• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 24 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα μέτρα στήριξης συγγενών θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος

    24 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    H SARMED ανανέωσε τη συνεργασία της με τη FrieslandCampina Hellas – ΝΟΥΝΟΥ για 7η συνεχή χρονιά

    24 Μαρτίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ανακοινώνονται αλλαγές στο διοικητικό συμβούλιο της ΕΛΤΑ Courier

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Διαγωνισμός για την προμελέτη 7 γεφυρών και 4 άνω διαβάσεων στην Εγνατία Οδό

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Σε νέα διαδικτυακή ανάρτηση προχώρησε η πρόεδρος της ΡΑΣ. Τι υποστηρίζει για τον ρόλο της Αρχής

    23 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα μέτρα στήριξης συγγενών θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος

    24 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    H SARMED ανανέωσε τη συνεργασία της με τη FrieslandCampina Hellas – ΝΟΥΝΟΥ για 7η συνεχή χρονιά

    24 Μαρτίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ανακοινώνονται αλλαγές στο διοικητικό συμβούλιο της ΕΛΤΑ Courier

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Διαγωνισμός για την προμελέτη 7 γεφυρών και 4 άνω διαβάσεων στην Εγνατία Οδό

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Σε νέα διαδικτυακή ανάρτηση προχώρησε η πρόεδρος της ΡΑΣ. Τι υποστηρίζει για τον ρόλο της Αρχής

    23 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Επιβεβαίωση metaforespress.gr: Στις 22 Μαρτίου επανεκκινούν τα σιδηροδρομικά δρομολόγια. Αναλυτικές πληροφορίες

Σε 5 φάσεις ανά πενθήμερο. Αρχές Απριλίου το Αθήνα - Θεσσαλονίκη

vvegiazi by vvegiazi
14 Μαρτίου, 2023
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τη σταδιακή επανεκκίνηση λειτουργίας των σιδηροδρομικών δρομολογίων σε 5 φάσεις (ανά πενθήμερο), με προτεινόμενη έναρξη την 22.03.2023, ανακοίνωσε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, επιβεβαιώνοντας σχετικό ρεπορτάζ του metaforespress.gr.

Συγκεκριμένα:

  • 03.2023. Επανεκκίνηση:
    • Προαστιακός Πειραιάς – Αθήνα – Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών – Αεροδρόμιο
    • Προαστιακός Κάντζα – Λιόσια
    • Προαστιακός Αθήνα – Οινόη – Χαλκίδα
    • Θεσσαλονίκη – Φλώρινα
    • Θεσσαλονίκη – Δράμα
    • Αλεξανδρούπολη – Ξάνθη
    • Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο
    • Κάτω Αχαΐα – Πάτρα
    • Πάτρα – Ρίο
    • Διακοφτό – Καλάβρυτα
    • Ολυμπία – Πύργος – Κατάκολο
    • Βόλος – Μηλιές
    • Εμπορευματικά από Θεσσαλονίκη προς Ειδωμένη και Προμαχώνα (1 ή 2 ζεύγη)
    • Εμπορευματικά Θριάσιο – Θεσσαλονίκη (1 ή 2 ζεύγη ημερησίως)

  • 03.2023. Επανεκκίνηση (επιπλέον):
    • Προαστιακός Αθήνα – Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών – Κόρινθος – Κιάτο – Αίγιο

  • 04.2023. Επανεκκίνηση (επιπλέον):
    • InterCity Αθήνα – Θεσσαλονίκη (1 πρωινό ζεύγος)
    • Προαστιακός Θεσσαλονίκη – Λάρισα
    • Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα
    • Λάρισα – Βόλος
    • Λαμία – Στυλίδα

  • 04.2023. Προσθήκη (κατόπιν αξιολόγησης συνθηκών):
    • InterCity Αθήνα – Θεσσαλονίκη (1 ή 2 ζεύγη ημερησίως)
    • Εμπορευματικά Θριάσιο – Θεσσαλονίκη (1 ή 2 ζεύγη ημερησίως).

  • 04.2023. Προσθήκη (κατόπιν αξιολόγησης συνθηκών):
    • Λοιπά δρομολόγια.

Η ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών

Δήλωση του Υπουργού Επικρατείας, αρμόδιου για τις μεταφορές και τις υποδομές, Γιώργου Γεραπετρίτη:

«Η επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου είναι αναγκαία για την ανάκτηση της εμπιστοσύνης του κοινού. Επιπλέον, η καθυστέρηση έναρξης της λειτουργίας, έστω και με περιορισμένο αριθμό δρομολογίων, εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους κλοπών ή/και δολιοφθορών. Τέλος, υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα στις εμπορευματικές μεταφορές προς τα γειτονικά κράτη.

Η επανεκκίνηση ενός σιδηροδρομικού δικτύου ύστερα από μεγάλο χρονικό διάστημα διακοπής δρομολογίων απαιτεί σειρά ενεργειών ώστε αυτά να ξεκινήσουν με όρους μέγιστης δυνατής ασφάλειας. Οι ενέργειες αυτές χωρίζονται σε 2 κατηγορίες: επιθεώρηση υποδομών και έναρξη δρομολογίων.

Α. Επιθεώρηση υποδομών

Όταν διακόπτεται η κυκλοφορία των τρένων, εμφανίζονται προβλήματα στις υποδομές. Ειδικότερα, η σιδηροτροχιά οξειδώνεται και καλύπτεται από σκουριά με αποτέλεσμα να χάνεται η συνεχής επαφή της γραμμής με τους τροχούς των τρένων.

Έτσι, δεν ανιχνεύεται η θέση του τρένου από τον σηματοδότη. Για τον λόγο αυτό, πρέπει να κινηθεί δοκιμαστικά ένα τρένο για να απομακρύνει τη σκουριά.

Επιπλέον, στην επιφάνεια των γραμμών μπορεί να υφίστανται εμπόδια που δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια διακοπής της κυκλοφορίας, όπως θραύση σιδηροτροχιάς, πέτρες, λάστιχα και φερτά από καθιζήσεις. Οπτικός έλεγχος και ειδικές δρεζίνες θα πρέπει να διατρέξουν το δίκτυο, ώστε να αρθεί κάθε εμπόδιο.

Η επιθεώρηση όλου του δικτύου υπολογίζεται να διαρκέσει περί τις 4 ημέρες.

Β. Έναρξη δρομολογίων

Όταν έχει γίνει καθολική διακοπή δρομολογίων σε ένα σιδηροδρομικό δίκτυο για ικανό χρονικό διάστημα, μεγαλύτερο των 3 ημερών, η επανεκκίνηση γίνεται σταδιακά και σε βάθος χρόνου μερικών εβδομάδων.

Κριτήρια για τον καθορισμό των φάσεων της σταδιακής επανεκκίνησης είναι: κοινωνικές ανάγκες, κυρίως σε δρομολόγια προαστιακού και περιαστικού χαρακτήρα που  χρησιμοποιούνται από εργαζόμενους· διεθνείς υποχρεώσεις για λειτουργία εμπορευματικών γραμμών · ανάγκες που συνδέονται με τον τουρισμό και συναφείς δραστηριότητες (πχ δρομολόγια οδοντωτού).

Υπό το φως των ανωτέρω, θα υπάρξει σταδιακή επανεκκίνηση λειτουργίας σε 5 φάσεις (ανά πενθήμερο) με προτεινόμενη έναρξη την 22.03.2023: Συγκεκριμένα:

22.03.2023. Επανεκκίνηση:

Προαστιακός Πειραιάς – Αθήνα – Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών – Αεροδρόμιο

Προαστιακός Κάντζα – Λιόσια

Προαστιακός Αθήνα – Οινόη – Χαλκίδα

Θεσσαλονίκη – Φλώρινα

Θεσσαλονίκη – Δράμα

Αλεξανδρούπολη – Ξάνθη

Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο

Κάτω Αχαΐα – Πάτρα

Πάτρα – Ρίο

Διακοφτό – Καλάβρυτα

Ολυμπία – Πύργος – Κατάκολο

Βόλος – Μηλιές

Εμπορευματικά από Θεσσαλονίκη προς Ειδωμένη και Προμαχώνα (1 ή 2 ζεύγη)

Εμπορευματικά Θριάσιο – Θεσσαλονίκη  (1 ή 2 ζεύγη ημερησίως)

27.03.2023. Επανεκκίνηση (επιπλέον):

Προαστιακός Αθήνα – Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών – Κόρινθος – Κιάτο – Αίγιο

01.04.2023.  Επανεκκίνηση (επιπλέον):

InterCity Αθήνα – Θεσσαλονίκη (1 πρωινό ζεύγος)

Προαστιακός Θεσσαλονίκη – Λάρισα

Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα

Λάρισα – Βόλος

Λαμία – Στυλίδα

06.04.2023.  Προσθήκη (κατόπιν αξιολόγησης συνθηκών):

InterCity Αθήνα – Θεσσαλονίκη (1 ή 2 ζεύγη ημερησίως)

Εμπορευματικά Θριάσιο – Θεσσαλονίκη  (1 ή 2 ζεύγη ημερησίως)

11.04.2023.  Προσθήκη (κατόπιν αξιολόγησης συνθηκών):

Λοιπά δρομολόγια

Τουλάχιστον έως την οριστική παράδοση των έργων τεχνολογικής αναβάθμισης του δικτύου, θα εφαρμόζονται επιπλέον τα ακόλουθα:

α. Άμεση ενίσχυση ασφάλειας 

Κλειστοί 5 σταθμοί (θα λειτουργούν μόνο για επιβίβαση – αποβίβαση).

Στελέχωση ανοικτών σταθμών με 2 σταθμάρχες.

Μείωση ταχύτητας σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση σε 80 χλμ και 100 χλμ για προαστιακούς/εμπορευματικούς και επιβατικές αμαξοστοιχίες αντιστοίχως.

Στελέχωση με 2 μηχανοδηγούς όλων των προαστιακών συρμών

Στελέχωση των προαστιακών συρμών με 1 συνοδό.

Στελέχωση με 3 συνοδούς των InterCity Αθήνα – Θεσσαλονίκη έναντι των 2 που υπάρχουν σήμερα.

Υπηρεσία Εσωτερικού Ελέγχου σε ΟΣΕ και Hellenic Train.

β. Μηχανισμοί επίλυσης προβλημάτων

Σταδιακή εγκατάσταση από την Hellenic Train καταγραφικού στις αμαξοστοιχίες με δυνατότητα καταγραφής επικοινωνιών καμπίνας μεταξύ των μηχανοδηγών και του προσωπικού κυκλοφορίας του ΟΣΕ (σταθμάρχες, ρυθμιστές κυκλοφορίας και τηλεδιοικητές).

Δημιουργία Technical Help Desk με σκοπό την ανταλλαγή  τεχνικών πληροφοριών μεταξύ των μηχανοδηγών και της τεχνικής βάσης για την άμεση επίλυση τεχνικών προβλημάτων κατά την πορεία ενός συρμού.

Εξυπηρέτηση επιβατών σε σημαντικούς σταθμούς του σιδηροδρομικού δικτύου (ιδίως Αθήνα, Λάρισα, Θεσσαλονίκη, Λιανοκλάδι).

γ. Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού

Ταχεία ολοκλήρωση πρόσληψης προσωπικού στον ΟΣΕ βάσει προγραμματισμού για το έτος 2022 που βρίσκεται σε εκκρεμότητα.

Για λόγους ταχύτητας, από την υφιστάμενη προκήρυξη 2022 θα καλυφθεί και ο προγραμματισμός προσλήψεων 2023 για κρίσιμους τομείς συντήρησης, σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και ηλεκτροκίνησης, καθώς και τεχνικού προσωπικού.

Παραμονή των υπηρετούντων με δελτίο παροχής υπηρεσιών.

Διερεύνηση δυνατότητας ανανέωσης συμβάσεων με το προσωπικό φύλαξης ισόπεδων διαβάσεων.

Επαναξιολόγηση εκπαίδευσης και επανεκπαίδευσης κρίσιμου προσωπικού.

Ενεργοποίηση ψυχολογικής υποστήριξης κρίσιμου προσωπικού ΟΣΕ και Hellenic Train από εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό.

δ. Αναβάθμιση και επιτήρηση υποδομών

Αυστηρή τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων ολοκλήρωσης των έργων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης του κύριου άξονα.

Άμεση προκήρυξη διαγωνισμού για την ανάταξη και συντήρηση σηράγγων.

Λειτουργία στο συντομότερο δυνατό χρόνο του συστήματος GSM-R στο τροχαίο υλικό για όλες τις επικοινωνίες εργαζομένων στο σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ, καθιστώντας δευτερεύον το σύστημα VHF.

Αστυνομική προστασία υποδομών σε κρίσιμα σημεία του δικτύου.

ε. Ρυθμιστικές παρεμβάσεις

Δρομολόγηση επικαιροποίησης του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας.

Ποινική αναβάθμιση εγκλημάτων κλοπής και κλεπταποδοχής σιδηροδρομικού υλικού .

Συμπερίληψη στα μέτρα στήριξης των οικογενειών των θανόντων από δεκαετία σε σιδηροδρομικά δυστυχήματα.

Θα ήθελα να επισημάνω, πως τα μέτρα αυτά συνιστούν μια μεταβατική απάντηση της πολιτείας στο τραγικό συμβάν, έτσι ώστε να αισθάνονται οι πολίτες πως το μέσο αυτό είναι ασφαλές για να μπορέσουν να το χρησιμοποιούν.

Είναι προφανές όταν θα έρθει με το καλό η ολοκλήρωση των έργων, στις αρχές του επόμενου φθινοπώρου, η Ελλάδα θα διαθέτει ένα μηχανολογικά πολύ αναβαθμισμένο σύστημα προστασίας και ασφάλειας.

Έως τότε, θα ισχύσουν τα  αυστηρά αυτά μέτρα και θα είμαστε η Ελληνική Κυβέρνηση, ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος και η ΕΡΓΟΣΕ σε πραγματική εγρήγορση, ώστε οι πολίτες να αισθανθούν εμπιστοσύνη και να μπορέσουμε όλοι μαζί να προχωρήσουμε σε μια ουσιαστική αναβάθμιση η οποία δυστυχώς είναι υπερήμερη από δεκαετίες».

Tags:HELLENIC TRAINΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΡΕΝΩΝΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΡΕΝΟΥΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Σχετικά Άρθρα

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα μέτρα στήριξης συγγενών θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος

24 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Σε νέα διαδικτυακή ανάρτηση προχώρησε η πρόεδρος της ΡΑΣ. Τι υποστηρίζει για τον ρόλο της Αρχής

23 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Με νέες καταθέσεις συνεχίζεται η δικαστική έρευνα για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη

23 Μαρτίου, 2023
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Το ταξίδι στην Ιταλία του Μ. Capotorto και οι «χρησμοί» του Κ. Μητσοτάκη

23 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

23 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Μηχανοδηγοί: Θα ξανανέβουμε στους συρμούς, περνώντας από αφύλακτες διαβάσεις και στηριζόμενοι σε χειροκίνητους χειρισμούς

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

MED FRIGO / CARGO MED: Ανανέωση στόλου φορτηγών και προσεχώς, με νέο κέντρο logistics στον Ασπρόπυργο

17 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Αποχώρησε ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος από την Επιτροπή Διερεύνησης του δυστυχήματος. Η δήλωσή του

1

Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

24 Μαρτίου, 2023

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα μέτρα στήριξης συγγενών θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος

24 Μαρτίου, 2023

H SARMED ανανέωσε τη συνεργασία της με τη FrieslandCampina Hellas – ΝΟΥΝΟΥ για 7η συνεχή χρονιά

24 Μαρτίου, 2023

Ανακοινώνονται αλλαγές στο διοικητικό συμβούλιο της ΕΛΤΑ Courier

24 Μαρτίου, 2023

Διαγωνισμός για την προμελέτη 7 γεφυρών και 4 άνω διαβάσεων στην Εγνατία Οδό

24 Μαρτίου, 2023

Σε νέα διαδικτυακή ανάρτηση προχώρησε η πρόεδρος της ΡΑΣ. Τι υποστηρίζει για τον ρόλο της Αρχής

23 Μαρτίου, 2023

Θετικές οι επιδόσεις του λιμένα Ηρακλείου: Στα 7,78 εκατ. τα έσοδα, +18,52% σε σχέση με το 2019

23 Μαρτίου, 2023

Συμφωνία για μείωση εκπομπών στις θαλάσσιες μεταφορές με τη χρήση βιώσιμων καυσίμων στη ναυτιλία

23 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ