Τρίτη, 8 Ιουλίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ ΕΛΙΜΕ και Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων

    7 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    O όμιλος ΤΙΤΑΝ επενδύει στις βιώσιμες κατασκευές στο Ηνωμένο Βασίλειο

    7 Ιουλίου, 2025
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    Η πορεία της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα: Σε άνοδο, αλλά με αργό ρυθμό

    7 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Σωματείο Τεχνικών και Εργαζομένων ΟΑΣΑ – ΟΣΥ: Αντίθετοι στην “ομιλοποίηση” ΟΑΣΑ και θυγατρικών

    7 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: Που οφείλεται η κυκλοφοριακή συμφόρηση στο τμήμα Κατερίνη – Αλιάκμονας στις 6/7

    7 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Εκκινούν οι διαδικασίες για την 8μηνη πρόσληψη 171 οδηγών στον ΟΑΣΘ

    7 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ ΕΛΙΜΕ και Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων

    7 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    O όμιλος ΤΙΤΑΝ επενδύει στις βιώσιμες κατασκευές στο Ηνωμένο Βασίλειο

    7 Ιουλίου, 2025
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    Η πορεία της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα: Σε άνοδο, αλλά με αργό ρυθμό

    7 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Σωματείο Τεχνικών και Εργαζομένων ΟΑΣΑ – ΟΣΥ: Αντίθετοι στην “ομιλοποίηση” ΟΑΣΑ και θυγατρικών

    7 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: Που οφείλεται η κυκλοφοριακή συμφόρηση στο τμήμα Κατερίνη – Αλιάκμονας στις 6/7

    7 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Εκκινούν οι διαδικασίες για την 8μηνη πρόσληψη 171 οδηγών στον ΟΑΣΘ

    7 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Πέτη Πέρκα: Απαξιωτική εικόνα παρουσιάζει σήμερα ο σιδηρόδρομος

vvegiazi by vvegiazi
27 Ιουνίου, 2025
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στην Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής τοποθετήθηκε η Πέτη Πέρκα, βουλευτής Φλώρινας και γραμματέας της ΚΟ της Νέας Αριστεράς σχετικά με το διορισμό νέας διοίκησης στην Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ).

«Το ερώτημα που θέλω να απευθύνω στους προτεινόμενους για τις θέσεις διοίκησης της ΡΑΣ είναι αν θεωρούν ότι μπορούν να συμβάλουν στο να έχουμε έναν ασφαλή, σύγχρονο και ποιοτικό σιδηρόδρομο, σήμερα που η κατάστασή του είναι αποκαρδιωτική. Και κυρίως με αυτή την κυβέρνηση, η οποία δεν διστάζει να αποδώσει ευθύνες για ό,τι συμβαίνει σε όλους εκτός από τα μέλη της, ενώ υπάρχουν και δείγματα γραφής για το πώς αντιλαμβάνεται την ανάπτυξη των σιδηροδρομικών μεταφορών», επεσήμανε κατά την τοποθέτησή της η κα Πέρκα.

Ειδικά για το κρίσιμο ζήτημα των ευθυνών, υπογράμμισε ότι το έγκλημα των Τεμπών αποτελεί το τέλειο παράδειγμα για το πώς μια κυβέρνηση, αντί να αναμετρηθεί με τις δικές της ευθύνες σε ό,τι αφορά στην απαξίωση του σιδηροδρόμου, τις μοιράζει σε όλες τις προηγούμενες κυβερνήσεις, σε όλους τους εμπλεκομένους, και γενικότερα επιδίδεται σε διάχυση των ευθυνών αυτών, λέγοντας ότι είναι «διαχρονικές».

«Και βεβαίως υπάρχουν διαχρονικές ευθύνες», σημείωσε και συμπλήρωσε ότι: «Όταν την περίοδο 1990 – 2000 δόθηκαν δισεκατομμύρια για ηλεκτρονικά συστήματα στα τρένα, αλλά το δίκτυο αφέθηκε να λεηλατηθεί και οι επενδύσεις καταστράφηκαν. Όταν την περίοδο 2000-2010 το λειτουργικό έλλειμμα του ΟΣΕ ήταν 10 δισ. ευρώ συνολικά και ο Οργανισμός δανειζόταν για να κρύβει κρατικά ελλείμματα, τα οποία τελικά φορτώθηκαν στο κράτος. Όταν έγιναν πειραματικές και χωρίς σχεδιασμό αλλαγές, με εταιρίες που ιδρύθηκαν, για να ακυρωθούν αργότερα – χιλιάδες προσλήψεις, Διοικητικά Συμβούλια, κόστος λειτουργίας και βεβαίως διοικητικό “χάος”. Όταν το χάος αυτό οδήγησε κάποιες να έχουν τεράστια χρέη και επιδικασμένες κρατικές ενισχύσεις και έκανε την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απολύτως αναγκαστική, ήδη από το πρώτο μνημόνιο.

Αυτό όμως δεν εξηγεί τι συνέβη στο έγκλημα των Τεμπών. Από το ότι δεν ίσχυε καμία δικλείδα ασφαλείας, ως το «ανθρώπινο λάθος», το οποίο κι αυτό ήταν ρουσφέτι. Και δεν αναιρεί τις ευθύνες της ΝΔ, που είναι στην κυβέρνηση από το 2019».

Σύμφωνα με την ίδια, «Σε αυτά τα 6 χρόνια, δεν έχουμε απλά μια επιβράδυνση του ρυθμού εκτέλεσης των σιδηροδρομικών έργων, αλλά έχουμε πέδηση στα όρια της κατάρρευσης. Η ΕΡΓΟΣΕ σε χειμερία νάρκη, αλλά με απίθανες εξαγγελίες στα πρώτα χρόνια διακυβέρνησης της ΝΔ για έργα 3,5 έως 4 δισ. ευρώ, ενώ οι απορροφήσεις από το 2019 είναι ετησίως στα επίπεδα των 40-50 εκατ. ευρώ.

Προχθές είχαμε και την έφοδο του OLAF, της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Καταπολέμησης της Απάτης, στα γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ, προς αναζήτηση στοιχείων για συμβάσεις εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, οι οποίες ξεκινούν, στην πορεία το κόστος εκτοξεύεται, και όχι μόνο αυτό, δεν τελειώνουν.

Επιπλέον, συντήρηση στο δίκτυο δεν γίνεται, παρά μόνο «πυροσβεστική», αφού ο ΟΣΕ εγκατέλειψε -ορθώς μεν- τα σχέδια του για ΣΔΙΤ συντήρησης, αλλά μετά από τα ΣΔΙΤ, τι;

Όσο για τη Hellenic Train, το “χαϊδεμένο παιδί” της κυβέρνησης, τα παράπονα των επιβατών για τις καθυστερήσεις, ακόμα και ακυρώσεις δρομολογίων είναι καθημερινά, αλλά η εταιρεία:

  • Απολαμβάνει για 15 χρόνια το μονοπώλιο της κρατικής επιχορήγησης για τις άγονες γραμμές –πρωτοφανές διάστημα ευρωπαϊκά για μη κρατική σιδηροδρομική εταιρεία. Πρόσφατα ανακοινώθηκαν επενδύσεις 360 εκατ. ευρώ, οι οποίες έγιναν δεκτές με πανηγυρισμούς από την κυβέρνηση, που μάλλον “ξέχασε” ότι από τη σύμβαση του 2022 “εξαφανίστηκαν” επενδύσεις 600-750 εκατ. ευρώ της εταιρείας, μαζί με την υποχρέωση του δημοσίου να ολοκληρώσει τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας.
  • Είχε πάρει από την κυβέρνηση το 2019 την 3η εξαίρεση από πολύ σοβαρές υποχρεώσεις του Κανονισμού 1370/2007 για τα δικαιώματα των επιβατών. Εξαίρεση που έληξε το 2024, και απ’ ότι κατάλαβα από την απάντηση του κ. Κυρανάκη σε σχετική επίκαιρή μου ερώτηση, η ΡΑΣ “τράβηξε το αυτί” της εταιρείας και τελικά το υπουργείο δεν ζήτησε την ανανέωσή της – ή ίσως δεν μπορούσε για 4η φορά να το κάνει, δεν πήρα ξεκάθαρη απάντηση από τον κ. Κυρανάκη γι’ αυτό.

Η “απάντηση” της κυβέρνησης για όλα αυτά ήταν δύο εντελώς αντίθετες προτάσεις: η πρώτη, δυο χρόνια πριν, αφορούσε την απόσχιση της ΕΡΓΟΣΕ από τον ΟΣΕ, και η δεύτερη την απορρόφηση της πρώτης από τον Οργανισμό – αυτή που εφαρμόστηκε τελικά».

Συνεχίζοντας, υπογράμμισε ότι «δύο και πλέον χρόνια από το δυστύχημα των Τεμπών, σε πολλά τμήματα της γραμμής δεν λειτουργούν τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας. Παράλληλα, ο ΟΣΕ συνεχίζει να είναι τραγικά υποστελεχωμένος, με τον κίνδυνο ενός νέου «ανθρώπινου λάθους» να παραμένει ορατός. Η κυβέρνηση όμως προχωρά σε κινήσεις για έναν περισσότερο «ευέλικτο» και λιγότερο δημόσιο ΟΣΕ. Και εν μέσω συχνών συμβάντων, ο κ. Κυρανάκης διαφημίζει το σύστημα ακριβούς γεωεντοπισμού των τρένων (HEPOS), το οποίο δεν έχει εγκριθεί ακόμα από τον ERA, ενώ τα ερευνητικά προγράμματα σχετικά με αυτό δεν έχουν καταλήξει ακόμα σε ασφαλή συμπεράσματα».

Σε ό,τι αφορά τα έργα, η κατάσταση συνεχίζει να είναι τραγική. Έχουμε απελπιστικές καθυστερήσεις στην υλοποίηση των συγχρηματοδοτούμενων έργων, σπατάλη εκατομμυρίων για μελέτες ήδη μελετημένων έργων, που δε θα ολοκληρωθούν πριν το 2050, ενώ ταυτόχρονα, δεν χρηματοδοτούνται τεχνικές μελέτες που είναι αναγκαίες σήμερα, όπως οι μελέτες για τη σιδηροδρομική σύνδεση Φλώρινα – Πόγραδετς.

«Ειδικά για τη ΡΑΣ, από την αρχή έχουμε καταθέσει τα ζητήματα ανεξαρτησίας που τίθενται, όπως και στον Εθνικό Οργανισμό Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ). Αλλά και γενικότερα, έχουμε αρκετά παραδείγματα που μάς δείχνουν πώς αντιλαμβάνεται η κυβέρνηση της ΝΔ τις Ανεξάρτητες Αρχές» είπε χαρακτηριστικά η κα Πέρκα.

Όπως είπε η γραμματέας της ΚΟ της Νέας Αριστεράς, «Αυτή την απαξιωτική εικόνα παρουσιάζει σήμερα ο σιδηρόδρομος. Άλλωστε, ο ίδιος ο Πρωθυπουργός έχει δηλώσει ότι τα τρένα θα είναι ασφαλή το 2027».

Συνεχίζοντας, είπε: «Και για να επανέλθω στην αρχική μου τοποθέτηση περί διάχυσης ευθυνών, όπως είδαμε και από την Προανακριτική για τον κ. Καραμανλή, για την κυβέρνηση, υπεύθυνες για το έγκλημα των Τεμπών είναι οι προηγούμενες κυβερνήσεις και…η ΡΑΣ. Η ΡΑΣ που είχε υπερβολικές αρμοδιότητες, παράλληλα όμως ήταν τραγικά υποστελεχωμένη και χωρίς πόρους. Και δεν μπορώ να μην σχολιάσω το γεγονός ότι ο κ. Τερεζάκης, ο οποίος δικαίως αξίζει το βραβείο καλύτερης εκτέλεσης σε ό,τι αφορά τη συγκάλυψη στα Τέμπη, παραμένει αμετακίνητος στον ΟΣΕ.

Η κα Πέρκα, ολοκληρώνοντας την τοποθέτησή της, ανέφερε τα εξής: «Σε ό,τι αφορά τους προτεινόμενους για τη διοίκηση της ΡΑΣ, η θέση μας είναι ΠΑΡΩΝ. Να τονίσω ότι η ψήφος και η στάση μας είναι καθαρά πολιτική. Δεν έχει καθόλου να κάνει με τα πρόσωπα, οι προτεινόμενοι έχουν όλοι εξαιρετικά βιογραφικά. Ειδικά η κυρία Αϋφαντοπούλου, την οποία γνωρίζω πολλά χρόνια, είναι εξαιρετική επιστήμονας, εξαιρετικός άνθρωπος κι έχει μια πολύ σοβαρή πορεία σε ό,τι αφορά στον εργασιακό της βίο.

Και για να απευθυνθώ στην προτεινόμενη Πρόεδρο, στον Αντιπρόεδρο και στα μέλη, να πω ότι θα κληθείτε να διαχειριστείτε πολύ δύσκολες καταστάσεις, με μια κυβέρνηση που δεν θα δείξει τη δέουσα προσοχή. Ελπίζω ειλικρινά να μην δικαιωθώ, σε κάθε περίπτωση η Νέα Αριστερά θα είναι αρωγός στην προσπάθειά σας αυτή».

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΡΑΣΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣHELLENIC TRAINΕΡΓΟΣΕΕΟΔΑΣΑΑΜΠΕΤΗ ΠΕΡΚΑΝΕΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Με υπόμνημα ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Αχ. Καραμανλής στην Προκαταρτική για τα Τέμπη

7 Ιουλίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Χρ. Σταϊκούρας: Σημαντική εισροή κοινοτικών πόρων για τη σιδηροδρομική γραμμή Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο

7 Ιουλίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Μηχανισμός «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF): Εξασφαλίστηκαν οι πόροι για το Αλεξανδρούπολη – Πύθιο

4 Ιουλίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η ΕΕ επενδύει 2,8 δισ. σε 94 έργα μεταφορών για ενίσχυση της βιώσιμης και συνδεδεμένης κινητικότητας

3 Ιουλίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Στο Κέντρο Ελέγχου των Ιταλικών Σιδηροδρόμων ο Επίτροπος Μεταφορών Απ. Τζιτζικώστας

3 Ιουλίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Περισσότερες επενδύσεις στον σιδηρόδρομο υψηλών ταχυτήτων θέλουν οι Ευρωπαίοι, σύμφωνα με έρευνα

3 Ιουλίου, 2025
Επόμενο άρθρο

ΣΕΠ και ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ συναντήθηκαν με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Hellenic Train

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Εγκρίθηκε η περιτοίχιση του σιδηροδρομικού διαδρόμου σε επιλεγμένα σημεία σε Θήβα, Θριάσιο, Ζευγολατιό

1 Ιουλίου, 2025

H «ισχυρή Ελλάδα» και οι πρώτες αναφορές του Κ. Κυρανάκη στη «στρατιωτική κινητικότητα»

1 Ιουλίου, 2025

Δημοσιεύτηκε το νέο ΦΕΚ για την απασχόληση του μόνιμου προσωπικού της ΥΠΑ

1 Ιουλίου, 2025

Στο αναθεωρημένο «Ελλάδα 2.0» 175 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία και 10 “έξυπνα τούνελ” του ΟΣΕ

2 Ιουλίου, 2025

«Έκλεισε» στο 3,7% η απόδοση στο ομόλογο της AEGEAN, υπερκαλύφτηκε 3,75 φορές

2 Ιουλίου, 2025

Το FREENOW επεκτείνεται σε νέες πόλεις και νησιά

3 Ιουλίου, 2025

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, ως τις 8/8, στον Συνδετήριο Κλάδο Σχηματάρι – Χαλκίδα

4 Ιουλίου, 2025

Μηχανισμός «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF): Εξασφαλίστηκαν οι πόροι για το Αλεξανδρούπολη – Πύθιο

4 Ιουλίου, 2025

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

1

Κίνδυνος ανατιμήσεων στα καύσιμα. Έκτακτοι έλεγχοι της ΔΙΜΕΑ σε εταιρείες, πρατήρια πώλησης καυσίμων

1

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

1

Άμεση επανέναρξη των πτήσεων υδροπλάνων ζητούν οι ξενοδόχοι στα Ιωάννινα

1

Στους δρόμους της Αθήνας τα νέα λεωφορεία φυσικού αερίου (pics)

1

Κ. Μητσοτάκης: Προστίθενται 50 Αστυνομικοί στη Συγκοινωνιακή Αστυνομία

1

Συμμετοχή του σωματείου εργαζομένων ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης σε συναντήσεις στην Αθήνα για εργασιακά θέματα

0

Μετατέθηκε στις 23 Αυγούστου η ολοκλήρωση των έργων αποκατάστασης του λιμένος Βόλου

0

Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ ΕΛΙΜΕ και Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων

7 Ιουλίου, 2025

O όμιλος ΤΙΤΑΝ επενδύει στις βιώσιμες κατασκευές στο Ηνωμένο Βασίλειο

7 Ιουλίου, 2025

Η πορεία της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα: Σε άνοδο, αλλά με αργό ρυθμό

7 Ιουλίου, 2025

Σωματείο Τεχνικών και Εργαζομένων ΟΑΣΑ – ΟΣΥ: Αντίθετοι στην “ομιλοποίηση” ΟΑΣΑ και θυγατρικών

7 Ιουλίου, 2025

Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: Που οφείλεται η κυκλοφοριακή συμφόρηση στο τμήμα Κατερίνη – Αλιάκμονας στις 6/7

7 Ιουλίου, 2025

Εκκινούν οι διαδικασίες για την 8μηνη πρόσληψη 171 οδηγών στον ΟΑΣΘ

7 Ιουλίου, 2025

Το DS3 Hybrid με 1 μήνα δώρο σε παλιούς και νέους συνδρομητές του instacar

7 Ιουλίου, 2025

Οικονομικά αποτελέσματα AVIS Greece το 2024: Έσοδα 364,64 εκατ. (+18,26%) και κέρδη 42,5 εκατ. (+14,17%)

7 Ιουλίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr