• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 20 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

    20 Μαΐου, 2022
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

    19 Μαΐου, 2022
    Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.
    LOGISTICS

    Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

    19 Μαΐου, 2022
    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

    19 Μαΐου, 2022
    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

    19 Μαΐου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

    19 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

    20 Μαΐου, 2022
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

    19 Μαΐου, 2022
    Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.
    LOGISTICS

    Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

    19 Μαΐου, 2022
    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

    19 Μαΐου, 2022
    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

    19 Μαΐου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

    19 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει μεγάλες δυνατότητες». Συνέντευξη του διευθυντή της FS Italiane στην «Κ»

vvegiazi by vvegiazi
11 Οκτωβρίου, 2016
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Στα «χέρια» των Ιταλών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατ. Νέα δεδομένα στις εγχώριες συνδυασμένες μεταφορές
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

«Εξαγοράζουμε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να την ενισχύσουμε και να την αναπτύξουμε», τονίζει ο νέος στρατηγικός διευθυντής της ιταλικής F.S. Italiane, Φαμπρότζιο Φαβάρα.

Σε συνέντευξή του, στην «Καθημερινή», σημειώνει ότι η ελληνική εταιρεία «διαθέτει μια ενδιαφέρουσα δυναμική ανάπτυξης, ιδίως των εμπορευματικών μεταφορών από και προς τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης».

Όπως λέει, «γνωρίζουμε ότι απομένουν να γίνουν πολλά, προκειμένου να αναπτυχθεί μια κερδοφόρος επιχείρηση, αλλά είμαστε αποφασισμένοι να δεχθούμε την πρόκληση».

Συνέντευξη στην ΑΛΕΞΙΑ ΚΕΦΑΛΑ

-Ποια ήταν η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετωπίσατε όσον αφορά την ιδιωτικοποίηση των ελληνικών τρένων;

-Έπρεπε να κατανοήσουμε πλήρως τα αποτελέσματα των κύριων βιομηχανικών δεικτών απόδοσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, να αναπτύξουμε ένα επιχειρηματικό σχέδιο, καθώς και ένα σχέδιο δράσης για τα επόμενα χρόνια και να παράξουμε μια εύλογη αξία, ώστε να διασφαλιστεί η οικονομική και δημοσιονομική βιωσιμότητα της επένδυσης, συμπεριλαμβανομένης και μιας προσεκτικής αξιολόγησης του κινδύνου που ενέχει αυτή η χώρα.

Εν τω μεταξύ, το ζήτημα της διαδικασίας των κρατικών ενισχύσεων είναι ακόμα ανοιχτό. Έχει έναν οικονομικό αντίκτυπο στην εταιρεία που αντιστοιχεί σε περισσότερα από 700 εκατ. ευρώ. Ελπίζουμε αυτή η διαδικασία να περατωθεί σύντομα, ώστε να ολοκληρωθεί η εξαγορά έως το τέλος του έτους.

Η F.S. έχει συμπεριλάβει στο πλαίσιο της μεσοπρόθεσμης στρατηγικής της τον στόχο της σημαντικής ανάπτυξης της παρουσίας της στις διεθνείς αγορές και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελεί ένα βήμα προς αυτήν την εξέλιξη.

Γνωρίζουμε ότι απομένουν να γίνουν πολλά, προκειμένου να αναπτυχθεί μια κερδοφόρος επιχείρηση, αλλά είμαστε αποφασισμένοι να δεχθούμε την πρόκληση.

-Ποιοι είναι οι στόχοι σας για τα επόμενα πέντε χρόνια;

-Οι υπάρχουσες επιχειρηματικές δραστηριότητες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επί του παρόντος επιτρέπουν να επιτευχθεί σε σημαντικό βαθμό, το «νεκρό σημείο» του κύκλου εργασιών, σε μια βιομηχανική και επιχειρησιακή κατάσταση που θεωρούμε βελτιώσιμη.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαθέτει μια ενδιαφέρουσα δυναμική ανάπτυξης, ιδίως των εμπορευματικών μεταφορών από και προς τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, τα οποία είναι σωστά συνδεδεμένα από τον διεθνή διάδρομο της Ανατολικής Μεσογείου, προς τη Δυτική και Κεντρική Ευρώπη, τα Βαλκάνια και την Ανατολική Μεσόγειο.

Επίσης, με τη διαθεσιμότητα του νέου και σύγχρονου εφοδιαστικού κέντρου του Θριασίου, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει τη δυνατότητα:

α) να βελτιώσει την ποιότητα των υπηρεσιών μεταφορών,

β) να επενδύσει σε πωλήσεις, μάρκετινγκ, τηλεφωνικό κέντρο και εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. έκδοση εισιτηρίων μέσω Διαδικτύου ή διαδικτυακάς εφαρμογής, υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου, βελτίωση της «πρώτης γραμμής»), καθώς και σε αναβάθμιση των συστημάτων πληροφορικής και έλεγχο της διαχείρισης,

γ) να αυξήσει την αποτελεσματικότατα της υπηρεσίας,

δ) να αναβαθμίσει το τροχαίο υλικό (σε σχέση με αυτό που χρησιμοποιείται στην περιοχή της Αθήνας).

-Πώς είναι η κατάσταση με τους εργαζομένους;

-Εχουμε ακούσει για απεργίες σε ένδειξη διαμαρτυρίας, ενάντια στην ιδιωτικοποίηση και η θέση αυτή είναι απολύτως κατανοητή.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βρισκόταν ήδη σε μια σημαντική διαδικασία αναδιάρθρωσης, η οποία κατέληξε σε πάνω από 50% μείωση του προσωπικού. Επαναλαμβάνω ότι η F.S., σύμφωνα με τη στρατηγική της ισχυρής παρουσίας της στις διεθνείς αγορές, εξαγοράζει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκειμένου να την ενισχύσει και να την αναπτύξει.

Στο επιχειρηματικό μας σχέδιο έχουμε προγραμματίσει δράσεις για τη βελτίωση των διαδικασιών, η οποία θα επέλθει και από θετικές επιπτώσεις που θα προκόψουν από προγραμματισμένες και εν εξελίξει επενδύσεις σε υποδομές και τεχνολογίες, όσον αφορά το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.

Η εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελεί μια ευκαιρία για την ανάπτυξη των ελληνικών σιδηροδρόμων, αντλώντας εμπειρία από τον όμιλο F.S. Εχω την πεποίθηση ότι θα εργαστούμε καλά μαζί.

-Σκέφτεστε τη συνεργασία με άλλες ελληνικές ή ξένες εταιρείες προκειμένου να αναπτυχθούν τα τρένα;

-Η F.S. είναι η τρίτη εταιρεία σιδηροδρόμων της Ε.Ε. στον τομέα των υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών (μετά τη Γαλλία και τη Γερμανία) και η πέμπτη στον τομέα της μεταφοράς φορτίων, ως εκ τούτου διαθέτει την τεχνογνωσία και την εμπειρία για τη διαχείριση και ανάπτυξη της εταιρείας. Επί του παρόντος θέλουμε να γίνουμε η ιδιοκτήτρια εταιρεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά στο μέλλον δεν αποκλείουμε το ενδεχόμενο να αξιολογήσουμε οποιαδήποτε συνεργασία, με ελληνικές επιχειρήσεις, αν υπάρχουν σημαντικές βιομηχανικές και οικονομικές συνθήκες.

-Ποια είναι η γνώμη σας σχετικά με το πολιτικό κλίμα στην Ελλάδα;

-Η Ελλάδα σήμερα βιώνει μια ιδιαίτερα δύσκολη και περίπλοκη περίοδο, η χώρα δεν έχει ακόμη ξεπεράσει την κρίση, αν και υπάρχουν κάποιες ενδείξεις οικονομικής ανάκαμψης.

Το πολιτικό κλίμα επηρεάζεται έντονα από την οικονομική κατάσταση, καθώς και από το πρόβλημα της μετανάστευσης. Η F.S. συμμετείχε σε δημόσιο διαγωνισμό για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο οποίος ήταν ανοιχτός για όλες τις εταιρείες που πληρούσαν τις απαιτούμενες προδιαγραφές.

Η F.S. έχει εκπληρώσει όλες τις υποχρεώσεις που επιβάλλονται από τις διάφορες φάσεις της διαδικασίας του ανταγωνισμού, όπως κάθε άλλη εταιρεία.

Tags:Ferrovie dello Stato ItalianeΤΡΑΙΝΟΣΕ

Σχετικά Άρθρα

Επιβεβαίωση του metaforespress.gr: Οι Ιταλοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταθέτουν δεσμευτική προσφορά για την ΕΕΣΣΤΥ
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στηρίζει το 42ο Πανελλήνιο πέρασμα στο Φαράγγι του Βουραϊκού

19 Μαΐου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Δυο οι καταγγελίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατά του ΟΣΕ για τα τέλη υποδομής. Αφορούν τα έτη 2020-21 και 2022

18 Μαΐου, 2022
Η ΡΑΣ ανακοίνωσε την παρακολούθηση των αναληφθεισών δεσμεύσεων από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Προσφυγή ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατά ΟΣΕ για τα τέλη χρήσης: Ολοκληρώθηκε η ακρόαση, αναμένεται το πόρισμα της ΡΑΣ

17 Μαΐου, 2022
Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

16 Μαΐου, 2022
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

16 Μαΐου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

13 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
ΤΑΙΠΕΔ: Η εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κλείνει το φάκελο των παράνομων επιδοτήσεων

ΤΑΙΠΕΔ: Ο διαγωνισμός για την ΕΕΣΣΤΥ προχωράει κανονικά. Μετάθεση προσφορών στις 17/10

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

16 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε bonus 1,5 ευρώ επί των τελών διαδρομής στους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας

13 Μαΐου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

13 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε η ανάπλαση της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

17 Μαΐου, 2022
Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

16 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022
Παραδόθηκαν από την Kosmocar τα πρώτα ηλεκτρικά Volkswagen ID σε ιδιώτες στην Αστυπάλαια

Καθορίστηκε το κόμιστρο για on demand επιβατικές μεταφορές με ηλεκτρικά οχήματα στην Αστυπάλαια

17 Μαΐου, 2022

Έφτασε το «τέλος» στην άνοδο των ακινήτων logistics; Οδηγούμαστε σε επιβράδυνση της ανάπτυξης;

13 Μαΐου, 2022
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022

Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

19 Μαΐου, 2022
Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.

Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

19 Μαΐου, 2022
Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

19 Μαΐου, 2022
Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

19 Μαΐου, 2022
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

19 Μαΐου, 2022
Η SKY express «μεγαλώνει». Φωτογραφίες και video από την παραλαβή του πρώτου Airbus A320neo

Συνεργασία SKY express με την αμερικανική Delta Air Lines για κοινές πτήσεις

19 Μαΐου, 2022
Αυξάνονται τα δρομολόγια προς τις παραλίες του δήμου Θερμαϊκού με απόφαση ΟΣΕΘ

Επαφές ΟΣΕΘ με PTV Austria για την αξιοποίηση του λογισμικού κυκλοφοριακής προσομοίωσης

19 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ