• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 28 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Έτοιμη σε 1,5 χρόνο η σύνδεση της Motor Oil με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, με κόστος 12 εκατ.

vvegiazi by vvegiazi
29 Μαΐου, 2018
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Έτοιμη σε 1,5 χρόνο η σύνδεση της Motor Oil με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, με κόστος 12 εκατ.
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Σε 1 με 1,5 χρόνο θα είναι έτοιμη η σιδηροδρομική σύνδεση της Motor Oil με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, όπως επισημάνθηκε, σε σημερινή συνέντευξη Τύπου, στο υπουργείο Μεταφορών.

Η γραμμή, με κόστος 12 εκατ. ευρώ, έχει μήκους 10 χλμ. και θα συνδέει το διυλιστήριο της Motor Oil στους Αγίους Θεοδώρους με το σταθμό στον Ισθμό της Κορίνθου.

Το κόστος εκσυγχρονισμού της σε σιδηροδρομική γραμμή συνδυασμένου πλάτους, σύμφωνα με τα διεθνή σιδηροδρομικά πρότυπα, θα επωμιστεί εξολοκλήρου η πετρελαϊκή εταιρεία και θα πραγματοποιηθεί υπό την τεχνική επίβλεψη του ΟΣΕ.

Μετά την ολοκλήρωση του έργου, η σιδηροδρομική γραμμή θα περιέλθει στον ΟΣΕ και θα αποτελέσει αναπόσπαστο μέρος της εθνικής σιδηροδρομικής υποδομής.

Στη σημερινή συνέντευξη τύπου παρουσιάστηκε η συνεργασία του ΟΣΕ με την Motor Oil – Διυλιστήρια Κορίνθου, η οποία εξαγγέλθηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ, Παναγιώτη Θεοχάρη, στο 2ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών.

Σύμφωνα με τον κ. Θεοχάρη, ο Οργανισμός έχει προχωρήσει σε προγραμματικές συμβάσεις, ώστε να διασυνδεθούν τα διυλιστήρια και οι βιομηχανικές μονάδες πέριξ της Κορίνθου με το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, ένα έργο με εκτιμώμενη μεταφορική ικανότητα 300.000 τόνων ετησίως, ενώ αντίστοιχες συνδέσεις θα υλοποιηθούν και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας.

Κατά την παρουσίαση του πλαισίου συνεργασίας ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, δήλωσε, ότι «Η βασική αρχή της πολιτικής της κυβέρνησης για τις υποδομές, είναι να ενταχθούν τα έργα στην υπηρεσία των παραγωγικών δυνάμεων και των κοινωνικών αναγκών.

Θεωρώ, ότι η συμφωνία που έγινε, είναι μια πρότυπη συμφωνία που υπηρετεί αυτή την αρχή. Μιλάμε για τη  σύνδεση από τους Αγίους Θεοδώρους μέχρι τον Ισθμό με σιδηροδρομική υποδομή η οποία θα έχει τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές».

Πρόσθεσε δε ότι «Είναι κατά τη γνώμη μου πραγματικά ελπιδοφόρο, μέσα στην κρίση, συγκεκριμένες εταιρείες να χρηματοδοτούν υποδομές που έπρεπε να έχουν γίνει  εδώ και δεκαετίες. Και αυτό  το βλέπετε τον τελευταίο καιρό και στις σιδηροδρομικές Υποδομές και στις Υποδομές των αεροδρομίων.

Είναι αν θέλετε ένα παράδειγμα προς μίμηση και για πολλούς άλλους. Εγώ θα ήθελα να ξαναευχαριστήσω γι’ αυτή τη συνεργασία και να βάλουμε ένα χρονικό όριο για να έχουμε την ίδια συνεργασία και στη Θεσσαλονίκη που έχετε αντίστοιχες υποδομές».

Ο κ. Σπίρτζης εξήγησε, ότι «Η συγκεκριμένη σιδηροδρομική υποδομή δε θα υπηρετεί μόνο τη ΜΟΤΟΡ ΟΪΛ, αλλά όλες τις βιομηχανίες της περιοχής. Και βέβαια καταλαβαίνετε τις κοινωνικές ανάγκες που υπάρχουν για τη μεταφορά τόσο των μόνιμων κατοίκων όσο και των εργαζομένων στην ευρύτερη βιομηχανική ζώνη.

Όπως καταλαβαίνετε επίσης και τα θετικά αποτελέσματα που θα υπάρχουν για όλες τις βιομηχανίες της περιοχής, να συνδεθούν με το βασικό σιδηροδρομικό δίκτυο, όταν το Φθινόπωρο ολοκληρώνεται η σιδηροδρομική υποδομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη με ηλεκτροκίνηση και η Θεσσαλονίκη – Ειδομένη για την έξοδο της χώρας προς τα Βαλκάνια και προς την Κεντρική Ευρώπη».

Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Θεοχάρης ανέφερε μεταξύ άλλων, ότι «Ο ΟΣΕ  έχει ξεκινήσει μια ολόκληρη δραστηριότητα με σκοπό να ενισχύσει την ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών στο σύνολο του σιδηροδρομικού δικτύου και αυτό είναι μια απόδειξη της προσπάθειας που κάνουμε».

Ακόμη πρόσθεσε, ότι για το συγκεκριμένο έργο, «ο ΟΣΕ με τις δικές του δυνάμεις θα εισφέρει με τα μηχανήματα και την τεχνογνωσία που διαθέτει, έτσι ώστε να έχουμε μια σιδηροδρομική υποδομή η οποία θα εντάσσεται στο σύνολο της εθνικής υποδομής».

Ο αντιπρόεδρος της ΜΟΤΟΡ ΟΪΛ (ΕΛΛΑΣ) – Διυλιστήρια Κορίνθου Α.Ε Ιωάννης Βαρδινογιάννης υπογράμμισε «Εγώ πρέπει να ευχαριστήσω όλους τους εμπλεκομένους φορείς για τη γρήγορη και αποτελεσματική επίλυση ενός προβλήματος, μιας πρότασης, που  ήταν τουλάχιστον 5-6 χρόνια πίσω κατατεθειμένη κι αυτή τη φορά υλοποιήθηκε σε χρόνο ρεκόρ».

Πρόσθεσε ότι «πρέπει να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους του ΟΣΕ ξεχωριστά με τα ονόματά τους, δε θα τα πω, και τον κ. Υπουργό ο οποίος είχε την πολιτική βούληση και  την αμεσότητα να ολοκληρώσει αυτή την προσπάθεια.

Θέλω να τονίσω, ότι είναι  το αυτονόητο, να θέλει οποιαδήποτε βιομηχανία να συνδεθεί μ’ ένα δίκτυο για να μπορεί να έχει πιο δυνατή θέση  στο κομμάτι των μεταφορών των προϊόντων της. Αυτό το αυτονόητο, δυστυχώς μέχρι πρότινος δεν ήταν αυτονόητο.

Κι ενώ είχαμε όλη τη διάθεση να το χρηματοδοτήσουμε σαν εταιρεία, υπήρχαν διάφορα προβλήματα.  Τώρα πια δεν υπάρχουν και είμαι αισιόδοξος ότι σ’ ένα χρόνο από τώρα, ενάμιση, θα μπορούμε να κάνουμε τα εγκαίνια και να προχωρήσουμε σε νέες δραστηριότητες»

Ο αν. διευθύνων σύμβουλος της ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) – Διυλιστήρια Κορίνθου Α.Ε Ιωάννης Κοσμαδάκης, συμπλήρωσε «Είμαστε στην πολύ ευχάριστη θέση να συμφωνήσουμε και να επιβεβαιώσουμε με υπογραφές τη σύνδεση της βιομηχανικής περιοχής που είναι γύρω από τα διυλιστήρια με το κεντρικό εθνικό δίκτυο».

Σημείωσε ακόμη ότι «Μέχρι τώρα είχαμε μια άριστη διασύνδεση με τη θάλασσα και με τη στεριά. Αυτή τη φορά, τώρα ξεκινάμε να έχουμε και με το σιδηροδρομικό δίκτυο.

Θα μας ενώσει με τη Θεσσαλονίκη, μας ενώνει γενικώς, με τα πολλά υποσχόμενα σχέδια του ΟΣΕ, να κάνει το σιδηροδρομικό δίκτυο ευρωπαϊκού επιπέδου όπως πρέπει στη χώρα μας».

Tags:MOTOR OILΒΙΠΕΟΣΕΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ

Σχετικά Άρθρα

Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Σχέδιο του ΟΣΕ για την περίοδο 2022-2025

27 Μαΐου, 2022
Νέο συγκρότημα αποθηκών στον Ασπρόπυργο από την Prodea
LOGISTICS

Τη λήψη μέτρων πυροπροστασίας ενόψει καλοκαιριού προτείνει η ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ

25 Μαΐου, 2022
Η ενίσχυση της ελληνικής εξαγωγικής βάσης προϋπόθεση για στροφή στην ανάπτυξη
LOGISTICS

ΠΑΣΕΒΙΠΕ: Στόχος η βελτιστοποίηση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας των ΟΥΜΕΔ

23 Μαΐου, 2022
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Δυο οι καταγγελίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατά του ΟΣΕ για τα τέλη υποδομής. Αφορούν τα έτη 2020-21 και 2022

18 Μαΐου, 2022
Η ΡΑΣ ανακοίνωσε την παρακολούθηση των αναληφθεισών δεσμεύσεων από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Προσφυγή ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατά ΟΣΕ για τα τέλη χρήσης: Ολοκληρώθηκε η ακρόαση, αναμένεται το πόρισμα της ΡΑΣ

17 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός 2018 της ΕΕΣΣΤΥ, στα 45,76 εκατ. τα έσοδα

Η ΓΑΙΑΟΣΕ προχωρά σε ανάταξη 24 μονάδων τροχαίου υλικού. Διαγωνισμός 7 εκατ. ευρώ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022
Airlines brace for a ‘longer and deeper’ crisis in 2021

ΕΝΗΜΑΕΚ: Κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί μια θερινή περίοδο χωρίς προβλήματα

27 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022
Πιο σύγχρονο, πράσινο και έξυπνο πλαίσιο λειτουργίας για τις αστικές μετακινήσεις προτείνουν ο όμιλος FREE NOW και η Beat

Αποσύρεται από τη ρουμάνικη αγορά η πλατφόρμα μετακινήσεων Free Now

27 Μαΐου, 2022

Κρατική επιδότηση για τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, λόγω Covid και ενεργειακού κόστους

1
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1
Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022

Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

27 Μαΐου, 2022

Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

27 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ