• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 14 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Δεν έχει χορηγηθεί κρατική ενίσχυση στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ γνωμοδότησε η ΕΕ. Το σκεπτικό της απόφασης

    13 Αυγούστου, 2022
    Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

    12 Αυγούστου, 2022
    Καταργούνται οι περιορισμοί στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις, πως θα γίνονται τα ταξίδια στα νησιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Αυγούστου

    12 Αυγούστου, 2022
    Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Autohellas που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Οι (προσεκτικές) κινήσεις του ομίλου Βασιλάκη στο εξωτερικό

    12 Αυγούστου, 2022
    Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων
    ΓΝΩΜΗ

    Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

    12 Αυγούστου, 2022
    Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

    12 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Δεν έχει χορηγηθεί κρατική ενίσχυση στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ γνωμοδότησε η ΕΕ. Το σκεπτικό της απόφασης

    13 Αυγούστου, 2022
    Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

    12 Αυγούστου, 2022
    Καταργούνται οι περιορισμοί στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις, πως θα γίνονται τα ταξίδια στα νησιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Αυγούστου

    12 Αυγούστου, 2022
    Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Autohellas που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Οι (προσεκτικές) κινήσεις του ομίλου Βασιλάκη στο εξωτερικό

    12 Αυγούστου, 2022
    Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων
    ΓΝΩΜΗ

    Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

    12 Αυγούστου, 2022
    Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

    12 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Το ταξίδι του Connecting Europe Express έφτασε στο τέλος του. Οι διαπιστώσεις της Κομισιόν για το δίκτυο

vvegiazi by vvegiazi
8 Οκτωβρίου, 2021
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Η Αθήνα υποδέχθηκε το τρένο Connecting Europe Express
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ύστερα από 36 ημέρες ταξιδιού σε 26 χώρες της Ευρώπης και πάνω από 120 στάσεις, το Connecting Europe Express έφτασε την Πέμπτη στον τελικό του προορισμό το Παρίσι.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Υπενθυμίζεται ότι, το τρένο δημιουργήθηκε ειδικά για τον εορτασμό του Ευρωπαϊκού Έτους Σιδηροδρόμων 2021, με στόχο την ευαισθητοποίηση για τα οφέλη του σιδηροδρόμου και τις προκλήσεις που πρέπει να ξεπεραστούν.

 

#ConnectingEurope Express day 3️⃣6️⃣

Strasbourg ➡️ Paris

✅ 26 countries in 36 days

✅ 200 stops & 20 000 km

🙏 hundreds of dedicated railway workers, without whom this unique journey would not have been possible!

Rail is safe, sustainable & European We love ❤️ #EUYearofRail pic.twitter.com/DK1aBM8OdO

— EU Transport (@Transport_EU) October 7, 2021

Σε δηλώσεις του, η Επίτροπος Μεταφορών Adina Vălean τόνισε: «Το Connecting Europe Express υπήρξε ένα κινητό εργαστήριο, αποκαλύπτοντας σε πραγματικό χρόνο τα πολλά επιτεύγματα του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Σιδηροδρομικού Χώρου και του δικτύου μας TEN-T που επιτρέπουν απρόσκοπτα ταξίδια σε ολόκληρη την Ένωση.

Θα ήθελα να εκφράσω την ειλικρινή μου ευγνωμοσύνη σε όλους όσοι μας βοήθησαν να μετατρέψουμε το Connecting Europe Express από μια ιδέα σε πραγματικότητα, ένα γεμάτο και συναρπαστικό δρομολόγιο, αξέχαστες συναντήσεις και έναν πραγματικό αγγελιοφόρο του ευρωπαϊκού σιδηρόδρομου».

Από την πλευρά του ο Andreas Matthä, πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Σιδηροδρόμων και Υποδομών (CER) και CEO της Austrian Federal Railways, δήλωσε: «Το Connecting Europe Express έχει πετύχει δύο στόχους. Όχι μόνο έφτασε στον τελικό προορισμό του στο Παρίσι αλλά, το πιο σημαντικό, ανέδειξε τις προκλήσεις στις διασυνοριακές υπηρεσίες τρένων.

Για να είναι επιτυχής ένας άλλος σημαντικός στόχος, το «Green Deal», πρέπει να γίνει τόσο εύκολο να οδηγήσετε ένα τρένο στην Ευρώπη όσο και να μεταφέρετε ένα φορτηγό.

Για να επιτευχθεί αυτό, ο σιδηρόδρομος θα χρειαστεί περισσότερο capacity και νέες επενδύσεις σε υποδομές. Οι συνθήκες -πλαίσιο πρέπει να προσαρμοστούν ώστε να δημιουργηθούν ίσοι όροι ανταγωνισμού μεταξύ όλων των τρόπων μεταφοράς. Συγχαίρω και ευχαριστώ όλους όσους συμμετείχαν σε αυτό το άκρως επιτυχημένο έργο».

 

Nous sommes arrivés! After 20,000 km & 36 days, #ConnectingEurope Express has reached Paris 🇫🇷 !

A rolling lab, revealing the achievements & shortcomings of the Single European Rail Area.

This train’s journey may have ended, but our work has only just begun.
#EUYearofRail pic.twitter.com/4jrtBR6ivO

— EU Transport (@Transport_EU) October 7, 2021

Τα συμπεράσματα

Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το Παρίσι ήταν μια ευκαιρία για να παρουσιαστούν τα αρχικά συμπεράσματα που αποκομισθηκαν κατά τη διάρκεια αυτού του ταξιδιού..

Πρώτον, για να απελευθερωθούν οι δυνατότητες του σιδηρόδρομου μια πραγματική διασυνοριακή, σύγχρονη, υψηλής ποιότητας σιδηροδρομική υποδομή είναι βασική απαίτηση. Υπάρχει σαφής ανάγκη κοινής δράσης για την ολοκλήρωση του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών (ΔΕΔ-Μ): Το βασικό δίκτυο έως το 2030 και το ολοκληρωμένο δίκτυο έως το 2050. Η Κομισιόν θα προτείνει αλλαγές στον κανονισμό ΔΕΔ-Μ αργότερα αυτό το έτος. Στις 16 Σεπτεμβρίου, ξεκίνησε πρόσκληση υποβολής προτάσεων ύψους 7 δισ. ευρώ στο πλαίσιο του προγράμματος Connecting Europe (CEF), για έργα που στοχεύουν σε νέες, αναβαθμισμένες και βελτιωμένες ευρωπαϊκές υποδομές μεταφορών. Ο Μηχανισμός Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας της ΕΕ μπορεί να υποστηρίξει τον εκσυγχρονισμό και τη διαλειτουργικότητα της σιδηροδρομικής υποδομής, καθώς και βασικά έργα υποδομής, όπως οι γραμμές Λυών-Τορίνο, η σήραγγα της Βρένερ και ο Rail Baltica.

Δεύτερον, η υπάρχουσα υποδομή πρέπει να υπόκειται υπό καλύτερη διαχείριση και να βελτιωθεί το capacity. Η ψηφιοποίηση μπορεί να βοηθήσει. Για παράδειγμα, η ανάπτυξη του Ευρωπαϊκού Συστήματος Διαχείρισης Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ERTMS) θα αυξήσει τη χωρητικότητα, την ασφάλεια, την αξιοπιστία και την ακρίβεια. Η έρευνα και η καινοτομία θα ξεκλειδώσουν επίσης περισσότερες δυνατότητες και το νέο «Europe’s Rail» να βασιστεί στο επιτυχημένο έργο του Shift2Rail.

Τρίτον, απαιτείται μεγαλύτερος πανευρωπαϊκός συντονισμός και κοινές απαιτήσεις και ο ενιαίος ευρωπαϊκός σιδηροδρομικός χώρος πρέπει να ενισχυθεί. Για παράδειγμα, οι οδηγοί τρένων της Ευρώπης θα πρέπει να μπορούν να συνοδεύουν τα τρένα τους πέρα από τα σύνορα, όπως μπορούν οι πιλότοι και οι οδηγοί φορτηγών. Και το 4ο Σιδηροδρομικό Πακέτο πρέπει να μεταφερθεί γρήγορα στο εθνικό δίκτυο για να εξαλειφθούν τα υπόλοιπα εμπόδια που δημιουργούνται από τους εθνικούς κανόνες και να δημιουργηθεί μια ανοικτή και ανταγωνιστική ευρωπαϊκή αγορά σιδηροδρόμων – τεχνικά, λειτουργικά και εμπορικά.

Τέταρτον, ο σιδηρόδρομος πρέπει να γίνει πιο ελκυστικός για να ενθαρρύνει περισσότερους ανθρώπους και εταιρείες να τον επιλέξουν. Η βελτίωση των εισιτηρίων και των επιλογών για τον προγραμματισμό ταξιδιών σε όλα τα μέσα μεταφοράς θα βοηθούσε, όπως και η μείωση του κόστους των σιδηροδρομικών ταξιδιών σε σύγκριση με άλλες εναλλακτικές. Στο πλαίσιο αυτό, η Κομισιόν θα παρουσιάσει ένα Action Plan για την ενίσχυση των υπεραστικών διασυνοριακών επιβατικών σιδηροδρομικών υπηρεσιών τον Δεκέμβριο.

Tags:CONNECTING EUROPE EXPRESSΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΤΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΑΓΟΡΑCER

Σχετικά Άρθρα

MMM

«Ναι» από Κομισιόν στο τομεακό πρόγραμμα του νέου ΕΣΠΑ «Μεταφορές 2021-27», ύψους 2,2 δισ. Ποια έργα αφορά

26 Ιουλίου, 2022
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

«Κλείδωσε» στα 85 εκατ. το κόστος του Προαστιακού Δυτικής Αττικής (Άνω Λιόσια, Ασπρόπυργος, Ελευσίνα, Μέγαρα)

25 Ιουλίου, 2022
13 χρόνια λειτουργίας συμπλήρωσε η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης»
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Ενδεχόμενο απεργιακών κινητοποιήσεων στους σιδηροδρόμους των ΗΠΑ. Παρέμβαση Τζον Μπάιντεν

20 Ιουλίου, 2022
INTERNATIONAL

Need for high-speed: Setting the scene for a European High-Speed Rail Network

15 Ιουλίου, 2022
Το σχέδιο για παράκαμψη του Βοσπόρου θέτουν σε εφαρμογή Ελλάδα και Βουλγαρία
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Κυρώθηκε η σιδηροδρομική διασυνοριακή συμφωνία Ελλάδας – Βουλγαρίας

14 Ιουλίου, 2022
The longest railway bridge in the Baltic States will be built over Neris by an Italian company
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Κομισιόν: Ως τις 31 Οκτωβρίου η υποβολή προτάσεων για πιλοτικές διασυνοριακές σιδηροδρομικές υπηρεσίες

4 Ιουλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πουλήθηκε έναντι πινακίου φακής», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών

«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πουλήθηκε έναντι πινακίου φακής», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Άλλαξε (και τυπικά) έδρα η AEGEAN στο κτίριο Β57 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

10 Αυγούστου, 2022
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά

Αρχίζουν οι πρώτες πληρωμές του Fuel Pass 2 (επιδότηση καυσίμων)

9 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022
Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

9 Αυγούστου, 2022

«Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

11 Αυγούστου, 2022
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

«Λίφτινγκ» στο αεροδρόμιο της Νάξου, δημοπρατείται διαγωνισμός 22 εκατ. ευρώ

8 Αυγούστου, 2022
Στην ανανέωση των ιστοσελίδων των 14 περιφερειακών αεροδρομίων προχώρησε η Fraport Greece

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου

10 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
«Τσιμπάει» σε κυκλοφορία η Αττική Οδός. Άνοδος 4% στο εξάμηνο

Αλλάζουν όλα στην Αττική Οδό: Έρχονται διόδια ανάλογα με τις ώρες αιχμής / κίνηση

1

«Πάνω από 2 εκατ. αφίξεις στα 5 διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού

1

Δεν έχει χορηγηθεί κρατική ενίσχυση στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ γνωμοδότησε η ΕΕ. Το σκεπτικό της απόφασης

13 Αυγούστου, 2022
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022
Καταργούνται οι περιορισμοί στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις, πως θα γίνονται τα ταξίδια στα νησιά

Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Αυγούστου

12 Αυγούστου, 2022
Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Autohellas που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό

Οι (προσεκτικές) κινήσεις του ομίλου Βασιλάκη στο εξωτερικό

12 Αυγούστου, 2022
Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων

Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

12 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα

Θα αναβιώσει το Rail T-K-A-B-V-R Project, με τη δημιουργία ελληνο-βουλγαρικής εταιρείας; Προσλαμβάνεται νομικός σύμβουλος

12 Αυγούστου, 2022
Είναι εμφανές: Το 2021 δεν θα έχει καμία σχέση με το 2020 για την αγορά αυτοκινήτου

Άνοδος 2,8% στις ταξινομήσεις αυτοκινήτων τον Ιούλιο στην Ελλάδα, παραμένουν σε πτώση λεωφορεία και φορτηγά

11 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ