ΑρχικήΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣΜετατέθηκαν για την Πέμπτη 25/2 οι προσφορές για την σηματοδότηση και το ETCS στο Θεσσαλονίκη – Ειδομένη

Μετατέθηκαν για την Πέμπτη 25/2 οι προσφορές για την σηματοδότηση και το ETCS στο Θεσσαλονίκη – Ειδομένη

Μετατέθηκαν για την Πέμπτη 25/2 οι προσφορές του έργου «Εγκατάσταση σύγχρονού συστήματος σηματοδότησης, καθώς και ETCS – Level 1 στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη και αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς για τις ανάγκες της σηματοδότησης».

Το έργο είναι ύψους 45,75 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και ολοκλήρωσης 72 μήνες από την υπογραφή των συμβάσεων.

Εάν τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα και όταν ολοκληρωθεί το έργο, τότε ανοίγει ο δρόμος και για την επανέναρξη διεθνών επιβατικών δρομολογίων με τα Δυτικά Βαλκάνια και την Κεντρική Ευρώπη.

Τα χαρακτηριστικά και το τεχνικό αντικείμενο του έργου

Η αρχή του έργου οριοθετείται στον Σ.Σ. ΤΧ1 (είσοδος από ΤΧ2) και το τέλος στον σταθμό Ειδομένης (Χ.Θ. 77+521 – πέρας Σ.Σ. Ειδομένης).

Στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη, το έργο εκτείνεται κατά μήκος της νέας παραλλαγής της γραμμής.

Το συνολικό μήκος του άξονα της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη (ΤΧ1) – Ειδομένη (μέσω της νέας παραλλαγής Πολυκάστρου – Ειδομένης), στo οποίo θα εγκατασταθεί το σύστημα σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και ETCS είναι περίπου 70,5 χιλιόμετρα.

Το αντικείμενο του έργου αφορά στην:

-εγκατάσταση νέου συστήματος σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης ηλεκτρονικού τύπου, που θα αντικαταστήσει το υφιστάμενο σύστημα με ηλεκτρονόμους σε όλο τμήμα ΤΧ1 – Ειδομένη.

-σηματοτεχνική εξασφάλιση της πλευρικής προστασίας της ανοικτής γραμμής του τμήματος Πολύκαστρο – Παιονία – Ειδομένη.

-εγκατάσταση παρατρόχιου συστήματος ETCS L1 σε όλο τμήμα ΤΧ1 – Ειδομένη.

-αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς με νέες, σε εντοπισμένους σταθμούς του τμήματος, για την εύρυθμη λειτουργία του συστήματος σηματοδότησης.

-εγκατάσταση 4 νέων αλλαγών τροχιάς και κατασκευή έργων επιδομής νέας παρακαμπτηρίου γραμμής, μήκους 2,275 χιλιομέτρων περίπου, στην περιοχή του Μικρού Δάσους.

-εγκατάσταση ηλεκτρικής θέρμανσης αλλαγών τροχιάς (Η.ΔΙ.Θ.Α.) στους σταθμούς του τμήματος.

-εγκατάσταση παθητικού δικτύου οπτικών ινών, για τη μετάδοση των δεδομένων σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης, με εγκατάσταση 2 καλωδίων οπτικών ινών εκατέρωθεν της γραμμής μεταξύ ΤΧ1 – Πολυκάστρου και σύνδεση με τα υφιστάμενα καλώδια οπτικών ινών στη νέα παραλλαγή, στο τμήμα Πολυκάστρου – Ειδομένης.

-εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης, με γραμμή επαφής τύπου αντισταθμισμένης αλυσοειδούς 25 kV – 50 Hz στη νέα παρακαμπτήριο, στην περιοχή του Μικρού Δάσους, καθώς και οι απαραίτητες προσαρμογές της υφιστάμενης ηλεκτροκίνησης που απαιτούνται.

-αναβάθμιση/αντικατάσταση του περιφερειακού εξοπλισμού των σταθμών (RTU) του τμήματος Θεσσαλονίκης – Σ.Σ. Πολυκάστρου (παλιός) με νέο περιφερειακό εξοπλισμό, συμβατό με το υφιστάμενο δίκτυο οπτικών ινών και τη σύνδεσή του με αυτό.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο