Τετάρτη, 29 Νοεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Δικαιώματα επιβατών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Αποζημίωση 30 – 2.500 ευρώ

    29 Νοεμβρίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Στο 2% η ανάπτυξη στην Ελλάδα, το 2024, εκτιμά ο ΟΟΣΑ

    29 Νοεμβρίου, 2023
    MMM

    Η Κομισιόν ενέκρινε σειρά προτάσεων για βελτίωση των δικαιωμάτων και καλύτερη ενημέρωση των επιβατών

    29 Νοεμβρίου, 2023
    MMM

    Χωρίς ταξί η Αθήνα στις 5 και 6 Δεκεμβρίου, 48ωρη απεργία από το ΣΑΤΑ

    29 Νοεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Ερώτηση για την κατάρρευση οδοστρώματος στον άξονα Φλώρινα – Βίγλα Πισοδερίου κατέθεσε η Π. Πέρκα

    29 Νοεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    5,8 εκατ. θέσεις στην Ελλάδα προσφέρει η Ryanair τη θερινή περίοδο του 2024

    29 Νοεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Δικαιώματα επιβατών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Αποζημίωση 30 – 2.500 ευρώ

    29 Νοεμβρίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Στο 2% η ανάπτυξη στην Ελλάδα, το 2024, εκτιμά ο ΟΟΣΑ

    29 Νοεμβρίου, 2023
    MMM

    Η Κομισιόν ενέκρινε σειρά προτάσεων για βελτίωση των δικαιωμάτων και καλύτερη ενημέρωση των επιβατών

    29 Νοεμβρίου, 2023
    MMM

    Χωρίς ταξί η Αθήνα στις 5 και 6 Δεκεμβρίου, 48ωρη απεργία από το ΣΑΤΑ

    29 Νοεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Ερώτηση για την κατάρρευση οδοστρώματος στον άξονα Φλώρινα – Βίγλα Πισοδερίου κατέθεσε η Π. Πέρκα

    29 Νοεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    5,8 εκατ. θέσεις στην Ελλάδα προσφέρει η Ryanair τη θερινή περίοδο του 2024

    29 Νοεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι (Deutsche Bahn) τίμησαν τη Siemens ως τον πιο καινοτόμο προμηθευτή

ffotinos by ffotinos
28 Σεπτεμβρίου, 2016
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι (Deutsche Bahn) τίμησαν τη Siemens ως τον πιο καινοτόμο προμηθευτή τους. Το Βραβείο Καινοτομίας Προμηθευτή παρουσιάστηκε από τον Rüdiger Grube, Διευθύνοντα Σύμβουλο των Γερμανικών Σιδηροδρόμων για το νέο Intercity ICE 4.

Η Siemens αναγνωρίστηκε για την ανάπτυξη ενός εντελώς νέου concept βαγονιού που προσφέρει μεγάλη ευελιξία λειτουργίας. Με αυτό, οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των δρομολογίων και στις ανάγκες των επιβατών σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του τρένου.

«Το ICE 4 σηματοδοτεί την ανάπτυξη ενός νέου concept οχήματος που συνδυάζει  έναν αριθμό  από καινοτόμες τεχνολογίες και διαδικασίες και διακρίνεται από τις ευέλικτες ρυθμίσεις του τρένου και το βελτιστοποιημένο εσωτερικό χώρο», σχολίασε ο Rüdiger Grube στην εγκωμιαστική ομιλία του.

«Προκειμένου να παρέχει ένα ευέλικτο concept οχήματος, εφαρμόστηκε αυστηρά για πρώτη φορά η αρχή των ξεχωριστών βαγονιών για ένα τρένο πολλαπλών μονάδων. Η «αρχή του κινητήριου βαγονιού» είναι μια απόλυτη καινοτομία στις σιδηροδρομικές γραμμές υψηλής ταχύτητας:

Το λεγόμενο «κινητήριο βαγόνι» συνδυάζει όλα τα εξαρτήματα έλξης σε ένα βαγόνι. Η διαμόρφωση ενός συρμού από 5 σε 14 βαγόνια είναι δυνατή, συνδυάζοντας ρυμουλκούμενα βαγόνια και κινητήρια βαγόνια», εξήγησε ο Jochen Eickholt, επικεφαλής των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων της Siemens.

Κάθε ηλεκτρικό βαγόνι περιέχει όλα τα μηχανήματα έλξης κάτω από το  δάπεδο. Τα δύο τελευταία βαγόνια και το υποχρεωτικό πολυλειτουργικό βαγόνι, υπεύθυνο για λειτουργίες όπως το σύστημα ενημέρωσης των επιβατών, μπορούν να συνδυαστούν με τον επιθυμητό αριθμό ενδιάμεσων βαγονιών, με ή χωρίς ρεύμα.

Η ευελιξία αυτή κατέστη δυνατή χάρη στο νεοαποκτηθέν σύστημα ελέγχου τρένων Sibas PN της Siemens, που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στο ICE 4. Σε αντίθεση με τα προηγούμενα τρένα, στα οποία οι έλεγχοι όλων των βαγονιών διασυνδέονται, κάθε βαγόνι λειτουργεί αυτόνομα, επιτρέποντας έναν ευέλικτο συνδυασμό των μεμονωμένων βαγονιών. Ταυτόχρονα, οι έλεγχοι των βαγονιών ενσωματώνονται στο δίκτυο επικοινωνίας της αμαξοστοιχίας.

Τα κεντρικά χειριστήρια ελέγχου βρίσκονται στα ιθυντήρια βαγόνια στα δύο άκρα του συρμού. Αυτή η ευελιξία επιτρέπει στους Γερμανικούς Σιδηροδρόμους να αναβαθμίζουν τα τρένα για να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις ταχύτητας και χωρητικότητας των επιβατών. Η διαδικασία έγκρισης του τρένου ήταν επίσης σε μεγάλο βαθμό ευέλικτη.

Για παράδειγμα, έγκριση ελήφθη για ένα ξεχωριστό βαγόνι που λειτουργεί σε  μια μικτή διαμόρφωση συρμού (fixedtrainconfiguration) σταθερά διαμορφωμένο τρένο. Εάν η διαμόρφωση αλλάξει, μόνο ένας διαχειρίσιμος αριθμός πιστοποιητικών για τη συγκεκριμένη συνολική αμαξοστοιχία χρειάζεται να εκδοθεί.

Επιπλέον, το λεγόμενο «εύρος βάρους» εγκρίθηκε επίσης: Αυτό δίνει στους Γερμανικούς Σιδηροδρόμους τη δυνατότητα να προβούν σε αλλαγές  σε σχέση με το  βάρος, όπως στο εσωτερικό, μέσα σε συγκεκριμένα όρια, χωρίς να χρειάζεται να ανανεώσουν την πιστοποίηση.

Το ICE 4 χρησιμοποιεί λιγότερη ενέργεια σε σχέση με τους προκατόχους του. Μια ανυψωμένη γραμμή οροφής κατά μήκος του τρένου και μια χαμηλότερη, αεροδυναμική στέγη στα τελευταία βαγόνια βελτιώνει την αεροδυναμική και την αντίσταση του χαμηλότερου αέρα.

Οι ελαφριοί εσωτερικοί τροχοφορείς και οι αντίστοιχοι βελτιστοποιημένου βάρους έλξης μειώνουν το βάρος του τρένου. Συνολικά, ένα τρένο ICE 4 12-βαγονιών μειώνει την κατανάλωση ενέργειας κατά περίπου 22 τοις εκατό ανά θέση σε σύγκριση με το ICE 1.

Ως αποτέλεσμα των εκτεταμένων αμαξωμάτων, το ICE 4 έχει ένα λιγότερο βαγόνι για μια αμαξοστοιχία μήκους 200 μέτρων. Αυτό μειώνει το κόστος επένδυσης και συντήρησης, μειώνει τον αριθμό των συνδετικών διαδρόμων, παρέχει ένα πιο εύχρηστο εσωτερικό χώρο και βελτιώνει την αεροδυναμική.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:Deutsche BahnSIEMENS

Σχετικά Άρθρα

INTERNATIONAL

Siemens to invest more than US$500 million in U.S. manufacturing for critical infrastructure in 2023

3 Νοεμβρίου, 2023
INTERNATIONAL

Living room comfort at 300 km/h: First ICE with new interior design inaugurates service

27 Οκτωβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Η Deutsche Bahn ετοιμάζει την πώληση της Arriva στην I Squared Capital

19 Οκτωβρίου, 2023
MMM

ΟΑΣΑ, ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ, Ελληνικό Μετρό, SIEMENS και Hill στο ITC 2023 (19/9)

18 Σεπτεμβρίου, 2023
INTERNATIONAL

Siemens supports expansion of e-bus charging infrastructure in Germany

15 Σεπτεμβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

“Metropolitan Network”: Το σχέδιο για τη σύνδεση των 2/3 της Ευρώπης δια σιδηροδρόμου ως το 2050

13 Ιουλίου, 2023
Επόμενο άρθρο

ΓΑΙΑΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνάπτουν 10ετή, με όρους αγοράς, σύμβαση μίσθωσης τροχαίου υλικού

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Με πλοία Ro – Ro θα μεταφερθούν στην Ελλάδα τα 250 ηλεκτρικά λεωφορεία της κινεζικής YUTONG

28 Νοεμβρίου, 2023

H Skyserv συνεχίζει να “παράγει” μεγάλα κέρδη, αλλά και αεροσκάφη στη SKY express

27 Νοεμβρίου, 2023

Στα 9,02 εκατ. ευρώ τα έσοδα της FREE NOW (πρώην ΒΕΑΤ) στην Ελλάδα. Η πορεία του 2023

24 Νοεμβρίου, 2023

Το έργο των συμβούλων του Υπερταμείου για την αξιοποίηση των 22 κρατικών περιφερειακών αεροδρομίων

28 Νοεμβρίου, 2023

ΟΑΣΑ: Καταθέτει αίτημα θεραπείας για την έγκριση της 4μηνης ανανέωσης ανάθεσης έργου στα ΚΤΕΛ

25 Νοεμβρίου, 2023

Υπογράφεται η σύμβαση για την κατασκευή της σιδηροδρομικής στάσης στο Κρυονέρι

28 Νοεμβρίου, 2023

Webinar από την Ελληνική Αεροπορική Ένωση στις 24 Νοεμβρίου

23 Νοεμβρίου, 2023

Στα 1,78 εκατ. ευρώ τα έσοδα και στα 0,08 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη της Taxiplon το 2022

27 Νοεμβρίου, 2023

Ανακάμπτουν οι αερομεταφορές, ανακάμπτει και η επίγεια εξυπηρέτηση. Τα μεγέθη της Goldair Handling

1

Hellenic Train: Έχει λάβει δάνεια 68 εκατ. από τη μητρική Trenitalia, στα 114 εκατ. οι απαιτήσεις από δημόσιο και προμηθευτές

1

Δικαιώματα επιβατών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Αποζημίωση 30 – 2.500 ευρώ

29 Νοεμβρίου, 2023

Στο 2% η ανάπτυξη στην Ελλάδα, το 2024, εκτιμά ο ΟΟΣΑ

29 Νοεμβρίου, 2023

Η Κομισιόν ενέκρινε σειρά προτάσεων για βελτίωση των δικαιωμάτων και καλύτερη ενημέρωση των επιβατών

29 Νοεμβρίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα στις 5 και 6 Δεκεμβρίου, 48ωρη απεργία από το ΣΑΤΑ

29 Νοεμβρίου, 2023

Ερώτηση για την κατάρρευση οδοστρώματος στον άξονα Φλώρινα – Βίγλα Πισοδερίου κατέθεσε η Π. Πέρκα

29 Νοεμβρίου, 2023

5,8 εκατ. θέσεις στην Ελλάδα προσφέρει η Ryanair τη θερινή περίοδο του 2024

29 Νοεμβρίου, 2023

Νέες πολιτιστικές εμπειρίες στον ΔΑΑ

29 Νοεμβρίου, 2023

Η Kuehne+Nagel εξαγοράζει την καναδική εκτελωνιστική Farrow

29 Νοεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ