Κυριακή, 9 Νοεμβρίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Σε εξέλιξη οι εργασίες στις πληγείσες από τον «Daniel» γέφυρες της Θεσσαλίας

    8 Νοεμβρίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο Πειραιάς στο επίκεντρο της ναυτιλιακής ανάκαμψης και του θαλάσσιου εμπορίου

    8 Νοεμβρίου, 2025
    MMM

    Λειτουργία ΜΜΜ λόγω της διεξαγωγής του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθηνών (7-9/11)

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Αρκετές οι προσδοκίες, χρειάζονται οι αποδείξεις (αμερικανικές επενδύσεις στην Ελλάδα)

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Νέα δάνεια ύψους 780 εκατ. ευρώ σε επιχειρήσεις μέσω του ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Διεθνή παραδείγματα μετασχηματισμού ταχυδρομικών οργανισμών και μετάβαση σε υβριδικά μοντέλα λειτουργίας

    7 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Σε εξέλιξη οι εργασίες στις πληγείσες από τον «Daniel» γέφυρες της Θεσσαλίας

    8 Νοεμβρίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο Πειραιάς στο επίκεντρο της ναυτιλιακής ανάκαμψης και του θαλάσσιου εμπορίου

    8 Νοεμβρίου, 2025
    MMM

    Λειτουργία ΜΜΜ λόγω της διεξαγωγής του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθηνών (7-9/11)

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Αρκετές οι προσδοκίες, χρειάζονται οι αποδείξεις (αμερικανικές επενδύσεις στην Ελλάδα)

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Νέα δάνεια ύψους 780 εκατ. ευρώ σε επιχειρήσεις μέσω του ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Διεθνή παραδείγματα μετασχηματισμού ταχυδρομικών οργανισμών και μετάβαση σε υβριδικά μοντέλα λειτουργίας

    7 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Επενδύσεις 100 δισ. ευρώ περιλαμβάνει το στρατηγικό πλάνο του ιταλικού ομίλου FS ως το 2029

vvegiazi by vvegiazi
12 Δεκεμβρίου, 2024
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Πάνω από 100 δισ. ευρώ επενδύσεων σε διάστημα πέντε ετών, ώστε να συμβάλει απτά στον μετασχηματισμό της εταιρείας και να επιβεβαιώσει την Ευρώπη ως την αγορά δραστηριοποίησής της, περιλαμβάνει το Στρατηγικό Πλάνο 2025-2029 του Ομίλου FSI, μητρικού Ομίλου της ελληνικής Hellenic Train.

Το Στρατηγικό Πλάνο 2025-2029 του ομίλου Ιταλικών Κρατικών Σιδηροδρόμων παρουσιάστηκε, στην Ρώμη από τον διευθύνοντα σύμβουλο και γενικό διευθυντή Stefano Antonio Donnarumma.

Την παρουσίαση παρακολούθησαν ο πρόεδρος της Ferrovie dello Stato Italiane, Tommaso Tanzilli και ο αναπληρωτής πρωθυπουργός και υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Matteo Salvini.

Μέσω μιας βιομηχανικής προσέγγισης και ενός σχεδίου δράσης υψηλών προδιαγραφών με περίπου 250 βασικούς δείκτες, που πρέπει να επιτευχθούν κατά την επόμενη πενταετία, ο όμιλος FS στοχεύει να ενισχύσει την ανθεκτικότητα του σιδηροδρομικού και οδικού δικτύου, να βελτιώσει την ποιότητα των υπηρεσιών, να υποστηρίξει την ολοκλήρωση των υποδομών και να προωθήσει την ολοένα και πιο βιώσιμη κινητικότητα.

Αναμένεται σημαντική ανάπτυξη από τώρα έως το 2029, με γνώμονα τη βελτίωση όλων των βασικών οικονομικών δεικτών, με αύξηση των εσόδων σε πάνω από 20 δισ. ευρώ, του EBITDA σε πάνω από 3,5 δισ. ευρώ και των καθαρών κερδών σε πάνω από 500 εκατ. ευρώ.

«Το στρατηγικό μας σχέδιο για την επόμενη πενταετία θα έχει καθοριστικό αντίκτυπο στη δομή του ομίλου FS, θέτοντάς τον σε θέση να ξεπεράσει τις τρέχουσες και τις επερχόμενες προκλήσεις», τόνισε ο πρόεδρος, Tommaso Tanzilli.

Όπως είπε, «Προκλήσεις που θα μπορέσουμε να ξεπεράσουμε μόνο με ένα στοχευμένο πρόγραμμα επενδύσεων σε υποδομές και τεχνολογία και με την απαραίτητη συμβολή των ανθρώπων του Ομίλου, οι οποίοι δεσμεύονται καθημερινά για την εγγυημένη παροχή υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες. Το Στρατηγικό Πλάνο θα έχει επίσης καθοριστικό αντίκτυπο στο Σύστημα της Χώρας, προσφέροντας προστιθέμενη αξία που μπορεί να κάνει τη διαφορά».

«Ο όμιλος FS πρόκειται να ξεκινήσει ένα φιλόδοξο πρόγραμμα μετασχηματισμού, το οποίο αποσκοπεί όχι μόνο στην καινοτομία των επιχειρησιακών διαδικασιών, αλλά και στη σημαντική βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος και γενικός διευθυντής, Stefano Antonio Donnarumma.

Σύμφωνα με τον ίδιο, «Είναι τιμή μου να ηγούμαι μιας σταθερής εταιρείας που είναι γερά ριζωμένη στον κοινωνικοοικονομικό ιστό της χώρας και έχει μεγάλη ανάγκη για αναζωογόνηση μέσω ενός λεπτομερούς πλάνου, το οποίο υποστηρίζεται από κατάλληλες επενδύσεις. Αυτό το πλάνο, που σηματοδοτεί μια νέα αρχή, θα ανταποκριθεί στις ανάγκες μιας εταιρείας με προσανατολισμό στο μέλλον, αναγνωρίζοντας την ολοκληρωμένη κινητικότητα ως ακρογωνιαίο λίθο για την ανάπτυξη. Στόχος είναι η αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των χρηματοοικονομικών προκλήσεων και η περαιτέρω βελτίωση των υποδομών και της ποιότητας των υπηρεσιών. Η νέα οργάνωση στοχεύει επίσης στην ενίσχυση του διεθνούς ρόλου του ομίλου και στην τοποθέτησή του ως ηγέτη στον τομέα της κινητικότητας».

Αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις της επόμενης 5ετίας

Το σχέδιο επανεκκίνησης του ιταλικού ομίλου FS αναπτύχθηκε με στόχο να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις αυξανόμενες προκλήσεις της αγοράς και παράλληλα να ενισχύσει τη θέση της εταιρείας στον τομέα των μεταφορών.

Υπάρχουν οκτώ στρατηγικές κατευθυντήριες γραμμές που θα συνοδεύουν αυτή την πορεία ανανέωσης, ξεκινώντας από τη δέσμευση του ομίλου για την αναβάθμιση των υποδομών της χώρας. Στόχος είναι η εισαγωγή νέων σιδηροδρομικών γραμμών υψηλής ταχύτητας για τη σύνδεση περιοχών που σήμερα δεν εξυπηρετούνται, επιτυγχάνοντας έτσι αύξηση κατά 30% του αριθμού των ατόμων που εξυπηρετούνται από το σύστημα υψηλών ταχυτήτων στην Ιταλία.

Αυτό θα επιτευχθεί ωθώντας τον όμιλο FS προς νέα όρια αριστείας, με την επίτευξη των καλύτερων έως τώρα επιδόσεων μέσω της ανάκτησης της ακρίβειας για περισσότερα από 50.000 τρένα ετησίως.

Σε αυτό προστίθεται μια ταξιδιωτική εμπειρία προσαρμοσμένη στο κάθε άτομο ξεχωριστά, στοχεύοντας στην αυξημένη ικανοποίηση των επιβατών. Δεν είναι λιγότερο κρίσιμη η διεθνής λειτουργία, η οποία εκτιμάται ότι θα αυξηθεί κατά 40% σε όγκο επιβατών.

Η σημαντική επένδυση στη λειτουργική πειθαρχία στοχεύει στην επίτευξη μείωσης κατά 5% του λειτουργικού κόστους.

Όσον αφορά τη βιωσιμότητα, θα εγκατασταθούν περισσότερα από ένα Gigawatt φωτοβολταϊκών έως το 2029, ενώ όσον αφορά την καινοτομία και την ασφάλεια, έχει τεθεί ο στόχος να επιτευχθεί το 100% του Core Extended που καλύπτεται από το ERTMS έως το 2040.

Η συμπλήρωση των στρατηγικών οδηγιών χρειάζεται απότομη επιτάχυνση των λειτουργιών, με την απόκτηση νέων δεξιοτήτων και οικονομικών πόρων που απαιτούνται για να διασφαλιστεί η συνέχιση των επενδύσεων.

Μετασχηματιστικά προγράμματα για ενίσχυση της ανάπτυξης του ομίλου

Για να υποστηριχθεί ο όμιλος FS στην αναπτυξιακή του πορεία, έχουν προσδιοριστεί πέντε μετασχηματιστικά προγράμματα που επηρεάζουν όλους τους τομείς της επιχείρησης.

  • Ασφάλεια για τους επιβάτες και τους εργαζομένους, όπου κι αν βρίσκονται, με στόχο «μηδενικούς τραυματισμούς». Θα διατεθούν 125.000 ημέρες κατάρτισης μέσω της FS Security Academy.
  • Ανθρώπινοι πόροι με τους ανθρώπους και τις δεξιότητες στο επίκεντρο, με στόχο την αύξηση της ταυτότητας, της συμπερίληψης και της συνεργασίας.
  • Η τεχνολογία παίζει καθοριστικό ρόλο, με ψηφιακές επενδύσεις άνω των δύο δισεκατομμυρίων ευρώ σε διάστημα δέκα ετών.
  • Βιωσιμότητα μέσω της ακόμη μεγαλύτερης εστίασης στη βιώσιμη κινητικότητα και βελτίωση της ευημερία των ανθρώπων για την αύξηση της ικανοποίησης των εργαζομένων.
  • Οικονομικοί πόροι για την πλήρη αξιοποίηση των επιχειρήσεων του Ομίλου για τη μεγιστοποίηση των ευκαιριών ανάπτυξης.

Σιδηροδρομικές υποδομές

Επί του παρόντος, ο όμιλος FS διαχειρίζεται 17.000 χλμ. σιδηροδρομικών γραμμών και περίπου 9.000 τρένα εκτελούν καθημερινά δρομολόγια. Για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών του δικτύου θα επενδυθούν περισσότερα από 50 δισ. ευρώ τα επόμενα 10 χρόνια. Ένα επίπεδο επενδύσεων που, από τώρα έως το 2034, θα οδηγήσει στην εφαρμογή νέων τεχνολογικών προτύπων και στην εξέλιξη των μοντέλων συντήρησης. Υπάρχουν επίσης σχέδια για τον εξορθολογισμό του λειτουργικού μοντέλου με τους αντίστοιχους όγκους και την ενίσχυση της προσβασιμότητας των σταθμών και των ειδικών υπηρεσιών. Ένας πραγματικός μετασχηματισμός του δικτύου θα υλοποιηθεί σε αυτό το χρονικό πλαίσιο, χάρη σε επενδύσεις ύψους 60 δισ. ευρώ.

Οδικές υποδομές

Ο όμιλος FS διαχειρίζεται επίσης 32.000 χλμ. οδικού δικτύου, με 8 εκατομμύρια οχήματα να κυκλοφορούν καθημερινά. Προβλέπονται επενδύσεις άνω των 40 δισ. ευρώ σε διάστημα 10 ετών, εκ των οποίων τα 25 δισ. προορίζονται για νέα οδικά έργα στην εθνική περίμετρο και τα 15 δισ. για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών.

Μετακίνηση επιβατών στην Ιταλία

Κάθε χρόνο, περίπου 570 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τις συνδέσεις του ομίλου FS στην Ιταλία. Οι στόχοι του Στρατηγικού Πλάνου 2025-2029 περιλαμβάνουν επίσης την επέκταση της εμπορικής προσφοράς, ώστε να αναπτυχθεί το εύρος έκτασης των μεταφερόμενων επιβατών. Σε πέντε χρόνια, ο αριθμός των ατόμων που θα επιθυμούν να ταξιδέψουν οικολογικά με τα τρένα της Trenitalia θα αυξηθεί περισσότερο από 100 εκατομμύρια, ενώ η αύξηση των επιβατών στα λεωφορεία της Busitalia θα ξεπεράσει τα 95 εκατομμύρια. Μια σύγχρονη, καινοτόμος και βιώσιμη υπηρεσία απαιτεί μετασχηματισμό του στόλου των τρένων και των λεωφορείων. Αυτό θα ξεκινήσει με τη θέση σε λειτουργία 46 νέων τρένων υψηλής ταχύτητας Frecciarossa 1000, 145 περιφερειακών τρένων και περισσότερων από 1.260 λεωφορείων με χαμηλές εκπομπές CO2 τα επόμενα δέκα χρόνια.

Διεθνής μετακίνηση επιβατών

Πέρα από τα σύνορα της Ιταλίας, 230 εκατομμύρια άνθρωποι ταξίδεψαν με τα τρένα του ομίλου FS μέσα σε ένα έτος. Κατά τη διάρκεια της περιόδου του πλάνου, θα δοθεί μεγαλύτερη προσοχή στις επιβατικές μεταφορές στο εξωτερικό, με στόχο την επιτάχυνση της διεθνούς ανάπτυξης του ομίλου FS. Ο αριθμός των επιβατών των σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας στην Ευρώπη θα ξεπεράσει τα 14 εκατομμύρια, των επιβατών της αστικής κινητικότητας τα 140 εκατομμύρια και των ευρωπαίων επαγγελματιών ταξιδιωτών τα 150 εκατομμύρια.

Μεταφορά εμπορευμάτων

Οι εμπορευματικές μεταφορές θα υποστούν επίσης έναν επιχειρηματικό μετασχηματισμό, κινούμενες προς ένα μοντέλο ευρωπαϊκού διαμεταφορέα, που θα εξυπηρετεί μια μεγάλη και διαφοροποιημένη αγορά. Επί του παρόντος, 37 εκατομμύρια τόνοι εμπορευμάτων μεταφέρονται κάθε χρόνο. Οι βασικές δράσεις για την αναζωογόνηση του τομέα θα περιλαμβάνουν τη δημιουργία μιας ενιαίας διεπαφής με τους πελάτες, την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης προσφοράς και τη δημιουργία συμπράξεων για την υποστήριξη των πολυτροπικών μεταφορών.

Αστικό δίκτυο

Είναι επίσης σημαντικό για τον όμιλο FS να δημιουργήσει αξία από όλα εκείνα τα περιουσιακά στοιχεία που δεν είναι πλέον λειτουργικά για τις σιδηροδρομικές υπηρεσίες όσον αφορά τη βιώσιμη ανάπτυξη των πόλεων. Αυτό μπορεί να αντιμετωπιστεί μέσω 1,1 δισ. ευρώ μη λειτουργικών περιουσιακών στοιχείων ακινήτων, τα οποία διατίθενται σε έργα ανάπτυξης ακινήτων για τη στήριξη της αστικής αναγέννησης. Περαιτέρω επενδύσεις θα πραγματοποιηθούν για την ανάπτυξη καινοτόμου προσφοράς στάθμευσης, προωθώντας έτσι τη διατροπικότητα και διευκολύνοντας την πρόσβαση στο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Στρατηγικές πρωτοβουλίες: RAB, διεθνής, κάθετη ολοκλήρωση και συνδεσιμότητα

Προκειμένου ο όμιλος FS να ενισχύσει την σταθερότητά του και να συμβάλει ενεργά στη δημιουργία αξίας για το σύστημα της χώρας, το Πλάνο θα μπορούσε να ενισχυθεί περαιτέρω με μια σειρά στρατηγικών πρωτοβουλιών που δεν περιλαμβάνονται στους αριθμούς του:

  • υιοθέτηση ενός νέου χρηματοδοτικού μοντέλου με βάση το RAB για την εξασφάλιση επενδύσεων μέσω αυτοχρηματοδότησης με πιθανό άνοιγμα σε κεφάλαια τρίτων και τη συνακόλουθη μείωση της ανάγκης για δημόσια χρηματοδότηση
  • αναβάθμιση της FS International μέσω της ίδρυσης μιας νέας εταιρείας για τον έλεγχο και τη διαχείριση των διεθνών επιβατικών δραστηριοτήτων
  • κάθετη ολοκλήρωση και ανάπτυξη συνεργασιών με βιομηχανικούς και χρηματοοικονομικούς φορείς για την επιτάχυνση της επιχειρηματικής ανάπτυξης
  • καλύτερες υπηρεσίες συνδεσιμότητας επί των τρένων με τη βελτίωση της υποδομής.
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:FSFSIFerrovie dello Stato ItalianeHELLENIC TRAIN

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Κ. Κυρανάκης: Η απόδειξη ότι το τρένο ουδέποτε εισήλθε στην αντίθετη γραμμή (video)

7 Νοεμβρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Επενδύσεις 20 δισ. ευρώ σε έργα ψηφιοποίησης του σιδηροδρόμου από την FSI

7 Νοεμβρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Τα όσα υποστηρίζει η Hellenic Train σχετικά με το περιστατικό της 5ης Νοεμβρίου

6 Νοεμβρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

ΟΣΕ – Σιδηρόδρομοι Ελλάδας για Προαστιακό Θεσσαλονίκης: Καμία αμαξοστοιχία δεν μπήκε σε λάθος γραμμή

6 Νοεμβρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Σιδηρόδρομος: 14,1 εκατ. επιβάτες στην Ελλάδα, 842,8 εκατ. στην Ιταλία, 1,32 δισ. στη Γαλλία και 2,9 δισ. στη Γερμανία

6 Νοεμβρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Νέα ακινητοποίηση αμαξοστοιχίας της Hellenic Train, λόγω τεχνικής βλάβης (IC 51)

4 Νοεμβρίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Επανέρχονται, από τις 14/12, τα δρομολόγια των τουριστικών αμαξοστοιχιών Πηλίου (Μουτζούρης)

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

H AEGEAN έλαβε το δικαίωμα διεξαγωγής πτήσεων σε Πορτ Λουί (Μαυρίκιος) και Βικτώρια (Σεϋχέλλες) για το 2026

5 Νοεμβρίου, 2025

Ο Γιώργος Καλλιμασιάς νέος διευθύνων σύμβουλος του αεροδρομίου της Αθήνας από την 1η Φεβρουαρίου 2026

3 Νοεμβρίου, 2025

Ο ευρωπαϊκός διάδρομος BBA και η (τεράστια) σημασία του για την Ελλάδα

7 Νοεμβρίου, 2025

Παραιτήθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Γρ. Σκλήκας. Προειδοποιεί για κίνδυνο ρευστότητας, εάν δεν κλείσουν τα καταστήματα

4 Νοεμβρίου, 2025

Ανεστάλη η απεργία του ΣΑΤΑ, κανονικά η λειτουργία των ταξί στις 6 Νοεμβρίου

5 Νοεμβρίου, 2025

ΟΦΑΕ: Χωρίς κάρτες ψηφιακού ταχογράφου χιλιάδες φορτηγά, ολιγωρία από το αρμόδιο υπουργείο

6 Νοεμβρίου, 2025

ΒΕΘ: Το κλείσιμο των καταστημάτων ΕΛΤΑ δεν έγινε βάσει αξιολόγησης

3 Νοεμβρίου, 2025

Το πρόγραμμα Miles+Bonus της AEGEAN εξελίσσεται

4 Νοεμβρίου, 2025

Θεσπίστηκε τέλος 3 ευρώ ανά επιβάτη στο αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης». Ισχύ από 1η Νοεμβρίου

2

Τα οικονομικά αποτελέσματα της Ferst Logistics που εξαγόρασε η πρόεδρος των Ελλήνων εφοπλιστών, Μ. Τραυλού

2

Αποζημίωση 12,12 εκατ. στη Νέα Οδό για τη μη λειτουργία διοδίων σε Βαρυμπόμπη, Αγ. Στέφανο και Χαλκίδα

1

Εγκρίθηκαν 4 εκατ. ευρώ για τη “μετακόμιση” της Προσέγγισης Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Η αναλυτική λίστα με τα 204 καταστήματα των ΕΛΤΑ που κλείνουν σε όλη την Ελλάδα στις 3 Νοεμβρίου

1

Κ. Κυρανάκης: Θα διερευνήσουμε τη δυνατότητα ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για τη σιδηροδρομική σύνδεση Ηρακλείου – αεροδρόμιο Καστελίου

1

Τα ΕΛΤΑ θα έπρεπε να «κυριαρχούν», τι συμβαίνει σε άλλες χώρες

1

Παραιτήθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Γρ. Σκλήκας. Προειδοποιεί για κίνδυνο ρευστότητας, εάν δεν κλείσουν τα καταστήματα

1

Σε εξέλιξη οι εργασίες στις πληγείσες από τον «Daniel» γέφυρες της Θεσσαλίας

8 Νοεμβρίου, 2025

Ο Πειραιάς στο επίκεντρο της ναυτιλιακής ανάκαμψης και του θαλάσσιου εμπορίου

8 Νοεμβρίου, 2025

Λειτουργία ΜΜΜ λόγω της διεξαγωγής του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθηνών (7-9/11)

7 Νοεμβρίου, 2025

Αρκετές οι προσδοκίες, χρειάζονται οι αποδείξεις (αμερικανικές επενδύσεις στην Ελλάδα)

7 Νοεμβρίου, 2025

Νέα δάνεια ύψους 780 εκατ. ευρώ σε επιχειρήσεις μέσω του ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ

7 Νοεμβρίου, 2025

Διεθνή παραδείγματα μετασχηματισμού ταχυδρομικών οργανισμών και μετάβαση σε υβριδικά μοντέλα λειτουργίας

7 Νοεμβρίου, 2025

Οι προτεραιότητες του Υπερταμείου για τα ΕΛΤΑ. Τι ειπώθηκε στη συνάντηση των δυο διοικήσεων

7 Νοεμβρίου, 2025

Δυναμικά συνεχίζει ο κλάδος των τροφίμων στις εξαγωγές: Άνοδος 10,2% στο 9μηνο

7 Νοεμβρίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία πλοήγησης στον ιστότοπό μας.

    Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις.

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Επισκόπηση απορρήτου
    Metaforespress

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.

    Necessary

    Το αυστηρώς απαραίτητο cookie θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένο ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας για ρυθμίσεις cookie.

    Στατιστικά

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως τον αριθμό επισκεπτών στον ιστότοπο και τις πιο δημοφιλείς σελίδες.

    Η διατήρηση αυτού του cookie μας επιτρέπει να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.