• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Σε τροχιά βελτίωσης το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα, εκτιμά το ΙΟΒΕ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Στη Διαιτησία οδεύουν υπουργείο Υποδομών και Ολυμπία Οδός για το συμβάν της αποκόλλησης βράχων
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Συνολικά πρόστιμα 2 εκατ. ευρώ επέβαλε το υπουργείο Υποδομών στην Ολυμπία Οδό

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Οι πρωταγωνιστές των εξαγωγών: Καύσιμα και πρώτες ύλες. Ανάλυση του ΠΣΕ
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά, ύψους 310 εκατ. ευρώ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

    1 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Σε τροχιά βελτίωσης το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα, εκτιμά το ΙΟΒΕ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Στη Διαιτησία οδεύουν υπουργείο Υποδομών και Ολυμπία Οδός για το συμβάν της αποκόλλησης βράχων
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Συνολικά πρόστιμα 2 εκατ. ευρώ επέβαλε το υπουργείο Υποδομών στην Ολυμπία Οδό

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Οι πρωταγωνιστές των εξαγωγών: Καύσιμα και πρώτες ύλες. Ανάλυση του ΠΣΕ
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά, ύψους 310 εκατ. ευρώ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

    1 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Θ. Βούρδας: Πάνω από το 60% των σιδηροδρομικών συμβάντων οφείλεται σε εξωτερικά αίτια

vvegiazi by vvegiazi
4 Απριλίου, 2019
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Θ. Βούρδας: Πάνω από το 60% των σιδηροδρομικών συμβάντων οφείλεται σε εξωτερικά αίτια
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στο θέμα της ασφάλειας στο σιδηροδρομικό κλάδο αναφέρθηκε, κατά τον χαιρετισμό του σε ημερίδα της ΡΑΣ, ο γενικός γραμματέας του υπ. Μεταφορών Θάνος Βούρδας.

Όπως είπε, ο ελληνικός σιδηροδρομικός τομέας εκσυγχρονίζεται και γίνεται πιο ανταγωνιστικός και ασφαλής, με το υπουργείο Μεταφορών να προωθεί μέτρα αύξησης του μεριδίου των σιδηροδρομικών μεταφορών στην εγχώρια αγορά.

Απευθυνόμενος στις επιχειρήσεις του κλάδου, ο κ. Βούρδας απεύθυνε κάλεσμα να συμμετάσχουν στην Επιτροπή για την Ασφάλεια στο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Ολόκληρη η ομιλία του γ.γ. του υπουργείου Μεταφορών, στην ημερίδα της ΡΑΣ με θέμα: «Ευαισθητοποίηση σε θέματα Ασφάλειας Σιδηροδρόμων», είχε ως εξής:

Σας ευχαριστώ θερμά για την πρόσκληση στη σημερινή ημερίδα με θέμα: «Ευαισθητοποίηση σε θέματα Ασφάλειας Σιδηροδρόμων». Είναι μεγάλη μου χαρά να βρίσκομαι ανάμεσά σας.

Όλοι όσοι βρισκόμαστε σήμερα εδώ, γνωρίζουμε ότι ο σιδηροδρομικός τομέας στη χώρα μας προχωράει μπροστά, εκσυγχρονίζεται και γίνεται πιο ανταγωνιστικός και ασφαλής. Το υπουργείο Μεταφορών σταθερά προωθεί μέτρα που συμβάλλουν στην αύξηση του μεριδίου που κατέχουν οι σιδηροδρομικές μεταφορές στην ελληνική αγορά.

Είναι γνωστές οι πρωτοβουλίες που έχουμε αναλάβει:

Εμπορευματικά Κέντρα Θριασίου και Θεσσαλονίκης, προώθηση σιδηροδρομικών συνδέσεων στο πλαίσιο των logistics με λιμένες αλλά και των διασυνοριακών συνδέσεων με τις γείτονες χώρες, εκσυγχρονισμός του σιδηροδρομικού δικτύου, ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης και του Ευρωπαϊκού Συστήματος Διαχείρισης της Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ERTMS).

Αλλά δεν είναι μόνο αυτά. Εκσυγχρονίζουμε και το θεσμικό πλαίσιο των σιδηροδρόμων μέσω της ενσωμάτωσης του 4ου σιδηροδρομικού πακέτου, συμπεριλαμβανόμενης και προεξέχουσας φυσικά της οδηγίας για την ασφάλεια.

Η Ελλάδα έχοντας πρωταρχικό μέλημα τη διατήρηση και βελτίωση του επιπέδου ασφάλειας των σιδηροδρομικών μεταφορών επέλεξε την άμεση εφαρμογή του επικαιροποιημένου νομοθετικού πλαισίου για την ασφάλεια, χωρίς αξιοποίηση της δυνατότητας παράτασης της προθεσμίας μεταφοράς της οδηγίας για ένα έτος δηλαδή έως τις 16 Ιουνίου 2020.

Η νέα οδηγία για την ασφάλεια καινοτομεί και αλλάζει το τοπίο. Εισάγει, μεταξύ άλλων,την έννοια της κουλτούρας ασφάλειας η οποία υπήρχε ήδη σε άλλους τομείς υψηλού ρίσκου και έπρεπε να συμπεριληφθεί και στον σιδηρόδρομο.

Η Συμμετοχικότητα είναι η κεντρική ιδέα της κουλτούρας ασφάλειας: όλοι μαζί αλλά και ο καθένας από τη θέση του, είτε είναι στέλεχος, είτε υπάλληλος σε κάποιο σιδηροδρομικό φορέα, θα πρέπει να συμβάλλει στην προώθηση και τη βελτίωση των επιδόσεων της ασφάλειας.

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, εσωτερικός χώρος

Η τήρηση των απαιτήσεων των συστημάτων για τη διαχείριση της ασφάλειας είναι προαπαιτούμενο αλλά δεν αρκεί.

Είναι επιτακτική η ανάγκη τόσο οι σιδηροδρομικές επιχειρήσεις όσο και ο ΟΣΕ, ως διαχειριστής υποδομής, αλλά και κάθε εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα, να έχουν μία σαφή εικόνα των κινδύνων που συνδέονται με την λειτουργία τους.

Χρειάζεται να προβούν σε δράσεις ώστε να προωθήσουν τα πλεονεκτήματα που συνδέονται με την κουλτούρα ασφάλειας. Βασική στόχευση όλων είναι η πρόληψη και όχι μόνο η καταστολή.

Με απλά λόγια, να «προλαμβάνουμε» και να διασφαλίζουμε το μέγιστο βαθμό ασφάλειας. Με καλύτερη εκτίμηση απειλών και την ανάπτυξη σχεδιασμού ασφάλειας σε όλα τα επίπεδα, μπορούμε να διαχειριζόμαστε καλύτερα τους κινδύνους και να τους αντιμετωπίζουμε με μεθοδικότητα.

Σύμφωνα με το safety report της ΡΑΣ, για τη διετία 2015-2017, βασικές αιτίες σιδηροδρομικών συμβάντων οφείλονται:

Πάνω από το 60% των συμβάντων σε εξωτερικά αίτια (διερχόμενοι πεζοί, αυτοκινητιστές, αυτοκτονίες, βανδαλισμοί)

Το 15% στη διαχείριση κυκλοφορίας

Το 8% σε αστοχίες που αφορούσαν την υποδομή.

Όπως αντιλαμβάνεστε αυτά τα ποσοστά θα πρέπει να εξαλειφθούν στο προσεχές μέλλον.

Πώς; Με τη συμβολή και τη μέριμνα όλων μας. Με καμπάνιες ενημέρωσης στο ευρύ κοινό αλλά και στον κόσμο του σιδηροδρόμου για θέματα ασφάλειας, με την καλύτερη και προσεκτικότερη διαχείριση κυκλοφορίας και με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο που θα συμβάλλει στην ενίσχυση της ασφάλειας και της αξιόπιστης λειτουργίας του σιδηροδρόμου.

Με σταδιακή ενεργοποίηση όλων των ηλεκτρονικών συστημάτων τα οποία επιχειρούμε να ανατάξουμε καθώς ήταν  εγκαταλελειμμένα είτε γιατί κανένας δεν τα παραλάμβανε, είτε γιατί ποτέ η σιδηροδρομική οικογένεια δεν πίστεψε ότι πρέπει να αλλάξει ο σιδηρόδρομος είτε γιατί ποτέ έως το 2015 δεν είχε ασχοληθεί κανείς σοβαρά με το θέμα αυτό.

Με έργα και παρεμβάσεις που αλλάζουν τον τρόπο διέλευσης του τραίνου αλλά και τη συμβίωσή του με τις αστικές περιοχές.

Επίσης, θέλω να επισημάνω την συνολική αναμόρφωση του Γενικού Κανονισμού Κίνησης που ολοκληρώθηκε πρόσφατα.

Μετά από πολλά χρόνια έχουμε ένα σύγχρονο και λειτουργικό κανονισμό που εξασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας.

Η ασφάλεια είναι το συγκριτικό πλεονέκτημα του σιδηρόδρομου που δεν πρέπει με τίποτε να υπονομεύσουμε, αλλά αντιθέτως να το ενισχύσουμε με κάθε προσπάθεια.

Δεν θέλουμε να αυξήσουμε την ανταγωνιστικότητα των σιδηροδρόμων στη χώρα μας θυσιάζοντας στο βωμό της αγοράς την ασφάλεια. Θέλουμε να έχουμε μία ισόρροπη και βιώσιμη ανάπτυξη του τομέα με την συμμετοχή και δέσμευση όλων των εμπλεκομένων σε αυτό το κοινό στόχο.

Το υπουργείο Μεταφορών θα είναι δίπλα τους, αρωγός σε κάθε προσπάθειά τους, καθώς έχουμε κατανοήσει ότι η κουλτούρα ασφάλειας στους σιδηρόδρομους είναι σημαντικό εργαλείο διαχείρισης, συμβάλλοντας στην κατανόηση της εμπλοκής των σιδηροδρομικών φορέων σε ατυχήματα ή συμβάντα.

Κλείνοντας, μιας και είμαστε σε διαδικασία επικαιροποίησης των μελών της Επιτροπής για την Ασφάλεια στο σιδηροδρομικό δίκτυο, προσκαλώ όλες τις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις να συμμετέχουν στην Επιτροπή με εκπροσώπους τους για να συμμετέχουμε όλοι μαζί σε αυτή τη μεγάλη προσπάθεια που ξεκίνησε το 2017.

Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι το ελληνικό δημόσιο σχεδιάζει και υλοποιεί όλα όσα χρειάζονται και ανατρέπει σταδιακά την υπανάπτυξη του τομέα για μια 30ετία.

Όμως, η απελευθέρωση της σιδηροδρομικής αγοράς δεν απαλλάσσει τον ιδιωτικό τομέα που δραστηριοποιείται στο χώρο από τις ευθύνες του. Οφείλει να τις αναλάβει ενεργά και δημιουργικά και όχι να δείχνει με ευκολία το Δημόσιο καλύπτοντας δικές τους υποχρεώσεις, ευθύνες και να προχωράει και αυτός στις αναγκαίες επενδύσεις.

Και βέβαια εδώ έχει ισχυρό ρόλο και ευθύνη ελέγχων η ΡΑΣ.

Θέλουμε και μπορούμε να αναπτύξουμε την κουλτούρα ασφάλειας στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, και προς αυτή την κατεύθυνση θα κινηθούμε όλοι μαζί!

Tags:ΘΑΝΟΣ ΒΟΥΡΔΑΣΡΑΣΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ

Σχετικά Άρθρα

To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Νέος οδηγός δικαιωμάτων και υποχρεώσεων για τους επιβάτες στον σιδηρόδρομο από τη ΡΑΣ

25 Ιανουαρίου, 2023
Έως την Παρασκευή 19 Μαΐου η πρώτη εκτίμηση του πορίσματος για τον εκτροχιασμό
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Ψηφίστηκε από την αρμόδια επιτροπή της Βουλής το νομοσχέδιο για τα αεροπορικά και σιδηροδρομικά ατυχήματα

18 Ιανουαρίου, 2023
Επικαιροποιήθηκε η σιδηροδρομική άδεια της ΣΤΑΣΥ
MMM

Επικαιροποιήθηκε η σιδηροδρομική άδεια της ΣΤΑΣΥ

17 Ιανουαρίου, 2023
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Πρόστιμο 33 χιλ. ευρώ στη Hellenic Train έπειτα από αιφνιδιαστικούς ελέγχους της ΡΑΣ

11 Ιανουαρίου, 2023
Επαναλειτουργεί το εκπαιδευτικό Κέντρο του ΟΣΕ. Ανακοινώθηκαν τα υγειονομικά πρωτόκολλα
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Ανακοίνωση της ΠΕΠΕ για τον αιφνιδιαστικό έλεγχο της ΡΑΣ στη Hellenic Train

5 Ιανουαρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Αιφνιδιαστικό έλεγχο πραγματοποίησε η ΡΑΣ σε αμαξοστοιχίες της Hellenic Train

4 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο
Ολοκληρώθηκε η σηματοδότηση του κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού του Μαυροβουνίου από την ΕΡΓΟΣΕ

Ολοκληρώθηκε η σηματοδότηση του κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού του Μαυροβουνίου από την ΕΡΓΟΣΕ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023
«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

1 Φεβρουαρίου, 2023

«Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

29 Ιανουαρίου, 2023

Συστήνεται Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού: Το αντικείμενό της, από ποιους θα απαρτίζεται

26 Ιανουαρίου, 2023

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023
Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό

Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

27 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1

Σε τροχιά βελτίωσης το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα, εκτιμά το ΙΟΒΕ

1 Φεβρουαρίου, 2023
Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

1 Φεβρουαρίου, 2023
Στη Διαιτησία οδεύουν υπουργείο Υποδομών και Ολυμπία Οδός για το συμβάν της αποκόλλησης βράχων

Συνολικά πρόστιμα 2 εκατ. ευρώ επέβαλε το υπουργείο Υποδομών στην Ολυμπία Οδό

1 Φεβρουαρίου, 2023
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

1 Φεβρουαρίου, 2023
Οι πρωταγωνιστές των εξαγωγών: Καύσιμα και πρώτες ύλες. Ανάλυση του ΠΣΕ

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά, ύψους 310 εκατ. ευρώ

1 Φεβρουαρίου, 2023
Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

1 Φεβρουαρίου, 2023
Με “προίκα” 2 δισ. κορόνες Σουηδίας το νέο venture capital fund της Scania

Από τον προσεχή Απρίλιο, η Air Serbia θα εκτελεί τακτικές πτήσεις προς Ηράκλειο, Χανιά, Κέρκυρα, Ρόδο

1 Φεβρουαρίου, 2023
Qatar Airways Cargo launches freighters to Riyadh

Qatar Airways Cargo resumes passenger freighter service to Penang

1 Φεβρουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ