• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 4 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Ενημερωτική καμπάνια για την υποχρεωτικότητα χρήσης μάσκας στα ΜΜΜ από τη ΣΤΑΣΥ
    MMM

    Ενημερωτική καμπάνια για την υποχρεωτικότητα χρήσης μάσκας στα ΜΜΜ από τη ΣΤΑΣΥ

    4 Ιουλίου, 2022
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Επαναλειτουργεί για 3 μήνες η διώρυγα της Κορίνθου

    4 Ιουλίου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Συμφόρηση στα λιμάνια της Β. Ευρώπης, στις 6,17 ημέρες η μέση καθυστέρηση διεθνώς

    4 Ιουλίου, 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Με λεωφορεία διεξάγονται τα σιδηροδρομικά δρομολόγια Αυλίδα – Χαλκίδα

    4 Ιουλίου, 2022
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Δυο κύριοι ανταγωνιστές δίπλα – δίπλα στο Θριάσιο

    4 Ιουλίου, 2022
    Η Ελλάδα «ανοίγει» σταδιακά τα σύνορά της. Αυξάνονται οι ταξιδιώτες χωρίς επιβολή καραντίνας
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Αυτό ήταν: Όλα τα αεροδρόμια της Ελλάδας υπό το management ιδιωτών

    4 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Ενημερωτική καμπάνια για την υποχρεωτικότητα χρήσης μάσκας στα ΜΜΜ από τη ΣΤΑΣΥ
    MMM

    Ενημερωτική καμπάνια για την υποχρεωτικότητα χρήσης μάσκας στα ΜΜΜ από τη ΣΤΑΣΥ

    4 Ιουλίου, 2022
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Επαναλειτουργεί για 3 μήνες η διώρυγα της Κορίνθου

    4 Ιουλίου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Συμφόρηση στα λιμάνια της Β. Ευρώπης, στις 6,17 ημέρες η μέση καθυστέρηση διεθνώς

    4 Ιουλίου, 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Με λεωφορεία διεξάγονται τα σιδηροδρομικά δρομολόγια Αυλίδα – Χαλκίδα

    4 Ιουλίου, 2022
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Δυο κύριοι ανταγωνιστές δίπλα – δίπλα στο Θριάσιο

    4 Ιουλίου, 2022
    Η Ελλάδα «ανοίγει» σταδιακά τα σύνορά της. Αυξάνονται οι ταξιδιώτες χωρίς επιβολή καραντίνας
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Αυτό ήταν: Όλα τα αεροδρόμια της Ελλάδας υπό το management ιδιωτών

    4 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Π. Πέρκα: «Μέλημα του κ. Καραμανλή είναι τα συμφέροντα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και όχι τα δικαιώματα των επιβατών»

vvegiazi by vvegiazi
2 Μαΐου, 2022
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Η ακτινογραφία των εσόδων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Στα 13,42 εκατ. ευρώ τα εμπορεύματα, στα 50,44 εκατ. ευρώ οι επιβάτες
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ανακοίνωση με θέμα «Μέλημα του κ. Καραμανλή είναι τα συμφέροντα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και όχι τα δικαιώματα των σιδηροδρομικών επιβατών» εξέδωσε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Πέτη Πέρκα. Ακολουθεί το πλήρες κείμενο.

Η ανακοίνωση της Π. Πέρκα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Στις 8 Φεβρουαρίου 2022 και με αφορμή τις μεγάλες καθυστερήσεις και ακυρώσεις δρομολογίων στη γραμμή Φλώρινα – Θεσσαλονίκη – Φλώρινα που αποτελούν καθημερινό φαινόμενο, αλλά και την ταλαιπωρία 700 περίπου επιβατών στο σιδηροδρομικό δίκτυο, λόγω της χιονόπτωσης, κατέθεσα ερώτηση και Αίτημα Κατάθεσης Εγγράφων (ΑΚΕ) προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών με θέμα την εφαρμογή από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ των ευρωπαϊκών κανονισμών για τα δικαιώματα των επιβατών.

Φαίνεται όμως πως τα αντανακλαστικά του Υπουργείου στον κοινοβουλευτικό έλεγχο είναι αντίστοιχα με εκείνα στην αντιμετώπιση της κακοκαιρίας ‘Ελπίδα’, αφού χρειάστηκε σχεδόν 3 μήνες για να απαντήσει στην εν λόγω ερώτηση. Και δυστυχώς, η απάντηση του κ. Καραμανλή τον εκθέτει περισσότερο από την όποια καθυστέρηση.

Τι μας είπε λοιπόν ο Υπουργός, στην προσπάθειά του να υποστηρίξει την ιταλικών συμφερόντων ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά και το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών που το Δεκέμβριο του 2019 ενέκρινε εξαιρέσεις της εταιρίας από πολύ σοβαρές υποχρεώσεις που θεσπίζει η ευρωπαϊκή νομοθεσία για τα δικαιώματα των επιβατών:

Ότι ο ίδιος ο Κανονισμός 1371/2007 δίνει τη δυνατότητα εξαιρέσεων και μάλιστα πολλά κράτη μέλη, όπως η Γερμανία, η Βουλγαρία και η Εσθονία κάνουν χρήση του δικαιώματος αυτού.

Γνωρίζουμε για τη δυνατότητα αυτή κ. Καραμανλή, άλλωστε αναφέρεται και στην ερώτηση. Εμείς όμως δε μιλήσαμε για σιδηροδρομικές επιχειρήσεις άλλων χωρών, αλλά συγκεκριμένα για τους ιταλικούς σιδηροδρόμους, που εφαρμόζουν τον Κανονισμό στο ακέραιο στην Ιταλία και μόνο για την περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κάνουν χρήση του δικαιώματος της εξαίρεσης. Γιατί η ίδια εταιρία δεν εφαρμόζει και στη χώρα μας τον Κανονισμό;

Στη συνέχεια κι ενώ σε μια στιγμή αυτοκριτικής διάθεσης ο Υπουργός παραδέχεται ότι πρέπει να σταματήσουν οι εξαιρέσεις, θεωρεί ότι μετριάζονται οι ευθύνες της κυβέρνησης, γιατί «φταίει» και ο ΣΥΡΙΖΑ, αφού ενέκρινε το 2016 παρόμοιες εξαιρέσεις.

Να θυμίσουμε στον κ. Καραμανλή – ο οποίος αν είχε διαβάσει προσεκτικά την ερώτηση, θα το ήξερε – ότι οι δύο πρώτες εξαιρέσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ δόθηκαν το 2009 και το 2014, όχι δηλαδή επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.

Και πάλι όμως, τότε η χώρα ήταν σε καθεστώς μνημονίων και το πιο σημαντικό, η εταιρία ήταν δημόσια. Δεν είναι δυνατόν το 2022 να μιλάμε ακόμα για εξαιρέσεις και γι’ αυτό η ΝΔ έχει ακέραια την ευθύνη.

Ο Υπουργός προχωρά έπειτα σε μια απαράδεκτη δήλωση, υποστηρίζοντας ότι «αναφορικά με το θέμα των καθυστερήσεων, αυτές δεν οφείλονται στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά στον ΟΣΕ, επειδή λόγω της οικονομικής κρίσης, έχουν μειωθεί στο ελάχιστο τα έργα συντήρησης του δικτύου».

Να ξεπεράσουμε το γεγονός ότι παραδέχεται ουσιαστικά πως γίνεται πλημμελής συντήρηση του δικτύου, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, αφού δεν είναι το θέμα που συζητάμε σήμερα. Δεν μπορούμε όμως να μη σχολιάσουμε ότι ο κ. Καραμανλής με το συγκεκριμένο σχόλιο παρεμβαίνει σε μια υπόθεση που αφορά τη δικαιοσύνη, δικαιώνοντας την ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε βάρος του κρατικού ΟΣΕ.

Πώς ξέρει ο Υπουργός ποιος ευθύνεται για τις καθυστερήσεις; Υπάρχει πόρισμα; Αν ένας έστω επιβάτης προσφύγει εναντίον της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως έχει δικαίωμα, πώς ο Υπουργός λέει από τώρα στο δικαστήριο ότι φταίει ο ΟΣΕ κι όχι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Με βάση αυτή τη δήλωση, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να στραφεί εναντίον του ΟΣΕ και να ζητήσει αποζημιώσεις.

Στο ίδιο κλίμα, ο κ. Καραμανλής υποστηρίζει την απόφαση του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών για έγκριση εξαιρέσεων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τονίζοντας ότι αν δεν υφίσταντο οι εξαιρέσεις, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα είχε δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον ΟΣΕ.

Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνουμε πώς προκύπτει αυτό. Στο αντικείμενο του Κανονισμού 1371/2007 (Άρθρο 1) περιλαμβάνονται μόνο οι ευθύνες των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων. Οι σχέσεις ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθορίζονται βάσει της Σύμβασης που υπεγράφη πρόσφατα, την οποία φυσικά δεν έχουμε δει στη Βουλή.

Κλείνοντας την απάντησή του, ο κ. Καραμανλής αναφέρεται στην «πρώτη ιστορικά φορά» που κυβέρνηση ζήτησε – και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δέχτηκε άμεσα (γιατί άραγε;) – την αποζημίωση όσων ταλαιπωρήθηκαν με 1.000 ευρώ, όπως έκανε και με την Αττική Οδό.

Εύλογα λοιπόν προκύπτει το ερώτημα: Γιατί να πληρώσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αφού δεν φταίει; Και πέρα από αυτό, να ρωτήσουμε ξανά, γιατί απάντηση δεν πήραμε, πώς προκύπτουν αυτά τα 1.000 ευρώ; Γιατί όχι 1500, 2000; Και το κυριότερο, για το οποίο το Υπουργείο τηρεί σιγήν ιχθύος.

Γιατί ο Υπουργός έσπευσε να ανακοινώσει αποζημίωση, ενώ γνωρίζει ότι για τα Άρθρα 26-30 του Κανονισμού που αφορούν σε ευθύνη της εταιρίας στην περίπτωση θανάτου ή τραυματισμού επιβατών, ακόμα και σε περίπτωση προσβολής της ψυχικής ακεραιότητας του επιβάτη, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει λάβει εξαίρεση και άρα προβλέπεται πολλαπλάσια αποζημίωση των 1.000 ευρώ;

Γιατί δεν ενημέρωσαν ως όφειλαν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους με βάση τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς;

Δεν καταλαβαίνω επίσης γιατί στην απάντηση του Υπουργού γίνεται για πολλοστή φορά κριτική στο ΣΥΡΙΖΑ σε ό,τι αφορά την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όταν όλοι γνωρίζουμε πως η μοίρα της σιδηροδρομικής επιχείρησης δρομολογήθηκε και επισφραγίστηκε πολλά χρόνια πριν την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Μπορεί η διαδικασία να ολοκληρώθηκε το 2017, αλλά έπειτα από πλήθος άγονων διαγωνισμών και με τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης Σαμαρά.

Η παραχώρηση όμως του μονοπωλίου της κρατικής επιχορήγησης στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για 15 χρόνια, με σύμβαση που και πάλι δεν έχουμε δει στη Βουλή, έχει την υπογραφή Καραμανλή.

Όπως άλλωστε και η πλήρης απαξίωση του σιδηροδρόμου, παρά τις εξαγγελίες για προκηρύξεις νέων έργων, που γίνονται μόνο για επικοινωνιακούς λόγους.

Όσο για τη σχετική αλληλογραφία με την ΕΕ, όπου με βάση το Άρθρο 2 του Κανονισμού 1371/2007 και το Άρθρο 2 σημείο 7 του Κανονισμού 2021/782, το Υπουργείο θα έπρεπε να ενημερώσει την ΕΕ για τους λόγους που ζητείται εξαίρεση, ενώ ζητήθηκε, δεν κατατέθηκε.

Να ενημερώσουμε τον κ. Υπουργό ότι θα το ζητήσουμε εκ νέου στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, γιατί πολύ φοβόμαστε ότι τέτοιο έγγραφο δεν υπάρχει.

Tags:ΠΕΤΗ ΠΕΡΚΑΤΡΑΙΝΟΣΕΑΓΟΝΕΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ

Σχετικά Άρθρα

Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

3 Ιουλίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Εάν «πάρει» και το Θριάσιο ΙΙ, η «κυριαρχία» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μεγιστοποιείται σε υπερθετικό βαθμό

30 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022
Ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον αναμένεται για το Θριάσιο ΙΙ. Πιθανές συμμετοχές έκπληξη
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

ΤΡΑΙΝΟΣΕ και DAMCO (Όμιλος Κοπελούζου) διεκδικούν το Θριάσιο ΙΙ

29 Ιουνίου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Ελληνο-Ιταλικού Εμπορικού Επιμελητηρίου

21 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Ενημερωτική καμπάνια για την υποχρεωτικότητα χρήσης μάσκας στα ΜΜΜ από τη ΣΤΑΣΥ

Ενημερωτική καμπάνια για την υποχρεωτικότητα χρήσης μάσκας στα ΜΜΜ από τη ΣΤΑΣΥ

4 Ιουλίου, 2022

Επαναλειτουργεί για 3 μήνες η διώρυγα της Κορίνθου

4 Ιουλίου, 2022
Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd

Συμφόρηση στα λιμάνια της Β. Ευρώπης, στις 6,17 ημέρες η μέση καθυστέρηση διεθνώς

4 Ιουλίου, 2022

Με λεωφορεία διεξάγονται τα σιδηροδρομικά δρομολόγια Αυλίδα – Χαλκίδα

4 Ιουλίου, 2022

Δυο κύριοι ανταγωνιστές δίπλα – δίπλα στο Θριάσιο

4 Ιουλίου, 2022
Η Ελλάδα «ανοίγει» σταδιακά τα σύνορά της. Αυξάνονται οι ταξιδιώτες χωρίς επιβολή καραντίνας

Αυτό ήταν: Όλα τα αεροδρόμια της Ελλάδας υπό το management ιδιωτών

4 Ιουλίου, 2022
Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

3 Ιουλίου, 2022
Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

2 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ