Παρασκευή, 22 Σεπτεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»: Ένα επιτυχημένο case study διαρκούς προόδου και εξέλιξης

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Χρ. Σταϊκούρας πριν από το Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών: “Oι μεταφορές ενισχύουν ανάπτυξη και κοινωνική συνοχή”

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Γ. Ξιφαράς, Γ.Γ. Μεταφορών: Εισάγονται νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Γ. Σπηλιόπουλος, ΟΑΣΑ: Ξεκινά, το επόμενο διάστημα, η συλλογή στοιχείων για το «Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής»

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Αθ. Κοτταράς, ΣΤΑΣΥ: Αύξηση 20% της επιβατικής κίνησης στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ)

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Στ. Αγιάσογλου, ΟΣΥ: Η ΟΣΥ προμηθεύεται τρία λεωφορεία υδρογόνου

    22 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»: Ένα επιτυχημένο case study διαρκούς προόδου και εξέλιξης

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Χρ. Σταϊκούρας πριν από το Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών: “Oι μεταφορές ενισχύουν ανάπτυξη και κοινωνική συνοχή”

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Γ. Ξιφαράς, Γ.Γ. Μεταφορών: Εισάγονται νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Γ. Σπηλιόπουλος, ΟΑΣΑ: Ξεκινά, το επόμενο διάστημα, η συλλογή στοιχείων για το «Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής»

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Αθ. Κοτταράς, ΣΤΑΣΥ: Αύξηση 20% της επιβατικής κίνησης στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ)

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Στ. Αγιάσογλου, ΟΣΥ: Η ΟΣΥ προμηθεύεται τρία λεωφορεία υδρογόνου

    22 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Τα όσα ειπώθηκαν (όλα τα πρακτικά) στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής για τα Τέμπη

vvegiazi by vvegiazi
16 Μαρτίου, 2023
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στους λανθασμένους χειρισμούς και τις κάκιστες επιλογές του σταθμάρχη απέδωσε την τραγωδία στα Τέμπη ο αρμόδιος υπουργός Γιώργος Γεραπετρίτης, μιλώντας στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής (όλα τα πρακτικά: ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΒΟΥΛΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΕΜΠΗ).

Όπως σημείωσε ο κ. Γεραπετρίτης, «την κρίσιμη νύχτα που συνέβη αυτό, πέρα από το γεγονός ότι είχαν προβλεφθεί οι δύο σταθμάρχες που, δυστυχώς, δεν βρίσκονταν στη θέση τους την κρίσιμη ώρα, εκείνο το οποίο συνέβη είναι ότι, το κέντρο τηλεδιοίκησης της Λάρισας, λειτουργούσε απολύτως».

Σύμφωνα με τον υπουργό, το κέντρο τηλεδιοίκησης της Λάρισας λειτουργούσε κανονικά, κάτι που, όπως είπε, αποδεικνύεται από το γεγονός, ότι όλη εκείνη την ημέρα, όλες οι δρομολογήσεις αμαξοστοιχιών, έγιναν με αυτόματη χάραξη, μέσω του κέντρου τηλεδιοίκησης. «Όλες οι δρομολογήσεις. Λειτουργούσε στο ακέραιο» υπογράμμισε ο υπουργός.

«Θα είχε προλάβει το κακό»

Στη συνέχεια ο κ. Γεραπετρίτης αναφέρθηκε στους λανθασμένους χειρισμούς του προφυλακισμένου σταθμάρχη, επαναλαμβάνοντας ότι ο ανθρώπινος παράγοντας οφείλεται για το χαμό των 57 ανθρώπων.

«Αυτό το οποίο, δυστυχώς, συνέβη, ήταν ότι ο συγκεκριμένος σταθμάρχης επέλεξε, αντί να κάνει την αυτόματη χάραξη που, προφανώς, θα είχε προλάβει το κακό, να κάνει χειροκίνητη δρομολόγηση. Και εκεί συνέβησαν μία σειρά, μια αλληλουχία από τραγικά γεγονότα, τα οποία σωρευτικά οδήγησαν στο να έχουμε το δυστύχημα.

Δεν έγινε η αυτόματη χάραξη, μολονότι λειτουργούσε πλήρως ο πίνακας, θεώρησε, κατά πάσα βεβαιότητα, ο σταθμάρχης, ότι τα κλειδιά ήταν στη γραμμή ανόδου, ενώ ήταν στην κάθοδο και τελικώς, έκανε διαγώνια κίνηση και βρέθηκε στην αντίθετη τροχιά και επιπλέον, δεν βρέθηκε ο σταθμάρχης μπροστά στον πίνακα ελέγχου», συμπλήρωσε.

Παράλληλα, ο κ. Γεραπετρίτης μίλησε για την εικόνα που συνάντησε στον πύργο ελέγχου του σταθμού της Λάρισας, τον οποίο επισκέφθηκε μετά το τραγικό δυστύχημα.

«Εγώ το επισκέφθηκα και έχω μια προσωπική εικόνα. Είναι ένας πύργος ελέγχου, ο οποίος έχει 8,5 χιλιόμετρα διαδρομή. Είναι 5,5 χιλιόμετρα Λάρισα και βόρεια και 3 χιλιόμετρα, περίπου, Λάρισα και νότια. Όταν βρέθηκε, λοιπόν, στη Λάρισα και έδωσε την χάραξη της πορείας χειροκίνητα, στη συνέχεια, για 5,5 χιλιόμετρα, αφαιρουμένου του μικρού διαστήματος που έπεσε σε διαγώνιο, είχε τη δυνατότητα, μπροστά στον πίνακα, να δει την κίνηση της αμαξοστοιχίας» είπε.

«Άρα και δεν έγινε αυτόματη χάραξη και θεωρήθηκε εσφαλμένα ότι τα κλειδιά ήταν στην άνοδο, ενώ ήταν στην κάθοδο και δεν υπήρξε επιβεβαίωση για το σε ποια γραμμή βρισκόταν μέσα από τον πίνακα της τηλεδιοίκησης που ήταν εκεί και λειτουργούσε.

Όλα αυτά συνέβησαν σωρευτικά. Επιπλέον, βεβαίως, δεν υπήρξε και μία αντίδραση όταν, εν τέλει, η αμαξοστοιχία βρέθηκε στο ανάποδο διάζωμα» συμπλήρωσε, υπογραμμίζοντας ότι η αυτόματη χάραξη του δρομολογίου είναι κάτι που έχει επιβάλλει ο ίδιος ο ΟΣΕ, με ειδική εγκύκλιό του και αναφορά στον κανονισμό.

Δικλείδες ασφαλείας υπήρχαν

«Άρα, όταν αναφερόμαστε ότι δεν υπήρχαν δικλείδες, εκεί θα ήθελα να είμαστε λίγο πιο προσεκτικοί. Δικλείδες υπήρχαν. Δεν ήταν σε ένα τυφλό σημείο.

Δεν ήταν τυφλό το σημείο. Προσέξτε! Εν προκειμένω, οι ασφαλιστικές δικλείδες του συστήματος για το ανθρώπινο λάθος – πέρα από το γεγονός ότι είχαν τοποθετηθεί οι δύο σταθμάρχες, που δεν ξέρω πώς βρέθηκε να μην υπάρχουν, εν τέλει – ήταν η υποχρέωση αυτόματης χάραξης, που θα είχε προλάβει το κακό, ήταν η χειροκίνητη τοποθέτηση των κλειδιών, που κι εκεί εσφαλμένως δεν έγινε έλεγχος επιτόπιος όταν πέρασε η αμαξοστοιχία, όπως θα έπρεπε να γίνει, για να διαπιστωθεί ότι είναι στην κάθοδο και όχι στην άνοδο και η υποχρέωση που υπήρχε για να βρίσκεσαι στον πίνακα τηλεδιοίκησης και να δεις ότι το τρένο πηγαίνει στην ανάποδη κατεύθυνση για 10 λεπτά.

Δέκα λεπτά μετά την αποχώρηση από τη Λάρισα, ο πίνακας έδειχνε κίνηση στην αντίθετη τροχιά. Όλα αυτά είναι σοβαρές δικλείδες ασφαλείας. Μην το υποτιμάτε. Δεν είναι ότι δεν υπήρχε τηλεδιοίκηση», πρόσθεσε ο κ. Γεραπετρίτης.

Πυρά κατά ΣΥΡΙΖΑ

Επίσης, ο κ. Γεραπετρίτης εξαπέλυσε επίθεση κατά της αξιωματικής αντιπολίτευσης, υπογραμμίζοντας ότι λέει ψέματα για τα όσα είχαν γίνει στον ΟΣΕ κατά τη διάρκεια της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.

Ο υπουργός Επικρατείας κατέθεσε στα πρακτικά της Επιτροπής στοιχεία και έγγραφα που διαψεύδουν τα περί παράδοσης του 68% του έργου και αποδεικνύουν ότι το 2016 παραδόθηκε το 32,69%, εκ του οποίου το 15% χρειάστηκε να φτιαχτεί ξανά μετά το 2019.

Οι αντιδράσεις ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ 

Στην ομιλία του ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Παππάς ανέφερε, μεταξύ άλλων, τα εξής:

-Συμφωνώ με τον κ. Γεραπετρίτη ότι δεν μπορεί να είναι ευκαιρία όξυνσης μεταξύ των πολιτικών δυνάμεων το δυστύχημα.

-Θα κάνουμε τα πάντα για να μην υπάρξει συγκάλυψη.

-Θα συζητήσουμε αναλυτικά τις διαχρονικές παθογένειες του σιδηροδρόμου.

-Πρώτα και κύρια θα συζητήσουμε γιατί έγινε αυτή η τραγωδία.

-Εχει αλλάξει η κατεύθυνση στην οποία κυβερνητικά στελέχη δείχνουν για την υπαιτιότητα που δείχνουν κυβερνητικά στελέχη.

-Από το σταθμάρχη πήγαμε στους προηγούμενους και χθες είδαμε ότι δείχνουν προς τον πρώην υπουργό μεταφορών. Η αλήθεια δεν φταίει σε τίποτα.

-Μάθαμε ότι δεν ήξερε ο κ. Μητσοτάκης.

-Θα διερωτηθούμε αν διαβάζετε εφημερίδες, 65 ερωτήσεις έχει καταθέσει μόνο η Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ.

-Περιγράψατε ασυνέχειες στη σύμβαση 717, να μας καταθέτατε τα τεκμήρια για να το λέτε αυτό.

-Σύμβαση παροχής μεταφορικού έργου: δεν μπορείτε να πείτε ότι δεν γνωρίζετε, έγινε μεγάλη φασαρία στη βουλή το καλοκαίρι που πέρασε όταν ο Καραμανλής έφερε τη σύμβαση με την Hellenic train που απομείωνε υποχρεώσεις για επενδύσεις πάνω από 600 εκατ. ευρώ και εξαφάνισε υποχρέωση δημοσίου να αναπτύξει τα συστήματα ασφαλείας.

-Δεκέμβρη του 19, ο κ. Καραμανλής με διοίκηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπογράφει μνημόνιο συνεργασίας και ήταν καλό ότι η εταιρία επίστη να κάνει 750 εκατ. ευρώ επενδύσεις.

-Έρχονται στο φως το σχέδιο σύμβαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο υποδομών poy περιλαμβάνεται η υποχρέωση εταιρίας για επενδύσεις και η υποχρέωση δημοσίου να αναπτύξει συστήματα ασφάλειας.

-Αυτό δεν το γνωρίζαμε όταν ήρθε η σύμβαση στη βουλή. Τέλη ου 20 ο κ. Κεφαλογιάννης ζητά παράταση διαπραγματεύσεων, ανταπαντά η εταιρία ότι βεβαίως αλλά θα συζητήσουμε επί των συμφωνηθέντων αλλάζει διοίκηση ΤΡAIΝΟΣΕ και έρχεται σύμβαση στη βουλή χωρίς υποχρεώσεις για επενδύσεις και ανατριχιαστικά η υποχρέωση του κράτους να αναπτύξει συστήματα ασφαλείας. Αν είστε ειλικρινείς θα πρέπει άμεσα να απαντήσετε.

-Φέρτε μας τις επικοινωνίες κι πρακτικά από διαπραγματεύσεις με ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Για να καταλάβουμε και εμείς να διαπιστώσουμε ότι βαδίζουμε δρόμο αναζήτησης αλήθειας και να μην υπάρχουν σκιές.

Χ. Γκόγκας (ΠΑΣΟΚ): Να αποδοθεί δικαιοσύνη και ευθύνες σε κάθε επίπεδο

-Τα θερμά μου συλλυπητήρια στις οικογένειας.

-Υποχρέωση να διερευνηθούν αίτια και συνθήκες που συνέβη το δυστύχημα.

-Να αποδοθεί δικαιοσύνη και ευθύνες σε κάθε επίπεδο και να γίνουν αυτά που πρέπει να μη συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο.

-Η όξυνση το χειρότερο μήνυμα.

-Πρέπει να μιλήσουμε, όχι να σωπάσουμε και να μην αδρανήσουμε.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΤΕΜΠΗΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΟΣΕHELLENIC TRAINΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΡΑΠΕΤΡΙΤΗΣΝΙΚΟΣ ΠΑΠΠΑΣ

Σχετικά Άρθρα

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Επανέρχονται, από σήμερα, τα σιδηροδρομικά δρομολόγια στο Αθήνα – Λειανοκλάδι

22 Σεπτεμβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Hellenic Train: Ακυρώσεις και τροποποιήσεις δρομολογίων στον Προαστιακό Αθήνας και Πάτρας, λόγω στάσης εργασίας

21 Σεπτεμβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Eρώτηση κατέθεσε η Έλενα Κουντουρά στην Κομισιόν για το πόρισμα του ERA για τον ελληνικό σιδηρόδρομο

21 Σεπτεμβρίου, 2023
6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

Π. Τερεζάκης, ΟΣΕ: Τιτάνια προσπάθεια για την αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου

20 Σεπτεμβρίου, 2023
6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

Ιω. Τσιαπαρίκου, ΡΑΣ: Ολικός ανασχεδιασμός και ανασύνταξη για την επανεκκίνηση του ελληνικού σιδηροδρόμου

20 Σεπτεμβρίου, 2023
6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

Εντός 2 ετών η πλήρης αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου. Τι είπαν ΡΑΣ, ΟΣΕ, Copelouzos Group, ΓΑΙΑΟΣΕ, ΘΕΚ, VTG

19 Σεπτεμβρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Λεωφορεία δρομολογεί από την Τετάρτη 15 Μαρτίου η Hellenic Train σε επιλεγμένα δρομολόγια. Πληροφορίες

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

ΔΑΑ, Fraport, Hellastron, AVIS, Streem Global, Minoan Lines, ΟΛΘ και Parsons στο ITC 2023 (19/9)

18 Σεπτεμβρίου, 2023

Εντός 2 ετών η πλήρης αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου. Τι είπαν ΡΑΣ, ΟΣΕ, Copelouzos Group, ΓΑΙΑΟΣΕ, ΘΕΚ, VTG

19 Σεπτεμβρίου, 2023

Το video της ημέρας των Μεταφορών του ITC 2023 – 6ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών

19 Σεπτεμβρίου, 2023

ΡΑΣ, ΟΣΕ, ΗΤ, Copelouzos, «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» / Goldair, ΓΑΙΑΟΣΕ και VTG στο ITC 2023 (19/9)

18 Σεπτεμβρίου, 2023

3 επιπλέον υδατοδρόμια και ένα υδάτινο πεδίο αποκτά η Πελοπόννησος, άναψε “πράσινο” και για τον Βόλο

21 Σεπτεμβρίου, 2023

To video της ημέρας των Υποδομών του ITC 2023 – 6ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών

18 Σεπτεμβρίου, 2023

Κανονικά οι πτήσεις την Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου, παράνομη κρίθηκε η απεργία ΕΕΕΚΕ και ΟΣΥΠΑ

20 Σεπτεμβρίου, 2023

Ορίστηκε Διοίκηση στον Εθνικό Οργανισμό Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών

20 Σεπτεμβρίου, 2023

Τα αεροδρόμια σε Κέρκυρα και Άκτιο επισκέφθηκαν η υφυπουργός Μεταφορών και ο Γ.Γ. Μεταφορών

1

Το νέο video με την πρόοδο κατασκευής του αεροδρομίου στο Καστέλλι της Κρήτης

1

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»: Ένα επιτυχημένο case study διαρκούς προόδου και εξέλιξης

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Χρ. Σταϊκούρας πριν από το Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών: “Oι μεταφορές ενισχύουν ανάπτυξη και κοινωνική συνοχή”

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Γ. Ξιφαράς, Γ.Γ. Μεταφορών: Εισάγονται νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Γ. Σπηλιόπουλος, ΟΑΣΑ: Ξεκινά, το επόμενο διάστημα, η συλλογή στοιχείων για το «Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής»

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Αθ. Κοτταράς, ΣΤΑΣΥ: Αύξηση 20% της επιβατικής κίνησης στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ)

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Στ. Αγιάσογλου, ΟΣΥ: Η ΟΣΥ προμηθεύεται τρία λεωφορεία υδρογόνου

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Ν. Κουρέτας, Ελληνικό Μετρό: Φιλική προς το περιβάλλον η γραμμή 4 – Πως προχωρούν τα εργοτάξια σε Εξάρχεια, Ριζάρη και Δικαστήρια

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Δ. Σαπίδης, Siemens Mobility: Ενισχύεται η τάση του Mobility as a Service

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ