Κυριακή, 16 Νοεμβρίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Μοτοδυναμική: Απέκτησε ποσοστό της Blue Horizon Mobility

    14 Νοεμβρίου, 2025
    MMM

    Δυτικός Προαστιακός: Από 19 Νοεμβρίου προστίθενται 6 νέα δρομολόγια μεταξύ Θεσσαλονίκης – Σίνδου

    14 Νοεμβρίου, 2025
    LOGISTICS

    Ενισχύεται περαιτέρω η OB Streem, ανακοίνωσε την εξαγορά του ομίλου της Med FRIGO

    14 Νοεμβρίου, 2025
    MMM

    Πως ο δήμος Κηφισιάς προάγει την αστική κινητικότητα, οι προτάσεις για τη βελτίωσή της (video)

    14 Νοεμβρίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συγκροτήθηκε σε σώμα το πρώτο ΔΣ της ΥΠΑ μετά τον διοικητικό μετασχηματισμό της

    14 Νοεμβρίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ερώτηση βουλευτών της Νέας Αριστεράς με θέμα: «Aδιαφανείς διαδικασίες προσλήψεων στην ΑΠΑ»

    14 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Μοτοδυναμική: Απέκτησε ποσοστό της Blue Horizon Mobility

    14 Νοεμβρίου, 2025
    MMM

    Δυτικός Προαστιακός: Από 19 Νοεμβρίου προστίθενται 6 νέα δρομολόγια μεταξύ Θεσσαλονίκης – Σίνδου

    14 Νοεμβρίου, 2025
    LOGISTICS

    Ενισχύεται περαιτέρω η OB Streem, ανακοίνωσε την εξαγορά του ομίλου της Med FRIGO

    14 Νοεμβρίου, 2025
    MMM

    Πως ο δήμος Κηφισιάς προάγει την αστική κινητικότητα, οι προτάσεις για τη βελτίωσή της (video)

    14 Νοεμβρίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συγκροτήθηκε σε σώμα το πρώτο ΔΣ της ΥΠΑ μετά τον διοικητικό μετασχηματισμό της

    14 Νοεμβρίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ερώτηση βουλευτών της Νέας Αριστεράς με θέμα: «Aδιαφανείς διαδικασίες προσλήψεων στην ΑΠΑ»

    14 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Σε εξέλιξη το 36ο Πανσιδηροδρομικό Συνέδριο. Οι χαιρετισμοί του υφυπουργού Μεταφορών, σιδηροδρομικών εταιρειών και φορέων

vvegiazi by vvegiazi
11 Οκτωβρίου, 2019
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στις ενέργειες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τον εκσυγχρονισμό του ελληνικού σιδηροδρόμου αναφέρθηκε ο υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης, στο 36ο Πανσιδηροδρομικό Συνέδριο που διεξάγεται στην Αθήνα.

Ο υφυπουργός Μεταφορών παρέθεσε σειρά προτεραιοτήτων, όπως την ολοκλήρωση των συστημάτων σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και βασικών και σημαντικών έργων, όπως η υπογειοποίηση των Σεπολίων και οι συνδέσεις με βιομηχανικές ζώνες και λιμάνια.

Σχετικά με τους εργαζομένους, σημείωσε ότι «δεν νοείται σιδηρόδρομος, χωρίς σιδηροδρομικούς», τασσόμενος υπέρ του διαλόγου για την σύναψη των ΣΣΕ.

Η ομιλία του υφυπουργού Μεταφορών 

«Έχοντας την τιμή να εκπροσωπώ την κυβέρνηση, αλλά και τον ίδιο τον πρωθυπουργό στο Συνέδριο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι οι ενέργειές μας στο τομέα των σιδηροδρομικών μεταφορών αποσκοπούν να μην απολέσει η Ελλάδα ούτε λεπτό του ευρώ κοινοτικής χρηματοδότησης για σιδηροδρομικά έργα.

Αναλαμβάνουμε άμεσες πρωτοβουλίες προκειμένου να υλοποιηθούν μεγάλα έργα, τα οποία είχαν διαφημιστεί στο παρελθόν, αλλά δεν είχαν υποστηριχθεί στο μέτρο και στον βαθμό επίλυσης κομβικών θεμάτων.
Καθημερινά αναζητούμε και βρίσκουμε λύσεις απτές, εφαρμόσιμες και αποτελεσματικές, προκειμένου οι πολίτες να κινούνται με τον σιδηρόδρομο με ασφάλεια, ταχύτητα και συνέπεια.

Καθημερινά αγωνιζόμαστε προκειμένου να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα ενός σιδηροδρομικού δικτύου που έχει περιοριστεί σχεδόν αποκλειστικά στον βασικό άξονα (ΠΑΘΕ). Σε ένα σιδηροδρομικό δίκτυο ελλιπώς συντηρημένο, στο οποίο οι εργαζόμενοι υπερβάλουν εαυτόν προκειμένου οι επιβάτες να μετακινηθούν στην ώρα τους με ασφάλεια.

Η σημερινή πολιτική ηγεσία δεν έχει πρόθεση να προβεί σε εξαγγελίες κενές περιεχομένου, παρουσιάζοντας έργα που δεν υποστηρίζονται από μελέτες υπαρκτές και εφαρμόσιμες.

Προτεραιότητά μας είναι να εξασφαλίσουμε ότι θα γίνει η υπογειοποίηση στα Σεπόλια, σεβόμενοι στο μέτρο του δυνατού, την καθημερινότητα των επιβατών και των κατοίκων της περιοχής. Επίσης, θα ολοκληρωθεί η κατασκευή του δικτύου μέχρι το Αίγιο, προκειμένου έως το τέλος του χρόνου να δοθεί σε κυκλοφορία η σιδηροδρομική γραμμή και να διασφαλιστούν 40 εκατ. ευρώ μέσω ευρωπαϊκών κονδυλίων, με την αποπεράτωση και λειτουργία του έργου.

Πριν από λίγες ημέρες, ολοκληρώσαμε την εναρμόνιση των οδηγιών του 4ου σιδηροδρομικού πακέτου στην ελληνική νομοθεσία. Τριών οδηγιών που περιλαμβάνουν διατάξεις σχετικές με τη διαλειτουργικότητα, την ασφάλεια και τη διακυβέρνηση.

Ειδικά στο ζήτημα της διακυβέρνησης επιλέξαμε να εξαντλήσουμε τη διακριτική ευχέρεια που παρέχεται στα κράτη-μέλη προκειμένου να απελευθερωθούν οι εθνικές επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές με τρόπο συντεταγμένο, δημιουργώντας μια αγορά με κανόνες και δίκαιους όρους για όλους τους συμμετέχοντες.

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, στέκεται και κουστούμι

Το μοντέλο που είχε επιλεγεί από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία στην εναρμόνιση της οδηγίας 2016/2370 ήταν η αυτούσια αντιγραφή της οδηγίας, που αναφέρονταν τόσο στο οριζόντιο όσο και στο κάθετο μοντέλο διάρθρωσης της σιδηροδρομικής αγοράς.

Με αυτό τον τρόπο, όμως, παραβιάζεται η ίδια η αρχή της εναρμόνισης που προβλέπει την επιλογή των μέτρων, τα οποία κάθε κράτος-μέλος γνωρίζει ότι ταιριάζουν στη σιδηροδρομική του αγορά.

Κάποια κράτη-μέλη ακολουθούν το κάθετο μοντέλο και άλλα, όπως η Ελλάδα, το οριζόντιο. Η επιλογή της άκριτης εφαρμογής και των δύο αφενός δεν είναι ορθή νομοθέτηση και ελλοχεύει ο κίνδυνος η κοινότητα να απαιτήσει την επανάληψή της.

Αφετέρου, δεν έχει νόημα, γιατί εάν αποφασιστεί να μεταβληθεί η μορφή της αγοράς, τα δικαιώματα που προκύπτουν από την οδηγία δεν χάνονται, αλλά εφαρμόζονται προσαρμοζόμενα στις νέες συνθήκες.

Στις εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές προωθούνται συνδέσεις με βιομηχανικές περιοχές των οποίων οι μελέτες βρίσκονται σε διαφορετικά στάδια ωρίμανσης. Εξασφαλίζεται η προσέλκυση φορτίων προκειμένου η Ελλάδα να καταστεί πύλη εισόδου της ευρωπαϊκής ηπείρου και επιλύονται χρονίζοντα προβλήματα, με στόχο να ενισχυθεί η ασφάλεια και να αυξηθεί η χωρητικότητα.

Ενδεικτικά, η βελτίωση της σηματοδότησης και η τηλεδιοίκηση, πρέπει να είναι λειτουργικές και βιώσιμες σε βάθος χρόνου και απρόσβλητες σε επιθέσεις βανδαλισμού και κλοπών.

Σιδηρόδρομος, όμως, δεν υπάρχει χωρίς σιδηροδρομικούς. Οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο είναι άνθρωποι του μόχθου, με ικανότητα και ειδίκευση και γι΄ αυτό μας απασχολεί το παρόν και μέλλον τους.

Εργαζόμενοι και επιβάτες αποτελούν τον πυρήνα του μεταφορικού μέσου που ξεπερνά τα 150 χρόνια ιστορίας στη χώρα μας.

Αποτελεί, λοιπόν, βασική επιδίωξη για την κυβέρνησή μας, η αρμονική συνεργασία όλων των πλευρών ως προϋπόθεση για την ανάπτυξη των σιδηροδρομικών μεταφορών, με προφανή οικονομικά οφέλη για την εθνική οικονομία, τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και την επιλογή του φιλικότερου προς το περιβάλλον χερσαίου μέσου μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων».

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, στέκεται

Από την πλευρά της, η τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Πέτη Πέρκα, υποστήριξε ότι η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ παρέλαβε τον σιδηρόδρομο σε «οριακή κατάσταση», ωστόσο τα τελευταία χρόνια συντελέστηκαν σημαντικά βήματα προόδου, όπως η ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης.

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, στέκεται και κουστούμι

Αντίστοιχα, ο βουλευτής του ΚΙΝΑΛ, Χρήστος Κόγκας τόνισε την σημασία της ανάπτυξης του σιδηροδρόμου προς όφελος της ελληνικής οικονομίας, υπογραμμίζοντας ότι «στηρίζουμε τις Συλλογικές Διαπραγματεύσεις και το διάλογο, τις εργασιακές σχέσεις και την διασφάλιση των θέσεων εργασίας».

Ο τομεάρχης Υποδομών και Ενέργειας της Ελληνικής Λύσης, Μιχάλης Χριστοδουλίδης, τάχθηκε υπέρ του εκσυγχρονισμού του ελληνικού σιδηροδρόμου, αλλά «χωρίς εργασιακό μεσαίωνα».

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και άτομα στέκονται

Η πρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), Ιωάννα Τσιαπαρίκου, σημείωσε ότι «ένας διαφορετικός άνεμος πνέει τα τελευταία χρόνια στον ελληνικό σιδηρόδρομο», κάνοντας αναφορά στην ολοκλήρωση σημαντικών έργων, στην εκπαίδευση μηχανοδηγών και στην συμμόρφωση των σιδηροδρομικών παρόχων στις κανονιστικές διατάξεις.

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και κείμενο

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΕΣΣΤΥ, Γιώργος Αναγνωστόπουλος , ο οποίος μετέφερε και το μήνυμα της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τόνισε ότι, έως τα τέλη του έτους, θα ενσωματωθεί η ΕΕΣΣΤΥ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, υπογραμμίζοντας ότι «δεν θα θιγούν τα δικαιώματα των εργαζομένων, αλλά θα ενισχυθούν».

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, στέκεται και κουστούμι

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ, Περικλής Νικολάου, στάθηκε στις ενέργειες της εταιρείας για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρόμου, όπως την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας και τα εμπορευματικά κέντρα.

Η εικόνα ίσως περιέχει: 7 άτομα, εσωτερικός χώρος

Τέλος, ο πρόεδρος της ΠΟΣ, Παναγιώτης Παρασκευόπουλος, ο οποίος κήρυξε την έναρξη των εργασιών του συνεδρίου, ανέδειξε την σπουδαιότητά του για το μέλλον των σιδηροδρομικών.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΠΟΣ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Τετράωρη στάση εργασίας (9.00 – 13.00) κήρυξε, για την Τρίτη 18 Νοεμβρίου, η ΠΟΣ ΜΣΤ

13 Νοεμβρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Με 24ωρη απεργία συμμετέχει η ΠΟΣ – ΜΣΤ στην απεργία της 14ης Οκτωβρίου

13 Οκτωβρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Σε εξέλιξη το 39ο Πανσιδηροδρομικό Συνέδριο της ΠΟΣ – ΜΣΤ (pics)

6 Οκτωβρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Στις 6 – 8 Οκτωβρίου το 39ο Πανσιδηροδρομικό Συνέδριο της ΠΟΣ – ΜΣΤ

3 Οκτωβρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών συμμετέχει στην 24ωρη απεργία την 1η Οκτωβρίου

28 Σεπτεμβρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Συνάντηση Κ. Κυρανάκη με ΠΟΣ, με αντικείμενο το νέο νομοσχέδιο για τον σιδηρόδρομο

23 Ιουνίου, 2025
Επόμενο άρθρο

ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ οι μόνοι αρμόδιοι για την εκτέλεση έργων στη σιδηροδρομική υποδομή, σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Ενισχύεται περαιτέρω η OB Streem, ανακοίνωσε την εξαγορά του ομίλου της Med FRIGO

14 Νοεμβρίου, 2025

Συγκροτήθηκε σε σώμα το πρώτο ΔΣ της ΥΠΑ μετά τον διοικητικό μετασχηματισμό της

14 Νοεμβρίου, 2025

Υψηλόβαθμο κλιμάκιο του DFC στο Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο, ενημερώθηκε για την πρόοδο εργασιών (pics)

10 Νοεμβρίου, 2025

Όποιος «ελέγχει» τα λιμάνια, «ελέγχει» και το παγκόσμιο εμπόριο. Η διαμάχη ΗΠΑ – Κίνας σε λιμάνια / terminals

14 Νοεμβρίου, 2025

Tο πρώτο MBA στη Διοίκηση των Αερομεταφορών στην Ελλάδα από τα Πανεπιστήμια Αιγαίου και Θράκης (video)

11 Νοεμβρίου, 2025

«Δεν γίνεσαι εμπορευματικός κόμβος με φορτηγά Euro 3»

11 Νοεμβρίου, 2025

Άνοιξε ο εμπορικός «πόλεμος» ΗΠΑ – Κίνας (και) στα ελληνικά λιμάνια. Αιχμές κατά Cosco από τη νέα Αμερικανίδα Πρέσβειρα

14 Νοεμβρίου, 2025

Τα υδροπλάνα έχουν (και) φανερούς υποστηρικτές εντός της κυβέρνησης

13 Νοεμβρίου, 2025

Θεσπίστηκε τέλος 3 ευρώ ανά επιβάτη στο αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης». Ισχύ από 1η Νοεμβρίου

2

Τα οικονομικά αποτελέσματα της Ferst Logistics που εξαγόρασε η πρόεδρος των Ελλήνων εφοπλιστών, Μ. Τραυλού

2

Εγκρίθηκαν 4 εκατ. ευρώ για τη “μετακόμιση” της Προσέγγισης Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Η αναλυτική λίστα με τα 204 καταστήματα των ΕΛΤΑ που κλείνουν σε όλη την Ελλάδα στις 3 Νοεμβρίου

1

Κ. Κυρανάκης: Θα διερευνήσουμε τη δυνατότητα ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για τη σιδηροδρομική σύνδεση Ηρακλείου – αεροδρόμιο Καστελίου

1

Τα ΕΛΤΑ θα έπρεπε να «κυριαρχούν», τι συμβαίνει σε άλλες χώρες

1

Αυτοκινητόδρομος 100% LED η Ολυμπία Οδός, πέτυχε πλήρη εκσυγχρονισμό φωτισμού (video, pics)

1

Παραιτήθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Γρ. Σκλήκας. Προειδοποιεί για κίνδυνο ρευστότητας, εάν δεν κλείσουν τα καταστήματα

1

Μοτοδυναμική: Απέκτησε ποσοστό της Blue Horizon Mobility

14 Νοεμβρίου, 2025

Δυτικός Προαστιακός: Από 19 Νοεμβρίου προστίθενται 6 νέα δρομολόγια μεταξύ Θεσσαλονίκης – Σίνδου

14 Νοεμβρίου, 2025

Ενισχύεται περαιτέρω η OB Streem, ανακοίνωσε την εξαγορά του ομίλου της Med FRIGO

14 Νοεμβρίου, 2025

Πως ο δήμος Κηφισιάς προάγει την αστική κινητικότητα, οι προτάσεις για τη βελτίωσή της (video)

14 Νοεμβρίου, 2025

Συγκροτήθηκε σε σώμα το πρώτο ΔΣ της ΥΠΑ μετά τον διοικητικό μετασχηματισμό της

14 Νοεμβρίου, 2025

Ερώτηση βουλευτών της Νέας Αριστεράς με θέμα: «Aδιαφανείς διαδικασίες προσλήψεων στην ΑΠΑ»

14 Νοεμβρίου, 2025

Ο ΟΛΠ συμμετείχε στην 8η Διεθνή Έκθεση Εισαγωγικού Εμπορίου της Κίνας

14 Νοεμβρίου, 2025

Εκπτώσεις στα ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια των αναπληρωτών εκπαιδευτικών

14 Νοεμβρίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία πλοήγησης στον ιστότοπό μας.

    Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις.

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Επισκόπηση απορρήτου
    Metaforespress

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.

    Necessary

    Το αυστηρώς απαραίτητο cookie θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένο ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας για ρυθμίσεις cookie.

    Στατιστικά

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως τον αριθμό επισκεπτών στον ιστότοπο και τις πιο δημοφιλείς σελίδες.

    Η διατήρηση αυτού του cookie μας επιτρέπει να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.