Παρασκευή, 9 Ιουνίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Β. Κορκίδης: Η ενίσχυση της Μεσογείου ως hub εμπορίου και εφοδιαστικής απαιτεί σύντομες δράσεις και γρήγορες αποφάσεις

    9 Ιουνίου, 2023
    MMM

    Αναθεωρήθηκαν οι κανόνες για την ενίσχυση των ευφυών συστημάτων μεταφορών (ITS)

    9 Ιουνίου, 2023
    LOGISTICS

    Οι τελευταίες εξελίξεις και οι προκλήσεις στα logistics αναλύθηκαν στο 6ο International Logistics Forum

    9 Ιουνίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οι προκλήσεις για τη βιομηχανία ημιαγωγών: Κατακερματισμός, έλλειψη ταλέντων, εμπλοκή τοπικών κοινωνιών

    9 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η M. Technology πιστοποιήθηκε ως Mobile Robotics Specialist της Zebra Fetch Robotics

    9 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Attica Group: Βράβευση του AERO 1 Highspeed

    9 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Β. Κορκίδης: Η ενίσχυση της Μεσογείου ως hub εμπορίου και εφοδιαστικής απαιτεί σύντομες δράσεις και γρήγορες αποφάσεις

    9 Ιουνίου, 2023
    MMM

    Αναθεωρήθηκαν οι κανόνες για την ενίσχυση των ευφυών συστημάτων μεταφορών (ITS)

    9 Ιουνίου, 2023
    LOGISTICS

    Οι τελευταίες εξελίξεις και οι προκλήσεις στα logistics αναλύθηκαν στο 6ο International Logistics Forum

    9 Ιουνίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οι προκλήσεις για τη βιομηχανία ημιαγωγών: Κατακερματισμός, έλλειψη ταλέντων, εμπλοκή τοπικών κοινωνιών

    9 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η M. Technology πιστοποιήθηκε ως Mobile Robotics Specialist της Zebra Fetch Robotics

    9 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Attica Group: Βράβευση του AERO 1 Highspeed

    9 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Πληρότητες άνω του 60% παρουσιάζει το σιδηροδρομικό δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Τα επόμενα σχέδια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

vvegiazi by vvegiazi
6 Σεπτεμβρίου, 2019
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Κομβικά για την ανανέωση του τροχαίου υλικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ενίσχυση του μεταφορικού της έργου θα είναι τα αμέσως επόμενα χρόνια.

Εντός του πρώτου εξαμήνου του 2020 αναμένεται να «μπουν στις ράγες» τρία από τα συνολικά επτά έως εννέα πλήρως ανακαινισμένα τρένα (block trains) υψηλής ταχύτητας ETR 455, ενώ στο τέλος του 2021 ή στις αρχές του 2022 προβλέπεται να αφιχθούν και οι υβριδικές αμαξοστοιχίες, που θα κινούνται με ηλεκτρισμό, ντίζελ και μπαταρία, όπως μετέδωσε το ΑΜΠΕ.

Aπό το 2020, με το που θα μπουν στη γραμμή τα τρία ETR 455, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ευελπιστεί να διπλασιάσει τον αριθμό των δρομολογίων στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Αθήνα, με το τρένο να ξεκινάει από τους σταθμούς περίπου κάθε μιάμιση ώρα.

Τα παραπάνω γνωστοποίησε, σήμερα, από τη Θεσσαλονίκη, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Φίλιππος Τσαλίδης, στο πλαίσιο γεύματος εργασίας με την ευκαιρία της συμμετοχής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην 84η Διεθνή Έκθεση (ΔΕΘ), επισημαίνοντας χαρακτηριστικά ότι τα block trains, χωρητικότητας 600 επιβατών, που θα ανακατασκευαστούν πλήρως, θα έχουν μηδέν χιλιόμετρα στο κοντέρ τους.

Ερωτηθείς δε, πότε θα είναι εφικτή η σιδηροδρομική κάλυψη της απόστασης Θεσσαλονίκης-Αθήνας σε λιγότερο από τρεις ώρες (δύο ώρες και 55 λεπτά), ο κ. Τσαλίδης επισήμανε ότι αυτό εξαρτάται από την κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου -το οποίο, όμως, δεν ανήκει στην αρμοδιότητα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ- και των υποστηρικτικών συστημάτων του, λέγοντας:

“Αν ολοκληρωθεί η εγκατάσταση του συστήματος ασφαλείας ETCS, κλαδευτούν τα δέντρα και η βλάστηση κατά μήκος των γραμμών και αφαιρεθούν εμπόδια που ανακόπτουν την ταχύτητα, τότε θα μπορούμε να διανύουμε την απόσταση Θεσσαλονίκη – Αθήνα σε περίπου δύο ώρες και 55 λεπτά”. Πρόσθεσε δε ότι αυτό είναι πιθανό να συμβεί στο τέλος του 2021.

Τότε το τρένο, που ήδη έχει κερδίσει έδαφος (οι πληρότητες ξεπερνούν ήδη το 60%, μετά και την ολοκλήρωση των έργων στο τμήμα Τιθορέας – Δομοκού και τη λειτουργία της διπλής γραμμής υψηλών ταχυτήτων), θα μπορεί, όπως είπε, να λειτουργεί ανταγωνιστικά και στο αεροπλάνο, αφού η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα είναι πλέον σε θέση να παρέχει ταχύτερα ταξίδια, με καλύτερες υπηρεσίες και ανταγωνιστικές τιμές.

Εν αναμονή των εξελίξεων, μια σειρά από προβλήματα στο σιδηροδρομικό δίκτυο παραμένουν, γεγονός ιδιαίτερα εμφανές στα τμήματα μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αλεξανδρούπολης, αλλά και μεταξύ Θεσσαλονίκης και Σερρών: στην πρώτη περίπτωση, τα προβλήματα στη γραμμή έχουν ως αποτέλεσμα να χρειάζονται οκτώμισι ώρες για να διανύσει το τρένο μια απόσταση 350 χιλιομέτρων και στη δεύτερη απαιτούνται δυόμισι ώρες, για να διανυθούν 124 χιλιόμετρα.

“Βεβαίως το κράτος επιδοτεί τα δρομολόγια για Αλεξανδρούπολη αλλά και πάλι υπάρχει ζημία, καθώς οι πληρότητες δεν ξεπερνούν το 20%” σημείωσε ο κ.Τσαλίδης.

Στο μεταξύ, εντός του τρέχοντος έτους αναμένεται να ολοκληρωθεί και η απορρόφηση της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ), την οποία η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε αποκτήσει σε ποσοστό 100% τον περασμένο Απρίλιο, έναντι συνολικού τιμήματος 22 εκατ. ευρώ, στο πλαίσιο διαγωνισμού ιδιωτικοποίησης, που είχε προκηρύξει το ΤΑΙΠΕΔ.

Μάλιστα, στις αρχές του 2020, θα αρχίσει να υλοποιείται στην εταιρεία επενδυτικό πρόγραμμα, το οποίο θα ξεπερνάει αρκετά το αρχικά εκτιμηθέν ποσό των 25 εκατ. ευρώ, με στόχο την αναβάθμιση των μηχανοστασίων και του εξοπλισμού τους, αλλά και την εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού.

Κληθείς να σχολιάσει τον διαγωνισμό για το εμπορευματικό κέντρο “Θριάσιο ΙΙ” στον Ασπρόπυργο Αττικής, ο κ. Τσαλίδης εξέφρασε την πεποίθηση ότι, λαμβανομένων υπόψη των όρων της δεύτερης φάσης του διαγωνισμού, η επένδυση “δεν βγαίνει” οικονομικά, μεταξύ άλλων, επειδή ζητείται από τους υποψηφίους να καταβάλλουν entrance fee, ύψους 20 εκατ. ευρώ, αλλά και το 10% του τζίρου τους να αποδίδεται στον ΟΣΕ.

Ο κ. Τσαλίδης γνωστοποίησε επίσης ότι στο τέλος του τρέχοντος έτους ή στις αρχές του 2020 θα γίνουν και νέες προσλήψεις μηχανοδηγών για τα τρένα.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΤΡΑΙΝΟΣΕΦΙΛΙΠΠΟΣ ΤΣΑΛΙΔΗΣ

Σχετικά Άρθρα

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

24 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Π. Πέρκα: Παραδώσαμε το έργο σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης ολοκληρωμένο κατά 68%

6 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ζητούν το Μνημόνιο του 2019 και τη Σύμβαση του 2020 με τη Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ)

3 Οκτωβρίου, 2022
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Η επίδραση της πανδημίας στην Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ)

15 Σεπτεμβρίου, 2022
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Δήλωση Ν. Παππά για τις ακυρώσεις δρομολογίων του Προαστιακού

21 Ιουλίου, 2022
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Ολοκληρώθηκε η πιστοποίηση της 5ης αμαξοστοιχίας ETR της Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ)

14 Ιουλίου, 2022
Επόμενο άρθρο

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανέρχονται, από τις 9 Σεπτεμβρίου, τα δρομολόγια που ανεστάλησαν τον Αύγουστο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

6 Ιουνίου, 2023

Επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας των ταξί, από σήμερα (17.00 – 18.00), στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

8 Ιουνίου, 2023

Ένα νέο σύγχρονο κέντρο αποθήκευσης και διανομής αποκτά η Seagull στη Μάνδρα Αττικής

8 Ιουνίου, 2023

Στη σύσταση δυο θυγατρικών προχώρησε η Streem Logistics της HIG, στις Streem Logistics 1 και Streem Logistics 2

5 Ιουνίου, 2023

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη απευθείας πτήση Αθήνα – Ισλανδία από την Play

6 Ιουνίου, 2023

Κοντά – κοντά θα προκηρυχθούν οι διαγωνισμοί για Φυλή και Γκόνο

6 Ιουνίου, 2023
Woman with parcel at home

Ολοκληρώθηκε η νέα Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου, ύψους 2,15 εκατ., της Courier Center

7 Ιουνίου, 2023

Η παρούσα κατάσταση και οι εξελίξεις στην αεροπορική βιομηχανία στο 6o συνέδριο της Ελληνικής Αεροπορικής Ένωσης

6 Ιουνίου, 2023

Αλλαγές στο bonus που θα “μοιραστούν” οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας το 2022 και 2023

15

Σε δημόσια διαβούλευση έως τις 16 Ιουνίου το Εθνικό Σχέδιο Ηλεκτροκίνησης

2

H LAMDA αγόρασε τα 4 αεροσκάφη της παλιάς Ολυμπιακής που βρίσκονται στο Ελληνικό

1

Εξάρθρωση κυκλώματος που “βοηθούσε” στην απόκτηση άδειας χειριστή αεροσκάφους (pics, video)

1

Προηγείται στις Σέρρες ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής

1

Λιμάνι (Πειραιάς) και αεροδρόμιο (Αθήνας) έγιναν «ένα» με το μετρό. Τα αποτελέσματα

1

Ανακαινίστηκε το κέντρο διανομής της METRO στη Β. Ελλάδα, σχεδιάζεται ένα ακόμα στον Ασπρόπυργο

1

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

1

Β. Κορκίδης: Η ενίσχυση της Μεσογείου ως hub εμπορίου και εφοδιαστικής απαιτεί σύντομες δράσεις και γρήγορες αποφάσεις

9 Ιουνίου, 2023

Αναθεωρήθηκαν οι κανόνες για την ενίσχυση των ευφυών συστημάτων μεταφορών (ITS)

9 Ιουνίου, 2023

Οι τελευταίες εξελίξεις και οι προκλήσεις στα logistics αναλύθηκαν στο 6ο International Logistics Forum

9 Ιουνίου, 2023

Οι προκλήσεις για τη βιομηχανία ημιαγωγών: Κατακερματισμός, έλλειψη ταλέντων, εμπλοκή τοπικών κοινωνιών

9 Ιουνίου, 2023

Η M. Technology πιστοποιήθηκε ως Mobile Robotics Specialist της Zebra Fetch Robotics

9 Ιουνίου, 2023

Attica Group: Βράβευση του AERO 1 Highspeed

9 Ιουνίου, 2023

Συνάντηση εργασίας μεταξύ εκπροσώπων της TUI και της ΥΠΑ

9 Ιουνίου, 2023
A8 AK METAMORFOSIS, ATTIKI ODOS, APR 2007-JAN2008

Αττική Οδός: Τα αιτήματα για νέα μεγάλη παράταση, η «άρνηση» ΤΑΙΠΕΔ και το όριο του 5% στις πιο ανταγωνιστικές προσφορές

9 Ιουνίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ