• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 14 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Δεν έχει χορηγηθεί κρατική ενίσχυση στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ γνωμοδότησε η ΕΕ. Το σκεπτικό της απόφασης

    13 Αυγούστου, 2022
    Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

    12 Αυγούστου, 2022
    Καταργούνται οι περιορισμοί στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις, πως θα γίνονται τα ταξίδια στα νησιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Αυγούστου

    12 Αυγούστου, 2022
    Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Autohellas που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Οι (προσεκτικές) κινήσεις του ομίλου Βασιλάκη στο εξωτερικό

    12 Αυγούστου, 2022
    Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων
    ΓΝΩΜΗ

    Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

    12 Αυγούστου, 2022
    Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

    12 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Δεν έχει χορηγηθεί κρατική ενίσχυση στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ γνωμοδότησε η ΕΕ. Το σκεπτικό της απόφασης

    13 Αυγούστου, 2022
    Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

    12 Αυγούστου, 2022
    Καταργούνται οι περιορισμοί στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις, πως θα γίνονται τα ταξίδια στα νησιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Αυγούστου

    12 Αυγούστου, 2022
    Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Autohellas που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Οι (προσεκτικές) κινήσεις του ομίλου Βασιλάκη στο εξωτερικό

    12 Αυγούστου, 2022
    Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων
    ΓΝΩΜΗ

    Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

    12 Αυγούστου, 2022
    Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

    12 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Όλο και πιο κοντά η πλήρης απελευθέρωση της ευρωπαϊκής σιδηροδρομικής αγοράς

vvegiazi by vvegiazi
5 Νοεμβρίου, 2020
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Διημερίδα για το 4ο Σιδηροδρομικό Πακέτο, στις 6-7 Νοεμβρίου, από την ΡΑΣ
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η 31η Οκτωβρίου 2020 ήταν η καταληκτική ημερομηνία, που είχαν τα κράτη – μέλη της ΕΕ, για να ενσωματώσουν στην εθνική νομοθεσία τον τεχνικό πυλώνα της 4ης δέσμης μέτρων για τους σιδηροδρόμους.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Ο εν λόγω τεχνικός πυλώνας παρέχει στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ERA) την εξουσία που απαιτείται για να καταστεί ο μοναδικός οργανισμός πιστοποίησης της Ευρώπης για τα σιδηροδρομικά οχήματα και τους φορείς εκμετάλλευσης σιδηροδρομικής κυκλοφορίας.

Σε δηλώσεις της η Ευρωπαία Επίτροπος, αρμόδια για θέματα μεταφορών και κινητικότητας, Adina Vălean, τόνισε: «Η μέρα αυτή σηματοδοτεί μια σημαντική ημέρα για τον ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό τομέα – την προθεσμία μεταφοράς για τις οδηγίες για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων και τη διαλειτουργικότητα.

Η πλήρης εφαρμογή της 4ης δέσμης μέτρων για τους σιδηροδρόμους σε ολόκληρη την ΕΕ είναι το “κλειδί” για την ενίσχυση των σιδηροδρομικών μεταφορών.

Ως εκ τούτου, βασίζομαι στα κράτη-μέλη που δεν την έχουν μεταφέρει ακόμη εξολοκλήρου να εκπληρώσουν αυτήν την υποχρέωση πολύ σύντομα.

Η εφαρμογή του τεχνικού πυλώνα θα απλοποιήσει σημαντικά τις διαδικασίες και θα μειώσει το κόστος για τις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις που λειτουργούν σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Κάνουμε τον σιδηρόδρομο πιο αποτελεσματικό, ασφαλή, προσιτό και, επομένως, πιο ανταγωνιστικό έναντι άλλων τρόπων μεταφοράς. Αυτό είναι ένα μεγάλο βήμα στον δρόμο μας για την απανθρακοποίηση της Ευρώπης και για να καταστήσουμε τους σιδηροδρόμους πιο ελκυστικούς πριν από το 2021 – το Ευρωπαϊκό Έτος Σιδηροδρόμων».

Από την πλευρά του, ο Εκτελεστικός Διευθυντής του ERA, Δρ. Josef Doppelbauer, δήλωσε: «Αφού ξεκινήσαμε τον νέο μας ρόλο της ευρωπαϊκής αρχής με αρχικά 8 κράτη-μέλη τον Ιούνιο του 2019, φτάνουμε στη γραμμή του τερματισμού αύριο (σ.σ. Σάββατο).

Έχουμε ήδη λάβει περισσότερες από 1.000 αποφάσεις και δώσαμε άδεια κυκλοφορίας σε πάνω από 10.000 οχήματα.

Με την επέκταση των αρμοδιοτήτων μας σε ολόκληρη την ΕΕ, φτάνουμε σε ένα ακόμη ορόσημο στο δρόμο προς τον Ενιαίο Ευρωπαϊκό Χώρο Σιδηροδρόμων, βοηθώντας τους σιδηροδρόμους να γίνουν ο τρόπος μεταφοράς του 21ου αιώνα».

Στο πλαίσιο του νέου του ρόλου, ο ERA θα αναλάβει την ευθύνη για την άδεια κυκλοφορίας οχημάτων, την πιστοποίηση ασφάλειας και την έγκριση παρατρόχιας υποδομής του ευρωπαϊκού συστήματος διαχείρισης σιδηροδρομικής κυκλοφορίας (ERTMS) σε όλα τα κράτη-μέλη της ΕΕ.

Αυτή αποτελεί μια σημαντική αλλαγή για το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό σύστημα. Κατά το παρελθόν, οι φορείς εκμετάλλευσης αμαξοστοιχιών, οι κατασκευαστές ή οποιοσδήποτε σχεδίαζε να λειτουργήσει ή να πουλήσει σε πελάτες σε περισσότερα από ένα κράτη-μέλη, έπρεπε να υποβάλει αίτηση για άδειες οχήματος και πιστοποιητικά ασφαλείας ξεχωριστά σε κάθε ενδιαφερόμενο κράτος-μέλος.

Από τις 31 Οκτωβρίου και μετά, μόνο μία αίτηση πρέπει να κατατεθεί μέσω του εργαλείου IT One-Stop Shop (OSS) του ERA.

Η νέα, απλοποιημένη διαδικασία στοχεύει στη μείωση του κόστους και του διοικητικού φόρτου για τη σιδηροδρομική βιομηχανία, θα καταστήσει το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό σύστημα πιο διαφανές, πιο αποτελεσματικό και επομένως πιο ανταγωνιστικό έναντι άλλων τρόπων μεταφοράς.

Οι εναρμονισμένες διαδικασίες συμβάλλουν σε υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας, διαλειτουργικότητας και αξιοπιστίας στο ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο..

Επίσης, ο ERA έχει γίνει το μοναδικό σημείο εισόδου για την έγκριση της παρατρόχιας υποδομής ERTMS.

Να σημειωθεί ότι, με τη μεταφορά της 4ης σιδηροδρομικής δέσμης στις 31 Οκτωβρίου θα εφαρμοστούν νέες εναρμονισμένες διαδικασίες σε ολόκληρο το ευρωπαϊκό δίκτυο σιδηροδρόμου.

Το 4ο σιδηροδρομικό πακέτο αποτελεί ένα σύνολο νομοθετικών κειμένων που αποσκοπούν στην ολοκλήρωση της ενιαίας αγοράς σιδηροδρομικών υπηρεσιών (Single European Railway Area).

Βάζει τέλος στις αποκλίνουσες τεχνικές, επιχειρησιακές και νομικές απαιτήσεις σε επίπεδο κρατών-μελών που παρεμποδίζουν την αποτελεσματικότητα των διεθνών σιδηροδρομικών επιχειρήσεων.

Το πακέτο εγκρίθηκε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο το 2016 και αποτελείται από δύο πυλώνες:

-Ο λεγόμενος πυλώνας της αγοράς στοχεύει στην αύξηση του ανταγωνισμού, βελτιώνοντας έτσι τη σχέση κόστους-αποτελεσματικότητας και την ποιότητα των σιδηροδρομικών υπηρεσιών.

-Οι νέες εναρμονισμένες διαδικασίες που αφορούν τον ERA προέρχονται από τον τεχνικό πυλώνα της δέσμης, που στοχεύει στη μείωση του κόστους και του διοικητικού φόρτου για τις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις που λειτουργούν σε ολόκληρη την ΕΕ.

Λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, η τελική προθεσμία μεταφοράς παρατάθηκε, δίνοντας στα κράτη-μέλη την προθεσμία έως τις 31 Οκτωβρίου 2020 να ολοκληρώσουν τη διαδικασία.

Ως ένας από τους πιο βιώσιμους και ασφαλέστερους τρόπους μεταφοράς, ο σιδηρόδρομος διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στο μελλοντικό σύστημα κινητικότητας της Ευρώπης και είναι το “κλειδί” για την υλοποίηση της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας.

Ως εκ τούτου, η Κομισιόν πρότεινε να ανακηρυχθεί το 2021 «Ευρωπαϊκό Έτος Σιδηροδρόμων».

Tags:ERAΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΑΓΟΡΑ4ο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΠΑΚΕΤΟΡΑΣ

Σχετικά Άρθρα

Εγκαινιάστηκαν ο ανακαινισμένος σιδηροδρομικός σταθμός Αθηνών και ο σταθμός του Ζεφυρίου
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

«Σύννεφα» στις σχέσεις ΡΑΣ με Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ). Σε ακρόαση η εταιρεία για τον Προαστιακό

2 Αυγούστου, 2022
Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Αυτεπάγγελτη έρευνα της ΡΑΣ για τις ακινητοποιήσεις αμαξοστοιχιών της Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ)

29 Ιουλίου, 2022
Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων αποκτά επιτέλους νόημα
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Οι ακυρώσεις / καθυστερήσεις δρομολογίων στον Προαστιακό προκάλεσαν την παρέμβαση της ΡΑΣ. Επιστολή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

21 Ιουλίου, 2022
13 χρόνια λειτουργίας συμπλήρωσε η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης»
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Ενδεχόμενο απεργιακών κινητοποιήσεων στους σιδηροδρόμους των ΗΠΑ. Παρέμβαση Τζον Μπάιντεν

20 Ιουλίου, 2022
Το σχέδιο για παράκαμψη του Βοσπόρου θέτουν σε εφαρμογή Ελλάδα και Βουλγαρία
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Κυρώθηκε η σιδηροδρομική διασυνοριακή συμφωνία Ελλάδας – Βουλγαρίας

14 Ιουλίου, 2022
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Εκδόθηκε η πρώτη έγκριση διαλειτουργικότητας για τη διαχείριση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας

7 Ιουλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
«Ανοίγει το παιχνίδι» στον σιδηρόδρομο. Mετά την Goldair, μηχανές ζήτησε η Pearl (Cosco)

“Πράσινο” από Κομισιόν στην οικονομική στήριξη των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών με μονά βαγόνια στη Γερμανία

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022

Άλλαξε (και τυπικά) έδρα η AEGEAN στο κτίριο Β57 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

10 Αυγούστου, 2022
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά

Αρχίζουν οι πρώτες πληρωμές του Fuel Pass 2 (επιδότηση καυσίμων)

9 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022
Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

9 Αυγούστου, 2022

«Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

11 Αυγούστου, 2022
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

«Λίφτινγκ» στο αεροδρόμιο της Νάξου, δημοπρατείται διαγωνισμός 22 εκατ. ευρώ

8 Αυγούστου, 2022
Στην ανανέωση των ιστοσελίδων των 14 περιφερειακών αεροδρομίων προχώρησε η Fraport Greece

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου

10 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
«Τσιμπάει» σε κυκλοφορία η Αττική Οδός. Άνοδος 4% στο εξάμηνο

Αλλάζουν όλα στην Αττική Οδό: Έρχονται διόδια ανάλογα με τις ώρες αιχμής / κίνηση

1

«Πάνω από 2 εκατ. αφίξεις στα 5 διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού

1

Δεν έχει χορηγηθεί κρατική ενίσχυση στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ γνωμοδότησε η ΕΕ. Το σκεπτικό της απόφασης

13 Αυγούστου, 2022
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022
Καταργούνται οι περιορισμοί στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις, πως θα γίνονται τα ταξίδια στα νησιά

Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Αυγούστου

12 Αυγούστου, 2022
Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Autohellas που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό

Οι (προσεκτικές) κινήσεις του ομίλου Βασιλάκη στο εξωτερικό

12 Αυγούστου, 2022
Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων

Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

12 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα

Θα αναβιώσει το Rail T-K-A-B-V-R Project, με τη δημιουργία ελληνο-βουλγαρικής εταιρείας; Προσλαμβάνεται νομικός σύμβουλος

12 Αυγούστου, 2022
Είναι εμφανές: Το 2021 δεν θα έχει καμία σχέση με το 2020 για την αγορά αυτοκινήτου

Άνοδος 2,8% στις ταξινομήσεις αυτοκινήτων τον Ιούλιο στην Ελλάδα, παραμένουν σε πτώση λεωφορεία και φορτηγά

11 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ