ΑρχικήΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣΤρία χρόνια από το Άδενδρο. «Τίποτα δεν έχει αλλάξει στο σημείο του δυστυχήματος», καταγγέλλουν οι μηχανοδηγοί

Τρία χρόνια από το Άδενδρο. «Τίποτα δεν έχει αλλάξει στο σημείο του δυστυχήματος», καταγγέλλουν οι μηχανοδηγοί

Τρία χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από το σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Άδενδρο, με τους 3 νεκρούς.

Οι μηχανοδηγοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μέσω της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ), τονίζουν ότι το Σωματείο δεν ξεχνά τους συναδέλφους και τον πολίτη που έχασαν την ζωή τους στο τραγικό δυστύχημα, στις 13 Μαΐου 2017, εξαιτίας, όπως υποστηρίζουν, «της έλλειψης συστημάτων ασφαλείας που έχουν πληρωθεί και δεν έχουν λειτουργήσει ποτέ στον σιδηρόδρομο».

Όπως αναφέρουν οι μηχανοδηγοί, «ο αγώνας μας για τον εκσυγχρονισμό του δικτύου, για την πλήρη λειτουργία όλων των συστημάτων ασφαλείας (τηλεδιοίκηση, φωτοσήματα, ECTS, GSMR) συνεχίζεται καθημερινά.

Οι μηχανοδηγοί δεν ξεχνούν αυτούς που έχουν την πραγματική ευθύνη για την απαξίωση του Ελληνικού Σιδηροδρόμου.

Καλούμε την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών να επισπεύσει τις ενέργειες για τον πλήρη εκσυγχρονισμό του ελληνικού σιδηροδρόμου, καθώς 3 χρόνια μετά το συμβάν τίποτα δεν έχει αλλάξει στο σημείο του δυστυχήματος.

Την Παρασκευή 15 Μαΐου η ΠΕΠΕ θα τελέσει επιμνημόσυνη δέηση για τους 2 συναδέλφους  και τον συμπολίτη μας που χάθηκαν άδικα στο δυστύχημα, στον σταθμό του Άδενδρου στις 11 το πρωί».

Το αρχικό πόρισμα

Το προκαταρκτικό πόρισμα του συμβάντος που έδωσε στη δημοσιότητα τότε το υπουργείο Μεταφορών (PORISMAADENROU) υπογράμμιζε ότι η υπερβολική ταχύτητα αποτελούσε την κύρια ευθύνη του δυστυχήματος.

Με βάση την επίσημη ανάλυση του ταχογράφου, η ταχύτητα της αμαξοστοιχίας, τη στιγμή του εκτροχιασμού, ανήλθε στα 144,343 χιλιόμετρα την ώρα, όταν η επιτρεπόμενη στο σημείο αυτό (παρακαμπτήριος) δεν ξεπερνούσε τα 60 χλμ./ώρα.

Οπως αναφερόταν, από τα στοιχεία δεν φαίνεται να έγινε εφαρμογή πέδης-φρεναρίσματος.

Ωστόσο, το κρίσιμο σημείο του πορίσματος ίσως ήταν το ακόλουθο: «Με την προσωρινή (ορθή μεν κανονιστικά, αλλά επιβαρυμένη λειτουργικά) κατάσταση του δικτύου, θα πρέπει να εξεταστούν μέτρα που θα απέτρεπαν ή θα μείωναν δραστικά την υπέρβαση του εκάστοτε ορίου ταχύτητας».

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο