Τετάρτη, 4 Οκτωβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ???????????????????
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    AEGEAN: Επανέναρξη του δρομολογίου Θεσσαλονίκη ‑ Καλαμάτα από 1η Νοεμβρίου με 3 πτήσεις την εβδομάδα

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Ξεκίνησε το πρώτο επαγγελματικό μεταπτυχιακό από ΕΜΠ και όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Κομισιόν ξεκινά έρευνα για τις επιδοτήσεις ηλεκτρικών οχημάτων από την Κίνα

    4 Οκτωβρίου, 2023
    Smart Shopping Trolley
    INTERNATIONAL

    First smart baggage trolleys introduced at Munich Airport

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Με εκπροσώπους της Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων συναντήθηκε ο υφ. Ναυτιλίας Ιω. Παππάς

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Αττική Οδός: Κλειστή λόγω εργασιών η είσοδος Ασπροπύργου προς αεροδρόμιο στις 4/10

    4 Οκτωβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ???????????????????
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    AEGEAN: Επανέναρξη του δρομολογίου Θεσσαλονίκη ‑ Καλαμάτα από 1η Νοεμβρίου με 3 πτήσεις την εβδομάδα

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Ξεκίνησε το πρώτο επαγγελματικό μεταπτυχιακό από ΕΜΠ και όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Κομισιόν ξεκινά έρευνα για τις επιδοτήσεις ηλεκτρικών οχημάτων από την Κίνα

    4 Οκτωβρίου, 2023
    Smart Shopping Trolley
    INTERNATIONAL

    First smart baggage trolleys introduced at Munich Airport

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Με εκπροσώπους της Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων συναντήθηκε ο υφ. Ναυτιλίας Ιω. Παππάς

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Αττική Οδός: Κλειστή λόγω εργασιών η είσοδος Ασπροπύργου προς αεροδρόμιο στις 4/10

    4 Οκτωβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Π. Πέρκα: «Οι εγκλωβισμένοι επιβάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δικαιούνται αποζημίωση με βάση τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς»

vvegiazi by vvegiazi
2 Φεβρουαρίου, 2022
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ανακοίνωση με θέμα «Οι εγκλωβισμένοι επιβάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην πρόσφατη χιονόπτωση δικαιούνται αποζημίωση με βάση τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς και όχι με την αυθαίρετη απόφαση ενός Υπουργού» εξέδωσε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Πέτη Πέρκα. Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης.

Η ανακοίνωση για τους εγκλωβισμένους επιβάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Έχουν περάσει δέκα μέρες από τότε που πέρασε η ΄Ελπίδα’ από την Αττική, μια κακοκαιρία, όπου εσκεμμένα η κυβέρνηση έριξε όλα τα φώτα στην Αττική Οδό, για να της αποδώσει το σύνολο των ευθυνών για την ταλαιπωρία των εγκλωβισμένων οδηγών, ενώ «αγνόησε» τους εξίσου ταλαιπωρημένους οδηγούς των υπόλοιπων κεντρικών οδικών αρτηριών της Αθήνας (Μεσογείων, Κατεχάκη, Μαραθώνος κτλ) και μάλλον «ξέχασε» τους 700 περίπου επιβάτες των πέντε αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που λόγω της χιονόπτωσης κόλλησαν για ένα 24ωρο σε διάφορα σημεία του σιδηροδρομικού δικτύου.

Τελικά ο Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών ζήτησε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αποζημιώσει κάθε επιβάτη με το ποσό των 1000 ευρώ και, όπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα, η ιταλικών συμφερόντων σιδηροδρομική επιχείρηση αποδέχτηκε την εν λόγω πρόταση.

Προκύπτει όμως το ερώτημα: Γιατί 1000 ευρώ και όχι 1500 ή 2000, όπως αποφάσισε και ο Πρωθυπουργός για την Αττική Οδό; Πώς κατέληξε ο κ. Καραμανλής σ’ αυτό το ποσό;

Επίσης, αυτό που δεν αναφέρεται στα δημοσιεύματα είναι ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σίγουρα  θα δέχτηκε με μεγάλη χαρά την πρόταση του Υπουργού, διότι το ποσό των 1000 ευρώ/επιβάτη είναι υποπολλαπλάσιο από εκείνο που είναι υποχρεωμένη να δώσει η εταιρία με βάση τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς για τα δικαιώματα των επιβατών σιδηροδρόμου, ακόμα κι αν το Υπουργείο με τις ενέργειές του έκανε φιλότιμες προσπάθειες να στερήσει από τους επιβάτες αυτά τους τα δικαιώματα.

Αναφέρομαι συγκεκριμένα στην τρίτη διαδοχική εξαίρεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από συγκεκριμένα άρθρα του Κανονισμού 1371/2007.

Όπως προκύπτει από το σχετικό έγγραφο της 27ης Δεκεμβρίου 2019 του Υφυπουργού Υποδομών & Μεταφορών, η εταιρία εξαιρείται έως και το Δεκέμβριο του 2024 από την ευθύνη για καθυστερήσεις, απώλειες ανταπόκρισης και ακυρώσεις (Άρθρο 15), την υποχρέωση επιστροφής χρημάτων και επαναδρομολόγησης (Άρθρο 16) και την υποχρέωση αποζημίωσης κομίστρου (Άρθρο 17), ενώ σε συνέχεια των προηγουμένων, η εταιρία δεν έχει την υποχρέωση παροχής γευμάτων ή και καταλύματος, σε περίπτωση πολύωρων καθυστερήσεων.

Αυτό σημαίνει ότι οι επιβάτες που μετακινούνται καθημερινά με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στερούνται ουσιαστικά από το σύνολο των δικαιωμάτων τους και από την όποια αποζημίωση, τη στιγμή που οι καθυστερήσεις, ακόμα και οι ακυρώσεις δρομολογίων αποτελούν για τη σιδηροδρομική εταιρία πολύ συχνό, αν όχι καθημερινό φαινόμενο.

Αυτό όμως δεν ισχύει στην περίπτωση των 700 περίπου εγκλωβισμένων από την πρόσφατη χιονόπτωση, διότι για τα Άρθρα 26-30 του Κανονισμού που αφορούν σε ευθύνη της εταιρίας στην περίπτωση θανάτου ή τραυματισμού επιβατών και σε περίπτωση προσβολής της φυσικής ή ψυχικής ακεραιότητας του επιβάτη, δεν υπάρχει εξαίρεση.

Δηλαδή, καθένας από τους επιβαίνοντες των πέντε αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δικαιούται αποζημίωση με βάση τον Κανονισμό 1371/2007, η οποία θα είναι πολλαπλάσια των 1000 ευρώ, ειδικά για τους τραυματίες της αμαξοστοιχίας με την οποία συγκρούστηκε η εκχιονιστική μηχανή που ήρθε για βοήθεια. Και σε κάθε περίπτωση, η αποζημίωση θα προκύψει με βάση την ευρωπαϊκή νομοθεσία κι όχι έπειτα από την αυθαίρετη απόφαση ενός Υπουργού.

Είναι λοιπόν απορίας άξιο, γιατί ο κ. Καραμανλής έσπευσε να ανακοινώσει αποζημίωση για κάθε επιβάτη, βάζοντας στην άκρη την ευρωπαϊκή νομοθεσία. Δε γνωρίζει άραγε από ποια άρθρα του Κανονισμού έχει εξαιρεθεί η εταιρία;

Φαίνεται ότι τα αντανακλαστικά του Υπουργείου είναι τάχιστα, όταν πρόκειται για τα συμφέροντα μιας σιδηροδρομικής επιχείρησης, η οποία εν έτει 2022 χαίρει εξαιρέσεων στην Ελλάδα από πολύ σοβαρές της υποχρεώσεις και κανονισμούς, που σημειωτέον εφαρμόζει στο ακέραιο στην Ιταλία.

Δυστυχώς, το ίδιο Υπουργείο δε μοιάζει να έχει την ίδια ευαισθησία όταν πρόκειται για το δημόσιο συμφέρον και δη το συμφέρον και τα δικαιώματα των επιβατών.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΤΡΑΙΝΟΣΕΠΕΤΗ ΠΕΡΚΑΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΠΙΒΑΤΩΝΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑ ΕΛΠΙΣ

Σχετικά Άρθρα

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Π. Πέρκα: Η κυβέρνηση επιλέγει ΣΔΙΤ αντί για ισχυρούς δημόσιους φορείς για τον σιδηρόδρομο

3 Οκτωβρίου, 2023
ΓΝΩΜΗ

Η Ελλάδα πρωταθλήτρια με την υψηλότερη τιμή βενζίνης

7 Σεπτεμβρίου, 2023
MMM

Π. Πέρκα: Είμαστε στο τέλος του 2023 και δεν κυκλοφορεί ούτε ένα νέο λεωφορείο στους δρόμους

5 Σεπτεμβρίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Μεγάλα online ταξιδιωτικά πρακτορεία δεσμεύθηκαν να επιστρέφουν χρήματα για ματαιωθείσες πτήσεις εντός 14 ημερών

27 Ιουνίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Σε ισχύ οι νέοι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των επιβατών σιδηροδρομικών μεταφορών

8 Ιουνίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

«Καμπάνα» 1 εκατ. δολ. στην LATAM για καθυστερήσεις σε επιστροφές χρημάτων επιβατών

23 Μαΐου, 2023
Επόμενο άρθρο

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία του ΟΣΕ. Οι πρώτες φωτογραφίες

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Σε εξέλιξη το πλάνο μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ. «Τέλος» η ΕΛΤΑ Energy, μεταφέρεται το Κέντρο Αεροπορικού Ταχυδρομείου

3 Οκτωβρίου, 2023

Με ενισχυμένο χειμερινό πρόγραμμα η AEGEAN: Προστίθενται 9 νέα δρομολόγια και 3 νέες χώρες

2 Οκτωβρίου, 2023

Συναντήσεις ΣΑΤΑ με κυβερνητικούς φορείς, τι συζητήθηκε

3 Οκτωβρίου, 2023

Προς επίτευξη του φετινού στόχου η SKY express: Κοντά στη διακίνηση 4,3 – 4,5 εκατ. επιβατών

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Προκηρύχθηκε η εκδήλωση ενδιαφέροντος για τις θέσεις διοικητή και υποδιοικητών της ΥΠΑ

4 Οκτωβρίου, 2023

Oι 5 πρωτοβουλίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που παρουσιάστηκαν στο υπουργικό συμβούλιο

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας (Όμιλος ΟΑΣΑ) επέστρεψαν σε κέρδη. Αύξηση 55,09% στα έσοδα από εισιτήρια και κάρτες

2 Οκτωβρίου, 2023

O ΟΛΘ κινήθηκε «επιθετικά» για το λιμάνι του Βόλου, γιατί δεν γινόταν αλλιώς…

1 Οκτωβρίου, 2023

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

1
???????????????????

AEGEAN: Επανέναρξη του δρομολογίου Θεσσαλονίκη ‑ Καλαμάτα από 1η Νοεμβρίου με 3 πτήσεις την εβδομάδα

4 Οκτωβρίου, 2023

Ξεκίνησε το πρώτο επαγγελματικό μεταπτυχιακό από ΕΜΠ και όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

4 Οκτωβρίου, 2023

Η Κομισιόν ξεκινά έρευνα για τις επιδοτήσεις ηλεκτρικών οχημάτων από την Κίνα

4 Οκτωβρίου, 2023
Smart Shopping Trolley

First smart baggage trolleys introduced at Munich Airport

4 Οκτωβρίου, 2023

Με εκπροσώπους της Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων συναντήθηκε ο υφ. Ναυτιλίας Ιω. Παππάς

4 Οκτωβρίου, 2023

Αττική Οδός: Κλειστή λόγω εργασιών η είσοδος Ασπροπύργου προς αεροδρόμιο στις 4/10

4 Οκτωβρίου, 2023

Ως τις 13 Οκτωβρίου οι αιτήσεις για δύο θέσεις Γενικών Διευθυντών στα ΕΛΤΑ

4 Οκτωβρίου, 2023

Επαναπροκηρύσσεται ο οδικός άξονας Ιωάννινα – Κακαβιά, με προϋπολογισμό 234 εκατ. ευρώ

4 Οκτωβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ