Τρίτη, 13 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Hellenic Train: Η επένδυση των 360 εκατ. ευρώ είναι από τις μεγαλύτερες στις μεταφορές στην Ελλάδα

    12 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    ΔΑΑ: Στα 26,2 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη α’ τριμήνου 2025, στους 5,8 εκατ. οι επιβάτες

    12 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τι προβλέπει η νέα συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: 8 υπεραστικά τρένα και 15 προαστιακού τύπου φέρνουν οι Ιταλοί (FS)

    12 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: Επενδύσεις 360 εκατ. από Hellenic Train, με την προϋπόθεση ολοκλήρωσης του δικτύου (video)

    12 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Συναντήθηκαν Κ. Μητσοτάκης και Tζ. Μελόνι. Οι δηλώσεις (video)

    12 Μαΐου, 2025
    MMM

    Φεβρουάριο του 2026 παραδίδεται η επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά με 5 νέους σταθμούς

    12 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Hellenic Train: Η επένδυση των 360 εκατ. ευρώ είναι από τις μεγαλύτερες στις μεταφορές στην Ελλάδα

    12 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    ΔΑΑ: Στα 26,2 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη α’ τριμήνου 2025, στους 5,8 εκατ. οι επιβάτες

    12 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τι προβλέπει η νέα συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: 8 υπεραστικά τρένα και 15 προαστιακού τύπου φέρνουν οι Ιταλοί (FS)

    12 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: Επενδύσεις 360 εκατ. από Hellenic Train, με την προϋπόθεση ολοκλήρωσης του δικτύου (video)

    12 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Συναντήθηκαν Κ. Μητσοτάκης και Tζ. Μελόνι. Οι δηλώσεις (video)

    12 Μαΐου, 2025
    MMM

    Φεβρουάριο του 2026 παραδίδεται η επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά με 5 νέους σταθμούς

    12 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

ΠΟΣ: Ο κατακερματισμός και η ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου οδήγησαν στην απαξίωσή του

ffotinos by ffotinos
12 Ιανουαρίου, 2017
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ευθύνες στις διοικήσεις των σιδηροδρομικών εταιρειών, αλλά και στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και τις τελευταίες κυβερνήσεις για τις χρόνιες παθογένειες στο σιδηρόδρομο, με αποκορύφωμα τα όσα συνέβησαν χθες, με τις βλάβες στις μηχανές και την ακύρωση των σημερινών δρομολογίων, επιρρίπτουν οι εργαζόμενοι, δια μέσου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών.

Η ΠΟΣ, σε ανακοίνωσή της, επισημαίνει ότι οι διαχρονικές πολιτικές απαξίωσης και κατακερματισμού του σιδηροδρόμου, από όλες τις κυβερνήσεις, με στόχο την πώλησή του, το μόνο που κατάφεραν είναι να διαλύσουν το σιδηρόδρομο.

Η ανακοίνωση της ΠΟΣ

Με απόφασή της, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε στην κατάργηση των επιβατικών αμαξοστοιχιών στο σιδηρόδρομο με την επίκληση της επιδείνωσης της κακοκαιρίας.

Είναι η πρώτη φορά στη μακρά ιστορία του σιδηροδρόμου που ουσιαστικά παύει η λειτουργία του, καθώς σε πιο δύσκολους και βαρείς χειμώνες στο παρελθόν, αποτελούσε την πλέον αξιόπιστη πολλές φορές και μοναδική λύση, για το επιβατικό κοινό.

Οι αγωνιώδεις προσπάθειες των εργαζομένων στο σιδηρόδρομο, δεν στάθηκαν δυστυχώς ικανές από μόνες τους για να διασφαλίσουν την απρόσκοπτη λειτουργία του σιδηροδρόμου.

Οι διαχρονικές πολιτικές απαξίωσης και κατακερματισμού του σιδηροδρόμου από όλες τις Κυβερνήσεις, με στόχο την πώλησή του, το μόνο που κατάφεραν είναι να διαλύσουν το σιδηρόδρομο.

Η σημερινή απόφαση είναι η μεγαλύτερη παραδοχή μας αποτυχίας, τόσο της Διοίκησης, όσο και της πολιτικής ηγεσίας που δεν κατανόησαν ποτέ ότι ο Σιδηρόδρομος δεν λειτουργεί, ούτε από τα αναπαυτικά γραφεία, ούτε διοικείται με αποφάσεις που λαμβάνονται, παρακολουθώντας εκ του μακρόθεν.

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών διαβλέποντας εγκαίρως τον κίνδυνο (πολύ πριν την κατάργηση των δρομολογίων), κάλεσε τις Διοικήσεις σε σύσκεψη για καλύτερο συντονισμό που θα μπορούσε να αποτρέψει τη σημερινή κατάσταση.

Εμείς, οι εργαζόμενοι στο Σιδηρόδρομο, έχοντας πλήρη συναίσθηση της όποιας ευθύνης μας αναλογεί, νιώθουμε την ανάγκη (μιας και δεν έχουν φιλότιμο να το πράξουν αυτοί που έχουν την ευθύνη), να ζητήσουμε συγνώμη από τους επιβάτες που βιώσαν και βιώνουν την απίστευτη ταλαιπωρία των τελευταίων ημερών που άλλωστε βιώνουμε κι εμείς.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΕΕΣΣΤΥΕΡΓΟΣΕΟΣΕΠΟΣΤΡΑΙΝΟΣΕΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Τι προβλέπει η νέα συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: 8 υπεραστικά τρένα και 15 προαστιακού τύπου φέρνουν οι Ιταλοί (FS)

12 Μαΐου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: Επενδύσεις 360 εκατ. από Hellenic Train, με την προϋπόθεση ολοκλήρωσης του δικτύου (video)

12 Μαΐου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Διεξήχθη η συνάντηση Κ. Κυρανάκη με Μ. Σαλβίνι για τη Hellenic Train (video)

8 Μαΐου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Μελέτη για την καταγραφή και αξιολόγηση κινδύνου συμβάντων και ατυχημάτων εκπονεί η ΡΑΣ

6 Μαΐου, 2025
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Το (δύσκολο) ταξίδι του Κ. Κυρανάκη στην Ιταλία που θα κρίνει πολλά

5 Μαΐου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Κ. Μητσοτάκης: Απαιτούμε από τη Hellenic Train να επενδύσει δικά της κεφάλαια και να φέρει σύγχρονα τρένα

4 Μαΐου, 2025
Επόμενο άρθρο

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: H πολυδιάσπαση του ομίλου ΟΣΕ η κύρια αιτία για τις παθογένειες στο σιδηρόδρομο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Διεξήχθη η συνάντηση Κ. Κυρανάκη με Μ. Σαλβίνι για τη Hellenic Train (video)

8 Μαΐου, 2025

Η Ελλάδα παραπέμπεται στο Ευρωδικαστήριο για τους κανόνες σχετικά με τα διόδια και τα τέλη χρήσης (βινιέτες)

7 Μαΐου, 2025

O Χρήστος Καραδήμας της Ολυμπίας Οδού νέος πρόεδρος της Ελληνικό Μετρό

8 Μαΐου, 2025

Τι προβλέπει η νέα συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: 8 υπεραστικά τρένα και 15 προαστιακού τύπου φέρνουν οι Ιταλοί (FS)

12 Μαΐου, 2025

Ακυρώνει τις πτήσεις για Τελ Αβίβ (Ισραήλ), έως τις 13 Μαΐου, η AEGEAN

7 Μαΐου, 2025

Εκδήλωση για τα τρία χρόνια λειτουργίας της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας

9 Μαΐου, 2025

Με 4 πτήσεις την εβδομάδα θα συνδέει Αθήνα – Λος Άντζελες η Norse Atlantic

9 Μαΐου, 2025

Μικρή παράταση, έως τις 15 Μαΐου, για τις αιτήσεις 413 μόνιμων υπαλλήλων στην ΟΣΥ. 391 οι οδηγοί

8 Μαΐου, 2025

Με αεροσκάφη της AEGEAN και της Olympic Air θα μεταφερθεί το Άγιο Φως από την Αθήνα σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας

1

Hellenic Train: Ο βομβιστής και ο συνεργός του φέρεται να έχουν καταγραφεί σε βίντεο

0

Γ. Βαγγέλας: Εξετάστηκαν οι επιπτώσεις στα ΔΛΤ από τη μείωση των λιμενικών τελών;

0

4η εβδομαδιαία πτήση στη γραμμή Σαγκάη – Αθήνα εγκαινίασε η Juneyao Airlines

0

Το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης συνεχίζει τη θετική πορεία του: +8,4% στο πρώτο τρίμηνο, +7,8% ο Μάρτιος

0

Αποζημίωση 120 εκατ. ευρώ στην Ολυμπία Οδό για το Πάτρα – Πύργος

0

Οι σύγχρονες τάσεις στην κρουαζιέρα. Η ομιλία της προέδρου της MedCruise, Θ. Ρήγα στο Μαϊάμι

0

Αγορά αυτοκινήτου: Το 2024, η ΕΕ εξήγαγε 5,4 εκατ. αυτοκίνητα και εισήγαγε 4 εκατ. αυτοκίνητα

0

Hellenic Train: Η επένδυση των 360 εκατ. ευρώ είναι από τις μεγαλύτερες στις μεταφορές στην Ελλάδα

12 Μαΐου, 2025

ΔΑΑ: Στα 26,2 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη α’ τριμήνου 2025, στους 5,8 εκατ. οι επιβάτες

12 Μαΐου, 2025

Τι προβλέπει η νέα συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: 8 υπεραστικά τρένα και 15 προαστιακού τύπου φέρνουν οι Ιταλοί (FS)

12 Μαΐου, 2025

Συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: Επενδύσεις 360 εκατ. από Hellenic Train, με την προϋπόθεση ολοκλήρωσης του δικτύου (video)

12 Μαΐου, 2025

Συναντήθηκαν Κ. Μητσοτάκης και Tζ. Μελόνι. Οι δηλώσεις (video)

12 Μαΐου, 2025

Φεβρουάριο του 2026 παραδίδεται η επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά με 5 νέους σταθμούς

12 Μαΐου, 2025

Ευκαιρία για τις επιχειρήσεις το AI, κατά τον ΣΕΒ

12 Μαΐου, 2025

ΕΒΕΠ: Η εφοδιαστική αποτελεί για την Μεσόγειο έναν τομέα ύψους 4,3 τρισ. δολ.

12 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr