• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 11 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Ευχάριστα νέα για την Εύβοια. Προκηρύσσεται η παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών, ύψους 210 εκατ.
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ προσωρινός ανάδοχος της παράκαμψης Χαλκίδας και Ψαχνών, με έκπτωση 7,61%

    10 Αυγούστου, 2022
    H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Περισσότερες από 2 εκατ. αιτήσεις για το Fuel Pass 2 (επιδότηση καυσίμων)

    10 Αυγούστου, 2022
    Αποζημίωση ειδικού σκοπού και το μήνα Μάιο θα λάβουν οι ναυτικοί
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Δημοσιεύτηκε η ετήσια μελέτη της XRTC για την ελληνική ακτοπλοΐα

    10 Αυγούστου, 2022
    Πιστοποίηση των 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων της Fraport Greece για τα μέτρα κατά του Covid
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Υπερτριπλάσιο κύκλο εργασιών πέτυχε η Fraport Greece το πρώτο εξάμηνο του έτους

    10 Αυγούστου, 2022
    Στην ανανέωση των ιστοσελίδων των 14 περιφερειακών αεροδρομίων προχώρησε η Fraport Greece
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου

    10 Αυγούστου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Άλλαξε (και τυπικά) έδρα η AEGEAN στο κτίριο Β57 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

    10 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Ευχάριστα νέα για την Εύβοια. Προκηρύσσεται η παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών, ύψους 210 εκατ.
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ προσωρινός ανάδοχος της παράκαμψης Χαλκίδας και Ψαχνών, με έκπτωση 7,61%

    10 Αυγούστου, 2022
    H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Περισσότερες από 2 εκατ. αιτήσεις για το Fuel Pass 2 (επιδότηση καυσίμων)

    10 Αυγούστου, 2022
    Αποζημίωση ειδικού σκοπού και το μήνα Μάιο θα λάβουν οι ναυτικοί
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Δημοσιεύτηκε η ετήσια μελέτη της XRTC για την ελληνική ακτοπλοΐα

    10 Αυγούστου, 2022
    Πιστοποίηση των 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων της Fraport Greece για τα μέτρα κατά του Covid
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Υπερτριπλάσιο κύκλο εργασιών πέτυχε η Fraport Greece το πρώτο εξάμηνο του έτους

    10 Αυγούστου, 2022
    Στην ανανέωση των ιστοσελίδων των 14 περιφερειακών αεροδρομίων προχώρησε η Fraport Greece
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου

    10 Αυγούστου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Άλλαξε (και τυπικά) έδρα η AEGEAN στο κτίριο Β57 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

    10 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Τα όσα ελέχθησαν στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής για το νομοσχέδιο των άγονων σιδηροδρομικών γραμμών

vvegiazi by vvegiazi
7 Ιουλίου, 2022
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Υπέρ της κύρωσης της σύμβασης του Δημοσίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ανάθεση «Υποχρεώσεων Δημόσιας Υπηρεσίας επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών” τάχθηκε χθες η αρμόδια επιτροπή της Βουλής.

Η σύμβαση με την Hellenic Train, (όπως έχει μετονομαστεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ) που ελέγχει η ιταλική Ferrovie Dello Stato Italiane, αφορά  την υποχρέωσή της να πραγματοποιήσει συγκεκριμένα δρομολόγια σε συγκεκριμένες περιοχές (άγονες γραμμές), έχει δεκαετή διάρκεια και η αποζημίωση του Δημοσίου προς τον πάροχο ανέρχεται σε 50 εκατ. ευρώ ετησίως.

Υπέρ της κύρωσης τάχθηκε η ΝΔ, κατά ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ και το ΜέΡΑ25, ενώ επιφύλαξη εξέφρασαν το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής και η Ελληνική Λύση.

Στην προσπάθεια της κυβέρνησης να ανατάξει την “φοβερά προβληματική σιδηροδρομική υποδομή της χώρας” ενέταξε ο παριστάμενος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, τη συζητούμενη σύμβαση.

Η κυβέρνηση έχει δημοπρατήσει με τη μέθοδο της μελετοκατασκευής, το μεγαλύτερο πακέτο σιδηροδρομικών έργων που έχει γίνει ποτέ στη χώρα, ύψους 4,5 δισ. ευρώ, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη ένα πρόγραμμα αναβάθμισης και εξηλεκτρισμού όλου του δικτύου:

“Εμείς, αυτή τη στιγμή, επενδύουμε 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ για την ανάταξη της σιδηροδρομικής υποδομής” είπε ο κ. Καραμανλής.

Όπως είπε, με τη σύμβαση επιτυγχάνονται τα εξής:

Α. Θα γίνονται πλέον δρομολόγια σε όλη τη χώρα και στο σύνολο του δικτύου, ακόμα και σε αυτούς που θεωρούμε μη εμπορικούς προορισμούς. Επιπλέον, θα διασφαλίζεται πραγματικά (η εκτέλεσή τους) αφού για πρώτη φορά μπαίνουν ρήτρα και κυρώσεις. Μέχρι σήμερα, σημείωσε ο υπουργός, “μπαίνανε αυτά τα χρήματα για τις άγονες γραμμές χωρίς επί της ουσίας να ελέγχει κανένας αν αυτά τα δρομολόγια εκτελούνται ή όχι”.

Β. Το μεγαλύτερο μέρος της ετήσιας αποζημίωσης θα επιστρέφεται στο ελληνικό δημόσιο, διότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ως χρήστης της γραμμής, πληρώνει τέλη διέλευσης σε αυτόν που είναι ο λεγόμενος infrastructure manager (διαχειριστής της γραμμής) και αυτός είναι η κρατική ΟΣΕ.

Γ. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεσμεύεται σε πολύ συγκεκριμένες επενδύσεις.

Δ. Οι δύο πλευρές συμφωνούμε ότι όσο περισσότερο υλοποιούνται οι επενδύσεις τόσο περισσότερα θα διαρκέσει αυτή η σύμβαση (10 έτη συν 5 έτη)

Ε. Προβλέπουμε ένα κίνητρο αποδοτικότητας του μηχανισμού αποζημίωσης σε περίπτωση θετικού οικονομικού αποτελέσματος της εταιρείας: “Το ελληνικό δημόσιο θα μπορεί να προσβλέπει να πάρει περαιτέρω χρήματα”.

Για το όφελος από τη σύμβαση, ο κ. Καραμανλής είπε ότι ότι, μαζί με τη μισθοδοσία και τη φορολογία, σε αυτά τα 10 χρόνια, ανέρχεται κοντά στα 2 δισ. ευρώ.

Απαντώντας στις τοποθετήσεις μελών της επιτροπής, είπε μεταξύ άλλων ότι η γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη υπήρξε άγονη και με τις συμβάσεις της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.

Τόνισε, δε, ότι αυτή τη στιγμή, στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη προβλέπονται 5 ζεύγη δρομολογίων με Intercity και 2 ζεύγη με Intercity express, δηλαδή, συνολικά 14 καθημερινά δρομολόγια, ενώ στις αντίστοιχες συμβάσεις του ΣΥΡΙΖΑ και του 2015 και στην τροποποιημένη του 2017 ήταν μόνο 8 δρομολόγια.

“Θέλουμε να πιστεύουμε ότι όταν τελειώσει και το πολύ μπλεγμένο ζήτημα της ηλεκτροκίνησης στη λεγόμενη εργολαβία 717, θα μπορέσουμε να ρίξουμε τον χρόνο (της διαδρομής) γύρω στις 3,5 ώρες” πρόσθεσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

“Τα τρία τελευταία χρόνια δυστυχώς, μπορούμε να πούμε ότι και ο σιδηρόδρομος και η κοινωνία έχασαν το τρένο” ανέφερε, από την πλευρά της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ο εισηγητής της μειοψηφίας, Νίκος Παππάς:

“Υπάρχουν ολόκληρες περιοχές της χώρας μας, οι οποίες δεν έχουν δει τρένο να φτάνει σε αυτές, και η ευθύνη, βαραίνει αποκλειστικά την κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη, διότι, όπως απαξιώθηκε ο σιδηρόδρομος, χάθηκε το στοίχημα της ανάπτυξης και βεβαίως πάρα πολλά κομμάτια της χώρας παραμένουν σιδηροδρομικά απομονωμένα. Ξάνθη, Κομοτηνή, Αλεξανδρούπολη έχουν να δουν ένα τρένο τρία χρόνια” είπε χαρακτηριστικά, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

Αναφερόμενος στη σύμβαση, είπε ότι εδώ έχουμε την επιδότηση του συνόλου της δραστηριότητας της Hellenic Train, πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, και με βάση τη σύμβαση ξηλώνονται μια σειρά από κρίσιμα σοβαρά δρομολόγια και υλοποιείται η στρατηγική της μικρής ακριβής και μονοπωλιακής ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία θα έχει εγγυημένα κέρδη.

Ο αγορητής του Κινήματος Αλλαγής, Χρήστος Γκόκας εξέφρασε το ερώτημα γιατί η κυβέρνηση δεν επιδίωξε έναν διεθνή διαγωνισμό και καθιστά τον ιταλικό όμιλο “μοναδικό προνομιούχο”.

Σημείωσε ότι επιδοτούνται γραμμές που πλέον δεν είναι άγονες, ενώ ζήτησε στοιχεία για τις επενδύσεις που θα αναλάβει η εταιρεία.

“Η προς κύρωση συμφωνία παρουσιάζει πολλές γκρίζες πλευρές και δημιουργεί μεγάλες αμφιβολίες ως προς την εξυπηρέτηση του δημόσιου συμφέροντος, τη διασφάλιση της διαφάνειας και του υγιούς ανταγωνισμού” είπε ο κ. Γκόκας.

Ο αγορητής του ΚΚΕ, Λεωνίδας Στολτίδης είπε ότι και αυτή η σύμβαση είναι ενταγμένη στους στόχους που βασίζονται στις Οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τους σιδηροδρόμους, για την πλήρη απελευθέρωσή τους και τη δημιουργία μιας ενιαίας αγοράς σιδηροδρομικών δραστηριοτήτων.

Ο αγορητής της Ελληνικής Λύσης, Βασίλης Βιλιάρδος είπε ότι στην εταιρεία εφαρμόστηκε “η επιτυχημένη, για τους ξένους, μέθοδος Χατζηδάκη, η απαξίωση, ο τερματισμός και το ξεπούλημα. Τι κερδίσαμε;

Απολύτως τίποτα, αφού οι υπηρεσίες παρέμειναν ως είχαν, έχει δημιουργηθεί μονοπώλιο, τουλάχιστον στα επιβατικά, κάτι που δεν έχει καμία σχέση με την ελεύθερη οικονομία, υπάρχει καταπάτηση των δικαιωμάτων των επιβατών, ο ΟΣΕ συνεχίζει να έχει ζημίες και επιδοτείται, όπως επίσης η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που ξεπουλήθηκε έναντι 45 εκατομμυρίων”.

Τέλος, ο αγορητής του ΜέΡΑ25, Γιώργος Λογιάδης διερωτήθηκε για το “ποιος εχέφρων επενδυτής θα έρθει στην Ελλάδα, να επενδύσει, όταν γνωρίζει ότι το νομικό πλαίσιο είναι, όπως αναφέρει η επίτροπος Vestager;

Ή αρπαχτή θα κάνει ή θα γνωρίζει από την αρχή ότι τα κέρδη είναι εξασφαλισμένα, «μονά-ζυγά δικά τους», όπως γίνεται στη σημερινή σύμβαση μεταξύ της Ελλάδος, του Υπουργείου Μεταφορών και της ιταλικής ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Tags:ΤΡΑΙΝΟΣΕHELLENIC TRAINΑΓΟΝΕΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Σχετικά Άρθρα

Το σχέδιο για παράκαμψη του Βοσπόρου θέτουν σε εφαρμογή Ελλάδα και Βουλγαρία
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

ΜέΡΑ25: Τρένο για τους πολίτες της Κρήτης κατά μήκος του νέου ΒΟΑΚ

2 Αυγούστου, 2022
Εγκαινιάστηκαν ο ανακαινισμένος σιδηροδρομικός σταθμός Αθηνών και ο σταθμός του Ζεφυρίου
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

«Σύννεφα» στις σχέσεις ΡΑΣ με Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ). Σε ακρόαση η εταιρεία για τον Προαστιακό

2 Αυγούστου, 2022
Το νέο τοπίο στα σιδηροδρομικά έργα: Χαμηλές εκπτώσεις, «τέλος» στον κατακερματισμό
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

«Η ώρα της κρίσης» για τα 6 έργα του Ανταγωνιστικού Διαλόγου της ΕΡΓΟΣΕ. Προσλαμβάνονται οι τεχνικοί σύμβουλοι

1 Αυγούστου, 2022
Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Αυτεπάγγελτη έρευνα της ΡΑΣ για τις ακινητοποιήσεις αμαξοστοιχιών της Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ)

29 Ιουλίου, 2022
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

«Κλείδωσε» στα 85 εκατ. το κόστος του Προαστιακού Δυτικής Αττικής (Άνω Λιόσια, Ασπρόπυργος, Ελευσίνα, Μέγαρα)

25 Ιουλίου, 2022
Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων αποκτά επιτέλους νόημα
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Οι ακυρώσεις / καθυστερήσεις δρομολογίων στον Προαστιακό προκάλεσαν την παρέμβαση της ΡΑΣ. Επιστολή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

21 Ιουλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές

Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μέχρι το 2022, 4 στους 5 στόλους οχημάτων θα έχουν σαφείς περιβαλλοντικούς στόχους

Σε επίπεδα ρεκόρ τα κόμιστρα στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές στην Ευρώπη. Η έκθεση IRU και Ti

4 Αυγούστου, 2022

Άλλαξε (και τυπικά) έδρα η AEGEAN στο κτίριο Β57 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

10 Αυγούστου, 2022
Επεκτείνεται η SKY express, εγκαινιάζει δρομολόγια σε Μόναχο, Μιλάνο και Σόφια τον Νοέμβριο

Επεκτείνεται η SKY express, εγκαινιάζει δρομολόγια σε Μόναχο, Μιλάνο και Σόφια τον Νοέμβριο

5 Αυγούστου, 2022
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά

Αρχίζουν οι πρώτες πληρωμές του Fuel Pass 2 (επιδότηση καυσίμων)

9 Αυγούστου, 2022
Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

9 Αυγούστου, 2022
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

«Λίφτινγκ» στο αεροδρόμιο της Νάξου, δημοπρατείται διαγωνισμός 22 εκατ. ευρώ

8 Αυγούστου, 2022

Πιστώνονται 6,8 εκατ. ευρώ στην Ellinair, η οποία έχει αναστείλει το πτητικό έργο της

8 Αυγούστου, 2022
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στα Δικαστήρια, λόγω της έναρξης των εργασιών της γραμμής 4 του μετρό

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στα Δικαστήρια, λόγω της έναρξης των εργασιών της γραμμής 4 του μετρό

9 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
«Τσιμπάει» σε κυκλοφορία η Αττική Οδός. Άνοδος 4% στο εξάμηνο

Αλλάζουν όλα στην Αττική Οδό: Έρχονται διόδια ανάλογα με τις ώρες αιχμής / κίνηση

1

«Πάνω από 2 εκατ. αφίξεις στα 5 διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού

1
Ευχάριστα νέα για την Εύβοια. Προκηρύσσεται η παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών, ύψους 210 εκατ.

Η ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ προσωρινός ανάδοχος της παράκαμψης Χαλκίδας και Ψαχνών, με έκπτωση 7,61%

10 Αυγούστου, 2022
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά

Περισσότερες από 2 εκατ. αιτήσεις για το Fuel Pass 2 (επιδότηση καυσίμων)

10 Αυγούστου, 2022
Αποζημίωση ειδικού σκοπού και το μήνα Μάιο θα λάβουν οι ναυτικοί

Δημοσιεύτηκε η ετήσια μελέτη της XRTC για την ελληνική ακτοπλοΐα

10 Αυγούστου, 2022
Πιστοποίηση των 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων της Fraport Greece για τα μέτρα κατά του Covid

Υπερτριπλάσιο κύκλο εργασιών πέτυχε η Fraport Greece το πρώτο εξάμηνο του έτους

10 Αυγούστου, 2022
Στην ανανέωση των ιστοσελίδων των 14 περιφερειακών αεροδρομίων προχώρησε η Fraport Greece

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου

10 Αυγούστου, 2022

Άλλαξε (και τυπικά) έδρα η AEGEAN στο κτίριο Β57 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

10 Αυγούστου, 2022
Τα εμπορεύματα ανέβηκαν 4,8%, ενώ οι επιβάτες μειώθηκαν 8,9%, το β’ τρίμηνο, στα λιμάνια

Όλο και πιο ακριβά τα εισιτήρια αεροπλάνων (+62,3%) και πλοίων (+25,4%) σε σχέση με πέρσι

9 Αυγούστου, 2022
14 αεροσκάφη Boeing 747-8 και 4 νέα Boeing 767 εντάσσονται στο στόλο της UPS

Ενισχύει την παρουσία της στα healthcare logistics η UPS, εξαγοράζει την Bomi Group

9 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ