• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τρίτη, 16 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

    16 Αυγούστου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η MSC δείχνει να «παγιώνει» την 1η θέση στους Liners. Ακολουθεί η MAERSK, σε απόσταση CMA CGM και Cosco

    16 Αυγούστου, 2022
    Συνάντηση υφυπουργού Ναυτιλίας με τον πρόεδρο του σωματείου Σημειωτών Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μείωση 9,9% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο 7μηνο

    16 Αυγούστου, 2022
    Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

    16 Αυγούστου, 2022
    Νέες πινακίδες σήμανσης στον ΚΟΚ για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    «Μονόδρομος» η επιτυχία της ηλεκτροκίνησης και στην Ελλάδα

    16 Αυγούστου, 2022
    Οι προτεραιότητες του υπουργείου Ναυτιλίας, όπως περιγράφονται στο πολυνομοσχέδιο
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Οι προοπτικές της ελληνικής ακτοπλοΐας, τα συμπεράσματα της μελέτης της XRTC Business Consultants

    16 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

    16 Αυγούστου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η MSC δείχνει να «παγιώνει» την 1η θέση στους Liners. Ακολουθεί η MAERSK, σε απόσταση CMA CGM και Cosco

    16 Αυγούστου, 2022
    Συνάντηση υφυπουργού Ναυτιλίας με τον πρόεδρο του σωματείου Σημειωτών Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μείωση 9,9% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο 7μηνο

    16 Αυγούστου, 2022
    Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

    16 Αυγούστου, 2022
    Νέες πινακίδες σήμανσης στον ΚΟΚ για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    «Μονόδρομος» η επιτυχία της ηλεκτροκίνησης και στην Ελλάδα

    16 Αυγούστου, 2022
    Οι προτεραιότητες του υπουργείου Ναυτιλίας, όπως περιγράφονται στο πολυνομοσχέδιο
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Οι προοπτικές της ελληνικής ακτοπλοΐας, τα συμπεράσματα της μελέτης της XRTC Business Consultants

    16 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Υπόμνημα της ΠΟΣ στον ΟΣΕ για την εκπαίδευση στα σιδηροδρομικά επαγγέλματα (πιστοποίηση)

ffotinos by ffotinos
9 Φεβρουαρίου, 2021
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Παρέμβαση της ΠΟΣ για τις εξελίξεις στον ελληνικό σιδηρόδρομο
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Υπόμνημα που αφορά την εκπαίδευση στα σιδηροδρομικά επαγγέλματα (πιστοποίηση) κατέθεσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ) στη διοίκηση του ΟΣΕ.

Η Ομοσπονδία ζητά άμεση συνάντηση, προκειμένου να λάβει την επίσημη θέση του ΟΣΕ στο ζήτημα, το οποίο, όπως υποστηρίζει, «είναι πολύ σοβαρό και χρήζει άμεσης αντιμετώπισης».

Το υπόμνημα της ΠΟΣ

Ο Σιδηρόδρομος ανά την υφήλιο αποτελεί ένα ιδιαίτερο μέσο μεταφοράς επιβατών και αγαθών, όπου σε κάποιες λίγες προηγμένες χώρες να είναι το βασικό μέσο μεταφοράς και στις περισσότερες να κατέχει μικρό έως ελάχιστο μερίδιο στη μεταφορική αγορά καθώς υπάρχουν και χώρες που δεν έχουν Σιδηρόδρομο.

Συνέπεια αυτού, είναι τα σιδηροδρομικά επαγγέλματα και η τεχνογνωσία που απαιτείται να είναι περιορισμένη έως και ιδιαίτερη, ανάλογα με το σιδηρόδρομο κάθε χώρας.

Την τεχνογνωσία στη σιδηροδρομική τεχνολογία κατέχουν εταιρείες από τις πλέον ισχυρές σιδηροδρομικά χώρες, με αποτέλεσμα οι λιγότερα ισχυρές σιδηροδρομικές χώρες να εξαρτώνται από αυτές.

Με αρχή την Οδηγία 440 του 1991 απελευθερώθηκε η σιδηροδρομική αγορά σε μια προσπάθεια προώθησης του ενδοσιδηροδρομικού ανταγωνισμού. Στην πάροδο των ετών ακολούθησαν πολλές Οδηγίες που διέπουν σήμερα τη σιδηροδρομική νομοθεσία.

Οι Οδηγίες όμως για την απελευθέρωση των σιδηροδρομικών επαγγελμάτων είναι ελάχιστες, πλην των Μηχανοδηγών και των διεθνών δεδομένων για τους visitor (επισκέπτες). Τα υπόλοιπα επαγγέλματα επαφίονται στις Εθνικές Νομοθεσίες που ισχύουν σε κάθε χώρα.

Τριάντα χρόνια μετά, αποδεικνύεται η αποτυχία και η σκοπιμότητα της δήθεν απελευθέρωσης των σιδηροδρομικών μεταφορών.

Στις πλέον ισχυρές σιδηροδρομικές χώρες κυριαρχεί ο κρατικός σιδηρόδρομος, καθώς οι ιδιωτικές μεταφορικές εταιρείες κατέχουν πολύ μικρό ποσοστό στο μερίδιο της σιδηροδρομικής αγοράς.

Στις λιγότερο ισχυρές ή αδύναμες χώρες κακοποιήθηκε η έννοια του ανταγωνισμού που για την ύπαρξή του χρειάζονται τουλάχιστον δύο με μεταφορά του κρατικού μονοπωλίου σε ιδιωτικό μονοπώλιο όπως συνέβη στη χώρα μας.

Σε πολλές περιπτώσεις δε, οι ισχυρά σιδηροδρομικές χώρες έπνιξαν τις αδύναμες προς όφελός τους, όπως συνέβη στη Βουλγαρία.

Όλα αυτά βέβαια με κύριο άξονα την εκμετάλλευση, γιατί ουδείς επενδύει στις πανάκριβες και μη κερδοφόρες υποδομές, όπου αυτές παραμένουν στα κράτη.

Στη χώρα μας μετετράπη το κρατικό σιδηροδρομικό μονοπώλιο σε ιδιωτικό σιδηροδρομικό μονοπώλιο, αφού η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η τεχνική βάση επωλήθη στην ίδια μονοπωλιακή ιδιωτική επιχείρηση.

Το τραγικότερο όλων είναι ότι αφαίρεσε ουσιαστικά από το κράτος τη δυνατότητα να κατέχει κρατική σιδηροδρομική επιχείρηση, καθώς και τεχνική βάση, χωρίς βέβαια να μειώνει τη δυνατότητα της εκάστοτε κυβέρνησης να δημιουργήσει εκ νέου και υπό κρατικό έλεγχο, μέσω του ΟΣΕ τόσο σιδηροδρομική επιχείρηση όσο και τεχνική βάση.

Το μόνο που λείπει είναι πολιτική βούληση από την εκάστοτε κυβέρνηση.

Προκειμένου το «εγχείρημα» να πετύχει, αφαίρεσε από τον κρατικό ΟΣΕ κάθε δυνατότητα μέσω της μεθόδου της μεταφοράς των σιδηροδρομικών επαγγελμάτων που δραστηριοποιούνται στην εκμετάλλευση και τη συντήρηση του τροχαίου υλικού (Μηχανοδηγούς, Προσωπικό Αμαξοστοιχιών, Διαχειριστή Εμπορευμάτων και Εισιτηρίων, Τεχνίτες) που κατέχει πλέον μόνο η ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Αφήνοντας στον ΟΣΕ μόνο την εκπαίδευση όλων των σιδηροδρομικών επαγγελμάτων, υπό την επιτροπεία της Ρυθμιστής Αρχής Σιδηροδρόμων ως θεματοφύλακα της επιτυχίας του ανωτέρω στόχου.

Προγράμματα σπουδών υφίστανται μόνο για Μηχανοδηγούς, Προσωπικό Αμαξοστοιχιών, Σταθμάρχες, Κλειδούχους και αυτά με παρατυπίες χωρίς διαβούλευση σε όλα και μάλιστα χωρίς καμία γνωστοποίηση.

Πίνακες Εκπαιδευτών υφίστανται μόνο για Μηχανοδηγούς εξ όσων γνωρίζουμε, διότι τίποτε δεν μας κοινοποιείται, που είναι υπάλληλοι της ιδιωτικής ΤΡΑΙΝΟΣΕ και είναι οι μόνοι πίνακες που αναρτώνται στην επίσημη σελίδα της ΡΑΣ.

Το ευτράπελο είναι, ο ΟΣΕ να είναι ιδιοκτήτης του σιδηροδρομικού δικτύου και η πιστοποίηση δικτύου να πραγματοποιείται από τις σιδηροδρομικές εταιρείες. 

Η πρακτική εκπαίδευση πραγματοποιείται κατά περίπτωση από τους ήδη εργαζομένους χρήζοντάς τους εκπαιδευτές.

Με δεδομένο το γεγονός ότι η Νομοθεσία περί εκπαιδευτών σιδηροδρομικών επαγγελμάτων είναι ελλιπής και ασαφής, θα ήταν χρήσιμο και απολύτως απαραίτητο να υπάρχει μία απολύτως πιστοποιημένη ύλη και Κανονισμός Εκπαίδευσης για τις ειδικότητες που δραστηριοποιούνται στο Σιδηρόδρομο με πιστοποιημένους εκπαιδευτές και πάντοτε υπό την αιγίδα του κράτους και του ΟΣΕ.

Όσον αφορά την πιστοποίηση του υπάρχοντος προσωπικού στο επάγγελμά του δεν υπάρχει τίποτε νομοθετημένο, καθώς δεν έχουν αναγνωριστεί τα σιδηροδρομικά επαγγέλματα.

Tags:ΠΟΣΟΣΕΡΑΣ

Σχετικά Άρθρα

Εγκαινιάστηκαν ο ανακαινισμένος σιδηροδρομικός σταθμός Αθηνών και ο σταθμός του Ζεφυρίου
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

«Σύννεφα» στις σχέσεις ΡΑΣ με Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ). Σε ακρόαση η εταιρεία για τον Προαστιακό

2 Αυγούστου, 2022
Αυτός είναι ο πλήρης κατάλογος των έργων των Μεταφορών στο ΕΣΠΑ 2021 – 27
MMM

Αυτός είναι ο πλήρης κατάλογος των έργων των Μεταφορών στο ΕΣΠΑ 2021 – 27

1 Αυγούστου, 2022
Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Αυτεπάγγελτη έρευνα της ΡΑΣ για τις ακινητοποιήσεις αμαξοστοιχιών της Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ)

29 Ιουλίου, 2022
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

«Κλείδωσε» στα 85 εκατ. το κόστος του Προαστιακού Δυτικής Αττικής (Άνω Λιόσια, Ασπρόπυργος, Ελευσίνα, Μέγαρα)

25 Ιουλίου, 2022
Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων αποκτά επιτέλους νόημα
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Οι ακυρώσεις / καθυστερήσεις δρομολογίων στον Προαστιακό προκάλεσαν την παρέμβαση της ΡΑΣ. Επιστολή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

21 Ιουλίου, 2022
Το σχέδιο για παράκαμψη του Βοσπόρου θέτουν σε εφαρμογή Ελλάδα και Βουλγαρία
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Κυρώθηκε η σιδηροδρομική διασυνοριακή συμφωνία Ελλάδας – Βουλγαρίας

14 Ιουλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Η ακτινογραφία των εσόδων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Στα 13,42 εκατ. ευρώ τα εμπορεύματα, στα 50,44 εκατ. ευρώ οι επιβάτες

Η επίδραση της πανδημίας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ: -44% τα έσοδα από τους επιβάτες, +0,18% τα εμπορεύματα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022

Άλλαξε (και τυπικά) έδρα η AEGEAN στο κτίριο Β57 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

10 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022

«Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

11 Αυγούστου, 2022
Στην ανανέωση των ιστοσελίδων των 14 περιφερειακών αεροδρομίων προχώρησε η Fraport Greece

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου

10 Αυγούστου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα

Θα αναβιώσει το Rail T-K-A-B-V-R Project, με τη δημιουργία ελληνο-βουλγαρικής εταιρείας; Προσλαμβάνεται νομικός σύμβουλος

12 Αυγούστου, 2022
Τα εμπορεύματα ανέβηκαν 4,8%, ενώ οι επιβάτες μειώθηκαν 8,9%, το β’ τρίμηνο, στα λιμάνια

Όλο και πιο ακριβά τα εισιτήρια αεροπλάνων (+62,3%) και πλοίων (+25,4%) σε σχέση με πέρσι

9 Αυγούστου, 2022
Αποζημίωση ειδικού σκοπού και το μήνα Μάιο θα λάβουν οι ναυτικοί

Δημοσιεύτηκε η ετήσια μελέτη της XRTC για την ελληνική ακτοπλοΐα

10 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
«Τσιμπάει» σε κυκλοφορία η Αττική Οδός. Άνοδος 4% στο εξάμηνο

Αλλάζουν όλα στην Αττική Οδό: Έρχονται διόδια ανάλογα με τις ώρες αιχμής / κίνηση

1

«Πάνω από 2 εκατ. αφίξεις στα 5 διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού

1
To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών

Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

16 Αυγούστου, 2022
Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd

Η MSC δείχνει να «παγιώνει» την 1η θέση στους Liners. Ακολουθεί η MAERSK, σε απόσταση CMA CGM και Cosco

16 Αυγούστου, 2022
Συνάντηση υφυπουργού Ναυτιλίας με τον πρόεδρο του σωματείου Σημειωτών Πειραιά

Μείωση 9,9% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο 7μηνο

16 Αυγούστου, 2022
Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές

Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

16 Αυγούστου, 2022
Νέες πινακίδες σήμανσης στον ΚΟΚ για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα

«Μονόδρομος» η επιτυχία της ηλεκτροκίνησης και στην Ελλάδα

16 Αυγούστου, 2022
Οι προτεραιότητες του υπουργείου Ναυτιλίας, όπως περιγράφονται στο πολυνομοσχέδιο

Οι προοπτικές της ελληνικής ακτοπλοΐας, τα συμπεράσματα της μελέτης της XRTC Business Consultants

16 Αυγούστου, 2022

«Ναυμαχίες» Ελλάδας (ATTICA) και Ιταλίας (Grimaldi) σε θάλασσες και λιμάνια

15 Αυγούστου, 2022
Autobahn: Ένας αυτοκινητόδρομος 9.000 χλμ. χωρίς διασταυρώσεις και όριο ταχύτητας

Autobahn: Ένας αυτοκινητόδρομος 9.000 χλμ. χωρίς διασταυρώσεις και όριο ταχύτητας

15 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ