Κυριακή, 9 Νοεμβρίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Σε εξέλιξη οι εργασίες στις πληγείσες από τον «Daniel» γέφυρες της Θεσσαλίας

    8 Νοεμβρίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο Πειραιάς στο επίκεντρο της ναυτιλιακής ανάκαμψης και του θαλάσσιου εμπορίου

    8 Νοεμβρίου, 2025
    MMM

    Λειτουργία ΜΜΜ λόγω της διεξαγωγής του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθηνών (7-9/11)

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Αρκετές οι προσδοκίες, χρειάζονται οι αποδείξεις (αμερικανικές επενδύσεις στην Ελλάδα)

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Νέα δάνεια ύψους 780 εκατ. ευρώ σε επιχειρήσεις μέσω του ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Διεθνή παραδείγματα μετασχηματισμού ταχυδρομικών οργανισμών και μετάβαση σε υβριδικά μοντέλα λειτουργίας

    7 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Σε εξέλιξη οι εργασίες στις πληγείσες από τον «Daniel» γέφυρες της Θεσσαλίας

    8 Νοεμβρίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο Πειραιάς στο επίκεντρο της ναυτιλιακής ανάκαμψης και του θαλάσσιου εμπορίου

    8 Νοεμβρίου, 2025
    MMM

    Λειτουργία ΜΜΜ λόγω της διεξαγωγής του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθηνών (7-9/11)

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Αρκετές οι προσδοκίες, χρειάζονται οι αποδείξεις (αμερικανικές επενδύσεις στην Ελλάδα)

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Νέα δάνεια ύψους 780 εκατ. ευρώ σε επιχειρήσεις μέσω του ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Διεθνή παραδείγματα μετασχηματισμού ταχυδρομικών οργανισμών και μετάβαση σε υβριδικά μοντέλα λειτουργίας

    7 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Αθ. Σχίζας: Η ΓΑΙΑΟΣΕ αποκτά σιδηροδρομική άδεια, 45 εκατ. για ανακατασκευή τροχαίου υλικού

ffotinos by ffotinos
20 Ιανουαρίου, 2017
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η ΓΑΙΑΟΣΕ θα κινηθεί για την απόκτηση σιδηροδρομικής άδειας. Δεν θα ανταγωνιστεί την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ωστόσο το ελληνικό δημόσιο οφείλει να έχει μια σιδηροδρομική άδεια στην κατοχή του για κάθε ενδεχόμενο, όπως αποκαλύπτει, σε συνέντευξή του στο metaforespress.gr, o διευθύνων σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ Αθανάσιος Σχίζας.

Παράλληλα, ο κ. Σχίζας υπογραμμίζει ότι, ως διαχειριστής και επικαρπωτής του τροχαίου υλικού του ελληνικού δημοσίου, η ΓΑΙΑΟΣΕ έχει σχεδιάσει πρόγραμμα ανακατασκευής τροχαίου υλικού, ύψους 40 – 45 εκατ.

Στόχος της ΓΑΙΑΟΣΕ είναι, μετά από τρία χρόνια, το υπάρχον τροχαίο υλικό να είναι σε αντίστοιχο επίπεδο του μέσου όρου  των ανεπτυγμένων  ευρωπαϊκών κρατών.

Επίσης, ο διευθύνων σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ αναφέρεται στις προχωρημένες διαπραγματεύσεις με την Rail Cargo Logistics Goldair και την Pearl για τη μίσθωση και συντήρηση τροχαίου υλικού, αλλά και στους σχεδιασμούς για τα νέα εμπορευματικά κέντρα (προκήρυξη διαγωνισμού στη Θεσσαλονίκη).

Τέλος, προαναγγέλλει την είσοδο της εταιρείας στη διαχείριση σκουπιδιών, με συμπράξεις με ιδιώτες.

Συνέντευξη στον Φώτη Φωτεινό

-Πότε θα υπογραφτεί η σύμβαση παραχώρησης για το Θριάσιο εμπορευματικό;

-Η υπογραφή της σύμβασης εκτιμάται στα τέλη Μαρτίου, αφού πρώτα ανακηρυχτεί ο ανεξάρτητος μηχανικός, ο οποίος θα επιλεγεί, από κοινού, με τον ανάδοχο (κοινοπραξία ETBA ΒΙΠΕ – Goldair).

O ρόλος του είναι σημαντικός, αφού θέλουμε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα και η απόδοση του έργου.

O διευθύνων σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ Αθ. Σχίζας

Μετά, η σύμβαση θα οδηγηθεί στο Ελεγκτικό και από εκεί στη Βουλή προς κύρωση. Ίσως τέλη του 2017 – αρχές του 2018 ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής.

Στην πρώτη φάση (περίοδος Τ1), η οποία διαρκεί 2 χρόνια, ο ανάδοχος, πέρα από την εγγυητική των 10 εκατ., υποχρεούται να κατασκευάσει εγκαταστάσεις 100.000 τμ.

Στην περίοδο Τ2, δηλαδή από τον 2ο έως τον 10ο χρόνο, τις υπόλοιπες εγκαταστάσεις των 140.000 τμ.

Με τις σημερινές τιμές, οι συνολικές επενδύσεις στο Θριάσιο θα ξεπεράσουν τα 220 – 250 εκατ., απασχολώντας 3.000 εργαζόμενους. Το Θριάσιο θα πετύχει, εκπληρώνοντας το γεωστρατηγικό του χαρακτήρα.

-Τι θα γίνει με το εμπορευματικό της Θεσσαλονίκης;

– Ίσως τέλος του μήνα δημοσιεύσουμε τα τεύχη μη δεσμευτικών προσφορών για το εμπορευματικό κέντρο στο στρατόπεδο Γκόνου (600 στρέμματα). Η φάση αυτή θα διαρκέσει 4 μήνες, ώστε το Μάιο να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και στα τέλη του έτους να ανακηρυχτεί ο ανάδοχος.

Ο διαγωνισμός θα γίνει στα πρότυπα του Θριασίου, δηλαδή με σύμβαση παραχώρησης. Οι επενδύσεις αναμένεται να ξεπεράσουν τα 150 εκατ.

Πολλά, βέβαια, θα εξαρτηθούν και από την κατάληξη του διαγωνισμού πώλησης του 67% του ΟΛΘ. Έως τότε, θα έχει ανακηρυχθεί ο ανάδοχος, ο οποίος – σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις – θα «στρέψει το βλέμμα» του και στο παρακείμενο εμπορευματικό κέντρο, το οποίο αναμένει, εδώ και πολλά χρόνια, η Βόρειος Ελλάδα.

Υπογραμμίζεται ότι η πλειοψηφία των φορτίων διεθνούς προορισμού, που διακινούνται από τον ΟΛΘ, είναι χύδην εμπορεύματα, πρώτες ύλες ή γενικό φορτίο, επομένως είναι ιδιαίτερα σημαντική η ύπαρξη μεγάλης έκτασης για προσωρινή εναπόθεση και ενδιάμεση επεξεργασία. Τέλος, πρόσθετες απαιτήσεις αποθήκευσης δημιουργεί και η κατασκευή του αγωγού ΤΑΡ.

Ήδη 200 στρέμματα του στρατοπέδου έχουν καθαριστεί από παλαιά πυρομαχικά και αναμένεται, με νέα εργολαβία, να καθαριστούν τα υπόλοιπα σχεδόν 400. Παράλληλα, με την ΕΡΓΟΣΕ συμφωνήσαμε στην κατασκευή μιας νέας γραμμής, 1,5 χλμ., η οποία θα συνδέει τον σταθμό διαλογής με το στρατόπεδο.

-Ποιοι είναι οι επόμενοι σχεδιασμοί για τα εμπορευματικά κέντρα;

-Η ΓΑΙΑΟΣΕ προωθεί στην Αλεξανδρούπολη κατασκευή εμπορευματικού κέντρου, σε ακίνητο 500.000 τ.μ. του δήμου Αλεξανδρούπολης, ενώ κατέχει όμορη έκταση περίπου 350.000 τ.μ.

Το ακίνητο έχει δυνατότητα δόμησης περίπου 300.000 τ.μ. και έχουν ήδη ξεκινήσει συζητήσεις με τον δήμο για την, από κοινού, ανάπτυξη και αξιοποίηση των εκτάσεων.

Το εν λόγω έργο απαιτεί συνολική ωρίμανση, καθώς και συνεργασία με τον Οργανισμό Λιμένος Αλεξανδρούπολης. Υπενθυμίζω ότι η περιουσία του ΟΣΕ δεν είναι κρατική, είναι ιδιωτική, άρα δεν εμπίπτει στη νομοθεσία της χερσαίας ζώνης λιμένα.

Το εν λόγω εμπορευματικό θα είναι πολλαπλού χαρακτήρα. Θα μπορεί να φιλοξενεί κοντέινερς, αγροτικά προϊόντα, αλλά και ψυκτικούς θαλάμους για χώρους συντήρησης τροφίμων.

Ακόμη, η ΓΑΙΑΟΣΕ προωθεί τη δημιουργία εμπορευματικού κέντρου, κυρίως αγροτικών προϊόντων, σε έκταση 300 στρεμμάτων, ιδιοκτησίας της, στη περιοχή της Γυρτώνης, έξω από την Λάρισα, σε συνεργασία με τον δήμο Λάρισας.

Απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η μεταφορά του σταθμού διαλογής του ΟΣΕ από το Μεζούρλο (εντός του οικιστικού ιστού της πόλης) που βρίσκεται σήμερα, στον χώρο που πρόκειται να κατασκευασθεί το εμπορικό κέντρο.

-Πέρα από τα Ε/Κ, η ΓΑΙΑΟΣΕ είναι ο διαχειριστής του τροχαίου υλικού. Ποιος είναι ο γενικότερος προγραμματισμός;

-Το τροχαίο υλικό είναι μια «πονεμένη» ιστορία, δεν έτυχε της προσοχής που έπρεπε. Η κατάσταση είναι οριακή, ωστόσο υπάρχει και σύγχρονος εξοπλισμός, εάν και μέρος αυτού είναι παρατημένος.

Η ΓΑΙΑΟΣΕ, ως διαχειριστής και επικαρπωτής του τροχαίου υλικού του ελληνικού δημοσίου, έχει υπό την εποπτεία της 3.800 κομμάτια (μηχανές και βαγόνια). Από αυτά, τα 1.160 είναι μισθωμένα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ τα υπόλοιπα είναι σε ακινησία.

Έχει γίνει ταυτοποίηση και τεχνική – ποιοτική αξιολόγηση. Το 50-60% των μακράς ακινησίας θα πάει για σκραπ. Πρόκειται να ομαδοποιήσουμε το τροχαίο υλικό, το οποίο θα φυλάγεται με πιο σύγχρονες μεθόδους.

Μάλιστα, θα προσλάβουμε σύμβουλο, ο οποίος θα μας γνωστοποιήσει τους βέλτιστους τρόπους διαχείρισής τους, με τον κατάλληλο προγραμματισμό.

 

Γενικότερα,  η ΓΑΙΑΟΣΕ έχει σχεδιάσει ένα φιλόδοξο πρόγραμμα ανακατασκευής του τροχαίου υλικού, συνολικά περί τα 40 – 45 εκατ., κάτι το οποίο είναι σημαντικό, όχι μόνο για την ΕΕΣΣΤΥ, αλλά για τη βελτίωση του ίδιου του τροχαίου υλικού και συνεπώς την βελτίωση  των εγχώριων σιδηροδρομικών υπηρεσιών.

 

Το σιδηροδρομικό περιβάλλον αλλάζει με την ολοκλήρωση των έργων, δηλαδή του βασικού σιδηροδρομικού άξονα.

Για παράδειγμα, επίκειται συμφωνία για μίσθωση 4 μηχανών (2 ηλεκτράμαξες και 2 ντιζελάμαξες) στην Rail Cargo Logistics Goldair για 2 συν 3 χρόνια.

Σε διαπραγματεύσεις βρισκόμαστε και με την Pearl, η οποία αποδέχτηκε την οικονομική μας προσφορά. Η προσφορά περιέχει, όχι μόνο τη μίσθωση, αλλά και τη συντήρηση.  Γι΄ αυτό το λόγο θα υπογραφτεί συμφωνία με την ΕΕΣΣΤΥ για τις συντηρήσεις τροχαίου υλικού των ιδιωτών – πελατών μας.

Παράλληλα, η ΓΑΙΑΟΣΕ θα κινηθεί για την απόκτηση σιδηροδρομικής άδειας, είναι μια εναλλακτική λύση. Δεν θα ανταγωνιστούμε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ωστόσο οφείλει το ελληνικό δημόσιο να έχει μια σιδηροδρομική άδεια στην κατοχή του για κάθε ενδεχόμενο.  Άλλωστε, το δημόσιο διαθέτει αρκετό τροχαίο υλικό.

Τέλος, έχει διαπιστωθεί ότι 40  ντιζελομηχανές  Ad TRANZ χρήζουν άμεσης ανακατασκευής. Η νέα διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ έφτιαξε 10 από αυτές και είμαστε σε συνεννόηση να ανακατασκευασθούν οι υπόλοιπες ενώ κάποιες μάλλον θα μετατραπούν  σε αμιγώς ηλεκτρικές.

Η ίδια σκέψη υπάρχει και για κάποια rail bus, τα οποία θα μετατραπούν σε ηλεκτροκίνητα.

Επίσης, θα ανακατασκευασθούν οι 6 πρώτες ηλεκτράμαξες της SIEMENS, καθώς και οι DESIRO οι οποίες έχουν υποστεί εκτεταμένες ζημίες.

Γενικότερα,  η ΓΑΙΑΟΣΕ έχει σχεδιάσει ένα φιλόδοξο πρόγραμμα ανακατασκευής του τροχαίου υλικού, συνολικά περί τα 40 – 45 εκατ., κάτι το οποίο είναι σημαντικό, όχι μόνο για την ΕΕΣΣΤΥ, αλλά για τη βελτίωση του ίδιου του τροχαίου υλικού και συνεπώς την βελτίωση  των εγχώριων σιδηροδρομικών υπηρεσιών.

Στόχος της ΓΑΙΑΟΣΕ είναι, μετά από τρία χρόνια, το υπάρχον τροχαίο υλικό να είναι σε αντίστοιχο επίπεδο του μέσου όρου  των ανεπτυγμένων  ευρωπαϊκών κρατών .

-Πέρα από το τροχαίο υλικό, υπάρχουν άλλοι σχεδιασμοί;

-«Μπαίνουμε» στη διαχείριση σκουπιδιών, έχουμε προβλέψει τέτοιου είδους χρήσης στις εκτάσεις που κατέχουμε.

Δεν πρόκειται για ΧΥΤΑ, αλλά για χώρους παραγωγής και διαχείρισης σκουπιδιών. Το μοντέλο που θα ακολουθήσουμε είναι με συμπράξεις ή παραχωρήσεις.

Επίσης, στον τομέα της ενέργειας έχουμε υποβάλλει 6 προτάσεις για την ανάπτυξη αιολικών πάρκων.

Οι συνθήκες γι΄ αυτό το εγχείρημα είναι πιο ώριμες στη Βόρεια Ελλάδα, όπως για παράδειγμα στο Κιλκίς, όπου μπορεί να αναπτυχθεί πάρκο  6 ανεμογεννητριών  100 κιλοβάτ έκαστη ήτοι συνολικά 600 kw.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:Ferrovie dello Stato ItalianeΓΑΙΑΟΣΕΕΕΣΣΤΥΟΣΕΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΑΓΟΡΑΤΡΑΙΝΟΣΕ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Κ. Κυρανάκης: Η απόδειξη ότι το τρένο ουδέποτε εισήλθε στην αντίθετη γραμμή (video)

7 Νοεμβρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Επενδύσεις 20 δισ. ευρώ σε έργα ψηφιοποίησης του σιδηροδρόμου από την FSI

7 Νοεμβρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Τα όσα υποστηρίζει η Hellenic Train σχετικά με το περιστατικό της 5ης Νοεμβρίου

6 Νοεμβρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Ο Σύλλογος Εργαζομένων ΕΡΓΟΣΕ εκφράζει στήριξη προς τον αντιπρόεδρο του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΣΕ Π. Μπαριανό

6 Νοεμβρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

ΟΣΕ – Σιδηρόδρομοι Ελλάδας για Προαστιακό Θεσσαλονίκης: Καμία αμαξοστοιχία δεν μπήκε σε λάθος γραμμή

6 Νοεμβρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Στήριξη του Σωματείου Εργαζομένων ΟΣΕ στον Π. Μπαριανό που έλαβε εξώδικο από τον αν. υπουργό Μεταφορών

6 Νοεμβρίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Ευκαιρία χρηματοδότησης των ελληνικών ΜμΕ στον σιδηρόδρομο, μέσω του Shift 2 Rail

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

H AEGEAN έλαβε το δικαίωμα διεξαγωγής πτήσεων σε Πορτ Λουί (Μαυρίκιος) και Βικτώρια (Σεϋχέλλες) για το 2026

5 Νοεμβρίου, 2025

Ο Γιώργος Καλλιμασιάς νέος διευθύνων σύμβουλος του αεροδρομίου της Αθήνας από την 1η Φεβρουαρίου 2026

3 Νοεμβρίου, 2025

Ο ευρωπαϊκός διάδρομος BBA και η (τεράστια) σημασία του για την Ελλάδα

7 Νοεμβρίου, 2025

Παραιτήθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Γρ. Σκλήκας. Προειδοποιεί για κίνδυνο ρευστότητας, εάν δεν κλείσουν τα καταστήματα

4 Νοεμβρίου, 2025

Ανεστάλη η απεργία του ΣΑΤΑ, κανονικά η λειτουργία των ταξί στις 6 Νοεμβρίου

5 Νοεμβρίου, 2025

ΟΦΑΕ: Χωρίς κάρτες ψηφιακού ταχογράφου χιλιάδες φορτηγά, ολιγωρία από το αρμόδιο υπουργείο

6 Νοεμβρίου, 2025

ΒΕΘ: Το κλείσιμο των καταστημάτων ΕΛΤΑ δεν έγινε βάσει αξιολόγησης

3 Νοεμβρίου, 2025

Το πρόγραμμα Miles+Bonus της AEGEAN εξελίσσεται

4 Νοεμβρίου, 2025

Θεσπίστηκε τέλος 3 ευρώ ανά επιβάτη στο αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης». Ισχύ από 1η Νοεμβρίου

2

Τα οικονομικά αποτελέσματα της Ferst Logistics που εξαγόρασε η πρόεδρος των Ελλήνων εφοπλιστών, Μ. Τραυλού

2

Αποζημίωση 12,12 εκατ. στη Νέα Οδό για τη μη λειτουργία διοδίων σε Βαρυμπόμπη, Αγ. Στέφανο και Χαλκίδα

1

Εγκρίθηκαν 4 εκατ. ευρώ για τη “μετακόμιση” της Προσέγγισης Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Η αναλυτική λίστα με τα 204 καταστήματα των ΕΛΤΑ που κλείνουν σε όλη την Ελλάδα στις 3 Νοεμβρίου

1

Κ. Κυρανάκης: Θα διερευνήσουμε τη δυνατότητα ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για τη σιδηροδρομική σύνδεση Ηρακλείου – αεροδρόμιο Καστελίου

1

Τα ΕΛΤΑ θα έπρεπε να «κυριαρχούν», τι συμβαίνει σε άλλες χώρες

1

Παραιτήθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Γρ. Σκλήκας. Προειδοποιεί για κίνδυνο ρευστότητας, εάν δεν κλείσουν τα καταστήματα

1

Σε εξέλιξη οι εργασίες στις πληγείσες από τον «Daniel» γέφυρες της Θεσσαλίας

8 Νοεμβρίου, 2025

Ο Πειραιάς στο επίκεντρο της ναυτιλιακής ανάκαμψης και του θαλάσσιου εμπορίου

8 Νοεμβρίου, 2025

Λειτουργία ΜΜΜ λόγω της διεξαγωγής του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθηνών (7-9/11)

7 Νοεμβρίου, 2025

Αρκετές οι προσδοκίες, χρειάζονται οι αποδείξεις (αμερικανικές επενδύσεις στην Ελλάδα)

7 Νοεμβρίου, 2025

Νέα δάνεια ύψους 780 εκατ. ευρώ σε επιχειρήσεις μέσω του ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ

7 Νοεμβρίου, 2025

Διεθνή παραδείγματα μετασχηματισμού ταχυδρομικών οργανισμών και μετάβαση σε υβριδικά μοντέλα λειτουργίας

7 Νοεμβρίου, 2025

Οι προτεραιότητες του Υπερταμείου για τα ΕΛΤΑ. Τι ειπώθηκε στη συνάντηση των δυο διοικήσεων

7 Νοεμβρίου, 2025

Δυναμικά συνεχίζει ο κλάδος των τροφίμων στις εξαγωγές: Άνοδος 10,2% στο 9μηνο

7 Νοεμβρίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία πλοήγησης στον ιστότοπό μας.

    Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις.

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Επισκόπηση απορρήτου
    Metaforespress

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.

    Necessary

    Το αυστηρώς απαραίτητο cookie θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένο ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας για ρυθμίσεις cookie.

    Στατιστικά

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως τον αριθμό επισκεπτών στον ιστότοπο και τις πιο δημοφιλείς σελίδες.

    Η διατήρηση αυτού του cookie μας επιτρέπει να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.