Παρασκευή, 23 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέο ηλεκτρικό φορτηγό από τη Volvo με αυτονομία 600 χλμ. και ταχεία φόρτιση σε 40 λεπτά

    22 Μαΐου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Υπογραφή Συλλογικής Συμφωνίας για τους διανομείς της Wolt, σε ισχύ την 1η Ιουλίου

    22 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ξεπέρασαν το 1 δισ. οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στο α’ τρίμηνο, αυξήθηκε κατά 14,1% η κίνηση μέσω αεροδρομίων

    22 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η πρώτη ολοκληρωμένη μελέτη για την ανθεκτικότητα και τη βιωσιμότητα των λιμενικών υποδομών από τον ΟΛΠ

    22 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    SARMED: Ολοκλήρωσε την εγκατάσταση αναβαθμισμένου συστήματος περιμετρικού συναγερμού

    22 Μαΐου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Ο Γ. Συριανός επανεξελέγη πρόεδρος του ΣΤΕΑΤ, τα πρόσωπα του νέου ΔΣ

    22 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέο ηλεκτρικό φορτηγό από τη Volvo με αυτονομία 600 χλμ. και ταχεία φόρτιση σε 40 λεπτά

    22 Μαΐου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Υπογραφή Συλλογικής Συμφωνίας για τους διανομείς της Wolt, σε ισχύ την 1η Ιουλίου

    22 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ξεπέρασαν το 1 δισ. οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στο α’ τρίμηνο, αυξήθηκε κατά 14,1% η κίνηση μέσω αεροδρομίων

    22 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η πρώτη ολοκληρωμένη μελέτη για την ανθεκτικότητα και τη βιωσιμότητα των λιμενικών υποδομών από τον ΟΛΠ

    22 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    SARMED: Ολοκλήρωσε την εγκατάσταση αναβαθμισμένου συστήματος περιμετρικού συναγερμού

    22 Μαΐου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Ο Γ. Συριανός επανεξελέγη πρόεδρος του ΣΤΕΑΤ, τα πρόσωπα του νέου ΔΣ

    22 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Π. Πέρκα: Ο υπουργός Υποδομών & Μεταφορών ψευδόμενος για σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση στο σιδηρόδρομο

ffotinos by ffotinos
19 Φεβρουαρίου, 2025
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ανακοίνωση, με θέμα «Ο Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών ψευδόμενος για σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση στο σιδηρόδρομο» εξέδωσε η βουλευτής της Νέας Αριστεράς, Πέτη Πέρκα.

Η ανακοίνωση

Ακριβώς πριν από έναν χρόνο, στην Εξεταστική Επιτροπή ‘παρωδία’ της Βουλής για το έγκλημα των Τεμπών κατέθετε ως μάρτυρας ο πρώην Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών, Κ. Καραμανλής. Έγραφα τότε, σε ό,τι αφορά την κατάθεσή του:

«Πραγματικά είναι πιο αποδοτικό να λέει κανείς πολλά ψέματα – ή καλύτερα μόνο ψέματα – παρά λίγα. Τα λίγα μπορεί κάποιος να τα αποδομήσει. Τα συνεχόμενα, τα ξεδιάντροπα, τα ανερμάτιστα ψέματα όμως, πώς να τα απαντήσεις;».

Ειλικρινά δεν περίμενα ότι η παραπάνω αποστροφή θα μπορούσε να αφορά και τον σημερινό Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών.

Ο κ. Σταϊκούρας δήλωσε από το βήμα της Βουλής ότι στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη, το 2019 «η σηματοδότηση ήταν εγκατεστημένη και λειτουργική στο 31% του δικτύου», ενώ «η τηλεδιοίκηση ήταν εγκατεστημένη και λειτουργική στο 1% του δικτύου».

Φυσικά, σε άλλα ποσοστά αναφερόταν ο Κ. Καραμανλής στην Εξεταστική Επιτροπή, τα οποία ήταν επίσης διαφορετικά από τα ποσοστά που υποστήριζε ότι ισχύουν, το Μάρτιο του 2023, ο Υπουργός Επικρατείας, Γ. Γεραπετρίτης.

Οι διαφορές αυτές οφείλονται στο ότι όλες οι αναφορές Υπουργών και Βουλευτών της ΝΔ σε σχέση με τα ποσοστά ολοκλήρωσης της περίφημης Σύμβασης 717 γίνονται κυριολεκτικά ‘στον αέρα’. Δεν βασίζονται σε κανένα επίσημο έγγραφο, παρά σε δημιουργική στατιστική.

Σε μια προσπάθεια διάψευσης των αριθμών και των πραγματικών ποσοστών προόδου του έργου, τα κυβερνητικά στελέχη εφευρίσκουν νέες μονάδες μέτρησης, ενώ όσοι γνωρίζουν από έργα, γνωρίζουν επίσης ότι ο ενδεδειγμένος τρόπος μέτρησης προόδου ενός έργου είναι οι επιμετρήσεις και οι πιστοποιήσεις.

Να τα πούμε για ακόμα μια φορά λοιπόν:

  • Η Σύμβαση 717 υπεγράφη το 2014 και ήταν εξόχως προβληματική, με πολλές παθογένειες, όπως φαίνεται και από το Πόρισμα της Επιτροπής Δημοσιονομικού Ελέγχου (Ε.Δ.ΕΛ.). Με πλημμελείς μελέτες, με προβλεπόμενα υλικά μη συμβατά με αυτά που υπήρχαν στην αγορά κτλ, ενώ επιδικάστηκε και πρόστιμο 2.5 εκατομμυρίων ευρώ στην ΕΡΓΟΣΕ, επειδή υπέγραψε το 2014 τη συγκεκριμένη Σύμβαση.
  • Οι διοικήσεις της περιόδου 2015-2019 των σιδηροδρομικών Οργανισμών δεν μπορούσαν να διαλύσουν τη Σύμβαση, αφού υπήρχε ο κίνδυνος να χαθεί κι άλλος χρόνος, αλλά κυρίως να χαθεί οριστικά η ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, επειδή τα προηγούμενα χρόνια είχαν δοθεί στη χώρα μας ευρωπαϊκοί πόροι για να υλοποιηθεί το ETCS, οι οποίοι είχαν μείνει αναξιοποίητοι.
  • Παρά τα τόσα προβλήματα, υπήρξε πρόοδος της Σύμβασης, όπως εμφανίζεται σε όλες τις Αναφορές προς το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΓΟΣΕ, στην αλληλογραφία με τη Διαχειριστική Αρχή, στην αλληλογραφία με το Ελεγκτικό Συνέδριο και στην αλληλογραφία με τον Ανάδοχο, η οποία πάντοτε βασίζεται στην πρόοδο που έχει επέλθει σε όλες τις κατηγορίες εργασιών.
  • Έτσι, το Μάιο του 2019 το ποσοστό ολοκλήρωσης της Σύμβασης 717 ήταν 72,04% . Μέχρι το τέλος του έτους, η πρόοδος αυτή ήταν 74%, με βάση επίσημα έγγραφα της ΕΡΓΟΣΕ του Μαρτίου 2020, που ήδη έχουν κατατεθεί στην Βουλή. Αυτό ήταν το ποσοστό ολοκλήρωσης της Σύμβασης 717 που παρέλαβε η ΝΔ.
  • Η Σύμβαση δεν μπορούσε να προχωρήσει περαιτέρω την περίοδο 2015-2019, διότι απαιτείτο η υπογραφή Συμπληρωματικής Σύμβασης, όπως αναγνώρισε η Επιτροπή Δημοσιονομικού Ελέγχου (Ε.Δ.ΕΛ.) και όπως συμφώνησε το Ελεγκτικό Συνέδριο. Οι απαραίτητοι διαχειριστικοί έλεγχοι δεν επέτρεψαν την υπογραφή της Συμπληρωματικής Σύμβασης μέχρι το τέλος 2019.
  • Αυτή η Συμπληρωματική Σύμβαση υπεγράφη τελικά με καθυστέρηση 15 μηνών (!),το Μάιο του 2021, και είχε προβλεπόμενη διάρκεια 14 μηνών. Ήτοι, θα έπρεπε να ολοκληρωθεί μέχρι τον Ιούλιο 2022. Δυστυχώς, από επίσημα έγγραφα της ΕΡΓΟΣΕ του Φεβρουαρίου 2023 αποδεικνύεται ότι το Φεβρουάριο 2023, η κανονική Σύμβαση 717 είχε ολοκληρωθεί μόνο μέχρι 77%, και η Συμπληρωματική Σύμβαση (μετά από 21 μήνες από την υπογραφή της) μόνο σε ποσοστό 17%.

Αυτά, προς αποκατάσταση της αλήθειας.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΟΣΕΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗΝΕΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑΠΕΤΗ ΠΕΡΚΑΚΕΝΤΡΑ ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗΣΣΥΜΒΑΣΗ 717

Σχετικά Άρθρασχετικά

LOGISTICS

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

20 Μαΐου, 2025
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Θα επενδύσουν οι Ιταλοί στον ελληνικό σιδηρόδρομο; Απαντήσεις δίνει (και) το Θριάσιο ΙΙ

19 Μαΐου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Οι πρώτες, νέες πληροφορίες για τη συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας στον σιδηρόδρομο

15 Μαΐου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Λόγω έργων του ΟΣΕ, σημαντικές καθυστερήσεις στα δρομολόγια Αθήνα – Θεσσαλονίκη, ματαιώσεις σε Χαλκίδα και Λάρισα

14 Μαΐου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Π. Πέρκα: Ποιο είναι μεγαλύτερο, τα 360 εκατ. ή τα 600 εκατ. ευρώ; Προφανώς τα 360, αν είσαι Πρωθυπουργός της Ελλάδας!

13 Μαΐου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Αλ. Μεϊκόπουλος: Καμιά εμπιστοσύνη στο ελληνοϊταλικό μνημόνιο για επενδύσεις στα τρένα

13 Μαΐου, 2025
Επόμενο άρθρο

Hellenic Train: Όλες οι ηχητικές καταγραφές διατηρούνται σε αρχεία από τον ΟΣΕ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

20 Μαΐου, 2025

O Αλέξανδρος Καρύδης, νέος υποδιοικητής Διαχείρισης Αερολιμένων και Υδατοδρομίων της ΥΠΑ

20 Μαΐου, 2025

Θα επενδύσουν οι Ιταλοί στον ελληνικό σιδηρόδρομο; Απαντήσεις δίνει (και) το Θριάσιο ΙΙ

19 Μαΐου, 2025

To βιογραφικό του νέου υποδιοικητή της ΥΠΑ, Αλέξανδρου Καρύδη

21 Μαΐου, 2025

Νέος πρόεδρος στην Ελληνικό Μετρό ο Χρήστος Καραδήμας. Το βιογραφικό του

21 Μαΐου, 2025

Η ΣΤΑΣΥ προχωρά σε 44 μόνιμες προσλήψεις εκδοτών και σταθμαρχών. Άνοιξαν οι αιτήσεις

19 Μαΐου, 2025

Παρουσιάζεται την Τετάρτη 21/5 στη Βουλή ο νέος πρόεδρος της Ελληνικό Μετρό, Χρήστος Καραδήμας

20 Μαΐου, 2025

Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για τη θέση του Διοικητή της ΑΠΑ, μέχρι τις 28 Μαΐου η υποβολή αιτήσεων

16 Μαΐου, 2025

Νέο σημείο παραλαβής Uber (Έξοδος 4, Αφίξεις) στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

1

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για τις ελλείψεις προσωπικού σε Λιμενικές Αρχές της χώρας

1

Η Standard and Poor’s αναβάθμισε τη μακροπρόθεσμη πιστοληπτική ικανότητα της FS

0

Το crash test των επιδόσεων των Γαλλικών (SNCF), Γερμανικών (DB) και Ιταλικών (FS) Σιδηροδρόμων και η επίδραση στην Ελλάδα

0

Τον οδικό στόλο της ανανεώνει η ΥΠΑ, εγκρίθηκαν 1,18 εκατ. ευρώ

0

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου: 8 κράτη – μέλη της ΕΕ κατάργησαν την απευθείας επιδότηση

0

Στον έλεγχο του συστήματος VHF στο τμήμα Στρυμόνας – Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο προχωρά ο ΟΣΕ

0

Νέο ηλεκτρικό φορτηγό από τη Volvo με αυτονομία 600 χλμ. και ταχεία φόρτιση σε 40 λεπτά

22 Μαΐου, 2025

Υπογραφή Συλλογικής Συμφωνίας για τους διανομείς της Wolt, σε ισχύ την 1η Ιουλίου

22 Μαΐου, 2025

Ξεπέρασαν το 1 δισ. οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στο α’ τρίμηνο, αυξήθηκε κατά 14,1% η κίνηση μέσω αεροδρομίων

22 Μαΐου, 2025

Η πρώτη ολοκληρωμένη μελέτη για την ανθεκτικότητα και τη βιωσιμότητα των λιμενικών υποδομών από τον ΟΛΠ

22 Μαΐου, 2025

SARMED: Ολοκλήρωσε την εγκατάσταση αναβαθμισμένου συστήματος περιμετρικού συναγερμού

22 Μαΐου, 2025

Ο Γ. Συριανός επανεξελέγη πρόεδρος του ΣΤΕΑΤ, τα πρόσωπα του νέου ΔΣ

22 Μαΐου, 2025

Η Ολυμπία Οδός συμμετέχει σε Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα για την αναβάθμιση των Σεισμικών παρατηρητηρίων

22 Μαΐου, 2025

Global Marketing Director στη FREENOW αναλαμβάνει ο Tony Fletcher

22 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr