ΑρχικήΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣΣυγκροτήθηκε επιτροπή για την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου, λόγω των πρόσφατων εκτροχιασμών

Συγκροτήθηκε επιτροπή για την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου, λόγω των πρόσφατων εκτροχιασμών

Έπειτα από τους πρόσφατους εκτροχιασμούς τρένων και με στόχο τον εντοπισμό θεμάτων υποδομής και λειτουργίας του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, στα οποία μπορούν να γίνουν παρεμβάσεις ενίσχυσης της ασφάλειας και της αξιόπιστης λειτουργίας, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχώρησε στην συγκρότηση επιτροπής για την «Ασφάλεια του Σιδηροδρομικού Δικτύου».

Η εν λόγω επιτροπή, διετής διάρκειας, αποτελείται από τους:

  1. Βούρδα Αθανάσιο, Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ως Πρόεδρο.
  2. Αικατερίνη Φραγκουλοπούλου, υπάλληλο με Α΄ βαθμό του κλάδου ΠΕ Μηχανικών στη Δ/νση Συνδυασμένων Μεταφορών με αναπληρώτρια την Ευμορφία Τσαγκρινού, υπάλληλο με Α΄ βαθμό του κλάδου ΤΕ Μηχανικών στην ίδια Δ/νση.
  3. Χρυσάγη Κωνσταντίνο, Δ/ντη Κυκλοφορίας εκπρόσωπο του ΟΣΕ με αναπληρωτή το Μιχάλη Σπανό, Προϊστάμενο Κυκλοφορίας.
  4. Τσοστορό Δημήτριο, Προϊστάμενο του Τμήματος Ι και Αναπληρωτή Προϊστάμενο Δ/νσης Έργων, εκπρόσωπο της ΕΡΓΟΣΕ με αναπληρώτρια την Τσίτσα Παναγιώτα.
  5. Ρεπάσο Γεώργιο στέλεχος της Δ/νσης Ανάπτυξης, εκπρόσωπο της ΓΑΙΑΟΣΕ με αναπληρωτή τον Κομβόπουλο Γεώργιο, εξωτερικό συνεργάτη της ΓΑΙΑΟΣΕ.
  6. Αριστογείτων Κωνσταντίνο, Προϊστάμενο Δ/νσης Τροχαίου Υλικού, εκπρόσωπο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με αναπληρωτή τον Τσατσάνη Κυριάκο, Προϊστάμενο Δ/νσης Ασφάλειας Μεταφορών και Διαχείρισης Κρίσεων.
  7. Καραμολέγκο Ελευθέριο, Δ/ντή Οργάνωσης Προγραμματισμού Συντήρησης Τροχαίου Υλικού, εκπρόσωπο της ΕΕΣΣΤΥ με αναπληρωτή τον Πατεράκη Ζαχαρία, Προϊστάμενο ΔΙΣΥΝΕ/ΜΑΙ.
  8. Δελαώρα Βασίλειο, Σταθμάρχη, εκπρόσωπο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (Π.Ο.Σ) με αναπληρωτή τον Αντωνίου Γεώργιο, Συνοδός Αμαξοστοιχιών
  9. Γενιδούνια Κωνσταντίνο, Μηχανοδηγό, εκπρόσωπο της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (Π.Ε.Π.Ε) με αναπληρωτή τον Τουρλή Βασίλειο, Μηχανοδηγό.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο