ΑρχικήΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣΣτο Ικόνιο «κατεβαίνει», το β’ εξάμηνο του 2018, η Rail Cargo Logistics Goldair. Επενδύσεις 20 εκατ.

Στο Ικόνιο «κατεβαίνει», το β’ εξάμηνο του 2018, η Rail Cargo Logistics Goldair. Επενδύσεις 20 εκατ.

Το δεύτερο εξάμηνο του 2018 θα «κατέβει» στο Ικόνιο η Rail Cargo Logistics Goldair (αποτελεί κοινοπραξία των Αυστριακών Σιδηροδρόμων κατά 49% και της ελληνικής Goldair κατά 51%), σύμφωνα με τα όσα ανέφεραν στελέχη της, στην εκδήλωση υπογραφής της σύμβασης για τη χρήση του δικτύου του ΟΣΕ.

Η εταιρεία θα μισθώσει έως 4 μηχανές από τη ΓΑΙΑΟΣΕ και το επόμενο διάστημα, θα διεξάγει εμπορευματικά δρομολόγια από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στο κέντρο logistics που διατηρεί στη Σίνδο.

Αρχές του 2018, τα δρομολόγια θα επεκταθούν από τη Σίνδο στην Ειδομένη και το δεύτερο εξάμηνο στο Ικόνιο.

Στην τελική του μορφή το επιχειρηματικό πλάνο της Rail Cargo Goldair περιλαμβάνει:

-Καθημερινά δρομολόγια Ειδομένη – Θεσσαλονίκη.

-Καθημερινά δρομολόγια Αθήνα-Θεσσαλονίκη, με σκοπό την εμπορευματική σιδηροδρομική διασύνδεση των 2 μεγαλύτερων αστικών κέντρων της χώρας και παράλληλα των 2 μεγαλύτερων λιμανιών.

-Τακτικά δρομολόγια Προμαχώνα – Θεσσαλονίκη –  Ασπρόπυργος.

-Τακτικά δρομολόγια με πλήρεις συρμούς με χημικά.

-Τακτικά δρομολόγια με πλήρεις συρμούς με πετρελαιοειδή.

-Με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνητης γραμμής Πάτρας – Αθήνα, τακτικό δρομολόγιο για την σιδηροδρομική διασύνδεση της Δυτικής Ευρώπης με το εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου.

Σύμφωνα με τα όσα ανέφεραν στην εκδήλωση υπογραφής της σύμβασης με τον ΟΣΕ, ο Καλλίνικος Καλλίνικος, πρόεδρος της Rail Cargo Logistics Goldair, ο Iάκωβος Κισέογλου, διευθύνων σύμβουλος και ο Osman Erol, managing director, η εταιρεία θα επενδύσει 20 εκατ. σε βάθος 5ετίας, με στόχο την ενίσχυση των εμπορευματικών ροών μεταξύ Ελλάδας και Κεντρικής Ευρώπης, σε συνδυασμό με την αρωγή του Θριασίου Ε/Κ.

Γι΄ αυτό το λόγο, η Rail Cargo Logistics Goldair θα προχωρήσει σε συνεργασίες με σιδηροδρομικές εταιρείες από τα Σκόπια και τη Βουλγαρία.

Φ.Φ. 

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο