• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 27 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

    27 Μαΐου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

    27 Μαΐου, 2022
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

    27 Μαΐου, 2022
    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων
    LOGISTICS

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

    27 Μαΐου, 2022
    «Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

    27 Μαΐου, 2022
    Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

    27 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

    27 Μαΐου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

    27 Μαΐου, 2022
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

    27 Μαΐου, 2022
    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων
    LOGISTICS

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

    27 Μαΐου, 2022
    «Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

    27 Μαΐου, 2022
    Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

    27 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Πειραιάς – αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» σε 45 λεπτά, τον Ιούνιο, με ηλεκτροκίνητα τρένα

ffotinos by ffotinos
9 Φεβρουαρίου, 2017
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
1
Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: 36 εκχιονιστικά λειτούργησαν τη περίοδο 6-12/1, 2.300 οι τηλεφωνικές κλήσεις
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Διεξήχθη, σήμερα, το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο ηλεκτροκίνητου τρένου που εισήλθε στον κεντρικό σιδηροδρομικό Αθηνών (σταθμός Λαρίσης).

Η εν λόγω εργολαβία περιλαμβάνει τις υπολειπόμενες εργασίες υποδομής, επιδομής και ηλεκτροκίνησης, στο τμήμα από Σ.Σ. Πειραιά (Χ.Θ. 1+488) έως έξοδο Σ.Σ Αθηνών (Χ.Θ. 11+250), οι οποίες δεν ολοκληρώθηκαν από την προηγούμενη διαλυθείσα εργολαβία 994/05 και οι οποίες, με την ολοκλήρωση τους, αποτελούν αυτοτελές λειτουργικό έργο.

Η εγκατάσταση της ηλεκτροκίνησης στον σιδηροδρομικό σταθμό Αθηνών σημαίνει ότι, από τον Απρίλιο, θα διεξάγονται δρομολόγια με ηλεκτροκίνητα τρένα προς το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» και, τον Ιούνιο, και από τον Πειραιά.

Η επέκταση της ηλεκτροκίνησης στον Πειραιά θα έχει ως αποτέλεσμα η διαδρομή Πειραιάς – αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» να διεξάγεται σε 45 λεπτά.

Υπενθυμίζεται ότι το πέρασμα στην… ηλεκτροκινούμενη εποχή, στο τμήμα ΣΚΑ –Αθήνα, δεν επέτρεπε απευθείας δρομολόγια από τον Κεντρικό Σταθμό Αθηνών στο αεροδρόμιο και το Κιάτο.

Έτσι, τον Ιούνιο τελειώνει η ταλαιπωρία των επιβατών και οι επιβάτες θα μπορούν να ταξιδέψουν στο αεροδρόμιο σε 45 λεπτά και σε 60 λεπτά στο Κιάτο.

«Τα έργα συνεχίζονται, προκειμένου να γίνει υπογειοποίηση στα Σεπόλια και να μην υπάρχουν τα προβλήματα μέσα στον αστικό ιστό.  Συνεχίζεται επίσης  και η σύνδεση του σιδηροδρομικού σταθμού με το σταθμό του μετρό, ως νέο έργο», ανέφερε, σήμερα, ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.

Ακολουθούν αναλυτικά οι δηλώσεις του υπουργού Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη

Δημοσιογράφος: Κύριε υπουργέ θα μας πείτε λίγα λόγια για το έργο και τη χρησιμότητά του. Τι θα προσφέρει στους πολίτες.

Υπουργός: Κατ’ αρχάς βρισκόμαστε σε ένα σταθμό, τον κεντρικό σταθμό του σιδηροδρόμου της χώρας, που για 11 χρόνια ήταν κλειστός.  Εξι χρόνια το έργο ήταν κολλημένο, και επιτέλους είναι έτοιμη η ηλεκτροκίνηση και μπορεί να χρησιμοποιηθεί.

Τον Απρίλιο ο σταθμός θα είναι σε πλήρη λειτουργία και θα δοθεί στους πολίτες, στο κοινό, για να μπορούν να τον χρησιμοποιούν και να απολαμβάνουν ένα σύγχρονο ηλεκτροκίνητο σιδηρόδρομο. Τον Ιούνιο θα φτάσει μέχρι τον Πειραιά και τα έργα συνεχίζονται προκειμένου να γίνει υπογειοποίηση στα Σεπόλια και να μην υπάρχουν τα προβλήματα μέσα στον αστικό ιστό.

Συνεχίζεται επίσης, και η σύνδεση του σιδηροδρομικού σταθμού με το σταθμό του μετρό, ως νέο έργο. Πιστεύουμε ότι η προτεραιότητα που έχουμε δώσει στην ιεράρχηση των έργων στα μέσα σταθερής τροχιάς και στο σιδηρόδρομο πλέον φαίνεται, παίρνει σάρκα και οστά. Δεν μπορεί να έχουμε μία σύγχρονη χώρα χωρίς να έχουμε ολοκληρώσει τις σιδηροδρομικές υποδομές μας.

Δημοσιογράφος: Υπουργέ πότε θα φτάσει το ηλεκτροκίνητο τρένο από Αθήνα Θεσσαλονίκη και πότε τελειώνουν τα έργα;

Υπουργός: Τα έργα του σιδηροδρόμου για την ΠΑΘΕ με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης είναι τέλος του ’19 ή μέσα στο ’19. Δίνουμε μία μάχη όμως, πολύ μεγάλα κομμάτια, όπως είναι το Αθήνα – Θεσσαλονίκη ή όπως είναι η ηλεκτροκίνηση μέχρι το Αίγιο να τελειώσει πολύ νωρίτερα. Εκτιμούμε ότι το πρώτο τρίμηνο ή τους πρώτους μήνες του ’18 η Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα είναι έτοιμη και θα έχουμε ξεκινήσει και τα νέα έργα για το σιδηρόδρομο. Και για τον προαστιακό.

Δημοσιογράφος: Θα μπορούσατε να μας πείτε κάτι ακόμη για το συγκεκριμένο έργο;

Υπουργός: Το συγκεκριμένο έργο είναι ένα από τα κλασσικά παραδείγματα ντροπής του δημόσιου βίου της χώρας μας. Για τους δρόμους, για το κόστος, για το πόσο πίσω έχουν μείνει οι σιδηροδρομικές υποδομές της χώρας. Για το πως δεν έχει αξιοποιηθεί ο σιδηρόδρομος για τη χώρα μας και για τις επιβατικές μεταφορές και τις σιδηροδρομικές. Κι ας αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους για αυτό.

Τεχνικό αντικείμενο του έργου

Η εν λόγω εργολαβία περιλαμβάνει υπολειπόμενες εργασίες υποδομής, επιδομής και ηλεκτροκίνησης, στο τμήμα από Σ.Σ. Πειραιά (Χ.Θ. 1+488) έως έξοδο Σ.Σ Αθηνών (Χ.Θ. 11+250), οι οποίες δεν ολοκληρώθηκαν από προηγούμενη διαλυθείσα εργολαβία 994/05 και οι οποίες με την ολοκλήρωση τους αποτελούν αυτοτελές λειτουργικό έργο. Συγκεκριμένα περιλαμβάνει :

-Την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης διπλής γραμμής από Σ.Σ Πειραιά έως έξοδο Σ.Σ Αθηνών, καθώς επίσης και των τεσσάρων νέων σιδηροδρομικών γραμμών εντός του ΣΣ Αθηνών.

-Την κατασκευή της υποδομής και επιδομής της σιδηροδρομικής γραμμής στην είσοδο (νότια) του Σ.Σ  Α.Ι. Ρέντη και την προσαρμογή της με την δέσμη των ήδη ανακαινισμένων σιδ. γραμμών εντός του σταθμού σύμφωνα με την εγκεκριμένη μελέτη του έργου. Επίσης, την τακτοποίηση και συμπλήρωση του τμήματος της σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ Σ.Σ. Ρουφ και εισόδου Σ.Σ. Αθηνών, ώστε να ολοκληρωθεί το εν λόγω τμήμα με διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή.

-Τις υπολειπόμενες εργασίες για την ολοκλήρωση των ημιτελών τριών νέων αποβαθρών και των πέντε νέων σιδηροδρομικών γραμμών του Σ.Σ Αθηνών, καθώς και την ανάταξη-θέση σε λειτουργία ηλεκτροκινούμενων κλιμάκων και ανελκυστήρων επί των νέων αυτών τριών αποβαθρών.

-Όλες τις αναγκαίες ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες, κύρια εντός του Σιδ. Σταθμού των Αθηνών, αλλά και στο υπόλοιπο τμήμα του έργου, ηλεκτροφωτισμό, ανελκυστήρες, αντλιοστάσια, για την εύρυθμη λειτουργία όλου του έργου .

-Την κατασκευή έργων οδοποιίας, υδραυλικών έργων, καθαιρέσεων, έργων πρασίνου και περίφραξης της σιδηροδρομικής γραμμής, σε επιλεγμένα σημεία μετά από εντολή της Επίβλεψης.

-Την τοποθέτηση αντιθορυβικών πετασμάτων σε συγκεκριμένες θέσεις του σιδηροδρομικού δικτύου.

Tags:ΕΡΓΟΣΕΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣΤΡΑΙΝΟΣΕ

Σχετικά Άρθρα

Ο πρόεδρος Dario Lo Bosco και ο διευθύνων σύμβουλος Maurizio Capotorto της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Ο πρόεδρος Dario Lo Bosco και ο διευθύνων σύμβουλος Maurizio Capotorto της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

26 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022
Επιβεβαίωση του metaforespress.gr: Οι Ιταλοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταθέτουν δεσμευτική προσφορά για την ΕΕΣΣΤΥ
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στηρίζει το 42ο Πανελλήνιο πέρασμα στο Φαράγγι του Βουραϊκού

19 Μαΐου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Δυο οι καταγγελίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατά του ΟΣΕ για τα τέλη υποδομής. Αφορούν τα έτη 2020-21 και 2022

18 Μαΐου, 2022
Το νέο τοπίο στα σιδηροδρομικά έργα: Χαμηλές εκπτώσεις, «τέλος» στον κατακερματισμό
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Ξεκίνησε η διαδικασία για την επιλογή τεχνικού συμβούλου για τα 6 έργα του Ανταγωνιστικού Διαλόγου της ΕΡΓΟΣΕ

18 Μαΐου, 2022
Η ΡΑΣ ανακοίνωσε την παρακολούθηση των αναληφθεισών δεσμεύσεων από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Προσφυγή ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατά ΟΣΕ για τα τέλη χρήσης: Ολοκληρώθηκε η ακρόαση, αναμένεται το πόρισμα της ΡΑΣ

17 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Ενώνουν δυνάμεις οι εργαζόμενοι σιδηροδρόμου – συγκοινωνιών κατά υπερΤαμείου

Η ΕΡΓΟΣΕ στις Βρυξέλλες, αναζητώντας συνέργιες για τον ελληνικό σιδηρόδρομο

Σχόλια 1

  1. Ευάγγελος Λαρισαίος says:
    5 έτη ago

    Με ποιους συρμούς θα γίνονται αυτά τα δρομολόγια; Θα κατεβάσουν και τα υπόλοιπα Desiro EMU από τη γραμμή Λάρισα – Θεσσαλονίκη;

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022
Πιο σύγχρονο, πράσινο και έξυπνο πλαίσιο λειτουργίας για τις αστικές μετακινήσεις προτείνουν ο όμιλος FREE NOW και η Beat

Αποσύρεται από τη ρουμάνικη αγορά η πλατφόρμα μετακινήσεων Free Now

27 Μαΐου, 2022
H Volvo πρωτοπορεί και χρησιμοποιεί χάλυβα χωρίς ορυκτά στα φορτηγά της

H Volvo πρωτοπορεί και χρησιμοποιεί χάλυβα χωρίς ορυκτά στα φορτηγά της

24 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022

Κρατική επιδότηση για τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, λόγω Covid και ενεργειακού κόστους

1
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8

Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

27 Μαΐου, 2022

Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

27 Μαΐου, 2022

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

27 Μαΐου, 2022
Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

27 Μαΐου, 2022
«Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa

Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

27 Μαΐου, 2022
Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels

Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

27 Μαΐου, 2022
Απορρίφθηκε από το Ευρωδικαστήριο η προσφυγή της Αυστρίας κατά του τέλους υποδομών στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους

RTA partnership creates innovation hub at University of Birmingham Dubai

27 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ