• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 26 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022
    «Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς
    MMM

    Αποζημίωση 40,4 εκατ. θα λάβει ο ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022
    «Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς
    MMM

    Αποζημίωση 40,4 εκατ. θα λάβει ο ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι (Deutsche Bahn) τίμησαν τη Siemens ως τον πιο καινοτόμο προμηθευτή

ffotinos by ffotinos
28 Σεπτεμβρίου, 2016
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι (Deutsche Bahn) τίμησαν τη Siemens ως τον πιο καινοτόμο προμηθευτή
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι (Deutsche Bahn) τίμησαν τη Siemens ως τον πιο καινοτόμο προμηθευτή τους. Το Βραβείο Καινοτομίας Προμηθευτή παρουσιάστηκε από τον Rüdiger Grube, Διευθύνοντα Σύμβουλο των Γερμανικών Σιδηροδρόμων για το νέο Intercity ICE 4.

Η Siemens αναγνωρίστηκε για την ανάπτυξη ενός εντελώς νέου concept βαγονιού που προσφέρει μεγάλη ευελιξία λειτουργίας. Με αυτό, οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των δρομολογίων και στις ανάγκες των επιβατών σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του τρένου.

«Το ICE 4 σηματοδοτεί την ανάπτυξη ενός νέου concept οχήματος που συνδυάζει  έναν αριθμό  από καινοτόμες τεχνολογίες και διαδικασίες και διακρίνεται από τις ευέλικτες ρυθμίσεις του τρένου και το βελτιστοποιημένο εσωτερικό χώρο», σχολίασε ο Rüdiger Grube στην εγκωμιαστική ομιλία του.

«Προκειμένου να παρέχει ένα ευέλικτο concept οχήματος, εφαρμόστηκε αυστηρά για πρώτη φορά η αρχή των ξεχωριστών βαγονιών για ένα τρένο πολλαπλών μονάδων. Η «αρχή του κινητήριου βαγονιού» είναι μια απόλυτη καινοτομία στις σιδηροδρομικές γραμμές υψηλής ταχύτητας:

Το λεγόμενο «κινητήριο βαγόνι» συνδυάζει όλα τα εξαρτήματα έλξης σε ένα βαγόνι. Η διαμόρφωση ενός συρμού από 5 σε 14 βαγόνια είναι δυνατή, συνδυάζοντας ρυμουλκούμενα βαγόνια και κινητήρια βαγόνια», εξήγησε ο Jochen Eickholt, επικεφαλής των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων της Siemens.

Κάθε ηλεκτρικό βαγόνι περιέχει όλα τα μηχανήματα έλξης κάτω από το  δάπεδο. Τα δύο τελευταία βαγόνια και το υποχρεωτικό πολυλειτουργικό βαγόνι, υπεύθυνο για λειτουργίες όπως το σύστημα ενημέρωσης των επιβατών, μπορούν να συνδυαστούν με τον επιθυμητό αριθμό ενδιάμεσων βαγονιών, με ή χωρίς ρεύμα.

Η ευελιξία αυτή κατέστη δυνατή χάρη στο νεοαποκτηθέν σύστημα ελέγχου τρένων Sibas PN της Siemens, που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στο ICE 4. Σε αντίθεση με τα προηγούμενα τρένα, στα οποία οι έλεγχοι όλων των βαγονιών διασυνδέονται, κάθε βαγόνι λειτουργεί αυτόνομα, επιτρέποντας έναν ευέλικτο συνδυασμό των μεμονωμένων βαγονιών. Ταυτόχρονα, οι έλεγχοι των βαγονιών ενσωματώνονται στο δίκτυο επικοινωνίας της αμαξοστοιχίας.

Τα κεντρικά χειριστήρια ελέγχου βρίσκονται στα ιθυντήρια βαγόνια στα δύο άκρα του συρμού. Αυτή η ευελιξία επιτρέπει στους Γερμανικούς Σιδηροδρόμους να αναβαθμίζουν τα τρένα για να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις ταχύτητας και χωρητικότητας των επιβατών. Η διαδικασία έγκρισης του τρένου ήταν επίσης σε μεγάλο βαθμό ευέλικτη.

Για παράδειγμα, έγκριση ελήφθη για ένα ξεχωριστό βαγόνι που λειτουργεί σε  μια μικτή διαμόρφωση συρμού (fixedtrainconfiguration) σταθερά διαμορφωμένο τρένο. Εάν η διαμόρφωση αλλάξει, μόνο ένας διαχειρίσιμος αριθμός πιστοποιητικών για τη συγκεκριμένη συνολική αμαξοστοιχία χρειάζεται να εκδοθεί.

Επιπλέον, το λεγόμενο «εύρος βάρους» εγκρίθηκε επίσης: Αυτό δίνει στους Γερμανικούς Σιδηροδρόμους τη δυνατότητα να προβούν σε αλλαγές  σε σχέση με το  βάρος, όπως στο εσωτερικό, μέσα σε συγκεκριμένα όρια, χωρίς να χρειάζεται να ανανεώσουν την πιστοποίηση.

Το ICE 4 χρησιμοποιεί λιγότερη ενέργεια σε σχέση με τους προκατόχους του. Μια ανυψωμένη γραμμή οροφής κατά μήκος του τρένου και μια χαμηλότερη, αεροδυναμική στέγη στα τελευταία βαγόνια βελτιώνει την αεροδυναμική και την αντίσταση του χαμηλότερου αέρα.

Οι ελαφριοί εσωτερικοί τροχοφορείς και οι αντίστοιχοι βελτιστοποιημένου βάρους έλξης μειώνουν το βάρος του τρένου. Συνολικά, ένα τρένο ICE 4 12-βαγονιών μειώνει την κατανάλωση ενέργειας κατά περίπου 22 τοις εκατό ανά θέση σε σύγκριση με το ICE 1.

Ως αποτέλεσμα των εκτεταμένων αμαξωμάτων, το ICE 4 έχει ένα λιγότερο βαγόνι για μια αμαξοστοιχία μήκους 200 μέτρων. Αυτό μειώνει το κόστος επένδυσης και συντήρησης, μειώνει τον αριθμό των συνδετικών διαδρόμων, παρέχει ένα πιο εύχρηστο εσωτερικό χώρο και βελτιώνει την αεροδυναμική.

Tags:Deutsche BahnSIEMENS

Σχετικά Άρθρα

O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

26 Μαΐου, 2022
Siemens: Ευελιξία, ταχύτητα και βιωσιμότητα με ολοκληρωμένο ψηφιακό δίδυμο για τα intralogistics
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Siemens: Ευελιξία, ταχύτητα και βιωσιμότητα με ολοκληρωμένο ψηφιακό δίδυμο για τα intralogistics

23 Μαΐου, 2022
Deutsche Bahn and Siemens Mobility present new hydrogen train and hydrogen storage tank trailer
INTERNATIONAL

Deutsche Bahn and Siemens Mobility present new hydrogen train and hydrogen storage tank trailer

6 Μαΐου, 2022
New metros for Munich: SWM and MVG to get additional latest-generation trains
INTERNATIONAL

New metros for Munich: SWM and MVG to get additional latest-generation trains

29 Απριλίου, 2022
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Τα εμπορεύματα (DB Schenker) «πυλώνας» ανάπτυξης των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (Deutsche Bahn)

6 Απριλίου, 2022
Ο ευρωπαϊκός σιδηρόδρομος στην πρώτη γραμμή παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας στην Ουκρανία
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Ο ευρωπαϊκός σιδηρόδρομος στην πρώτη γραμμή παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας στην Ουκρανία

18 Μαρτίου, 2022
Επόμενο άρθρο
ΤΑΙΠΕΔ: Η εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κλείνει το φάκελο των παράνομων επιδοτήσεων

ΓΑΙΑΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνάπτουν 10ετή, με όρους αγοράς, σύμβαση μίσθωσης τροχαίου υλικού

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν ζητά από την Ελλάδα να ενισχύσει τους καθ’ οδόν ελέγχους στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022

Πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεργαζόμενους οδηγούς ταξί της BEAT

20 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

260.000 teu εξαγώγιμου φορτίου από τη Σαγκάη θα «πνίξουν» την αγορά το καλοκαίρι. Οι εκτιμήσεις της Drewry

20 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019

Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

26 Μαΐου, 2022
Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς

CLIA unveils #LoveCruise initiatives

26 Μαΐου, 2022
Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030

Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

26 Μαΐου, 2022

Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

26 Μαΐου, 2022
O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

26 Μαΐου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς

Αποζημίωση 40,4 εκατ. θα λάβει ο ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια

26 Μαΐου, 2022

Στην EnableGood η Στρατηγική Βιώσιμης Ανάπτυξης και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των ΕΛΤΑ

26 Μαΐου, 2022
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά

ΠΟΠΕΚ: Συρρικνώνονται τα κέρδη των πρατηρίων βενζίνης, άδικη η επιβολή πλαφόν

26 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ