• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 24 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τραμ και μετρό στις 25 Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τραμ και μετρό στις 25 Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ευρωπαϊκή προτεραιότητα η μείωση θορύβου στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές

ffotinos by ffotinos
17 Μαΐου, 2017
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η αντιμετώπιση της ηχορύπανσης που προκαλούν οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές πρέπει να περιλαμβάνει μια «συνολική προσέγγιση» από όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, δήλωσε η Επίτροπος της ΕΕ αρμόδια για θέματα μεταφορών, Βιολέτα Μπουλτς, μιλώντας σε σύνοδο κορυφής που διοργανώθηκε από την Κοινότητα των Ευρωπαϊκών Σιδηρόδρομων (CER).

Στόχος της συνόδου, που έγινε στις 3 Μαΐου, ήταν να εξευρεθούν λύσεις για την αντιμετώπιση της λεγόμενης «τελευταίας περιβαλλοντικής πρόκλησης» στον σιδηροδρομικό κλάδο.

Μάλιστα, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Περιβάλλοντος, η ηχορύπανση εξακολουθεί να αποτελεί το No1 πρόβλημα υγείας στην Ευρώπη, καθώς ένας στους τέσσερις Ευρωπαίους πλήττονται από αυτήν.

«Η τελευταία πρόκληση»

Όλα τα ενδιαφερόμενα μέλη του κλάδου κλήθηκαν να συμμετάσχουν σε δύο πάνελ, που τέλεσε ο CER στις Βρυξέλλες, συμπεριλαμβανομένων ομιλητών από την Κομισιόν και CEOs από εταιρείες όπως οι: SNCF Logistics, DB Cargo, Rail Cargo Austria, Green Cargo, Lineas και SBB Cargo.

Ο CER θεωρεί ότι η ηχορύπανση από τις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές αποτελεί την «τελευταία περιβαλλοντική πρόκληση» για τον ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό κλάδο και, ως εκ τούτου, αποτελεί πλέον «θέμα προτεραιότητας». Μολονότι ο σιδηρόδρομος θεωρείται ο πιο φιλικός προς το περιβάλλον τρόπος μεταφοράς, ο θόρυβος των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών εξακολουθεί να αποτελεί σημαντική πηγή τοπικής ηχορύπανσης.

Κατά τον Executive Director του CER, Libor Lochman, η «αναβάθμιση» του κλάδου με την απαραίτητη τεχνολογία μείωσης θορύβου θα αποτελούσε το πιο αποτελεσματικό μέτρο, ωστόσο θα προέκυπτε πρόβλημα με την εξεύρεση πόρων για τη χρηματοδότηση ενός τέτοιου εγχειρήματος. Υπολογίζεται ότι το 1/3 του στόλου των σιδηροδρομικών εμπορευματικών φορταμαξών της ΕΕ είναι ήδη είτε αναβαθμισμένες, είτε έχει αντικατασταθεί με αντίστοιχες νέες, ενώ το υπόλοιπο 65% διαθέτει φρένα από χυτοσίδηρο. Αυτό ισοδυναμεί με περίπου 360.000 θορυβώδη βαγόνια, το ¼ των οποίων είναι ειδικά βαγόνια που απαιτούν πιο πολύπλοκη και δαπανηρή μετασκευή.

Βασιζόμενη στα παραπάνω, η Κοινότητα των Ευρωπαϊκών Σιδηρόδρομων εκτιμά ότι οι ιδιοκτήτες και οι κάτοχοι φορταμαξών πρέπει να πληρώσουν τουλάχιστον 700 εκατ. ευρώ για να εξοπλίσουν τα βαγόνια με αυτά τα εξειδικευμένα τροχοπέδηλα.

Απαιτούνται συντονισμένες δράσεις

Κατά την Επίτροπο Bulc, «καθώς αυξάνεται η ζήτηση για κινητικότητα, λογικό είναι να αυξάνεται και ο θόρυβος. Ωστόσο, αυτό έχει αρνητικές επιπτώσεις στην ανθρώπινη υγεία, γεγονός που μπορεί να αντιμετωπιστεί μόνο μέσω συντονισμένων δράσεων.

Μια συνολική προσέγγιση, συμπεριλαμβανομένου του κοινού προγραμματισμού, της ανάπτυξης διαδρόμων και της συγχρηματοδότησης, αποτελούν τον πλέον ενδεδειγμένο τρόπο. Έτσι θα καταφέρουμε να μειώσουμε ικανοποιητικά τα επίπεδα θορύβου, διατηρώντας ταυτόχρονα την ανταγωνιστικότητα των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών».

Κατά τον Lochman πρωτεύον ζήτημα αποτελεί «η χρηματοδότηση για τον εκσυγχρονισμό των φορταμαξών. Η διαθεσιμότητα δημόσιων κονδυλίων θα πρέπει να συνάδει με τους στόχους του κλάδου των μεταφορών. Ο CER είναι υπέρμαχος μιας πιο ρεαλιστικής Ευρωπαϊκής προσέγγισης αναφορικά με τη μείωση του θορύβου στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές.

Οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής πρέπει να εξασφαλίσουν ένα βέλτιστο και αποτελεσματικό γενικό κανονιστικό πλαίσιο για την επιτυχή εφαρμογή μέτρων αναφορικά με τη μείωση της ηχορύπανσης στο σιδηρόδρομο, επαναλαμβάνω όμως χωρίς να διακυβεύεται η ανταγωνιστικότητα του κλάδου».

Tags:CERΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

Σχετικά Άρθρα

INTERNATIONAL

Enhancing rail journeys across Europe – more flexibility offered to passengers

23 Μαρτίου, 2023
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Ορισμένες πικρές αλήθειες για τον «βιασμένο» ελληνικό σιδηρόδρομο

6 Μαρτίου, 2023
INTERNATIONAL

Rail sector publishes first progress report on implementation of Ticketing Roadmap

17 Φεβρουαρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

H ισπανική Renfe ιδρύει θυγατρική στη Γαλλία

10 Φεβρουαρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

«Απούσα» η Ελλάδα από τα 10 πιλοτικά έργα για τη δημιουργία νέων σιδηροδρομικών υπηρεσιών της ΕΕ

1 Φεβρουαρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

550 δισ. ευρώ θα χρειαστούν για να τριπλασιαστεί το σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλών ταχυτήτων στην Ευρώπη

25 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Έως την Παρασκευή 19 Μαΐου η πρώτη εκτίμηση του πορίσματος για τον εκτροχιασμό

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό την Παρασκευή 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Αποχώρησε ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος από την Επιτροπή Διερεύνησης του δυστυχήματος. Η δήλωσή του

1

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τραμ και μετρό στις 25 Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023

Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023

Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

24 Μαρτίου, 2023

Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

24 Μαρτίου, 2023

Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

24 Μαρτίου, 2023

Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

24 Μαρτίου, 2023

Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

24 Μαρτίου, 2023

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα μέτρα στήριξης συγγενών θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ