Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυτοψία στη σιδηροδρομική διάβαση του Αγίου Στεφάνου από τον Γ. Καραμέρο

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η Jungheinrich παρουσιάζει τη νέα σειρά “AntOn by Jungheinrich”

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Στο 87,7% η κατασκευαστική πρόοδος του βόρειου τμήματος του Ε65 (video)

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Σε 7 μήνες η ολοκλήρωση του ETCS στο σύνολο της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Τι πρακτικά σημαίνει

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Απόλυτη κυριαρχία των υβριδικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά: Κατέκτησαν το 50%, στο 5,7% τα αμιγώς ηλεκτρικά

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αντίστροφη μέτρηση για την πλήρη παράδοση της Πατρών – Πύργου και των τελευταίων 10 χλμ. (video)

    17 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυτοψία στη σιδηροδρομική διάβαση του Αγίου Στεφάνου από τον Γ. Καραμέρο

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η Jungheinrich παρουσιάζει τη νέα σειρά “AntOn by Jungheinrich”

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Στο 87,7% η κατασκευαστική πρόοδος του βόρειου τμήματος του Ε65 (video)

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Σε 7 μήνες η ολοκλήρωση του ETCS στο σύνολο της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Τι πρακτικά σημαίνει

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Απόλυτη κυριαρχία των υβριδικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά: Κατέκτησαν το 50%, στο 5,7% τα αμιγώς ηλεκτρικά

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αντίστροφη μέτρηση για την πλήρη παράδοση της Πατρών – Πύργου και των τελευταίων 10 χλμ. (video)

    17 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Στα 21,88 εκατ. ευρώ τα έσοδα της ΓΑΙΑΟΣΕ το 2024. Τι προβλέπει το συνυποσχετικό με τη Hellenic Train για τις εκατέρωθεν αξιώσεις

ffotinos by ffotinos
7 Οκτωβρίου, 2025
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Οριακή άνοδο εσόδων και βελτίωση καθαρής κερδοφορίας πέτυχε η ΓΑΙΑΟΣΕ το 2024.

Η εταιρεία παρουσίασε κύκλο εργασιών 21.888.680 ευρώ έναντι 21.720.906 ευρώ το 2023, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 26.536.817 ευρώ (χρήση 2023: 21.540.380 ευρώ) και τα καθαρά κέρδη στα 24.187.674 ευρώ έναντι 20.015.524 ευρώ το 2023.

Του Φώτη Φωτεινού

Ανά τομέα δραστηριότητας, το 2024, τα έσοδα από το «Μίσθωμα Τροχαίου Υλικού αρ.8, παρ.8 Ν.3891/2000» ανήλθαν στα 15.283.052 ευρώ, τα έσοδα από την εκμετάλλευση φωτοβολταϊκού σταθμού στα 386.417 ευρώ και τα έσοδα από την ακίνητη περιουσία στα 6.219.211 ευρώ.

Τα έσοδα από μίσθωμα τροχαίου σιδηροδρομικού υλικού αντιπροσωπεύουν, κυρίως, τα έσοδα που τιμολογήθηκαν από την ΓΑΙΑΟΣΕ προς την HELLENIC TRAIN το 2024, ποσού 14.319.039 ευρώ (2023: 14.666.974 ευρώ).

Σημειώνεται ότι, με τον νέο νόμο 5167/2024, προβλέπεται η μεταβίβαση της δραστηριότητας του τροχαίου υλικού στον νέο φορέα «Σιδηρόδρομοι Ελλάδος Μ.Α.Ε.».

Με βάση τις διατάξεις του νόμου, προβλέπεται η μεταβίβαση του αποθεματικού που είχε σχηματιστεί για τη διαχείριση του τροχαίου υλικού, αναιρουμένης της διαχειριστικής αμοιβής 10% που διατηρεί η ΓΑΙΑΟΣΕ, καθώς και οι σχετικές υποχρεώσεις και συμβατικές σχέσεις.

Οι διαφορές μεταξύ ΓΑΙΑΟΣΕ – Hellenic Train

Όπως αναφέρει η ΓΑΙΑΟΣΕ, στο πλαίσιο διαφορών που ανέκυψαν από συμβάσεις μίσθωσης τροχαίου υλικού και σιδηροδρομικών ακινήτων, η ΓΑΙΑΟΣΕ και η HELLENIC TRAIN υπέγραψαν τον Μάιο 2025 συνυποσχετικό για την υπαγωγή των σχετικών διαφορών σε διαιτησία.

Η ΓΑΙΑΟΣΕ προβάλλει συνολικές ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις, ύψους 60,2 εκατ. για μισθώματα τροχαίου υλικού και ακινήτων.

Στις παραπάνω απαιτήσεις συμπεριλαμβάνονται και χρεώσεις αποζημίωσης χρήσης για 156 μονάδες τροχαίου υλικού, συνολικού ύψους 1,2 εκατ. (για το 2023) και 1,2 εκατ.(για το 2024).

Η HELLENIC TRAIN, όπως υποστηρίζει η ΓΑΙΑΟΣΕ, έχει αμφισβητήσει τα δύο τελευταία ποσά, προβάλλοντας ότι είχε ασκήσει νόμιμο δικαίωμα επιστροφής των εν λόγω μονάδων, το οποίο δεν έγινε δεκτό από τη ΓΑΙΑΟΣΕ, λόγω μη τήρησης των τεχνικών προϋποθέσεων.

Η ΓΑΙΑΟΣΕ έχει διατηρήσει ρητή επιφύλαξη και έχει δηλώσει ότι δεν της έχουν παραδοθεί οι 156 μονάδες, παρόλο που κάλεσε τη HELLENIC TRAIN να τις παραδώσει, όπως υπογραμμίζει.

Επιπλέον των ανωτέρω απαιτήσεων, η ΓΑΙΑΟΣΕ έχει υπαγάγει στο συνυποσχετικό απαιτήσεις της από καταστροφή ή βλάβη του τροχαίου υλικού λόγω ατυχημάτων, καθώς και από ζημίες ή φθορές και την απομείωση της αξίας των μονάδων ΤΥ ή της αξίας από απώλεια ΤΥ, για τις οποίες υποβλήθηκε αίτημα επιστροφής στόλου και ασκήθηκε μερική καταγγελία από τη HELLENIC TRAIN, ενώ μέχρι την ημερομηνία έγκρισης των οικονομικών καταστάσεων του 2024 της εταιρείας, δεν είχαν παραδοθεί στη ΓΑΙΑΟΣΕ οι μονάδες, για τις οποίες καταγγέλθηκε η μίσθωση.

Επιπρόσθετα, η HELLENIC TRAIN έχει προβάλλει απαιτήσεις ύψους 21,1 εκατ. για συμπληρωματικές εργασίες συντήρησης.

Όπως τονίζει η ΓΑΙΑΟΣΕ, η διαδικασία διαιτησίας καλύπτει αποκλειστικά τις άνωθεν εκκρεμείς απαιτήσεις έως 31.12.2024 και δεν επεκτείνεται σε μελλοντικές απαιτήσεις.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΓΑΙΑΟΣΕΑΚΙΝΗΤΑ ΓΑΙΑΟΣΕΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΑΙΑΟΣΕΤΡΟΧΑΙΟ ΥΛΙΚΟ ΓΑΙΑΟΣΕHELLENIC TRAIN

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

24ωρη απεργία προκήρυξαν οι εργαζόμενοι και οι μηχανοδηγοί της Hellenic Train στις 18 Νοεμβρίου

16 Νοεμβρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Δυτικός Προαστιακός: Από 19 Νοεμβρίου προστίθενται 6 νέα δρομολόγια μεταξύ Θεσσαλονίκης – Σίνδου

14 Νοεμβρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Επιδόθηκε στον σταθμάρχη το κλητήριο θέσπισμα για την δίκη του δυστυχήματος στα Τέμπη

14 Νοεμβρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Τετράωρη στάση εργασίας (9.00 – 13.00) κήρυξε, για την Τρίτη 18 Νοεμβρίου, η ΠΟΣ ΜΣΤ

13 Νοεμβρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Κ. Κυρανάκης: Η απόδειξη ότι το τρένο ουδέποτε εισήλθε στην αντίθετη γραμμή (video)

7 Νοεμβρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Τα όσα υποστηρίζει η Hellenic Train σχετικά με το περιστατικό της 5ης Νοεμβρίου

6 Νοεμβρίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Αλ. Μεϊκόπουλος: «“Χρυσά” μπόνους με δημόσιο χρήμα στη Hellenic Train;»

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Ενισχύεται περαιτέρω η OB Streem, ανακοίνωσε την εξαγορά του ομίλου της Med FRIGO

14 Νοεμβρίου, 2025

Συγκροτήθηκε σε σώμα το πρώτο ΔΣ της ΥΠΑ μετά τον διοικητικό μετασχηματισμό της

14 Νοεμβρίου, 2025

Όποιος «ελέγχει» τα λιμάνια, «ελέγχει» και το παγκόσμιο εμπόριο. Η διαμάχη ΗΠΑ – Κίνας σε λιμάνια / terminals

14 Νοεμβρίου, 2025

Tο πρώτο MBA στη Διοίκηση των Αερομεταφορών στην Ελλάδα από τα Πανεπιστήμια Αιγαίου και Θράκης (video)

11 Νοεμβρίου, 2025

«Δεν γίνεσαι εμπορευματικός κόμβος με φορτηγά Euro 3»

11 Νοεμβρίου, 2025

Άνοιξε ο εμπορικός «πόλεμος» ΗΠΑ – Κίνας (και) στα ελληνικά λιμάνια. Αιχμές κατά Cosco από τη νέα Αμερικανίδα Πρέσβειρα

14 Νοεμβρίου, 2025

Τα υδροπλάνα έχουν (και) φανερούς υποστηρικτές εντός της κυβέρνησης

13 Νοεμβρίου, 2025

Εκδόθηκαν οι Προσκλήσεις για τη χρηματοδότηση συστημάτων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης στον ελληνικό σιδηρόδρομο

12 Νοεμβρίου, 2025

Θεσπίστηκε τέλος 3 ευρώ ανά επιβάτη στο αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης». Ισχύ από 1η Νοεμβρίου

2

Τα οικονομικά αποτελέσματα της Ferst Logistics που εξαγόρασε η πρόεδρος των Ελλήνων εφοπλιστών, Μ. Τραυλού

2

Εγκρίθηκαν 4 εκατ. ευρώ για τη “μετακόμιση” της Προσέγγισης Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Η αναλυτική λίστα με τα 204 καταστήματα των ΕΛΤΑ που κλείνουν σε όλη την Ελλάδα στις 3 Νοεμβρίου

1

Κ. Κυρανάκης: Θα διερευνήσουμε τη δυνατότητα ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για τη σιδηροδρομική σύνδεση Ηρακλείου – αεροδρόμιο Καστελίου

1

Τα ΕΛΤΑ θα έπρεπε να «κυριαρχούν», τι συμβαίνει σε άλλες χώρες

1

Αυτοκινητόδρομος 100% LED η Ολυμπία Οδός, πέτυχε πλήρη εκσυγχρονισμό φωτισμού (video, pics)

1

Παραιτήθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Γρ. Σκλήκας. Προειδοποιεί για κίνδυνο ρευστότητας, εάν δεν κλείσουν τα καταστήματα

1

Αυτοψία στη σιδηροδρομική διάβαση του Αγίου Στεφάνου από τον Γ. Καραμέρο

17 Νοεμβρίου, 2025

Η Jungheinrich παρουσιάζει τη νέα σειρά “AntOn by Jungheinrich”

17 Νοεμβρίου, 2025

Στο 87,7% η κατασκευαστική πρόοδος του βόρειου τμήματος του Ε65 (video)

17 Νοεμβρίου, 2025

Σε 7 μήνες η ολοκλήρωση του ETCS στο σύνολο της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Τι πρακτικά σημαίνει

17 Νοεμβρίου, 2025

Απόλυτη κυριαρχία των υβριδικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά: Κατέκτησαν το 50%, στο 5,7% τα αμιγώς ηλεκτρικά

17 Νοεμβρίου, 2025

Αντίστροφη μέτρηση για την πλήρη παράδοση της Πατρών – Πύργου και των τελευταίων 10 χλμ. (video)

17 Νοεμβρίου, 2025

Μεξικό και Κίνα «στήνουν» νέες εναλλακτικές εμπορικές διαδρομές, προκαλώντας εκνευρισμό στις ΗΠΑ

17 Νοεμβρίου, 2025
MYTILINI AIRPORT, INTRAKAT, 25-26OCT2019

Μερίδιο αγοράς στα 14 αεροδρόμια της Fraport Greece: 17% Ryanair, 16% AEGEAN και 9% easyJet

17 Νοεμβρίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία πλοήγησης στον ιστότοπό μας.

    Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις.

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Επισκόπηση απορρήτου
    Metaforespress

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.

    Necessary

    Το αυστηρώς απαραίτητο cookie θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένο ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας για ρυθμίσεις cookie.

    Στατιστικά

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως τον αριθμό επισκεπτών στον ιστότοπο και τις πιο δημοφιλείς σελίδες.

    Η διατήρηση αυτού του cookie μας επιτρέπει να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.