκε νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας στην ΕΛΤΑ Courier, περιέχει μισθολογικές αυξήσεις

29 Μαΐου, 2023

Οι αερομεταφορές του σήμερα και του αύριο: ΥΠΑ, ΑΠΑ, Αεροδρόμιο Αθήνας στο συνέδριο της ΕΑΕ

2 Ιουνίου, 2023

Μετά τα 14 περιφερειακά της Fraport Greece και το 1,23 δισ. ευρώ, υψηλές προσδοκίες για το 30% του ΔΑΑ

2 Ιουνίου, 2023

Μετά το αεροδρόμιο της Αθήνας, στο Χρηματιστήριο οδεύει η SKY express

31 Μαΐου, 2023

Αλλαγές στο bonus που θα “μοιραστούν” οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας το 2022 και 2023

15

Σε δημόσια διαβούλευση έως τις 16 Ιουνίου το Εθνικό Σχέδιο Ηλεκτροκίνησης

2

H LAMDA αγόρασε τα 4 αεροσκάφη της παλιάς Ολυμπιακής που βρίσκονται στο Ελληνικό

1

Εξάρθρωση κυκλώματος που “βοηθούσε” στην απόκτηση άδειας χειριστή αεροσκάφους (pics, video)

1

Προηγείται στις Σέρρες ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής

1

Λιμάνι (Πειραιάς) και αεροδρόμιο (Αθήνας) έγιναν «ένα» με το μετρό. Τα αποτελέσματα

1

Ανακαινίστηκε το κέντρο διανομής της METRO στη Β. Ελλάδα, σχεδιάζεται ένα ακόμα στον Ασπρόπυργο

1

Η Θεσσαλονίκη «ποντάρει» στην κρουαζιέρα, ο ΟΛΘ υποδέχτηκε 2 κρουαζιερόπλοια την ίδια ημέρα

4 Ιουνίου, 2023

Προχωρούν τα έργα στο Ελληνικό, η αναλυτική πορεία τους από τη Lamda Development

4 Ιουνίου, 2023

Air New Zealand, Qatar Airways και Etihad Airways οι καλύτερες αεροπορικές του κόσμου

4 Ιουνίου, 2023

Ξεκίνησαν οι απευθείας πτήσεις Βελιγράδι – Ηράκλειο της Air Serbia

2 Ιουνίου, 2023

Νέες διώξεις κακουργηματικού χαρακτήρα κατά πέντε στελεχών του ΟΣΕ για τα Τέμπη

2 Ιουνίου, 2023

ΠΟΣ: Συγκεντρώνουμε όλες τις καταγγελίες που υπάρχουν κατά κλιμακίου της ΡΑΣ

2 Ιουνίου, 2023

Η Ολυμπία Οδός συμμετείχε στην Εβδομάδα Ασφάλειας των παραχωρήσεων VINCI

2 Ιουνίου, 2023

ITA Airways takes delivery of its first A330neo

2 Ιουνίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ