ΑρχικήΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣΤο τρένο «σφύριξε» ξανά στο Αίγιο μετά από σχεδόν 10 χρόνια. Έτσι κατασκευάστηκε το τμήμα Κιάτο – Αίγιο (Ροδοδάφνη). To video

Το τρένο «σφύριξε» ξανά στο Αίγιο μετά από σχεδόν 10 χρόνια. Έτσι κατασκευάστηκε το τμήμα Κιάτο – Αίγιο (Ροδοδάφνη). To video

Έπειτα από σχεδόν 10 χρόνια, το τρένο «σφύριξε» ξανά στο Αίγιο. Στις 14 Ιουλίου πραγματοποιήθηκαν τα επίσημα εγκαίνια της γραμμής Κιάτο – Αίγιο (Ροδοδάφνη).

Η νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Αίγιο, συνολικού μήκους 71 χιλιομέτρων, κατασκευάστηκε από την κοινοπραξία ΜΕΤΚΑ – ΞΑΝΘΑΚΗΣ – THALES, με επικεφαλής την ΜΕΤΚΑ του ομίλου Μυτιληναίος. Η σύμβαση υπογράφτηκε τον Σεπτέμβριο του 2014.

Εξυπηρετεί τρεις νέους, σύγχρονους σιδηροδρομικούς σταθμούς (Ξυλοκάστρου, Ακράτας και Αιγίου) και έξι στάσεις (Διμηνιού, Λυκοποριάς, Λυγιάς, Πλατάνου, Διακοπτού και Ελίκης).

Η απόσταση Αίγιο – Αθήνα καλύπτεται σε περίπου 2 ώρες και 20 λεπτά, με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να έχει δρομολογήσει 6 ζεύγη δρομολογίων από το Αίγιο προς την Αθήνα ή το Αεροδρόμιο και αντιστρόφως.

Η Mytilineos, στην τελετή των εγκαινίων, έδωσε στη δημοσιότητα το ακόλουθο video, το οποίο παρουσιάζει την εξέλιξη των εργασιών.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο