• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 4 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

    3 Ιουλίου, 2022
    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

    2 Ιουλίου, 2022
    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

    3 Ιουλίου, 2022
    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

    2 Ιουλίου, 2022
    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Πλησιάζει η πιο «μεγάλη ώρα» για τον ΟΣΕ: Η διαγραφή χρέους των 11,71 δις ευρώ!

ffotinos by ffotinos
7 Οκτωβρίου, 2020
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
1
H Volotea ιδρύει βάση στο «Ελ. Βενιζέλος». Σταθμεύει ένα αεροσκάφος, νέα δρομολόγια σε Ηράκλειο και Βερόνα
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Έτοιμος να απελευθερωθεί από τα «δεσμά» του είναι ο ΟΣΕ, καθώς πρόκειται να «καθαρίσει» ο ισολογισμός του από το ιλιγγιώδες χρέος των 11,7 δις. ευρώ! Για την οριστική διαγραφή του χρέους απαιτούνται 2 ΚΥΑ των υπουργείων Οικονομικών και Μεταφορών.

Του Φώτη Φωτεινού 

Για την πρώτη ΚΥΑ, με αντικείμενο την αποτίμηση του τροχαίου υλικού και σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του metaforespress.gr, ο ΟΣΕ απέστειλε στο υπουργείο Μεταφορών την απαιτούμενη αλληλογραφία.

Η αποτίμηση του τροχαίου υλικού του ελληνικού δημοσίου (το τροχαίο υλικό έχει περάσει στη ΓΑΙΑΟΣΕ) ανήλθε περί τα 300 – 310 εκατ. ευρώ.

Το ποσό αυτό θα αφαιρεθεί από το χρέος του ΟΣΕ, ο οποίος με την υπογραφή της δεύτερης ΚΥΑ των δυο υπουργείων, θα μπορέσει να προχωρήσει στη διαγραφή του.

Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις του ΟΣΕ για το έτος 2019, το σύνολο των υποχρεώσεων του Οργανισμού (ομολογιακά και λοιπά τραπεζικά δάνεια) ανερχόταν στα 11,71 δις ευρώ.

Η συντριπτική πλειοψηφία αυτών αφορά δάνεια για την κατασκευή του σιδηροδρομικού δικτύου και την αγορά τροχαίου υλικού.

Σύμφωνα με σιδηροδρομικούς, «η διαγραφή του χρέους αποτελεί μια μεγάλη θετική εξέλιξη. Ο Οργανισμός καλείται, απρόσκοπτα πλέον, να ολοκληρώσει το σιδηροδρομικό δίκτυο, καθιστώντας το σύγχρονο και ασφαλές και απελευθερώνοντας χωρητικότητα, καθώς ολοένα και περισσότερες σιδηροδρομικές εταιρείες θα δραστηριοποιούνται σε αυτό».

Επίσης, τονίζουν ότι “το ελληνικό δημόσιο καλείται να επικεντρώσει την προσοχή του και στον σιδηρόδρομο, ο οποίος οφείλει να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά του, τόσο στις επιβατικές, όσο και στις εμπορευματικές μεταφορές”.

Το ιστορικό της διαγραφής χρέους του ΟΣΕ

Η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (DG Comp) διεξήγαγε έρευνα για τυχόν παράνομες κρατικές ενισχύσεις του ελληνικού δημοσίου προς τον ΟΣΕ.

Στις 9/2/2011, οι ελληνικές αρχές κοινοποίησαν στην Commission μια σειρά από μέτρα στήριξης για τον ΟΣΕ. Στη συνέχεια υπήρξε σχετική αλληλογραφία που διήρκεσε μέχρι τον Απρίλιο του 2017.

Με επιστολή της, που στάλθηκε τον Φεβρουάριο του 2017, ζητήθηκαν γενικές πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία, όπως βασικά χρηματοοικονομικά δεδομένα για την περίοδο 2011-2016, μεταβολές στα ίδια κεφάλαια/υποχρεώσεις, βασικά χρηματοοικονομικά δεδομένα που αφορούν τη σιδηροδρομική υποδομή, πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό των εργαζομένων ανά δραστηριότητα, διαχωρισμός λογαριασμών και μεταβίβαση δραστηριοτήτων που δε σχετίζονται με τη σιδηροδρομική υποδομή.

Επιπλέον, ζητήθηκαν διευκρινήσεις για το συμβιβάσιμο των ενισχύσεων που χορηγήθηκαν στον ΟΣΕ με το άρθρο 107 παρ. 3 στοιχείο β) της Συνθήκης.

Αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τα ανωτέρω παρασχέθηκαν από τον ΟΣΕ, με απαντητική του επιστολή του Απριλίου 2017.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή με την υπ’ αριθμό C(2017)3987, 16 Ιουνίου 2017 απόφασή της που αφορά τον ανωτέρω φάκελο S.A. 32543(2011/N), για μια σειρά από λόγους, όπως σε αυτήν αναλύονται, κατέληξε ότι δεν υφίσταται θέμα κρατικών ενισχύσεων προς τον ΟΣΕ.

Αναλυτικά:

α) Η διαγραφή χρέους όπως αυτό θα διαμορφωθεί μέχρι την ημερομηνία διαγραφής, η μεταφορά 757 υπαλλήλων του διαχειριστή υποδομής και οι ετήσιες επιχορηγήσεις που χορηγήθηκαν μετά την 22α Οκτωβρίου 2014, δεν αποτελούν κρατική ενίσχυση.

β) Δεν θα υποβάλλει ενστάσεις για τη μεταφορά 217 υπαλλήλων και για τις ετήσιες επιχορηγήσεις που δόθηκαν στον ΟΣΕ μεταξύ 2ου 2011 και της 22ας Οκτωβρίου 2014, οι οποίες συνιστούν κρατική ενίσχυση, για το λόγο ότι είναι συμβατές με την ευρωπαϊκή νομοθεσία περί κρατικών ενισχύσεων σύμφωνα με το άρθρο 107(3) (b) της Treatyon Functioning της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ουσιαστικά, με την απόφαση αυτή έγινε αποδεκτό ότι τα μέτρα που λήφθηκαν για την αναδιάρθρωση του ΟΣΕ (διαγραφή χρέους, μετάταξη προσωπικού, κλπ) είναι σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία περί κρατικών ενισχύσεων.

Η διαδικασία προβλέπει ότι με Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργών Οικονομικών και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, μετά από την έκδοση της απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με τα ζητήματα κρατικών ενισχύσεων του ΟΣΕ, διαγράφονται τα χρέη του ΟΣΕ έναντι του δημοσίου, δύναται να ορισθεί ανάληψη των χρεών του ΟΣΕ από το δημόσιο έναντι τρίτων, η διαγραφή των χρεών της παρούσας παραγράφου από τις οικονομικές καταστάσεις του ΟΣΕ και να εξειδικεύονται οι διαδικασίες διαπίστωσης, συμψηφισμού, βεβαίωσης και ανάληψης των χρεών, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια (σύμφωνα με το άρθρο 13 «Ρυθμίσεις χρεών» του Ν. 3891/2010, όπως ισχύει).

«Κατά την ημερομηνία σύνταξης των οικονομικών καταστάσεων υπήρχαν εξ αυτού του γεγονότος σημαντικά θέματα σχετικά με τα ποσά του ενεργητικού και παθητικού, τα οποία παραμένουν στην εταιρεία και τον όμιλο, με συνέπεια να μην μπορεί να προσδιορισθεί η επίδραση αυτών των μεταβολών στην οικονομική θέση και την περιουσιακή διάρθρωση της εταιρείας και του ομίλου», αναφέρει ο ΟΣΕ, στον ισολογισμό του 2019.

Tags:ΟΣΕ

Σχετικά Άρθρα

Η ένταση του ανταγωνισμού ευνοεί τον ΟΣΕ. Η εξέλιξη των οικονομικών μεγεθών του Οργανισμού
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Ο Προαστιακός Δ. Αττικής θα φτάσει στα Μέγαρα. Στόχος η δημοπράτησή του έργου εντός του καλοκαιριού

1 Ιουλίου, 2022
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
Συνδέεται υπογείως ο σταθμός «Λαρίσης» του Μετρό με τον Σ.Σ. Αθηνών, νέα σήραγγα στις Αχαρνές
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Παρατείνεται ως το τέλος του 2022 η είσπραξη χρεών του ΟΣΕ έναντι του δημοσίου

29 Ιουνίου, 2022
Εκτροχιασμός βαγονιού στο δρομολόγιο Δράμα – Θεσσαλονίκη. Τι αναφέρει ο ΟΣΕ
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Εκτροχιασμός βαγονιού στο δρομολόγιο Δράμα – Θεσσαλονίκη. Τι αναφέρει ο ΟΣΕ

26 Ιουνίου, 2022
«Τα σιδηροδρομικά έργα περνούσαν σε δεύτερη μοίρα στην Ελλάδα», σχολίασε ο υπουργός Μεταφορών. Το νέο πρόγραμμα έργων
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

ΟΣΕ: Στα έντονα καιρικά φαινόμενα οφείλονται οι προχθεσινές καθυστερήσεις τρένων στη Βόρεια Ελλάδα

25 Ιουνίου, 2022
Αποκαταστάθηκε η σιδηροδρομική κυκλοφορία μεταξύ Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Στην Επιτροπή της Βουλής η συμφωνία Ελλάδας – Βουλγαρίας για τη σιδηροδρομική διασυνοριακή κυκλοφορία

14 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Έπειτα από διαμαρτυρίες, ο ΟΣΕ απέσυρε την συζήτηση για τα ΣΔΙΤ στην συντήρηση υποδομής

Οι ενέργειες του ΟΣΕ για την «αναβίωση» του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου

Σχόλια 1

  1. Ακης says:
    2 έτη ago

    Ποιος θα καρπωθεί τα οφέλη το ελληνικό δημόσιο η οι Ιταλοί που αγόρασαν τον ΟΣΕ;δεν ξέρω ρωτάω ηρεμα

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

3 Ιουλίου, 2022
Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

2 Ιουλίου, 2022
Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

1 Ιουλίου, 2022
Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια

Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

1 Ιουλίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020

Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

1 Ιουλίου, 2022
Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

1 Ιουλίου, 2022
Η Volvo Cars κατέκτησε τη διάκριση Top Safety Pick Plus της IIHS σε όλα τα μοντέλα της

Volvo to create 3,300 jobs at $1.25 bln EV plant in Slovakia

1 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ