• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 1 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Κορυφώνεται η αγωνία για το λιμάνι του Βόλου, πιθανή η παράταση των προσφορών
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Υπεγράφη η συλλογική σύμβαση εργασίας μεταξύ ΟΛΒ και εργαζομένων

    31 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Εργασίες συντήρησης, ως τις 23 Μαρτίου, στο τμήμα Τατοΐου – Μπογιάτι (Άγιος Στέφανος)

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Περισσότερα φορτηγά ψυγεία στους δρόμους για να καλυφθούν οι ανάγκες τροφοδοσίας στα σπίτια
    LOGISTICS

    Οι θέσεις του ILME για τις αστικές διανομές και το ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Alstom: Συμβόλαιο 12 εκατ. λιρών για τον εκσυγχρονισμό 40 τρένων της ScotRail
    INTERNATIONAL

    Connecting Europe by train: 10 EU pilot services to boost cross-border rail

    31 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Ως τις 31 Μαρτίου η περίοδος αποκλειστικών διαπραγματεύσεων για την πώληση της ΑΚΤΩΡ

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Ξεκινούν στις 15 Ιουνίου τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Σποράδες
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μειώθηκαν δύναμη (-0,6%) και ολική χωρητικότητα (-2,3%) του ελληνικού στόλου τον Νοέμβριο

    31 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Κορυφώνεται η αγωνία για το λιμάνι του Βόλου, πιθανή η παράταση των προσφορών
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Υπεγράφη η συλλογική σύμβαση εργασίας μεταξύ ΟΛΒ και εργαζομένων

    31 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Εργασίες συντήρησης, ως τις 23 Μαρτίου, στο τμήμα Τατοΐου – Μπογιάτι (Άγιος Στέφανος)

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Περισσότερα φορτηγά ψυγεία στους δρόμους για να καλυφθούν οι ανάγκες τροφοδοσίας στα σπίτια
    LOGISTICS

    Οι θέσεις του ILME για τις αστικές διανομές και το ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Alstom: Συμβόλαιο 12 εκατ. λιρών για τον εκσυγχρονισμό 40 τρένων της ScotRail
    INTERNATIONAL

    Connecting Europe by train: 10 EU pilot services to boost cross-border rail

    31 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Ως τις 31 Μαρτίου η περίοδος αποκλειστικών διαπραγματεύσεων για την πώληση της ΑΚΤΩΡ

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Ξεκινούν στις 15 Ιουνίου τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Σποράδες
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μειώθηκαν δύναμη (-0,6%) και ολική χωρητικότητα (-2,3%) του ελληνικού στόλου τον Νοέμβριο

    31 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Προς ολομέτωπη σύγκρουση υπουργείου Μεταφορών με δήμο Πατρέων. Ξεκίνησε τις κινητοποιήσεις ο δήμος για την υπογειοποίηση του τρένου

vvegiazi by vvegiazi
4 Μαΐου, 2020
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
2
Μεγαλώνουμε, δυναμώνουμε, ανανεωνόμαστε: 5 χρόνια metaforespress.gr
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Προς ολομέτωπη σύγκρουση οδηγούνται, όπως όλα δείχνουν, το υπουργείο Μεταφορών με το δήμο Πατρέων για την είσοδο του τρένου στην πόλη της Πάτρας. Πλήρη υπογειοποίηση ζητά ο δήμος, μερική αντιπροτείνει το υπουργείο.

Χθες, ο δήμος Πατρέων πραγματοποίησε την πρώτη συμβολική κινητοποίηση στον σταθμό του Προαστιακού Πάτρας στο Ρίο, με κεντρικό σύνθημα «Ναι στην υπόγεια διέλευση, όχι στην επίγεια διέλευση, όχι στα τείχη».

«Το έχουμε καταστήσει σαφές σε όλους τους τόνους: το τρένο δεν θα περάσει επίγεια. Θέλουμε και αγωνιούμε να γίνει το έργο και να φτάσει μέχρι το νέο λιμάνι, αλλά να γίνει όπως πρέπει και θέλει η πόλη και όχι όπως – όπως. Σε καμία πόλη της Ελλάδας δεν πέρασε επίγεια», ανέφερε ο δήμαρχος Κώστας Πελετίδης.

Στιγμιότυπο από την κινητοποίηση

Υπενθυμίζεται ότι ο δήμος τάσσεται υπέρ της υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής από το Ρίο έως τον Αγ. Ανδρέα, με τη δημιουργία γραμμικού πάρκου στην επιφάνεια.

Από την άλλη πλευρά, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών χαρακτηρίζει «φαραωνικό» σχέδιο την υπογειοποίηση όλης της γραμμής και αντιπροτείνει μερική υπογειοποίηση σε έκταση περίπου 2 χιλιομέτρων.

Η επιστολή της 30ης Απριλίου του Κ. Πελετίδη σε Κ. Μητσοτάκη και Κ. Καραμανλή

Μετά την αιφνιδιαστική και εν μέσω της πανδημίας απόφαση της Κυβέρνησης να προχωρήσει στην υλοποίηση του σχεδιασμού της επιφανειακής χάραξης από το Ρίο έως την οδό Κανελλοπούλου και να σταματήσει αιφνιδιαστικά τη λειτουργία του προαστιακού τρένου, ενημερωθήκαμε ότι παρά τις αντιδράσεις του πατραϊκού λαού, οι εργασίες στην εν λόγω εργολαβία είναι προγραμματισμένες να ξεκινήσουν κανονικά από την 2/5.

Αυτό σημαίνει ότι η Κυβέρνηση επιλέγει να ανοίξει πόλεμο με τον πατραϊκό λαό, σε μία μάλιστα δύσκολη περίοδο λόγω της πανδημίας και των επιπτώσεών της.

Η Κυβέρνηση γνωρίζει πάρα πολύ καλά την αντίθεση στους συγκεκριμένους σχεδιασμούς, του Δημοτικού Συμβουλίου, των φορέων και των συλλόγων της πόλης μας, του συνόλου του πατραϊκού λαού, καθώς και τους αγώνες του.

Ενημερώνουμε για μία ακόμα φορά ότι το αίτημα των Πατρινών για υπόγεια διέλευση είναι δίκαιο και τεράστιας σημασίας, γι’ αυτό και δε θα μείνουμε άπραγοι μπροστά σε επιλογές, που θα καταστρέφουν τη ζωή της Πάτρας για εκατονταετίες.

Ισχυρισμοί που απορρίπτουν την υλοποίηση ενός μεγάλου «έργου πνοής» για την πόλη μας, λόγω δήθεν δυσβάστακτου κόστους του έργου, δεν ευσταθούν και γίνονται εκ του πονηρού.

Τη στιγμή μάλιστα που η διπλή σιδηροδρομική γραμμή στη διαδρομή από την Ειδομένη έως την Πάτρα, με εκατοντάδες χιλιόμετρα υπόγειων τούνελ ή γεφυρών, διέρχεται υπόγεια ή περιμετρικά απ’ όλες τις πόλεις και τα χωριά.

Μόνο στο ακροτελεύτιο κομμάτι της γραμμής, από Ρίο μέχρι Πάτρα και μέσα από πυκνοδομημένο πολεοδομικό ιστό, επιχειρείται να περάσει επιφανειακά.

Επειδή έως σήμερα δεν έχει γίνει δεκτό το αίτημά μας, σας γνωρίζουμε ότι οι εργασίες στο εν λόγω τμήμα θα συναντήσουν σε κάθε βήμα τη σθεναρή αντίσταση του Δήμου Πατρέων, των Συλλόγων και των φορέων των κατοίκων, του συνόλου του πατραϊκού λαού. Παράλληλα, ενημερώσαμε τον κατασκευαστή να μην επιχειρήσει να ξεκινήσει τις εργασίες.

Περιμένουμε έστω και τώρα τις πρωτοβουλίες σας, ξεκινώντας από την επαναλειτουργία του Προαστιακού, ούτως ώστε να επανέλθει η κανονικότητα στη μετακίνηση χιλιάδων συμπολιτών μας.

Ζητάμε την ανάκληση της απόφασής σας και να κάνετε δεκτό το αίτημα της πόλης μας για υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής και δημιουργία γραμμικού πάρκου στην επιφάνεια.

Tags:ΤΡΕΝΟ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑΕΡΓΟΣΕΟΣΕ

Σχετικά Άρθρα

«Τα σιδηροδρομικά έργα περνούσαν σε δεύτερη μοίρα στην Ελλάδα», σχολίασε ο υπουργός Μεταφορών. Το νέο πρόγραμμα έργων
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Εγκρίθηκε επιδότηση 37,5 εκατ. ευρώ στον ΟΣΕ

27 Ιανουαρίου, 2023
Η υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής αλλάζει την όψη των Σεπολίων. Η ΕΡΓΟΣΕ παρουσίασε το έργο (βίντεο)
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, ως τις 22/1/2024, για την κατασκευή 4πλού σιδηροδρομικού διαδρόμου με υπογειοποίηση στα Σεπόλια

24 Ιανουαρίου, 2023
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

19 Ιανουαρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του 2023 της ΕΡΓΟΣΕ

18 Ιανουαρίου, 2023
Στις 17 Ιανουαρίου μετατέθηκαν οι προσφορές για τον νέο σιδηροδρομικό σταθμό στο Κρυονέρι
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Νέα μετάθεση των προσφορών για την κατασκευή σιδηροδρομικής στάσης στο Κρυονέρι Αττικής. Στις 7/2

17 Ιανουαρίου, 2023
«Τα σιδηροδρομικά έργα περνούσαν σε δεύτερη μοίρα στην Ελλάδα», σχολίασε ο υπουργός Μεταφορών. Το νέο πρόγραμμα έργων
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Άλλος για τον ΟΣΕ; Για 90 θέσεις εργασίας, κατατέθηκαν 10.700 αιτήσεις!

5 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο
«Μεταναστεύει» το δ.σ. του ΟΛΠ σε Κίνα – Χονγκ Κονγκ, επιφυλάξεις ΤΑΙΠΕΔ

Νέο σύστημα εισιτηρίων στον Προαστιακό Αθηνών. Επανέρχονται όλα τα δρομολόγια στις 4 Μαΐου

Σχόλια 2

  1. γεωργιος says:
    3 έτη ago

    Η Αριστερα θα επρεπε να ειναι υπερ ενος λαικου μεσου οπως ο σιδηροδρομος. Κι ομως ο δημαρχος θελει να το ξαποστειλει εκτος πολης για να μην προκαλει οπτικη ρυπανση αραγε? Ας πληρωσει αυτος το λογαριασμο

    Απάντηση
  2. Nikos says:
    3 έτη ago

    Που έχει περάσει υπόγεια ο σιδηρόδρομος εκτός από το πυκνό αστικό τμήμα της Αθήνας. Από Πύργο Βασιλίσσης και βόρεια, από Αχαρνές, είναι επιφανειακό. Όπως επίσης και από Αθήνα προς Πειραιά είναι επίσης επιφανειακό. Και μιλάμε για περιοχές πολλαπλάσιες σε μέγεθος από την Πάτρα. Από όλες τις άλλες πόλεις όπου διέρχεται ο σιδηρόδρομος είναι επίσης επιφανειακός (Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Βόλος κλπ). Σας προτείνουν υπόγεια διέλευση ουσιαστικά από την αρχή της πόλης και θέλετε από το Ρίο! Έλεος
    Δείτε και το εξής. Η Λιουμπλιάνα (Σλοβενία) έχει τον κεντρικό σταθμό της στο κέντρο της πόλης και οι γραμμές φεύγουν προς 4 διαφορετικές κατευθύνσεις, όλες επιφανειακές. Λοιπόν, είναι έτσι φτιαγμένες που δεν ενοχλούν σε κανένα σημείο. Παντού ανισόπεδες διαβάσεις. Θα μπορούσατε να απαιτήσετε κάτι τέτοιο, εάν βέβαια θέλετε τρένο στην πόλη σας (μάλλον δεν θέλετε)

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023

Συστήνεται Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού: Το αντικείμενό της, από ποιους θα απαρτίζεται

26 Ιανουαρίου, 2023

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023

«Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

29 Ιανουαρίου, 2023
Διαδικτυακή συζήτηση διοργανώνει η EEL την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου για το νέο ωράριο τροφοδοσίας επιχειρήσεων

Ιωάννινα, Χανιά και Καλαμάτα οι 3 νέοι προορισμοί της AEGEAN με το Τελ Αβίβ

26 Ιανουαρίου, 2023
Θ. Ζηλιασκόπουλος: Στόχος να αναρριχηθεί η Ελλάδα στο top 10 του δείκτη Logistics Performance Index (LPI)

Θ. Ζηλιασκόπουλος: Στόχος να αναρριχηθεί η Ελλάδα στο top 10 του δείκτη Logistics Performance Index (LPI)

26 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1
Κορυφώνεται η αγωνία για το λιμάνι του Βόλου, πιθανή η παράταση των προσφορών

Υπεγράφη η συλλογική σύμβαση εργασίας μεταξύ ΟΛΒ και εργαζομένων

31 Ιανουαρίου, 2023

Εργασίες συντήρησης, ως τις 23 Μαρτίου, στο τμήμα Τατοΐου – Μπογιάτι (Άγιος Στέφανος)

31 Ιανουαρίου, 2023
Περισσότερα φορτηγά ψυγεία στους δρόμους για να καλυφθούν οι ανάγκες τροφοδοσίας στα σπίτια

Οι θέσεις του ILME για τις αστικές διανομές και το ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

31 Ιανουαρίου, 2023
Alstom: Συμβόλαιο 12 εκατ. λιρών για τον εκσυγχρονισμό 40 τρένων της ScotRail

Connecting Europe by train: 10 EU pilot services to boost cross-border rail

31 Ιανουαρίου, 2023

ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Ως τις 31 Μαρτίου η περίοδος αποκλειστικών διαπραγματεύσεων για την πώληση της ΑΚΤΩΡ

31 Ιανουαρίου, 2023
Ξεκινούν στις 15 Ιουνίου τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Σποράδες

Μειώθηκαν δύναμη (-0,6%) και ολική χωρητικότητα (-2,3%) του ελληνικού στόλου τον Νοέμβριο

31 Ιανουαρίου, 2023
Οι κάμερες ασφαλείας Reolink στην ελληνική αγορά από την Info Quest Technologies

Οι κάμερες ασφαλείας Reolink στην ελληνική αγορά από την Info Quest Technologies

31 Ιανουαρίου, 2023

Στον πρόεδρο της Βουλής η Έκθεση Πεπραγμένων 2021 της ΕΕΤΤ. 54 έλεγχοι σε εταιρείες ταχυδρομείων / ταχυμεταφορών

31 Ιανουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ