Πέμπτη, 7 Δεκεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Έκτακτη επιχορήγηση 12,74 εκατ. ευρώ στη ΣΤΑΣΥ, λόγω αυξημένου ενεργειακού κόστους

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    5,94 εκατ. θα λάβει ΟΣΕ τη διετία 2024-2025 για τη συντήρηση της γραμμής στη Λάρισα

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Με 2 πτήσεις εβδομαδιαίως θα συνδέει Αθήνα – Ανκόνα, το καλοκαίρι του 2024, η Volotea

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συνάντηση συνεργασίας ΥΠΑ με τη Δ/νση Πολιτικο-Στρατιωτικής Συνεργασίας του Eurocontrol

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Επικαιροποιήθηκε ο κατάλογος εγκεκριμένων μονάδων ανακύκλωσης μεγάλων πλοίων με σημαία κράτους-μέλους της ΕΕ

    6 Δεκεμβρίου, 2023
    MMM

    Η απεργία στα ταξί συνεχίζεται και την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου

    6 Δεκεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Έκτακτη επιχορήγηση 12,74 εκατ. ευρώ στη ΣΤΑΣΥ, λόγω αυξημένου ενεργειακού κόστους

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    5,94 εκατ. θα λάβει ΟΣΕ τη διετία 2024-2025 για τη συντήρηση της γραμμής στη Λάρισα

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Με 2 πτήσεις εβδομαδιαίως θα συνδέει Αθήνα – Ανκόνα, το καλοκαίρι του 2024, η Volotea

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συνάντηση συνεργασίας ΥΠΑ με τη Δ/νση Πολιτικο-Στρατιωτικής Συνεργασίας του Eurocontrol

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Επικαιροποιήθηκε ο κατάλογος εγκεκριμένων μονάδων ανακύκλωσης μεγάλων πλοίων με σημαία κράτους-μέλους της ΕΕ

    6 Δεκεμβρίου, 2023
    MMM

    Η απεργία στα ταξί συνεχίζεται και την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου

    6 Δεκεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

To ΤΑΙΠΕΔ προσπαθεί να μεταπείσει τους Ιταλούς για την ΕΕΣΣΤΥ. Στα 28 εκατ. το ετήσιο κόστος συντήρησης

ffotinos by ffotinos
25 Ιανουαρίου, 2017
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Προσπαθώντας να μεταπείσει τους Ιταλούς της FS να μην αποχωρήσουν από το διαγωνισμό αποκρατικοποίησης της ΕΕΣΣΤΥ, το ΤΑΙΠΕΔ παρέτεινε, εκ νέου, την κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών στις 30 Ιουνίου.

Του Φώτη Φωτεινού

Επισήμως, το ΤΑΙΠΕΔ υποστηρίζει ότι η παράταση δόθηκε, κατόπιν σχετικών εισηγήσεων των συμβούλων του και αιτήματος ενδιαφερόμενου επενδυτή.

Ουσιαστικά, το Ταμείο επιθυμεί την ολοκλήρωση της μεταβίβασης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του κλεισίματος του φακέλου των παράνομων κρατικών ενισχύσεων, ώστε οι υποψήφιοι επενδυτές της ΕΕΣΣΤΥ να έχουν «καθαρό τοπίο».

Ωστόσο, στο παρασκήνιο, το ΤΑΙΠΕΔ εμφανίζεται θορυβημένο, ύστερα από την δήλωση του διευθύνοντος συμβούλου της FS Ρενάτο Ματσοντσίνι, ο οποίος απέκλεισε το ενδεχόμενο κατάθεσης δεσμευτικής προσφοράς για την ΕΕΣΣΤΥ, δηλώνοντας ότι «είναι σημαντικό να έχουμε υπηρεσίες συντήρησης εντός της ΤΡΑΙΝΟΣΕ».

Ουσιαστικά, η δήλωσή αυτή ήρθε σε συνέχεια των εξαγγελιών περί επενδύσεων 500 εκατ. σε τροχαίο υλικό.

Με άλλα λόγια, οι Ιταλοί εκτιμάται ότι θα περιμένουν την ολοκλήρωση του βασικού σιδηροδρομικού άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη, με διπλή γραμμή και ηλεκτροκίνηση το 2018, ώστε το 2019 να βάλουν τις δικές τους μηχανές και βαγόνια.

Ωστόσο, τι θα γίνει η σύμβαση συντήρησης ΤΡΑΙΝΟΣΕ – ΕΕΣΣΤΥ, η οποία αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της σύμβασης πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ;

Η ΕΕΣΣΤΥ, η οποία είναι κρατική εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού, έχει υπογράψει με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σύμβαση συντήρησης των βαγονιών της για 5 + 5 χρόνια. Μάλιστα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελεί τον κύριο πελάτη της ΕΕΣΣΤΥ, αποδίδοντάς της περί τα 28 εκατ. ετησίως.

Τι θα κάνουν οι Ιταλοί; Θα σεβαστούν την 5η διάρκεια της σύμβασης ή εξετάζουν εναλλακτικά σενάρια;

Από την ΕΕΣΣΤΥ, αλλά και το υπουργείο Μεταφορών υποστηρίζουν ότι οι Ιταλοί θα σεβαστούν την σύμβαση, διότι – σε διαφορετική περίπτωση – βρίσκονται αντιμέτωποι με ρήτρες, υπό την προϋπόθεση ότι η ΕΕΣΣΤΥ καλύπτει τις συμβατικές της υποχρεώσεις προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Ωστόσο, εάν εμμείνουν οι Ιταλοί, μεσοπρόθεσμα η ΕΕΣΣΤΥ, αλλά και η ΓΑΙΑΟΣΕ (αποτελεί τον μισθωτή των βαγονιών του ελληνικού δημοσίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ) βρίσκονται αντιμέτωπες με σειρά… προκλήσεων.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:Ferrovie dello Stato ItalianeSKODAΓΑΙΑΟΣΕΕΕΣΣΤΥΤΑΙΠΕΔΤΡΑΙΝΟΣΕ

Σχετικά Άρθρα

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η Πολιτική Προστασία προμηθεύεται 25 πυροσβεστικά αεροσκάφη μέσω ΤΑΙΠΕΔ

4 Δεκεμβρίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

«Αλλάζει» το λιμάνι Αλεξανδρούπολης: Προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για τα έργα και την οδική σύνδεση

1 Δεκεμβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Οι μεταβιβάσεις assets μεταξύ θυγατρικών του ομίλου FS συμβαδίζουν με τους κανόνες της ΕΕ

28 Νοεμβρίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Έπεσαν οι υπογραφές: Σε ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Black Summit – EFA Group το λιμάνι «Φίλιππος Β’» της Καβάλας

23 Νοεμβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Hellenic Train: Έχει λάβει δάνεια 68 εκατ. από τη μητρική Trenitalia, στα 114 εκατ. οι απαιτήσεις από δημόσιο και προμηθευτές

23 Νοεμβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Νέα δάνεια, ύψους 820 εκατ. ευρώ, εξασφάλισε η Ferrovie dello Stato Italiane

23 Νοεμβρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Μετατίθενται στις 30/6 οι δεσμευτικές προσφορές για την ΕΕΣΣΤΥ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
³P

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της Αθήνας στις 6/12, κλειστοί οι σταθμοί «Πανεπιστήμιο», «Μοναστηράκι»

5 Δεκεμβρίου, 2023

Επαναλαμβανόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις από τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου αποφάσισαν οι ιδιοκτήτες ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ)

1 Δεκεμβρίου, 2023

«Αγώνας δρόμου» στον ΟΣΕ για να επανεκκινήσουν τα τρένα στο Αθήνα – Θεσσαλονίκη τον Δεκέμβριο

4 Δεκεμβρίου, 2023

Θα κυκλοφορούν τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου τα ταξί της Αττικής. 48ωρη απεργία στις 5 και 6 Δεκεμβρίου

3 Δεκεμβρίου, 2023

ΑΣΕΠ: Αναρτήθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα για τις 141 θέσεις στην ΥΠΑ

1 Δεκεμβρίου, 2023

Τροπολογία για τη διασφάλιση της συνεχούς παροχής επιβατικών μεταφορών στην περιοχή αρμοδιότητας ΟΑΣΑ

6 Δεκεμβρίου, 2023

Προς παράταση του ορίου ηλικίας απόσυρσης λεωφορείων ΚΤΕΛ και ταξί

4 Δεκεμβρίου, 2023

Ενέργειες του υπουργείου Μεταφορών για την τροποποίηση των υπερωριών του προσωπικού της ΥΠΑ

2 Δεκεμβρίου, 2023

Hellenic Train: Έχει λάβει δάνεια 68 εκατ. από τη μητρική Trenitalia, στα 114 εκατ. οι απαιτήσεις από δημόσιο και προμηθευτές

1

Προς παράταση του ορίου ηλικίας απόσυρσης λεωφορείων ΚΤΕΛ και ταξί

1

Έκτακτη επιχορήγηση 12,74 εκατ. ευρώ στη ΣΤΑΣΥ, λόγω αυξημένου ενεργειακού κόστους

7 Δεκεμβρίου, 2023

5,94 εκατ. θα λάβει ΟΣΕ τη διετία 2024-2025 για τη συντήρηση της γραμμής στη Λάρισα

7 Δεκεμβρίου, 2023

Με 2 πτήσεις εβδομαδιαίως θα συνδέει Αθήνα – Ανκόνα, το καλοκαίρι του 2024, η Volotea

7 Δεκεμβρίου, 2023

Συνάντηση συνεργασίας ΥΠΑ με τη Δ/νση Πολιτικο-Στρατιωτικής Συνεργασίας του Eurocontrol

7 Δεκεμβρίου, 2023

Επικαιροποιήθηκε ο κατάλογος εγκεκριμένων μονάδων ανακύκλωσης μεγάλων πλοίων με σημαία κράτους-μέλους της ΕΕ

6 Δεκεμβρίου, 2023

Η απεργία στα ταξί συνεχίζεται και την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου

6 Δεκεμβρίου, 2023

Η Star Alliance κορυφαία αεροπορική συμμαχία στα World Travel Awards 2023

6 Δεκεμβρίου, 2023

Η Suzuki παρουσιάζει το ολοκαίνουργιο SWIFT

6 Δεκεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ